Klausimai apie mano Saab 9000 2,3 eco power
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
sarasand rašė:Tipine turbinio 9000 beda, kiek teke skaitinet uzsienio forumuose isdyla sinshronizatoriai del naudojamos alyvos, norint kad taip neatsitiktu ar atsitiktu kuo veliau siulo naudoti honda MTF tepala, vietoj saab pilamos variklines.
Nieko gero Tai spėju, kad laikui bėgant ši bėda dažnės ir galiausiai pradės išmetinėt savaime?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
gali atitolint tai tik ramiai važinėdamas arba nenaudodamas antro bėgio, pirmas, tada iškart trečias
saab 9-5 st1 http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=26&t=8276
- Edgaras'
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 910
- Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
- Miestas: Panevėžys-Kaunas
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Tai pasakykit tiksliai dabar. Kaip yra su tuo tepalo lygiu ant matuokles? Tikrint reikia isukta matuokle ar neisukta? Kiek forume ieskojau tai neradau tikslaus atsakymo.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
- Maximus
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 494
- Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
- Miestas: Vilnius
- Contact:
sarasand rašė:Variklio alyva matuot reikia ystacius matuokle y vieta, uzsuki issuki ir ziuri....
Dezes lygiai taip pat, kai matuokle yra.
O prie begio isspjovimo gali prisidet dezes/variklio pagalves
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
- Edgaras'
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 910
- Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
- Miestas: Panevėžys-Kaunas
Gera tema.. Kai pagalvoji naujokui su 9000 perskaičius viską, kiek akiratis prasiplėstų.
Klausimas 1.
turbo/apc rodyklė smarkios apkrovos metu(dugnas) prigula iki 3 valandos. Atjungus apc (saugiklio pagalba), nenueina toliau geltona/raudona. Ar kiauras vožtuvas, ar čia overboostas taip veikia?
Klausimas 2.
Antifrizo temperatūros rodyklė skydelyje nepakyla aukščiau pusėsseptyntos/aštuntos valandos. Variklis būna tikrai sušilęs, jungiasi ventiliatorius. O pradeda kilti ne nuo mėlyno brūkšnelio apačios, o dar už jo.
Ar daviklis parinktas netinkamas, ar darbinė temperatūra suprantama kaip rodyklė žemiau vidurio ir nustos ieškot sliekų subinėj?
Klausimas 1.
turbo/apc rodyklė smarkios apkrovos metu(dugnas) prigula iki 3 valandos. Atjungus apc (saugiklio pagalba), nenueina toliau geltona/raudona. Ar kiauras vožtuvas, ar čia overboostas taip veikia?
Klausimas 2.
Antifrizo temperatūros rodyklė skydelyje nepakyla aukščiau pusėsseptyntos/aštuntos valandos. Variklis būna tikrai sušilęs, jungiasi ventiliatorius. O pradeda kilti ne nuo mėlyno brūkšnelio apačios, o dar už jo.
Ar daviklis parinktas netinkamas, ar darbinė temperatūra suprantama kaip rodyklė žemiau vidurio ir nustos ieškot sliekų subinėj?
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Na klausymas Nr.2, tai kiek teke vazinet su 9000 tai rodykle budavo beveik per vidury skales kai variklis uzsiles.
Na jei teisingai supratau ka parasei del Nr1 tai gazas dugnas ant standarto neturetu lipt auksciau raudono, tai jei masina lupa labai gerai tai cipinta o jei vaziuoja neypatingai tai kazkas kiaura.
Na jei teisingai supratau ka parasei del Nr1 tai gazas dugnas ant standarto neturetu lipt auksciau raudono, tai jei masina lupa labai gerai tai cipinta o jei vaziuoja neypatingai tai kazkas kiaura.
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
- drh
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1165
- Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
- Miestas: Vilnius
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
sarasand rašė:na arba APC jei pastringa tai irgi rodykle turbos slegio gali lipt aukstyn.....
Kai man APC buvo pastrigęs, tai ištraukęs saugiklį ar fyškę lenkdavos rodyklė vis tiek belenkiek.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių