Sveiki, pakūriau čia temą, nes nelabai radau į kur ją kišti. Paskaitę suprasit
Žodžiu, turiu smagų agregatą, tačiau nepatinka dūmingumas. Paspaudus gazą išmeta gan nemažai dūmų. Visa istorija, kaip galima trumpiau:
-Turiu išoperuotą katalizą/dpf ir rebuildintą variklį. Dūmino ant laisvų net. Paklausus, kurie darė operaciją, ar normalus dūmingumas, atsakė, kad ne. Jei būtų čipuota, ale tada panašiai dūmina.
-Nuvažiavau į turbo servisą (fabuose), kad patikrintų mano turbinas. Sakė pučia 1.7 bar (turėtų būt 1.8 berods, bet gal čia smulkmė?) ir su jomis ok. Užvedęs ir pagazavęs pasakė, kad čia ne suodžiai išmetami, o dūmas melsvas. Arba tepalas, arba nesudegęs kuras. Pavažinėjęs dar pasakė, kad kiek bandės tokių saab'ų, tai šitas visiškai netraukia. Sako mechaniškai su varikliu negerai, gal fazės ir pan. Pasitikrinau pagrindinį diržą, viskas ok...
-Neseniai išsijungiau EGR ir pasikeičiau tepalo radiatorių (greičiausiai jis nelabai turėtų įtakot, tačiau jį pakeitus, lyg tyčia sumažėjo dūmingumas, nžn gal nuo nuotaikos čia taip).
Po EGR atjungimo - dingo dūmingumas užvedus ir ant laisvų apsukų. Ir net paspaudus dugną, nebemeta didelio dūmų kamuolio.
-Praeitą savaitę pasikeičiau visus filtrus + tepalus. Oro filtras - kažkas baisaus. Na, ir kaip bebūtų keista, pakeitus oro filtrą pradėjo mašina dar labiau dūminti (tikėjaus atvirkštinio varianto).
Taigi, buvo tikrinta ar gerai pagrindinis diržas uždėtas - gerai.
Kompresija gera.
Purkštukai pagal kompą (sakė, kad common rail, tech'as labai gerai mato ir nebūtina vežti ant stendo) nukrypę normoje.
Turbinos sveikos.
Šlangos sveikos.
Tepalo nevalgo.
Gal turit minčių kas dar gali būti? Ar gali būt oro matuoklė nušokus? Kaip tai patikrint?
Realiai, laukiu, bet kokių teorinių pamąstymų. Vis tiek čia mūsų tarpe yra labai protingų žmonių.
Aš jau nebeturiu minčių, kur galima ieškot dūmingumo priežasčių. Suprantu, kad truputį dūminti yra norma, bet net ir prie nedidelių pagazavimų - spjaudos...
P.S pamiršau paminėt, kad įsiurbimo kolektorius pas mane be sklendžių. Svarsčiau galimybę nusipirkt naują (nuo 2010 metų galo jau atnaujinti jie ir nebyra ale..), tačiau užsienio forume bent jau nerekomenduoja dėtis naujo, jei EGR išprogramuotas.
Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 268
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 19:42
- Miestas: Vilnius
Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas
Paskutinį kartą redagavo 1 Kukiz. Iš viso redaguota 2013 kartus.
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 471
- Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas
Panašią situaciją tūrėjo draugas su mondeo 2.2L, problema buvo purkštukuose.
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 268
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 19:42
- Miestas: Vilnius
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas
O juos reiktų keist ar yra koks būdas pravalyt?
Kažką skaites apie valymą ultragarsu...
Kažką skaites apie valymą ultragarsu...
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 471
- Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas
Restauruoja juos, reikia laukt kolegų dyzelistų, jie pasakys daugiau
- Trafukas
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 622
- Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas
Kukiz rašė:O juos reiktų keist ar yra koks būdas pravalyt?
Kažką skaites apie valymą ultragarsu...
Pirmiausia išėmus purkštukus juos reikia patikrinti. Po patikros ir turint rezultatus galima spręsti, ką daryti - plauti, restauruoti, keisti...
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 268
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 19:42
- Miestas: Vilnius
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas
Kaip patikrinti? Nieks negali rekomenduot patikimų dyzelistų, net chebra kurie su mašinom dirba.
Girdėjau, ale Liepkalnio dyzelistai geri, bet paskaitęs atsiliepimus, pagalvojau, kad nerizikuosiu
Girdėjau, ale Liepkalnio dyzelistai geri, bet paskaitęs atsiliepimus, pagalvojau, kad nerizikuosiu
- Grazvis
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 513
- Užsiregistravo: 2011 Bir 05, 13:13
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas
Labas,
toks tūpas klausimas - o interkūleris ir jo šlangos - vietoj ir su jomis viskas ok? nėra įtrūkimų, švilpimo ar pan?
Kitas dalykas - jei tepalo nevalgo, tai vienintelis, kas gali būti kaltas dėl dūmingumo (jei su visomis kitomis vietomis ok), tai tik per didelis kuro kiekis, t.y. per riebus mišinys. Kiek atsimenu iš ankstesnių tamstos pasisakymų, tai lyg ir buvo minėta, kad kažkas su tuom daryta.. manau, kad nominalią reikšmę galima rast arba patys motoristai, kurie tau darė pakeitimus, žinos. tai ir gali palygint su dabartine. gal tai ir atsakytų į visus klausimus?
toks tūpas klausimas - o interkūleris ir jo šlangos - vietoj ir su jomis viskas ok? nėra įtrūkimų, švilpimo ar pan?
Kitas dalykas - jei tepalo nevalgo, tai vienintelis, kas gali būti kaltas dėl dūmingumo (jei su visomis kitomis vietomis ok), tai tik per didelis kuro kiekis, t.y. per riebus mišinys. Kiek atsimenu iš ankstesnių tamstos pasisakymų, tai lyg ir buvo minėta, kad kažkas su tuom daryta.. manau, kad nominalią reikšmę galima rast arba patys motoristai, kurie tau darė pakeitimus, žinos. tai ir gali palygint su dabartine. gal tai ir atsakytų į visus klausimus?
9-3 SW, 1,9 TiD, MY'08
ex: 9-3 SS 2,2 TiD, MY'03
ex: 9-3 SS 2,2 TiD, MY'03
- Valdelis
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 386
- Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas
Pamegink nulekti i Autura, Verkiu 33.
Visa elektronika gali nuskaityt su TECH2, taciau reikia nevien techo, bet ir meistro, kuris zino kur ziureti.
Visa elektronika gali nuskaityt su TECH2, taciau reikia nevien techo, bet ir meistro, kuris zino kur ziureti.
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
now 9-3 sw my09
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 268
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 19:42
- Miestas: Vilnius
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas
Grazvis rašė:Labas,
toks tūpas klausimas - o interkūleris ir jo šlangos - vietoj ir su jomis viskas ok? nėra įtrūkimų, švilpimo ar pan?
Kitas dalykas - jei tepalo nevalgo, tai vienintelis, kas gali būti kaltas dėl dūmingumo (jei su visomis kitomis vietomis ok), tai tik per didelis kuro kiekis, t.y. per riebus mišinys. Kiek atsimenu iš ankstesnių tamstos pasisakymų, tai lyg ir buvo minėta, kad kažkas su tuom daryta.. manau, kad nominalią reikšmę galima rast arba patys motoristai, kurie tau darė pakeitimus, žinos. tai ir gali palygint su dabartine. gal tai ir atsakytų į visus klausimus?
Vienoj vietoj pažiūrėjo, lyg ir nėr tepalo ant interkūlerio. Kitoje vietoje liepė pagazuot ir pasakė, kad jei būtų kiauras tai šniokštų.
Aš galvoju, kad galbūt ne per riebus mišinys šiuo atveju, o per mažai oro...
Realiai, neperbuksuojant sankabos, užmynus tapkę, ratai net negalvoja prasisukt (keista truputuką prie 400nM, ne?).
Pas tuos kurie darė, jau n kartų vežiau, bet sakė viskas norma ir bla bla bla... Nors ir pripažino, kad dūmino per daug, bet nežino kas gali būt.
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 268
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 19:42
- Miestas: Vilnius
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas
Valdelis rašė:Pamegink nulekti i Autura, Verkiu 33.
Visa elektronika gali nuskaityt su TECH2, taciau reikia nevien techo, bet ir meistro, kuris zino kur ziureti.
Ačiū už adresą, pabandysiu nulėkt
P.S panašu, kad Verkių 44!
- Grazvis
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 513
- Užsiregistravo: 2011 Bir 05, 13:13
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas
Kukiz rašė:<...>Aš galvoju, kad galbūt ne per riebus mišinys šiuo atveju, o per mažai oro... <...>
Vėlgi, ką rodo TECH2? sveika oro srauto matuoklė? per mažai oro, tai labai paprasta patikrint - juk atstumas tik nuo oro paėmimo angos iki turbinos. tai jei ir kažkas užsikišę, tai bus žarnoje iki/po oro filtro. daugiau nelabai kur jam yra dingt aišku, prielaidos su sąlyga, kad mechanika/elektronika veikia gerai.
9-3 SW, 1,9 TiD, MY'08
ex: 9-3 SS 2,2 TiD, MY'03
ex: 9-3 SS 2,2 TiD, MY'03
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 268
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 19:42
- Miestas: Vilnius
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas
14h varau į vieną vietą pasitikrinti oro srauto matuoklę su kompu:)
Ar gerai veikia, dar nežinau. Klaidų nemeta, o vėlgi, vienoj vietoj kai tikrino ant tuščios eigos tai sakė ok, bet va, kiti teigia kad reikia tikrinti važiuojant, o ne ant tuščios eigos )) (tą ir darysime).
O yra tikimybė, kad kompas gali grybaut? Kiek orą tikrina dačikų? Kiek skaičiau yra ale trys. Vienas - oro srauto matuoklė, antras nepamenu kur, o trečias yra išmetimo angoje (for real?).
Ar gerai veikia, dar nežinau. Klaidų nemeta, o vėlgi, vienoj vietoj kai tikrino ant tuščios eigos tai sakė ok, bet va, kiti teigia kad reikia tikrinti važiuojant, o ne ant tuščios eigos )) (tą ir darysime).
O yra tikimybė, kad kompas gali grybaut? Kiek orą tikrina dačikų? Kiek skaičiau yra ale trys. Vienas - oro srauto matuoklė, antras nepamenu kur, o trečias yra išmetimo angoje (for real?).
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 471
- Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas
Nuvažiuok į Vaduvos g. 2a ir ten papasakok savo bėdą.
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 268
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 19:42
- Miestas: Vilnius
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas
Jie man ir taisė variklį
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Saab 9-3 1.9 TTiD Dūmingumas
pagal idėją yra matuojama oro masė (a.k,a. srautas- nors tarp masės ir srauto matuoklių yra didelis skirtumas, bet ne apie tai.), daugiau įsiurbiamo oro temperatūra,
kolektoriaus slėgis t.y. kiek turbina pripučia. tas pats daviklis dar matuoja ir temperatūrą.
O daugiau išmetimo angoje - tai ten matuojami slėgiai prieš ir už filtro, bei jo temperatūra.
Dar pamąstymui - įdomu kaip temperatūros, kuro slėgis, purkštukų gražinamas kiekis per "abratkę".
kolektoriaus slėgis t.y. kiek turbina pripučia. tas pats daviklis dar matuoja ir temperatūrą.
O daugiau išmetimo angoje - tai ten matuojami slėgiai prieš ir už filtro, bei jo temperatūra.
Dar pamąstymui - įdomu kaip temperatūros, kuro slėgis, purkštukų gražinamas kiekis per "abratkę".
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių