netolygiai vaziuoja
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 2010 Rgp 12, 13:29
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 225
- Užsiregistravo: 2008 Rgs 11, 20:34
- Miestas: Amžinoji sostinė
Re: netolygiai vaziuoja
Sveikučiai, kolegos.
Pasinaudojęs paieška ir prisiskaitęs apie panašias problemas, pasimečiau visiškai... Vieni katalizatorius pjausto, kiti kuro filtrus keičia, treti EGR'us kaltina, dar eilė pilotų oro srauto matuoklę sukioja... Gal aprašysiu išsamiau:
Viskas buvo čiki - lėkiau su vėjeliu (jei galima taip pavadinti pensininko režimą - autopilotas autostradoj 110km/h). Pravažiavus apie 70km pradėjo karts nuo karto trūkčiot. Numečiau iki 100km/h. Kažkurį laiką mačijo... Paskui vėl pradėjo durniuoti... Nu, bl-t, galvoju...tu išsidirbinėji, aš irgi galiu...užlupau 150km/h. Lyg ir nurimo trukčiojimas. O paskui vėl prasidėjo... Dingo trauka, variklis pradėjo dirbti taip, lyg dvi žvakės būtų nusprogusios (bet juk ne benzininis... ). Užsidegė CE. Išjungus pavarą ir riedant laisva eiga, variklis dirba kuo puikiausiai, be jokių permušimų. Akseleratoriaus klauso kaip pirmokas mokytojos... Tačiau tik įbedi pavarą, prasideda tas pats kavardakas - lėktuvas neskrenda, o jausmas lyg pilvu per asfaltą vilktųsi ir dar trūkčioja taip, padla, kad vos dantimis per vairą nedaužai... Sustojau. Paspardžiau ratus, atidariau - uždariau langus, patikrinau tepalus ir aušinimo skystį (pastarasis labai jau saldus ), paklibinau duslintuvą, pavaliau numerius... Užsivedžiau ir pradėjau važiuoti... Pirmi 2-3 km, viskas kaip ir normoj. Na, galvoju sau šypsodamasis pro ūsą, blondinių monai padėjo. O paskui tik py-t, chu-akt, jabl-nkšt...ir vėl tas pats benas: pastoviu greičiu važiuoti niekaip - kratosi kaip ožio galas...ir taip dar kokių 200km kankinausi: užlupu iki 150 - 170 km/h, toks jausmas, kad kažkas už kablio laiko, o kuro rodyklė žemyn krenta sulyg kiekviena sekunde. Numetu iki 70-80 km/h, atrodo, kad jau stoviu...vos neišlipau iš dar besivelkančio ir nespėjusio nusileisti lėktuvo.
Pastovėjo apie porą - trejetą valandų. Ataušom (duotuoju atveju, abu - aš iš pykčio, anas nuo temperatūros). Susitaikėm ir pasukom namų link. Pas traktorinį lėktuvą CE užgeso, pas mane - pyktis. Važiuojam ramiai (90km/h) apie 70km. O paskui vėl prasidėjo...
Tai dabar gal kokių pamąstymų turite, nuo kurio galo pradėti žiūrėti? (tepalai ir visi filtrai keisti prieš 2K).
P.S. Vienu metu buvo taip trūkčiot pradėjęs, kad galvojau tuoj grandinė plyš...
Dabar sėdžiu ir mąstau...panašiausi simptomai užsilenkus oro srauto matuoklei. Kol šaltas variklis, viskas veikia idealiai.Tik sušyla, prasideda pamušto sparnan, uodegon ir su kulka variklyje naikintuvo grįžimas į savo aerodromą - tai viršun, tai žemyn...
Pasinaudojęs paieška ir prisiskaitęs apie panašias problemas, pasimečiau visiškai... Vieni katalizatorius pjausto, kiti kuro filtrus keičia, treti EGR'us kaltina, dar eilė pilotų oro srauto matuoklę sukioja... Gal aprašysiu išsamiau:
Viskas buvo čiki - lėkiau su vėjeliu (jei galima taip pavadinti pensininko režimą - autopilotas autostradoj 110km/h). Pravažiavus apie 70km pradėjo karts nuo karto trūkčiot. Numečiau iki 100km/h. Kažkurį laiką mačijo... Paskui vėl pradėjo durniuoti... Nu, bl-t, galvoju...tu išsidirbinėji, aš irgi galiu...užlupau 150km/h. Lyg ir nurimo trukčiojimas. O paskui vėl prasidėjo... Dingo trauka, variklis pradėjo dirbti taip, lyg dvi žvakės būtų nusprogusios (bet juk ne benzininis... ). Užsidegė CE. Išjungus pavarą ir riedant laisva eiga, variklis dirba kuo puikiausiai, be jokių permušimų. Akseleratoriaus klauso kaip pirmokas mokytojos... Tačiau tik įbedi pavarą, prasideda tas pats kavardakas - lėktuvas neskrenda, o jausmas lyg pilvu per asfaltą vilktųsi ir dar trūkčioja taip, padla, kad vos dantimis per vairą nedaužai... Sustojau. Paspardžiau ratus, atidariau - uždariau langus, patikrinau tepalus ir aušinimo skystį (pastarasis labai jau saldus ), paklibinau duslintuvą, pavaliau numerius... Užsivedžiau ir pradėjau važiuoti... Pirmi 2-3 km, viskas kaip ir normoj. Na, galvoju sau šypsodamasis pro ūsą, blondinių monai padėjo. O paskui tik py-t, chu-akt, jabl-nkšt...ir vėl tas pats benas: pastoviu greičiu važiuoti niekaip - kratosi kaip ožio galas...ir taip dar kokių 200km kankinausi: užlupu iki 150 - 170 km/h, toks jausmas, kad kažkas už kablio laiko, o kuro rodyklė žemyn krenta sulyg kiekviena sekunde. Numetu iki 70-80 km/h, atrodo, kad jau stoviu...vos neišlipau iš dar besivelkančio ir nespėjusio nusileisti lėktuvo.
Pastovėjo apie porą - trejetą valandų. Ataušom (duotuoju atveju, abu - aš iš pykčio, anas nuo temperatūros). Susitaikėm ir pasukom namų link. Pas traktorinį lėktuvą CE užgeso, pas mane - pyktis. Važiuojam ramiai (90km/h) apie 70km. O paskui vėl prasidėjo...
Tai dabar gal kokių pamąstymų turite, nuo kurio galo pradėti žiūrėti? (tepalai ir visi filtrai keisti prieš 2K).
P.S. Vienu metu buvo taip trūkčiot pradėjęs, kad galvojau tuoj grandinė plyš...
Dabar sėdžiu ir mąstau...panašiausi simptomai užsilenkus oro srauto matuoklei. Kol šaltas variklis, viskas veikia idealiai.Tik sušyla, prasideda pamušto sparnan, uodegon ir su kulka variklyje naikintuvo grįžimas į savo aerodromą - tai viršun, tai žemyn...
9-5, 2,2 TiD, MY 02
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: netolygiai vaziuoja
Jei dega CE važiuok pas Tech-2,antraip nelabai ką čia pribursi.
Šiap pirma reiktu bent vakumo žarnas patikrint.,o toliau tik Tech-2.Šiap nemanau jog kas labai rimto bus,nes į
''servise " rėžimą neperėjo..
Šiap pirma reiktu bent vakumo žarnas patikrint.,o toliau tik Tech-2.Šiap nemanau jog kas labai rimto bus,nes į
''servise " rėžimą neperėjo..
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: netolygiai vaziuoja
Ačiū Algis. už linksmą problemos pateikimą
Mano nuomonė: kad ar ne purkštukai atgyvenę būtų? Jei kas su matuokle būtų tai ant laisvų turėtų gesti variklis, o čia žiaurus trūkčiojimas. Gal ir siurblys ptrie purkštukų kompanijos prisiskirtų.
Panašu, jog CE užsidegė nuo simptomų o ne nuo konkretaus gedimo, todėl apsižiūrėjus ką siūlo Khary900- žiūrinėtis mišinio kokybę.
Mano nuomonė: kad ar ne purkštukai atgyvenę būtų? Jei kas su matuokle būtų tai ant laisvų turėtų gesti variklis, o čia žiaurus trūkčiojimas. Gal ir siurblys ptrie purkštukų kompanijos prisiskirtų.
Panašu, jog CE užsidegė nuo simptomų o ne nuo konkretaus gedimo, todėl apsižiūrėjus ką siūlo Khary900- žiūrinėtis mišinio kokybę.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 225
- Užsiregistravo: 2008 Rgs 11, 20:34
- Miestas: Amžinoji sostinė
Re: netolygiai vaziuoja
Dėkui už kelis pamąstymus. Turbinos užpūtimo vamzdžiai ir vakuminės žarnelės - OK. Tech'as parodė kuro siurblio įpurškimo kampo klaidą. Dabar vyks įkaitinimas iki darbinės temperatūros ir prievartavimas... Sudarant panašias sąlygas į buvusias. Jei pasikartos ta pati klaida, teks operuoti siurblį ir ieškot jo ligų.
9-5, 2,2 TiD, MY 02
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: netolygiai vaziuoja
Neskubėk-jei siurblio įpurškimo kampas,važiuok pas opelistus,kurie tvarko tuos variklius.Duodu 50% jog bus kalta grandinė.Reikės ją patempti.Remontas maždaug kainuos max iki 300lt.Žinoma neatmesiu ir siurblio.
Čia jau ne vieną 2,2 Opelio TDI taip jau yra išgelbėja opelio forumuose rasi manau info plačiau.
Čia jau ne vieną 2,2 Opelio TDI taip jau yra išgelbėja opelio forumuose rasi manau info plačiau.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 225
- Užsiregistravo: 2008 Rgs 11, 20:34
- Miestas: Amžinoji sostinė
Re: netolygiai vaziuoja
Khary900 rašė:Neskubėk-jei siurblio įpurškimo kampas,važiuok pas opelistus,kurie tvarko tuos variklius.Duodu 50% jog bus kalta grandinė.Reikės ją patempti.Remontas maždaug kainuos max iki 300lt.Žinoma neatmesiu ir siurblio.
Čia jau ne vieną 2,2 Opelio TDI taip jau yra išgelbėja opelio forumuose rasi manau info plačiau.
Dėkui už info. Pisiskaičiau daug. Tačiau grandinės tempimas negalimas. Ji įtempiama neguliuojamais įtempėjais. Ar tik neteks keisti grandinės su visais priedais...arba siurblio remontuoti.
9-5, 2,2 TiD, MY 02
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: netolygiai vaziuoja
Grandinės niekas nekeitė,bijau sumeluot,bet ar ne tarp Grigiškių ir Lentvario ten kažkur garažuose meistras tuom užsiiminėjo...Jis tą grandinę kažkaip įtempdavo ir to pakakdavo,kad ne keisdavo,tai tikrai,nes remontas 150 ar tai 300 lt
Tamsto atveju ir siurblio neatmesčiau-dėlto ir daviau tik 50/50.Tačiau jog grandinę gali tekti keist-tai čia nesąmonė,nes tikrai negirdėjau ,kad kas keistu 2,2 Tid grandines.Mano buvęs Tid buvo su 385 000 km rida ir originaliu lenciugu- o smaugimo iš manęs tikrai gaudavo
O pats daryčiau taip-ieškočiau kito siurblio su galimybę gražinti.
Tamsto atveju ir siurblio neatmesčiau-dėlto ir daviau tik 50/50.Tačiau jog grandinę gali tekti keist-tai čia nesąmonė,nes tikrai negirdėjau ,kad kas keistu 2,2 Tid grandines.Mano buvęs Tid buvo su 385 000 km rida ir originaliu lenciugu- o smaugimo iš manęs tikrai gaudavo
O pats daryčiau taip-ieškočiau kito siurblio su galimybę gražinti.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 225
- Užsiregistravo: 2008 Rgs 11, 20:34
- Miestas: Amžinoji sostinė
Re: netolygiai vaziuoja
Khary900 rašė:Grandinės niekas nekeitė,bijau sumeluot,bet ar ne tarp Grigiškių ir Lentvario ten kažkur garažuose meistras tuom užsiiminėjo...Jis tą grandinę kažkaip įtempdavo ir to pakakdavo,kad ne keisdavo,tai tikrai,nes remontas 150 ar tai 300 lt
Tamsto atveju ir siurblio neatmesčiau-dėlto ir daviau tik 50/50.Tačiau jog grandinę gali tekti keist-tai čia nesąmonė,nes tikrai negirdėjau ,kad kas keistu 2,2 Tid grandines.Mano buvęs Tid buvo su 385 000 km rida ir originaliu lenciugu- o smaugimo iš manęs tikrai gaudavo
O pats daryčiau taip-ieškočiau kito siurblio su galimybę gražinti.
Su ta sąlyga, kad dyzelservisas garantavo - jokių problemų su agregatais (kuro siurblys, EGR vožtuvas, turbina) nėra, o grandinė neįtempiama, išsprendžiau problemą paprastai. Pradėjau nuo turbos užpūtimo, kuro grąžinimo, kuro bako alsuoklio šlangų...viskas tvarkoje. Tada įkišau savo smalsiąją nosį į kuro baką. Ten irgi viskas švaru. Tačiau kai pasižiūrėjau į kuro paėmimo įtaisą (plastmasės bačkutė su viduje įmontuotais "atstoiniku" ir tinkliuku, o išorėje - kuro lygio plūde), net akys išsprogo. Kuro valymo tinkliukas užkimštas 99%... "Atstoinike" "varlė". Tai vat tą "varlę" greit išprašiau lauk...bet jau su tinkliuku kiek pražaidžiau...badydamas adata kiekvieną skylutę...
Reziumė: surinkus viską atgal į krūvą ir trauka atsirado, ir trūkčiojimas dingo.
9-5, 2,2 TiD, MY 02
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: netolygiai vaziuoja
Smagu ,jog radai bėda,ten kur tikrai nesitikėjom.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: netolygiai vaziuoja
ant dugninės nebandei?Algis. rašė:..."Atstoinike" "varlė". ...bet jau su tinkliuku kiek pražaidžiau...
Smagu, kad išsprendei reikalą iki šalčių.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių