Man labai panašiai buvo su ex 2,2TID...Persirinkau dėžę, pasikeičiau visus guolius ir dar finale pasikeičiau priekinio rato guolį dešinės pusės.
Dalys : SKF guoliai 220-250 ir spec guolis, tiekiamas tik SAAB dileriams ~400lt Po nuolaidų. Įvorės- dvi pusašių,(nepamenu kainos,brangios, bertos net nekeičiau dėlto jų.) viena įvaržos- pastaroji aeropolyje apie 60lt po nuolaidų.O kas iš tikro buvo ,nežinau, kiek pats žiūrėjau, kiek servisai tikrino, tai rato guoliai buvo geri ir verdiktas vienareikšimis-dėžė. Bet kažkodėl pakeistus dėžės guolius su įvorėm, labai greitai "parėjo" rado guolis iki tokios stadijos, kad ratas rankose vaikščiojo apie 1cm...Bet vargau, tiek , kad...persirinkau, užimas nedingo, kažkiek pakito, bet nedingo, viską pasitikrinau, tvarka, nusprendžiau jog blogai surinkau, įvaržas ne tas padariau ir t.t...rinkau iš naujo...daviau kitam įvaržas padaryt, garsas vėl liko, dar kitas, bet liko. Susukau dar kelis šimtus km kol vėl garsas pasikeitė ir rato guolį pasidovanojau. SKF ~ 150lt "pa blatu".
Ps- pas šitas dėžės yra problema yra įvorės, į kurias kišasi vidinės granatos, čia taip aiškino Kęstas iš Grifino.
9-3ss ūžia mechaninė pavarų dėžė
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: 9-3ss ūžia mechaninė pavarų dėžė
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
- Valdelis
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 386
- Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: 9-3ss ūžia mechaninė pavarų dėžė
Na siandien dar su mienu draugeliu klausem garsus, zmogus patirties turi tai visgi nusprendem kad garsas is dezes... Gal guolis ten ... nes pagal jo pasakyma atrodo kaip kazkas uzsiverzinetu (kaip metalas i metala). Siandien vazinejau garsas kazkiek aprimes... teks savaitgali apziuret dar rimciau viska jei nieko nerasiu teks lupti deze ir ziuret kas dedasi viduje...
Del ivoriu kur kisasi vidines granatos - nemanau nes stovint vietoje ir esant ar ismintai sankabai ar ne garsas vistiek yra ties 3 rpm aisku zymiai mazesnis nei vaziuojant su apkrova ties 2 rpm.
Del ivoriu kur kisasi vidines granatos - nemanau nes stovint vietoje ir esant ar ismintai sankabai ar ne garsas vistiek yra ties 3 rpm aisku zymiai mazesnis nei vaziuojant su apkrova ties 2 rpm.
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
now 9-3 sw my09
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: 9-3ss ūžia mechaninė pavarų dėžė
Kas ten su tom įvorėm pasidaro nepamenu, truputi aiškino, bet man ne tas buvo galvoj tada, taip ir paklausiau...Beje, tepalą pilk tik originalų...Nors ten ne tepalas, o aviečių sirupas
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
- Valdelis
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 386
- Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: 9-3ss ūžia mechaninė pavarų dėžė
Po ilgu ieskojimu nuspresta jog kiauras intercooleris... Pucia ora pro groteles priekines... Bandysiu siandien ardyti ir nustatineti ar tikrai taip...
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
now 9-3 sw my09
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: 9-3ss ūžia mechaninė pavarų dėžė
Tai kaip ir juodą dūmelį turėtum karts nuo karto pamatyt...
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
- Valdelis
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 386
- Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: 9-3ss ūžia mechaninė pavarų dėžė
Galim rakinti arba perkelti mano postus prie temos apie intercoleri. Nuemus kondiskes radiatoriu pasimate trukes radijatoriaus vamzdukas... trukimas buvo minimalus bet su atsuktuvu isitikinau kad vieta ta Sutvarkiau uzglusines viena vamzduka ir uzliejes salta svarke (kaip ir meistrai remontuoja dazniausiai, nes suvirint per plona skarda tipo...)
Del traukos sakiau kad nesiskyre bet dabar kai susitvarke sakau kad vaziuoja jau atsigavo masina tikrai jauciamai. Del dumu kaip bebutu keista jokio dumo :/
Del traukos sakiau kad nesiskyre bet dabar kai susitvarke sakau kad vaziuoja jau atsigavo masina tikrai jauciamai. Del dumu kaip bebutu keista jokio dumo :/
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
now 9-3 sw my09
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: 9-3ss ūžia mechaninė pavarų dėžė
Na trinti,rakinti nereikia. Perkelsiu į atitinkamą kategoriją
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: 9-3ss ūžia mechaninė pavarų dėžė
Nu džiugu jog viskas taip laimingai pasibaigė
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
- darėnas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 807
- Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
- Miestas: Mėmelis
Re: 9-3ss ūžia mechaninė pavarų dėžė
cia taip supainiojot triuksmaujancia deze su interkuleriu?...
Dieve padek tada
Dieve padek tada
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: 9-3ss ūžia mechaninė pavarų dėžė
Bet dėl šios skylės interkūleryje garsas dingti negalėtų keliant variklio apsukas virš 2000.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- Valdelis
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 386
- Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: 9-3ss ūžia mechaninė pavarų dėžė
darėnas rašė:cia taip supainiojot triuksmaujancia deze su interkuleriu?...
Dieve padek tada
Matai garsas sklido tiesiai is tos vietos kur stovi deze (ties sujungimu su varikliu). Per variklio garsa nelabai atskirsi is kurios tiksliai vietos garsas sklinda... Kai pats nebuvau susidures su tokiu garsu tikrai nezinojau kame beda...
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
now 9-3 sw my09
- Valdelis
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 386
- Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: 9-3ss ūžia mechaninė pavarų dėžė
Romeo rašė:Bet dėl šios skylės interkūleryje garsas dingti negalėtų keliant variklio apsukas virš 2000.
Viskas dingo zinok + trauka atsirado didesne + pasaliniu garsu neskleidzia nei prie 2000 nei prie daugiau.
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
now 9-3 sw my09
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: 9-3ss ūžia mechaninė pavarų dėžė
Valdelis rašė:Romeo rašė:Bet dėl šios skylės interkūleryje garsas dingti negalėtų keliant variklio apsukas virš 2000.
Viskas dingo zinok + trauka atsirado didesne + pasaliniu garsu neskleidzia nei prie 2000 nei prie daugiau.
Tai sutvarkius skylę aš suprantu kad dingo pašaliniai garsai, bet kaip jie dingdavo tau pasiekus 2000 rpm kol nesutvarkęs buvai? Skylė tuo metu pati užsikišdavo?:-)
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: 9-3ss ūžia mechaninė pavarų dėžė
Romeo, pas jį TID juk .. max NM sukimas ten prasideda ties 1800 ar tai 1900, tingi ieškoti tiksliau, nes tiksliai nepamenu...Iki šių apsukų matyt turbo slėgio neužteko, kad pradėt šviltp su garseliu, o po to tiesiog pats variklis užgožia švilpimą..Bent jau mano smegeninė taip suvokia.
Triukšmingas šitas variklius, tai pernelyg manęs nestebina. Stebina, tai jog dūmo nebuvo.
Ps: mane Valdelio vietoj domintų pažiūrėt ar turbina tvarkingai slėgį laiko.
Triukšmingas šitas variklius, tai pernelyg manęs nestebina. Stebina, tai jog dūmo nebuvo.
Ps: mane Valdelio vietoj domintų pažiūrėt ar turbina tvarkingai slėgį laiko.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: 9-3ss ūžia mechaninė pavarų dėžė
Khary900 rašė:Romeo, pas jį TID juk .. max NM sukimas ten prasideda ties 1800 ar tai 1900, tingi ieškoti tiksliau, nes tiksliai nepamenu...Iki šių apsukų matyt turbo slėgio neužteko, kad pradėt šviltp su garseliu, o po to tiesiog pats variklis užgožia švilpimą..Bent jau mano smegeninė taip suvokia.
Na nebent.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių