rudik900 rašė:O kuom Alfos stabziai ipatingi, ir kas negerai su esamais? Nuo rimtesnio Porsche, tai suprasciau... bet Alfa...
ar poršas, ar alfa, ar audi ar pan - daugumoj tie patys Brembo
Daugumoj 4 cilindrukų bet ne retai ir 6.
rudik900 rašė:O kuom Alfos stabziai ipatingi, ir kas negerai su esamais? Nuo rimtesnio Porsche, tai suprasciau... bet Alfa...
,negaila tavo pinigu...Norejau tik pasakyti,kam tobulint ir taip tobula mechanizma.Nesigilinau i jokius skaicius,t.y. uzkaitimo temperaturas ir t.t.Bet ivertinu vizualiai : pas saaba ir galiniai diskai,vos ne priekiniu dydzio.Efektyvumas - superinis,kai stabdo visi keturi,o ne beveik keturi.MantasJm rašė:Visu pirma tai mastant logiskai: aero ir brembo uzkaitimo temperaturos skiriasi brembo naudai, brembo spaudziamoji galia didesne uz aerinius, alkune didesne ir plotas. Todel aero kritine riba yra greiciau pasiekiama nei brembiniu. Visa tai reikalinga saugumui. nesakau, kad as kiekviena diena vazinesiu sportiniu rezimu. Bet Brembo na, 1-2 kartus per menesi pagelbes, kur jau aeriniai butu sukaite. Del geru kaladziu dejimo - ne uz ka Cia miesto masina, o ne ziedo, as stabdziu tikrai nekaitinsiu iki darbines temperaturos, o is saltu jokios naudos. Brembo galesiu susidet gatvines stock kalades, kurios bus tiek miestui tiek ziedui, nes nekais taip stipriai kaip aerines ir t.t. na ir vaizdas geresnis, kai pro ratus kyso kazkas didesnio nei stock... Net nzn ka cia dar pasakyt. Beto as tik paklausiau, o nesuprantu, ar jus cia mano pinigu gailit ar noro pasitobulint auto? ar cia tik ta paplitusi forumo liga kritikuot ir tiek...
MantasJm rašė:... na ir vaizdas geresnis, kai pro ratus kyso kazkas didesnio nei stock...
Edas rašė:9000 '88 reikia priekinių stabdžiu diskų ir kaladėlių. Kur Kaune būtų galima ieškoti? Ir kokios maždaug kainos dabar yra tokių detalių?
Edas rašė:9000 '88 reikia priekinių stabdžiu diskų ir kaladėlių. Kur Kaune būtų galima ieškoti? Ir kokios maždaug kainos dabar yra tokių detalių?
Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių