9-5 važiuoklės aukštis
- i4rilu
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 266
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
- Miestas: Kaunas
9-5 važiuoklės aukštis
Tai visiems čia taip pasėdę, kuriems dujos sudėtos. Reikia galą kelti su žiedais po spyruoklėmis...
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
Re: SAABai iš autopliuso/autogido
tu cia rimtai ar humoras subtilus toks pas tave?i4rilu rašė:Tai visiems čia taip, kuriems dujos sudėtos. Reikia galą kelti su žiedais po spyruoklėmis...
Galas tikrai sukrites, arba lavona bagazinej veze fotosesijos metu arba jau su pakaba blogai.
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: SAABai iš autopliuso/autogido
A tai ka, aero su lavonu(pilnas duju bakas turetu ne ka maziau svert) bagazinej turi but sikna kaip pas dzipa? Nepamirsk kad vaziuokle zemesne uz standartine... Ner jis ten jau TAIP stipriai susedes...
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
Re: SAABai iš autopliuso/autogido
Pilna duju iranga sveria 40-60kg. Cia su viskuom. Slangos, bakas, reduktorius, dujos ir t.t. Tada pamastom, kad geriausiu atveju bulviu maiso arba laaaabai jau mazo lavonelio svoris tenka galinei vaziuoklei. Kurio is jusu devynipenktukas taip sedi nuo tokio svorio? Beje, jei neklystu, tai aero turi ir standesne vaziuokle? Galas tokiu atveju dar maziau turetu sedet. Pacios dujos sveria mizernai mazai, tuscias ar pilnas bakas nepamatysit. Bent jau as nepamatau. Reik idomumo delei pamatuot su metru (arba rasti koks ~ LPG duju tankis turetu buti). Paprastas 9-5 2.3t sedanas, po duju irangos (su ~60l balionu) vizualiai ne kiek nepasikeite.
TAIP stipriai susedes, kaip S mersas be savo "ismaniosios" pakabos nera, bet bent jau man tai ryskus skirtumas.
TAIP stipriai susedes, kaip S mersas be savo "ismaniosios" pakabos nera, bet bent jau man tai ryskus skirtumas.
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
- i4rilu
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 266
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
- Miestas: Kaunas
Re: SAABai iš autopliuso/autogido
Toks ir juokavimas - aš susidėjęs dujas kėliausi, draugas su universalu Aero irgi kėlėsi, nes aiškiai pasėdo po sudėjimo kokius 2-3 cm po kelių mėn.
Mano nuomone normalus aukštis su R17 ratlankiais turėtų būti, kad ~2 pirštai tarp padangos ir arkos tilptų.
Jei kitiems gražu kai padanga po arka palindusi - nu tai čia jau skonio reikalas. O jei dar kitiems nesusėdo susidėjus dujas - nu matyt pasisekė
O svoris galui gali labai įvairus tekti: pilnas dujų bakas + apypilnis benzo bakas + atsarginis ratas vs pilnas dujų bakas + benzo 5L
Mano nuomone normalus aukštis su R17 ratlankiais turėtų būti, kad ~2 pirštai tarp padangos ir arkos tilptų.
Jei kitiems gražu kai padanga po arka palindusi - nu tai čia jau skonio reikalas. O jei dar kitiems nesusėdo susidėjus dujas - nu matyt pasisekė
O svoris galui gali labai įvairus tekti: pilnas dujų bakas + apypilnis benzo bakas + atsarginis ratas vs pilnas dujų bakas + benzo 5L
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
Re: SAABai iš autopliuso/autogido
Pagal nepatvirtinta informacija internetuose geriausiu atveju ka pilnas duju bakas galetu svert yra ne daugiau 30kg (ro=550kg/m3, bakas 60l, uzpildomas 80%). Niekai.
Teisingai sakai, daug gali skirtis kai abu bakai pilni ir dar kazkas guli bagazinej vs nieko. Bet ar kas pardavineja masina su abiem pilnais bakais?
Ir dar idomesniu faktu pateikei. Universaluose is vis standesnes vaziuokles eina gale (nu nebent saabas sumaste kad vot mes busim isskirtiniai ir taip nedarysim), tai kaip nuo tokiu svoriu susest galetu taip ryskiai tai nesuprantu. Gal saabo spyruokles baisiai minkstos? As, aisku, i viska is teorines puses saudau, tiesiog sunku patiket.
EDIT: vis ziurineju ziurineju tas nuotraukas, gal ir nera taip baisiai, gal cia tik tie idube ratai tokia iliuzija sukuria. Idomu butu gyvai pamatyt, o tai cia gincytis galima ilgai "kas butu, jeigu butu"
Teisingai sakai, daug gali skirtis kai abu bakai pilni ir dar kazkas guli bagazinej vs nieko. Bet ar kas pardavineja masina su abiem pilnais bakais?
Ir dar idomesniu faktu pateikei. Universaluose is vis standesnes vaziuokles eina gale (nu nebent saabas sumaste kad vot mes busim isskirtiniai ir taip nedarysim), tai kaip nuo tokiu svoriu susest galetu taip ryskiai tai nesuprantu. Gal saabo spyruokles baisiai minkstos? As, aisku, i viska is teorines puses saudau, tiesiog sunku patiket.
EDIT: vis ziurineju ziurineju tas nuotraukas, gal ir nera taip baisiai, gal cia tik tie idube ratai tokia iliuzija sukuria. Idomu butu gyvai pamatyt, o tai cia gincytis galima ilgai "kas butu, jeigu butu"
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
- i4rilu
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 266
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
- Miestas: Kaunas
9-5 važiuoklės aukštis
Nu šiaip vien tik Atramos toroidinis bakas 54L sveria 25kg; nu ir dar dujos jei pilnas bakas +25kg
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
Re: SAABai iš autopliuso/autogido
Gal neteisingai issireiskiau. 48l (kas yra 80% nuo 60l) duju svoris bus ~26kg. Tai taip, dar ir bako svori pridet reikia. Na turim kokiu +50kg bagazinej. Paprastam sedane tai jau matytus siek tiek rezultatas, o aero wagon'e, kuriam vaziuokle turetu but daug standesne (gal atsiras pas mumis teorija gerai ismananciu ir patvirtins/paneigs?)? Bet kokiu atveju, jei pats matei, vadinas taip vyksta, negaliu su tuo pasigincyt. Gal kokie amortikai pamire, o gal siaip saabas minksta masin...che chem... lektuvas, net universalas.
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: SAABai iš autopliuso/autogido
Atsižvelgiant, kad skelbime aero, tai- galas per žemas, priekis per aukštas. O pas universalus galas standesnis tikrai.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
- Vytas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 266
- Užsiregistravo: 2009 Vas 20, 20:59
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: SAABai iš autopliuso/autogido
aurissan rašė:Atsižvelgiant, kad skelbime aero, tai- galas per žemas, priekis per aukštas. O pas universalus galas standesnis tikrai.
O man atrodo, kad šis egzempliorius jau paprasčiausiai pernelyg "pavargęs" ir nevertas jokio dėmesio.
Kalbant apie dujų įrangos svorio įtaką pakabos elementams - manau tai šiek tiek pervertinama. Teoriškai taip, bagažinėje ar po ja atsiranda papildoma masė, kuri nuolat apkrauna galinį tiltą. Bet praktikoje juk turbūt nedaug kas pastoviai "vežiojasi" dar ir pilna baką benzino, o jis dažniausiai sveria kur kas daugiau, nei pilnas dujų balionas.
Natūralu, kad laikui bėgant spyruoklės kažkiek nusėda, galbūt tai stipriau pasireiškia universalams. Kažkada, kai pradėjo nebepatikti maniškio "lyg ir pasėdęs" galas, tiesiog pakeičiau galines spyruokles naujomis - problema išsisprendė
V.
9-5 SE Wagon 2.3t AT MY01, ex
Vectra C Station Wagon 1.9 CDTi '07
Vectra C Station Wagon 1.9 CDTi '07
- hartke
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 925
- Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
- Miestas: Klaipeda
Re: SAABai iš autopliuso/autogido
blemba, gausiu alga, kai pripilsiu pilna baliona ir padesiu jums nuotraukas pries ir po.
SAAB 9-5 MY00 2.0t bulviavežis
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: SAABai iš autopliuso/autogido
hartke rašė:blemba, gausiu alga, kai pripilsiu pilna baliona ir padesiu jums nuotraukas pries ir po.
Liniuotės nepamiršk šalia pastatyti
SAAB 900
- i4rilu
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 266
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
- Miestas: Kaunas
Re: SAABai iš autopliuso/autogido
Būtų geriau nuotrauka prieš dujų įdėjimą, ir po to su pilnu baku po poros mėn...
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 417
- Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: SAABai iš autopliuso/autogido
Galas nuo papildomo svorio tikrai sėda. Tai matau ir savo ir klientų automobiliuose. Voyager klubas netgi pastebėjo priklausomybę tarp nusibaigiančių galinių amortizatorių ir dujinės įrangos automobilyje.
Saab 9-5 98MY 2.3T 162kW
- hartke
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 925
- Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
- Miestas: Klaipeda
9-5 važiuoklės aukštis
Audriss99 rašė:hartke rašė:blemba, gausiu alga, kai pripilsiu pilna baliona ir padesiu jums nuotraukas pries ir po.
Liniuotės nepamiršk šalia pastatyti
Liniuotes neturejau, bet siaip vaizdu prifotkinau (soriukas uz neplauta kebula):
tuscias balionas, bake koks 20ltr benzino, bagazineje koks 30kg svorio (zapaske, domkratai, skysciu visokiu)
vaizdas is arti, balionas vis dar tuscias:
tilpo tiek:
vaizdas su 59ltr duju:
Arciau:
o cia dar visai be duju, bet rodos su pilna bagazine ratu.
Isvadas patis galit pasidaryt, manes tiek keli cm nejaudina.
O moderatoriai visa sita ginca galetu gal i kokia tinkamesne vieta perkelti?
SAAB 9-5 MY00 2.0t bulviavežis
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių