saab 9-5 aero turbo kelimo slegis
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 11
- Užsiregistravo: 2015 Lap 25, 21:57
saab 9-5 aero turbo kelimo slegis
sveiki gal kas susidurete su saab 95aero turbinos selegiu kiek galima pakelt slegi nekelent pavojaus motorui ar patikimi tie manual boost kontroleriai.
- Mark
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 302
- Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis
Mark rašė:1,2-1,3maximum
Gal žinoma koki daug maž būna parametrai su tokiu slėgio padidinimu?
Hp/Nm?
Realiai važiuojant tai labai pasijaučia?
Pas mane 250 Hp (niekas nedaryta), bet sąlyginiai tai pojūtis toks, kad "traukia" prasčiau nei ankstesnis SAAB 9000 su 200 Hp...
Kyla mintis kad gal verta kažkiek patobulinti...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis
Zmones, trauka nuo kw (hp) "ant poperiaus" nelabai priklauso, o pojutis tuo labiau...
- Mark
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 302
- Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis
Tai gal kazkas su juo blogai kad trauka prasta.. Kaip Rudikas sake pagal jausma nenustatysi kiek kw yra o kiek pabego
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis
Šiandien išmatuotas slėgis.
Maksimumas 1,05 baro.
Kiek pagooglinau- tai kaip ir AERO norma, ar gal net virš normos (skirtinguose šaltiniuose kaip norma nurodoma 0,9, kitur iki 1.0 bar)
Vakumo žarnelės patikrintos, sudėtos silikoninės, padarytas bypass modas:
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=206993
EVAP perdarytas (buvo kiauras vožtuvas), silikoninė žarna, alu vožtuvas, perdarytas taip, kad padavimas tik į kolektorių (į turbinos paėmimą panaikintas)
Belieka tikrinti karterio ventiliaciją ir jos vožtuvą
va tik įdomu, auto pas mane 2004, bet pagal
http://www.mitt-eget.com/saab/informati ... .shtml#M04
atitinka "Model year 2005"- yra vožtuvas ant C žarnos.
Reiks tikrinti C ir D vožtuvus...
Jau imu galvoti, kad gal pas mano senąjį 9000 kažkas iki manęs buvo pačipavęs, nes trauka tikrai stipriau jausdavosi, o APC rodyklė lenkdavosi iki 2/3 raudonos padalos. Gaila tik kad slėgio nebuvau išmatavęs.
Maksimumas 1,05 baro.
Kiek pagooglinau- tai kaip ir AERO norma, ar gal net virš normos (skirtinguose šaltiniuose kaip norma nurodoma 0,9, kitur iki 1.0 bar)
Vakumo žarnelės patikrintos, sudėtos silikoninės, padarytas bypass modas:
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=206993
EVAP perdarytas (buvo kiauras vožtuvas), silikoninė žarna, alu vožtuvas, perdarytas taip, kad padavimas tik į kolektorių (į turbinos paėmimą panaikintas)
Belieka tikrinti karterio ventiliaciją ir jos vožtuvą
va tik įdomu, auto pas mane 2004, bet pagal
http://www.mitt-eget.com/saab/informati ... .shtml#M04
atitinka "Model year 2005"- yra vožtuvas ant C žarnos.
Reiks tikrinti C ir D vožtuvus...
Jau imu galvoti, kad gal pas mano senąjį 9000 kažkas iki manęs buvo pačipavęs, nes trauka tikrai stipriau jausdavosi, o APC rodyklė lenkdavosi iki 2/3 raudonos padalos. Gaila tik kad slėgio nebuvau išmatavęs.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis
Pjezo, tavo automatas ar mechaninis?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis
Mechanika
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis
Na, mechanika smagesnė už automatą. Teko paminkyti ir mechaninį, ir automatą. Tai automatas, man pasirodė, kad visai nevažiuoja, o mechankė visai neblogai. Už 9000 stock FPT turėtų tikrai geriau važiuoti. Ir jei gyvas Aero tikrai abejoju ar bus lėtesnis už perprogramuotą S9k "apsiginklavusiu" Garrett`u. Bet užpakalio pojūčiais negali vadovautis. Reikia rimtesnių "pasvėrimų"
Beje, T7 ne slėgiu vadovaujasi, o oro kiekiu/mase.
Beje, T7 ne slėgiu vadovaujasi, o oro kiekiu/mase.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- Mark
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 302
- Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis
Gerai nurodo 0.9 ir 1 nes automato 0.9 mexanika 1.0
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis
O kas ten su Garrett'u negerai?
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis
Rudik rašė:O kas ten su Garrett'u negerai?
Viskas su juo gerai, tik kad greitai išsikvepia.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis
Nezinau kas ten pas ka issikvepia... Buvo Griffin 2.3T AT naudojime, neblogas buvo bussines-jet, aisku vienas bet.. jis buvo ne "ecopower" serijos (non Trionic), nekastruotas dar ...
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis
Jei tą patį bussines-jet būtum pabandęs su TD04 suprastum koks išsikvėpimas būdavo su Garrettu Nors su automatu gal ir ne. Vargšas T25 nuo ~3,5k rpm neužpūsdavo baro net nenaudojant turbinos valdymo.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis
'95 Aero AT jau kazkaip netaip vaziuoja, ta prasme, viena karta traukia stipriai, uzminus kickdown'a, kita karta, siaip, tiesiog begejasi ir tiek, nezinai ko laukt is jo, manau beda ne T25, o Trionic'e...
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių