Na ten pagal WIS'a jos veikimas lyg nera visiskai ismatuojamas tik pagal V. Nezinau tiksliai, daug toj srity nenusimanau - atiduodu kompetentingesniems zmonems.
Nebent ten atrasi netycia tas krastutines ribas, kurias pasiekus jau CE meta, tuomet gal ir nustatysi kad bloga.
Variklio netolygus darbas
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 417
- Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Variklio netolygus darbas
Jei nepadeda multimetras, tikrinu su oscilografu. Dar tam labai tinka analoginis voltmetras. Bet paprastai 1-4 laidų lambdos su juodais signaliniais tikrinasi puikiai. Kartais būna problemų su mėlynu signaliniu (paprastai pas USA Subaru), 5 laidų testeriu jau nesimatuoja.
Tačiau visa tai reikalinga tik tuo atveju, jei variklio kompiuteris nerodo live parametrų.
Tačiau visa tai reikalinga tik tuo atveju, jei variklio kompiuteris nerodo live parametrų.
Saab 9-5 98MY 2.3T 162kW
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
Re: Variklio netolygus darbas
Tikiuos, kad beda isspresta ir kalta vis del to buvo kasete. Vel skrenda lektuvas, bet kol kas skeptiskai ziuriu, nes tas pats dejosi ir pakeitus zvakes. Bet tpfu tpfu tpfu, reik tiketis kad viskas gerai.
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: Variklio netolygus darbas
Na netinkamos, nekeiciamos zvakes tikrai nuzudo DI. Sudejus tinkamas gali but pagerejimas, bet zala tikrai neatitaisoma. O kaip masinai seksis turetu per pora dienu paaisket, kai visos adaptacijos "praeis".
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių