Tautvis SAAB 9-5 AERO
- Tautvis
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 19
- Užsiregistravo: 2015 Geg 15, 10:39
Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO
Butent kad ta ryta buvo pirmas uzvedimas. Bet dabar dingo duminimas. Ar negales buti kad dar is intercoolerio pripusdavo tepalo nes po turbinos keitimo niekas nesiruose ten nieko valyti.
SAAB 95 Aero MY01 2.3T 169kw
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO
Tautvis rašė:Butent kad ta ryta buvo pirmas uzvedimas. Bet dabar dingo duminimas. Ar negales buti kad dar is intercoolerio pripusdavo tepalo nes po turbinos keitimo niekas nesiruose ten nieko valyti.
Na, dirbant ant laisvų kažin ką ten turbina pripūstų:-) Juk dūmina neduodant apkrovos ir tik su pirmu užvedimu? Ar ne tik? Ir peržiūrėjus dar kartą video, dūmas tikrai berods ne mėlynas. Dabar kai gerai pagalvojau man buvę su Saabu panašiai, kai užkūrus padūmindavo baltais, tirštokais dūmais ir vėliau dingdavo, bet ne taip greitai atsirasdavo kaip Tautviui prapliupdavo iš duslintuvo, tik po kokios 30s. Kalta buvo galvos tarpinė ir jei ne dujų įranga turbūt po šiai dienai dar važinėčiau taip. Tiesiog, kai yra dujų įranga nuo prapūstos tarpinės aušinimo sistemoje atsirasdavo oro ir jis patekdavo į dujų reduktorių ir jis užšaldavo, dujomis variklis nebedirbdavo. Užtruko laiko kol išsiaiškinau problemą. Antifrizas dinginėdavo, tačiau leisdavo per trišakius ir nesuprasi kiek ten jo patekdavo pro tarpinę. Bet dūmas būdavo menkesnis nei pas patį net žiemą ir tiesiu, be bakelių duslintuvu. Nusprendžiau varyti į servisą, kai pamačiau, jog gerai užmynus per gazą ant laisvų išsiplėtimo bakelyje antifrizas subanguodavo/suburbuliuodavo. Tai patikrink ir šį variantą.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO
O tas i droseli ateinantis antifrzas negali kazkokiu budu i kolektoriu papulti, gal ten kazkur varva link tarpiniu ir prisirenka kazkiek per nakti, ka paskui sudegina per ta puse minutes? Ar ten super saugiai sistema padaryta ir apsaugota nuo nuotekio?
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO
Abejoju kad per sklende galetu patekti, neisivaizduoju ka reiketu jai iskesti, kad pradetu leist i kolektoriu. Nebent ji specialiai sugadinta butu.
Del tarpines - jau n kartu mineta (FB grupeje), kad nepagailetu 10€ ir servise pasitikrintu ant antifryze nera CO. Nu bet kaip norejo gumeles keisti, taip tebera toks noras. Gal patinka kuo daugiau isleisti?
Del tarpines - jau n kartu mineta (FB grupeje), kad nepagailetu 10€ ir servise pasitikrintu ant antifryze nera CO. Nu bet kaip norejo gumeles keisti, taip tebera toks noras. Gal patinka kuo daugiau isleisti?
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
- Tautvis
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 19
- Užsiregistravo: 2015 Geg 15, 10:39
Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO
Dar turiu klausima. Del turbinos slegio pagal ant spidometro esancia rodykle man dakele tik iki vidurines padalos vidurio ir daugiau neduoda. Kodel?
SAAB 95 Aero MY01 2.3T 169kw
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
- Tautvis
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 19
- Užsiregistravo: 2015 Geg 15, 10:39
Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO
Didelis dekui reikes bandyti ziureti kaip ten yra pasigooglinau radau kazka panasaus tik nera tiksliu parametru http://www.lytagra.lt/lt/john-deere-tra ... 43123.html
SAAB 95 Aero MY01 2.3T 169kw
- Remigijus86
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 77
- Užsiregistravo: 2013 Rgp 28, 13:08
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
- Tautvis
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 19
- Užsiregistravo: 2015 Geg 15, 10:39
Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO
Tai manau teks apsilankyti rytoj traktoriu parduotuveje
SAAB 95 Aero MY01 2.3T 169kw
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
- Tautvis
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 19
- Užsiregistravo: 2015 Geg 15, 10:39
Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO
jeigu man nuejas tas virsutinis voztuvas kuris lieka? ar pades tas glusinimas?
SAAB 95 Aero MY01 2.3T 169kw
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
- Tautvis
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 19
- Užsiregistravo: 2015 Geg 15, 10:39
Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO
vienu zodziu uzglusinau varysiu uz pusvalandzio isbandyti paziuresim kas gavosi
SAAB 95 Aero MY01 2.3T 169kw
- Tautvis
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 19
- Užsiregistravo: 2015 Geg 15, 10:39
Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO
Taigi uzglusinus ta slangute istikruju zymiai pagerejo. reiskias lupu laukt ta slanga ir keiciu ta viena voztuva. Dabar slegis sukyla 2/3 vidurines padalos pirmai vos iki viduriuko dakildavo. Kitas klausimas manau kad taip pat su turbina susijas. kaip turbinos slegis pagyla iki vidurines padalos pradzios pasigirsta tokia sekunde toks garsas lyg su ratu uzvaziuotum ant tankios punktyrines linijo kelio zymejimo toks pats garsas buna kaip ir slegis krinta toje pacioje skales vietoje. Ir niekas man negali pasakyti kas cia per keistas garsas. Jis buvo ir su sena turbina ir su restauruota jis nedingo. Gal kas kokiu minciu turi is kur tas garsas ?
SAAB 95 Aero MY01 2.3T 169kw
- Remigijus86
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 77
- Užsiregistravo: 2013 Rgp 28, 13:08
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: Tautvis SAAB 9-5 AERO
Dėl vožtuvo, jie yra du. Didelė tikimybė, kad jie abu bus kiauri, o pasikeitus tikrai geriau važiuos nei su varžtais.
9-5 Aero
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių