edgaras1989 rašė:Su universaliu elm skaitytuvu , blem eisiu ieskot nesandarumu siandie ir gal zinot patikrint kaip elektrine dali egr?
Dar noriu pasiteirauti, jei atungta EGR fyškė, kompas meta CE ant skydelio? (kodėl klausiu? todėl, kad pvz kai kuriems fiatams nedega CE, ir žmonės atjungę EGR fyškę sėkmingai važinėjasi.)
Kaip čia pasakius apie jo tikrinimą... Nežinau kaip tavo skaitytuvas mato tą EGR, ir ar leidžia jį aktyvuoti. Su T2 tai tikrai galima padaryti... Tai vat, jei įmanoma EGR aktyvuoti/deaktyvuoti tuo metu įmanoma patikrinti. "uždarius/atidarius" EGR turi šiek tiek pasikeisti variklio darbo garsas, turi pasikeisti įsiurbiamo oro masė, bei dar vienas parametras - tai EGR vožtuvo padėtis (procentais arba voltais) turi pakisti.
O taip, senam darbe taipogi tekdavo susidurti su tais EGR'ais, tai turėjau vieną sudaužytą, bet veikiančią elektrinę dalį, tai ji padėdavo labai greitai defektuoti ar problema ten, ar ne. Nes kompas rodydavo gedimą, kuris gali būti tiek elektirnėj daly, tiek laiduose (EGR position sensor short/open circuit) o įkišus veikiančią elektrinę dalį problema dingdavo.
edgaras1989 rašė:Blem jau baigiu uzsiknist su ta masina, dabar ant zemu sukiu netraukia masina, kai apsukos uzkyla iki 2500 tada trauka lyg atsigauna
o mašina nedūmija? nes jei prasidaręs EGR'as būtų, tai paspaudus gazą pagalvotum, kad su garvežiu važiuoji
Trafukas rašė:raimax rašė:kad yra tos klaidos...
Tiksliau tokia sintaksė:
P0400 xx
Čia yra visų tokių skaitytuvų bėda, kad jie parodo tik visą klaidų grupę, o ne konkrečią klaidą. Šiuo atveju yra 4 skirtingos klaidos
viso WIS'as rodo 6 skirtingus kodus, bet 2 dubliuojasi, tai lieka 5 skirtingos klaidos:
- P0400 01 - EGR Actuator Circuit, Short to B+
P0400 02 - EGR Actuator Circuit, Short to Ground
P0400 04 - EGR Actuator Circuit, Open Circuit
P0400 54 - EGR Actuator Circuit, Short to B+
P0400 5A - EGR Flow to LOW
P0400 5B - EGR Flow to HIGH