Kadangi čia nuprotėjusių diedų klubas, tai tikrai nepagalvočiau, kad paminėtas "tampytis" gali reikšti labiau įtemptą važinėjimą ir agresyvesnį akseleravimąAudriss99 rašė:Žodžio „tampytis“ lietuvių kalboje nėra todėl kiekvienas jį supranta savaip...
saab classic racer (bla bla topic)
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: saab classic racer (bla bla topic)
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
- Tomas-f
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 96
- Užsiregistravo: 2009 Spa 19, 10:06
- Miestas: Kaunas
Re: saab classic racer (bla bla topic)
rudik900 rašė: Visas masinas, su kuriomis teko rimciau pasitampyt, pasitaikusios per mano saabizmo laikotarpi, prisimenu iki siol
Tai kaip kolegos sita vertint tada?
Del civiko tai kalba apie vaziuokle o ne apie skardas (jei perdirbtas konservu dezutes galima vadint skarda , o pacios konstrukcijos pagrindines gan tvirtos)
MY 02 9-5 Aero Mt estate
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Re: saab classic racer (bla bla topic)
Rudik ,i sveikata.....kada gyvai sueisim ?
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: saab classic racer (bla bla topic)
Perkūnas rašė:Rudik ,i sveikata.....kada gyvai sueisim ?
Dekui busi musu kraste, prasom uzsukt..
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: saab classic racer (bla bla topic)
Negalvojau, kad sukelsiu sumasti su zodziu "tampytis" tiesiog taip interpravau zodi - тягаться
Civiku nenuvertinu (siaip nieko nenuvertinu, net Moskviciu negalima nuvertint, ypac po siemetiniu Youngtimer lenktyniu Palangoje ) yra pas mus fastlap'sikas, neprastai performina su Civiku, aisku, turi gera sponsoriu (savo gimdytoja), kas nera paskutinis dalikas, viskas perdaryta, ir netgi uzpjovus, daryta motora, idejo ant greituju standartini, ir laimejo savo klasei ir uzeme antra vieta bendroje... Bet tokie Civikai gatvemis nelabai vazineja... Gatvemis vazineja Evo, E55 AMG, M Power, Maseratti 3200 GT, 4.0 TDI.... ir t.t. cia is tokiu su kuriais tenka spausti visus (ant to momento) esamus rezervus is variklio management'o, ir daznai per galinio matimo veidrodeli matidavau iskelta i virsu dideli pirsta, nuo zmoniu su rimtesniais aparatais O Vilniuje karta su draugeliu (Audri buvom jau paleide) ziurim, mergina su "britva", prie sviesoforo, zalias, ta "begt" mes vytis... dalekem iki sekancio, mergina atsisuka ir rodo .... Neblogi buna momentai su Troliu, yra ka prisimint
p.s. dabar esu isbandes 335d (dvi turbinos nuosekliai), "nesha" oi-joi, pasidare labai smalsu, bet tupai kazkaip buvo siulyt jam (dar kolkas menkai pazistamas, nors, sake, kad britvininkas, ir neatsisakytu) isvaziuot, kur atokiau (reikia bent kilometro)... Gal pavasari iseis? Bus matyt...
Civiku nenuvertinu (siaip nieko nenuvertinu, net Moskviciu negalima nuvertint, ypac po siemetiniu Youngtimer lenktyniu Palangoje ) yra pas mus fastlap'sikas, neprastai performina su Civiku, aisku, turi gera sponsoriu (savo gimdytoja), kas nera paskutinis dalikas, viskas perdaryta, ir netgi uzpjovus, daryta motora, idejo ant greituju standartini, ir laimejo savo klasei ir uzeme antra vieta bendroje... Bet tokie Civikai gatvemis nelabai vazineja... Gatvemis vazineja Evo, E55 AMG, M Power, Maseratti 3200 GT, 4.0 TDI.... ir t.t. cia is tokiu su kuriais tenka spausti visus (ant to momento) esamus rezervus is variklio management'o, ir daznai per galinio matimo veidrodeli matidavau iskelta i virsu dideli pirsta, nuo zmoniu su rimtesniais aparatais O Vilniuje karta su draugeliu (Audri buvom jau paleide) ziurim, mergina su "britva", prie sviesoforo, zalias, ta "begt" mes vytis... dalekem iki sekancio, mergina atsisuka ir rodo .... Neblogi buna momentai su Troliu, yra ka prisimint
p.s. dabar esu isbandes 335d (dvi turbinos nuosekliai), "nesha" oi-joi, pasidare labai smalsu, bet tupai kazkaip buvo siulyt jam (dar kolkas menkai pazistamas, nors, sake, kad britvininkas, ir neatsisakytu) isvaziuot, kur atokiau (reikia bent kilometro)... Gal pavasari iseis? Bus matyt...
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Re: saab classic racer (bla bla topic)
Ir mergą su britva beveik aplenkei? O kokį EVO ar M power pavyko nubausti?
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
- Tomas-f
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 96
- Užsiregistravo: 2009 Spa 19, 10:06
- Miestas: Kaunas
Re: saab classic racer (bla bla topic)
Evo matei tech parametrus?
Sprendziant is tavo autoparko foto, tai su tokiom padangelem turetum visom pavarom is vieno rato dumus leist (jei jau taip valina kad evo, m power eina i krumus )
p.s. pasikalbek su fastlapininku (arba kas jam masina daro, cia jei griztant prie temos), kaip reikia ziedui vaziuokle reguliuot ir parodyk saviskio galine pakaba ir pamegink ji itikint kad cia super pakaba (cia jei nenori durnu, foruminiu, tiuneriu nuomones klausytis )
Sprendziant is tavo autoparko foto, tai su tokiom padangelem turetum visom pavarom is vieno rato dumus leist (jei jau taip valina kad evo, m power eina i krumus )
p.s. pasikalbek su fastlapininku (arba kas jam masina daro, cia jei griztant prie temos), kaip reikia ziedui vaziuokle reguliuot ir parodyk saviskio galine pakaba ir pamegink ji itikint kad cia super pakaba (cia jei nenori durnu, foruminiu, tiuneriu nuomones klausytis )
MY 02 9-5 Aero Mt estate
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: saab classic racer (bla bla topic)
Kur parasyta, kad visos mano paminetos masinos ir mergina su britva "suvariau i krumus"? Rasiau, kad spaust varikli jau reikejo ne vaikiskai. Visaip buvo, vienus visgi suvariau, kitiems bent nervus patampiau neatsilikdamas (bet buvau vistiek patenkintas, nes senukas dar turi parako, ir iki siol marke laiko, tuo labiau, kad tai nebuvo variklio riba).
Ir kas ten stebuklingo su Evo parametrais? Devintas Evo (tuometines vertes kazkur 20 000 Eur), T4, 1.4 bar, 280 AG, vienas didelis pliusas - 4WD, priklause tam paciam fastlap'sikui (nes vaziuoja jis ne tik ziede), buvom isvaziave velai vakare i viena pramonine gatve, su dviem sekundantais, du vaziavimai, Evo abu kart issiraudavo starte pusantro korpuso ir toliau ejom panasiai.... Trolis buvo surinktas is garaze rastu detaliu, su gatviniais (kasdieniniam naudojimui) nustatimais...
Del prabuksavimo: persistengus su varikliu, buksavo abu ratai (o ne vienas, saabai ne opeliai ) ir su trecia pavara ant sauso asfalto,... su ketvirta ir penkta pavara buksavo sankaba (tik neaisku, ar del savo galimybiu ribos, ar del to, kad metu jai buvo, kiek ir varikliui)... Veliau (jau ir mineto drago laiku) variklio nustatimai buvo paderinti (senas geras T3, apsiribota 0,8 bar, variklis buvo ne visai stock'inis, nors is stokiniu saabiniu detaliu), ratai praktiskai nebuksavo (jeigu neuzgazuot per daug ant starto), sankaba buvo ideta didesne (naudota,nuo 9000T), veliau pakeista i nauja stokine, nes irgi buvo su tarakonais (bet jau kitokiais).
Saabus jis (fastlap'sikas) mate ir taip, ten kur jam padedavo su Civiku (ir dabar padeda, ir ne tik su Civiku), kam jam dar karta rodyt? Ir jo nuomone apie saabus, bent po minetu dragu, nera jau tokia prasta, kaip kai kuriu cia a-lia saabistu . O ir nera jis koks saliamonas, kad kazka vertint is paziuros, tai ir nesikisa kur jam nereikia... Tiesiog turi zmogus galimybes vaziuot ir vaziuoja, ir molodec, kad vaziuoja, o ne trinasi su kokiais "tuninginiais" tazikais, prie kokios Maximos, su kitais mažorikais . O Civikas ziede, kaip Audi "ubage" drage, tiesiog paprasciausias variantas kazka paburt... Dabar ten konstruojamas 135i...
Apie pasitaikusius bemsus to be continued...
Ir kas ten stebuklingo su Evo parametrais? Devintas Evo (tuometines vertes kazkur 20 000 Eur), T4, 1.4 bar, 280 AG, vienas didelis pliusas - 4WD, priklause tam paciam fastlap'sikui (nes vaziuoja jis ne tik ziede), buvom isvaziave velai vakare i viena pramonine gatve, su dviem sekundantais, du vaziavimai, Evo abu kart issiraudavo starte pusantro korpuso ir toliau ejom panasiai.... Trolis buvo surinktas is garaze rastu detaliu, su gatviniais (kasdieniniam naudojimui) nustatimais...
Del prabuksavimo: persistengus su varikliu, buksavo abu ratai (o ne vienas, saabai ne opeliai ) ir su trecia pavara ant sauso asfalto,... su ketvirta ir penkta pavara buksavo sankaba (tik neaisku, ar del savo galimybiu ribos, ar del to, kad metu jai buvo, kiek ir varikliui)... Veliau (jau ir mineto drago laiku) variklio nustatimai buvo paderinti (senas geras T3, apsiribota 0,8 bar, variklis buvo ne visai stock'inis, nors is stokiniu saabiniu detaliu), ratai praktiskai nebuksavo (jeigu neuzgazuot per daug ant starto), sankaba buvo ideta didesne (naudota,nuo 9000T), veliau pakeista i nauja stokine, nes irgi buvo su tarakonais (bet jau kitokiais).
Saabus jis (fastlap'sikas) mate ir taip, ten kur jam padedavo su Civiku (ir dabar padeda, ir ne tik su Civiku), kam jam dar karta rodyt? Ir jo nuomone apie saabus, bent po minetu dragu, nera jau tokia prasta, kaip kai kuriu cia a-lia saabistu . O ir nera jis koks saliamonas, kad kazka vertint is paziuros, tai ir nesikisa kur jam nereikia... Tiesiog turi zmogus galimybes vaziuot ir vaziuoja, ir molodec, kad vaziuoja, o ne trinasi su kokiais "tuninginiais" tazikais, prie kokios Maximos, su kitais mažorikais . O Civikas ziede, kaip Audi "ubage" drage, tiesiog paprasciausias variantas kazka paburt... Dabar ten konstruojamas 135i...
Apie pasitaikusius bemsus to be continued...
- Tomas-f
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 96
- Užsiregistravo: 2009 Spa 19, 10:06
- Miestas: Kaunas
Re: saab classic racer (bla bla topic)
rudik900 rašė:
Gatvemis vazineja Evo, E55 AMG, M Power, Maseratti 3200 GT, 4.0 TDI.... ir t.t. cia is tokiu su kuriais tenka spausti visus (ant to momento) esamus rezervus is variklio management'o, ir daznai per galinio matimo veidrodeli matidavau iskelta i virsu dideli pirsta, nuo zmoniu su rimtesniais aparatais
tai kaip cia as supratau kad dauguma ...........
p.s. fast lapininkas kartais ne Karolis? (bent jau šiame ir praeitame sezone kiek atsimenu, nei vienas civikas neuzlipo iki 2 pozicijos bendroje įskaitoje)
MY 02 9-5 Aero Mt estate
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Re: saab classic racer (bla bla topic)
"Daznai per galinio matimo veidrodeli matidavau iskelta i virsu dideli pirsta" - tai čia gal taip?
Tokių gestų galima sulaukti, kai lenktynių trasą su gatve maišai.
Tokių gestų galima sulaukti, kai lenktynių trasą su gatve maišai.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: saab classic racer (bla bla topic)
Ziu kai kurie kadrai, net pirstu neskiria, o dar kisa savo trigrasi, kur nieko nesupranta... Nieko cia nuostabaus, jei niekada saabo neturejai, tai ir nesuprasi niekada... Nors, i savo nuomone turi teise bet koks kadras... Svarbu, kad savo nuomone, jis dalintusi tarp tokiu pat kadru, kaip jis pats... Dabar asmeinskai tau Marrat (Tabaki), nemiegstu bendraut neakivaisdziai, as is kitos kartos, nei "keypads abusers", tai jei kazka noretum pasakyti, pasakyk man i akys, jei susitiksim kada... tolimesne diskusija, skaitau beprasmiska...
Tomai, taip Karolis, siemet Palangoje jis buvo su dviem taurem rankuose, kai sutikau ji, sake tik, kad imanoma laimet ir stockiniu motoru, ir nuogastavo, kad apdauze jo Civika, apie uzimtas vietas, girdejau jau is treciu asmenu, tai del infos tikslumo nesigincysiu.. Pacio fast lapo nebuvau tada mates, mane daugiau domino istoriniu lenktynes, nes buvau prianonsines vietiniams motosporto entuziastams, tipa atvaro zmones is Kauno su 900-uku, bla bla... Po turbo X komandos performaco sutinku zmones, ziuri tie i mane su tokia israika O, as jiems: nu ten... suprantat... mazai laiko buvo...neisbande iki galo... gumeles issaude is kolektoriaus... nes tipa yra toks trionikas, kuris performina automatiskai, pagal savo nustatimus, ir jam nieko nepaaiskinsi... Greiciausiai, kad tai atrode, kaip otmazke... Toliau (ypac su anonsais) laikysiu neutraliteta, ko as cia parinuos, pats nesuprantu...
Epilogas: Saabai (iki 9000 modelio, cia pimas saabo zingsnis iki platesniu masiu) visada buvo nesuprantami vidutiniam automobilistui, ir tai paaiskinama (ne visi gi motorizacijos entuziastai, dauguma tiesiog user'iai).. Man buvo siurprizu kitkas, pasirodo jie nesuprantami net zmonems, bandantiems su jais lenktyniauti Tai reikia, kad "sioks toks projektelis", tai tik tiesiog avantiura... O as dar pasirasiau... Tos temos uzduotis, buvo issiaiskynti apie tai So mission complete..
p.s. Nieko priesisko pries Turbo X komanda neturiu. Kvieciau i svecius, nevaziavo, reiskia neidomu, arba tiesiog mano draugija nepageidaujama, tai ir nemaisau tada.. Bus klausimu, kreipkites, galesiu padesiu... Didelis aciu Prusui uz prikelta antram givenimui Garretuka
Best regards!
Tomai, taip Karolis, siemet Palangoje jis buvo su dviem taurem rankuose, kai sutikau ji, sake tik, kad imanoma laimet ir stockiniu motoru, ir nuogastavo, kad apdauze jo Civika, apie uzimtas vietas, girdejau jau is treciu asmenu, tai del infos tikslumo nesigincysiu.. Pacio fast lapo nebuvau tada mates, mane daugiau domino istoriniu lenktynes, nes buvau prianonsines vietiniams motosporto entuziastams, tipa atvaro zmones is Kauno su 900-uku, bla bla... Po turbo X komandos performaco sutinku zmones, ziuri tie i mane su tokia israika O, as jiems: nu ten... suprantat... mazai laiko buvo...neisbande iki galo... gumeles issaude is kolektoriaus... nes tipa yra toks trionikas, kuris performina automatiskai, pagal savo nustatimus, ir jam nieko nepaaiskinsi... Greiciausiai, kad tai atrode, kaip otmazke... Toliau (ypac su anonsais) laikysiu neutraliteta, ko as cia parinuos, pats nesuprantu...
Epilogas: Saabai (iki 9000 modelio, cia pimas saabo zingsnis iki platesniu masiu) visada buvo nesuprantami vidutiniam automobilistui, ir tai paaiskinama (ne visi gi motorizacijos entuziastai, dauguma tiesiog user'iai).. Man buvo siurprizu kitkas, pasirodo jie nesuprantami net zmonems, bandantiems su jais lenktyniauti Tai reikia, kad "sioks toks projektelis", tai tik tiesiog avantiura... O as dar pasirasiau... Tos temos uzduotis, buvo issiaiskynti apie tai So mission complete..
p.s. Nieko priesisko pries Turbo X komanda neturiu. Kvieciau i svecius, nevaziavo, reiskia neidomu, arba tiesiog mano draugija nepageidaujama, tai ir nemaisau tada.. Bus klausimu, kreipkites, galesiu padesiu... Didelis aciu Prusui uz prikelta antram givenimui Garretuka
Best regards!
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 427
- Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
- Miestas: Kaunas
Re: saab classic racer (bla bla topic)
rudik900 rašė:Ziu kai kurie kadrai, net pirstu neskiria, o dar kisa savo trigrasi, kur nieko nesupranta... Nieko cia nuostabaus, jei niekada saabo neturejai, tai ir nesuprasi niekada... Nors, i savo nuomone turi teise bet koks kadras... Svarbu, kad savo nuomone, jis dalintusi tarp tokiu pat kadru, kaip jis pats... Dabar asmeinskai tau Marrat (Tabaki), nemiegstu bendraut neakivaisdziai, as is kitos kartos, nei "keypads abusers", tai jei kazka noretum pasakyti, pasakyk man i akys, jei susitiksim kada... tolimesne diskusija, skaitau beprasmiska...
Tomai, taip Karolis, siemet Palangoje jis buvo su dviem taurem rankuose, kai sutikau ji, sake tik, kad imanoma laimet ir stockiniu motoru, ir nuogastavo, kad apdauze jo Civika, apie uzimtas vietas, girdejau jau is treciu asmenu, tai del infos tikslumo nesigincysiu.. Pacio fast lapo nebuvau tada mates, mane daugiau domino istoriniu lenktynes, nes buvau prianonsines vietiniams motosporto entuziastams, tipa atvaro zmones is Kauno su 900-uku, bla bla... Po turbo X komandos performaco sutinku zmones, ziuri tie i mane su tokia israika O, as jiems: nu ten... suprantat... mazai laiko buvo...neisbande iki galo... gumeles issaude is kolektoriaus... nes tipa yra toks trionikas, kuris performina automatiskai, pagal savo nustatimus, ir jam nieko nepaaiskinsi... Greiciausiai, kad tai atrode, kaip otmazke... Toliau (ypac su anonsais) laikysiu neutraliteta, ko as cia parinuos, pats nesuprantu...
Epilogas: Saabai (iki 9000 modelio, cia pimas saabo zingsnis iki platesniu masiu) visada buvo nesuprantami vidutiniam automobilistui, ir tai paaiskinama (ne visi gi motorizacijos entuziastai, dauguma tiesiog user'iai).. Man buvo siurprizu kitkas, pasirodo jie nesuprantami net zmonems, bandantiems su jais lenktyniauti Tai reikia, kad "sioks toks projektelis", tai tik tiesiog avantiura... O as dar pasirasiau... Tos temos uzduotis, buvo issiaiskynti apie tai So mission complete..
p.s. Nieko priesisko pries Turbo X komanda neturiu. Kvieciau i svecius, nevaziavo, reiskia neidomu, arba tiesiog mano draugija nepageidaujama, tai ir nemaisau tada.. Bus klausimu, kreipkites, galesiu padesiu... Didelis aciu Prusui uz prikelta antram givenimui Garretuka
Best regards!
Tau irgi geru svenciu Rudik...
bet... pas tamsta atvaziuot didele prabanga ir ar butum pasakes , kad issaudys gumukus? dar pasakyk , kad kazkur skaitei ir kamnors taip buvo? Kazkaip uzvirei kose tu cia visam sitam topike ir va dabar tai tikrai skamba kaip atmazke , nes nesutapo tavo tikejimas (religija saab ) su musu poziuriu. Regis amziuje , regis protingas ir staiga susimaisai tarp trasos ir gatves (nes gatveje lenktyniaut galima ir su kibiriuku ir su bet kuo galima kibti i atlapus kad ir M5 ar AMG ir gali pasirodyt , kad labai jau neblogai sekasi )o trasoje isaiskeja ar teisingu eini keliu ar ne , nes ten visi ruosia stipriai. Pasakymas , kad su standartu lenktyniauju praktiskai nieko nedariau , jau yra melas ir nepyk gerbiamasai , bet as tokiais paistalais netikiu. Nepaasikinai man turbinscikui kuo pranasesnis priklausomas tiltas , nepaaiskinai kur stiprybe OG. O gal mes nepaaiskinom kodel pasirinkimom OG?....
Iki susimatant su maluneliais ir ju bedom
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Re: saab classic racer (bla bla topic)
Tai taip ir neisgirsim apie iveiktus BMW? Ech...
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
- Tomas-f
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 96
- Užsiregistravo: 2009 Spa 19, 10:06
- Miestas: Kaunas
Re: saab classic racer (bla bla topic)
Rudikai........ tu nesiskiri niekuom nuo kito auto entuziasto. Nesusireiksmink ir nemenkink kitų (nes jau gaunasi taip kad kitos masinos neegzistuoja, o kurie neturi tokio kaip tavo modelio yra liurbiai, asilai, tabakiai ir t.t.). Tema bendra, todel visi forumo dalyviai gali diskutuot.
Temos tikslas turbūt - kaip priverst saaba vaziuot trasoje konkurencingai su kitais auto (o ne galutinai, su sportui ruosta masina, persikelt i klasikiniu automobiliu lenktynes, nes turbut yra max 2 renginiai tokiem auto).
1. Tu sakei - šios temos dalyviai d..... problemu iesko, o saabo inzinieriai prieme nuostabu sprendima ir sumontavo nuostabia galine pakaba (tavo rimto argumento nebuvo, iskyrus video is senu geru laiku, o kalbant apie pirmus tavo video idetus, tai ten lenktynem negalima pavadint ir jokiu pakabos reguliavimu ten nereikia).
As neturiu, tavo itiketo, saabo, bet turiu sioki toki supratima apie zieda ir netgi apie auto, nes tai mano hobis (kas ko gero tau ir neitiketina) ir nepakeiciau (tiksliau nesulaukiau argumentu kad pakeisciau) nuomones, ir pritarsiu turbo-x komandai, kad galinei pakabai iki tobulumo sporte tikrai toli, ir norint rezultato būtina ją tobulinti. Taip kad gal geriau pasiulyk kaip ta padaryti (na bet tau viena syk isvirtimu nereikia, kitasyk reikia .......) nes tik tu zinai kaip........... (tikrai taip, as nezinau kaip ta padaryt ir net nebandau siulyt)
2. Mano klausimas tau toks - ar nors karta su saviskiu buvai ziedo trasoje ir vaziavai laikui? (Karolio civikas (koviniu varikliu) turi ag turbut maziau nei pas tave (nekalbu apie standartini 1,6l motoriuka kuris su nedideliais modais gal daspaus 180 ag), auto yra lengvesnis, pakaba sureguliuota tau nesuprantamu budu, parinkti pikti dezes perdavimai, neturi turbo ir Nemuno ziede vaziuoja apie 1min. 22sek. Duodu 99 proc., kad tu su visais kompo managementais ir ispaustu vasku, nepalystum po 1,30, kiek vaziuoja turbo-x?). Ka noriu pasakyt ir ka visad sakiau, kad pirma reikia ne arklius didint o gerint valdomumą, o valdomumas gatveje (kur paprasta pakaba yra visiskai absoliuciai tinkama) kardinaliai skiriasi nuo valdomumo trasoje. Aisku bet as d... "keypad abuser" isdrysau ,,isrinktajam" kazka pasakyt (p.s. stebuklai gal tik Nasa technologijose, deja ne tie inzinieriai kure sita masina)
Reziume: s..... drapstytis galim visi, tik jei jau meti s.... i kita, ziurek kad pats rankos neissisudin...... ir nereiketu ieskot atmazkiu.
Rezultatai: pasimetem ......, pasiulymu kaip modifikuot, ar inzinieriu uzsleptu sprendimu isaiskinimo nera. Gaila.
Temos tikslas turbūt - kaip priverst saaba vaziuot trasoje konkurencingai su kitais auto (o ne galutinai, su sportui ruosta masina, persikelt i klasikiniu automobiliu lenktynes, nes turbut yra max 2 renginiai tokiem auto).
1. Tu sakei - šios temos dalyviai d..... problemu iesko, o saabo inzinieriai prieme nuostabu sprendima ir sumontavo nuostabia galine pakaba (tavo rimto argumento nebuvo, iskyrus video is senu geru laiku, o kalbant apie pirmus tavo video idetus, tai ten lenktynem negalima pavadint ir jokiu pakabos reguliavimu ten nereikia).
As neturiu, tavo itiketo, saabo, bet turiu sioki toki supratima apie zieda ir netgi apie auto, nes tai mano hobis (kas ko gero tau ir neitiketina) ir nepakeiciau (tiksliau nesulaukiau argumentu kad pakeisciau) nuomones, ir pritarsiu turbo-x komandai, kad galinei pakabai iki tobulumo sporte tikrai toli, ir norint rezultato būtina ją tobulinti. Taip kad gal geriau pasiulyk kaip ta padaryti (na bet tau viena syk isvirtimu nereikia, kitasyk reikia .......) nes tik tu zinai kaip........... (tikrai taip, as nezinau kaip ta padaryt ir net nebandau siulyt)
2. Mano klausimas tau toks - ar nors karta su saviskiu buvai ziedo trasoje ir vaziavai laikui? (Karolio civikas (koviniu varikliu) turi ag turbut maziau nei pas tave (nekalbu apie standartini 1,6l motoriuka kuris su nedideliais modais gal daspaus 180 ag), auto yra lengvesnis, pakaba sureguliuota tau nesuprantamu budu, parinkti pikti dezes perdavimai, neturi turbo ir Nemuno ziede vaziuoja apie 1min. 22sek. Duodu 99 proc., kad tu su visais kompo managementais ir ispaustu vasku, nepalystum po 1,30, kiek vaziuoja turbo-x?). Ka noriu pasakyt ir ka visad sakiau, kad pirma reikia ne arklius didint o gerint valdomumą, o valdomumas gatveje (kur paprasta pakaba yra visiskai absoliuciai tinkama) kardinaliai skiriasi nuo valdomumo trasoje. Aisku bet as d... "keypad abuser" isdrysau ,,isrinktajam" kazka pasakyt (p.s. stebuklai gal tik Nasa technologijose, deja ne tie inzinieriai kure sita masina)
Reziume: s..... drapstytis galim visi, tik jei jau meti s.... i kita, ziurek kad pats rankos neissisudin...... ir nereiketu ieskot atmazkiu.
Rezultatai: pasimetem ......, pasiulymu kaip modifikuot, ar inzinieriu uzsleptu sprendimu isaiskinimo nera. Gaila.
MY 02 9-5 Aero Mt estate
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Re: saab classic racer (bla bla topic)
Ogo,kaip aistros verda...
Manau,daugelis "neisikirto" apie ka tema...cia ir nebus aiskinimu,kaip modifikuoti vaziuokle,tam yra tema apie "turboX".
Manau,daugelis "neisikirto" apie ka tema...cia ir nebus aiskinimu,kaip modifikuoti vaziuokle,tam yra tema apie "turboX".
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių