Aptikau Saab 900OG MY93 5Durys.Su Saab 9000 2,0 be turbinos,žvaklaidžiai varikliu.
Gal kas galėtu pračiau papasakoti apie tokį modelį?
Saab my93
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 44
- Užsiregistravo: 2008 Gru 15, 11:07
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Ten mašina buvusi Prancūzijos ambasadoriaus Anglijoje.Pravažiavus tik 150,000 Kaip teigė pardavėjas-ją pardavė dėl pramuštos tarpinės.Dabar ji pakeista,sutvarkyta stogo apdaila.Kaip tokių metų mašina ,tai tikrai labai gerai išsilaikiusi-keletas laaabai nežinių rudžių yra-bet tai tik vizualinė apžiūra.Pinigų dabar jai neturiu,tai ir nekračiau kiekvieno kampo.
Pirmą reikia savo parduoti poto pirkti kitą.
Pirmą reikia savo parduoti poto pirkti kitą.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Čia apie įpurškimo sistemą:
LH2.4 1988-1990 Non-turbo Two-wire AIC idle valve, plastic air mass meter without a mixture adjustment screw
LH 2.4.2 1991 and later Non-turbo Three-wire AIC idle valve, similar plastic air mass meter without a mixture adjustment screw, and a throttle potentiometer.
LH 2.4 Fuel Injection. Both the AIC and mixture control systems are adaptive on this system. That means that each system compensates automatically for changes in the engine due to age or small problems. As a result, idle speed and mixture do not need to be adjusted. A deceleration fuel shut-off function in the LH 2.4 control unit replaces the deceleration dashpot used on LH 2.2. An integrated Evaporative Loss Control Device (ELCD) system is used on LH 2.4. Operation of the ELCD valve is controlled by the LH control unit. Another main feature of the LH 2.4 system is that it has on-board diagnostics. See On-board Diagnostics for more information.
LH 2.4.2 Fuel Injection This fuel injection system is used only on 900 models with the 2.1 liter engine. LH 2.4.2 has all of the features of the earlier LH 2.4 system, plus additional refinements. The system uses a new AIC valve. A throttle potentiometer replaces the throttle switch, and the control unit has been reprogrammed to modify the control of many other functions, including additional diagnostic codes.
Joks ten ne 9000 variklis. 900 yra 2.0 arba 2.1 variklis. 2.1 skiriasi nuo 2.0 tik galva. 2.1 ir 2.3 galva yra ta pati (tas pats kodas), 2.3 naudojamos 9000. Gal dėl to pripainiota.
Su LH 2.4 įpurškimu važinėja Virgis (raudonas 5-duris OG-is). Normalus automobilis, neturintis turbo išskirtinumo, beje, ne ką linksmesnis ir LPT; kol neperdarytas. Na o jei jam dar gavus 5-durio Airflow kitą, tai iš viso būtų pasaka.
LH2.4 1988-1990 Non-turbo Two-wire AIC idle valve, plastic air mass meter without a mixture adjustment screw
LH 2.4.2 1991 and later Non-turbo Three-wire AIC idle valve, similar plastic air mass meter without a mixture adjustment screw, and a throttle potentiometer.
LH 2.4 Fuel Injection. Both the AIC and mixture control systems are adaptive on this system. That means that each system compensates automatically for changes in the engine due to age or small problems. As a result, idle speed and mixture do not need to be adjusted. A deceleration fuel shut-off function in the LH 2.4 control unit replaces the deceleration dashpot used on LH 2.2. An integrated Evaporative Loss Control Device (ELCD) system is used on LH 2.4. Operation of the ELCD valve is controlled by the LH control unit. Another main feature of the LH 2.4 system is that it has on-board diagnostics. See On-board Diagnostics for more information.
LH 2.4.2 Fuel Injection This fuel injection system is used only on 900 models with the 2.1 liter engine. LH 2.4.2 has all of the features of the earlier LH 2.4 system, plus additional refinements. The system uses a new AIC valve. A throttle potentiometer replaces the throttle switch, and the control unit has been reprogrammed to modify the control of many other functions, including additional diagnostic codes.
Joks ten ne 9000 variklis. 900 yra 2.0 arba 2.1 variklis. 2.1 skiriasi nuo 2.0 tik galva. 2.1 ir 2.3 galva yra ta pati (tas pats kodas), 2.3 naudojamos 9000. Gal dėl to pripainiota.
Su LH 2.4 įpurškimu važinėja Virgis (raudonas 5-duris OG-is). Normalus automobilis, neturintis turbo išskirtinumo, beje, ne ką linksmesnis ir LPT; kol neperdarytas. Na o jei jam dar gavus 5-durio Airflow kitą, tai iš viso būtų pasaka.
SAAB 900
- virgis
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 846
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:45
- Miestas: vln
- Contact:
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Re: Saab my93
Parodyk skelbima.Khary rašė:Aptikau Saab 900OG MY93 5Durys.Su Saab 9000 2,0 be turbinos,žvaklaidžiai varikliu.
Gal kas galėtu pračiau papasakoti apie tokį modelį?
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: Saab my93
Nekuriant naujos temos...
Gal kas gali padėt su elektros schemom,o tai nieko nerandu-reikia būtent elektrinių veidrodėlių laidų kontūro,kaip kas eina ir panašiai.Jei galit numesit kas kokia nuorodą,kur galima rasti Saab 900 Og > MY89 elektros schemas,didelis dėkui.
Gal kas gali padėt su elektros schemom,o tai nieko nerandu-reikia būtent elektrinių veidrodėlių laidų kontūro,kaip kas eina ir panašiai.Jei galit numesit kas kokia nuorodą,kur galima rasti Saab 900 Og > MY89 elektros schemas,didelis dėkui.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Saab my93
Khary900 rašė:Nekuriant naujos temos...
Gal kas gali padėt su elektros schemom,o tai nieko nerandu-reikia būtent elektrinių veidrodėlių laidų kontūro,kaip kas eina ir panašiai.Jei galit numesit kas kokia nuorodą,kur galima rasti Saab 900 Og > MY89 elektros schemas,didelis dėkui.
Manualus visi turi - ir Maiklas juos turi. Ten visos schemos yra.
SAAB 900
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: Saab my93
Nenorėdamas teršti Maiklo temų,privatizuoju šita sau.
Rudik900 ,saviškiui šeštadienyje keičiau grandinę,tai poto reikėjo iš naujo nustatyt degimo kampą.Dar kartą didelis dėkui Maikliui,nes kampas buvo 25laipsniai ir žiariai pradėdavo detonuot prie 1,8rmp...iš pradžių nelabai supratau kas vyksta,kol Mailkas nepatikrini kampo...nes važiuojant nuo 1,8 iki 3 rpm nebuvo galima girdėt variklio garso...
Beje,šiandiena dar su kolega,kuris pridėjo ranką prie grandinės keitimo viską perkalbėjom ir tikrai detonavo tik trečias cilindras? wfk? purkštukas?
Išsukus žvakės ir žiūrint į jas-matosi jog pas mane ale liesas mišinys,nors dumas gan pilkas,lyg užpilinėtu...nors trečio cilindro žvakė nežymiai tamsesnė..?
Rudik900 ,saviškiui šeštadienyje keičiau grandinę,tai poto reikėjo iš naujo nustatyt degimo kampą.Dar kartą didelis dėkui Maikliui,nes kampas buvo 25laipsniai ir žiariai pradėdavo detonuot prie 1,8rmp...iš pradžių nelabai supratau kas vyksta,kol Mailkas nepatikrini kampo...nes važiuojant nuo 1,8 iki 3 rpm nebuvo galima girdėt variklio garso...
Beje,šiandiena dar su kolega,kuris pridėjo ranką prie grandinės keitimo viską perkalbėjom ir tikrai detonavo tik trečias cilindras? wfk? purkštukas?
Išsukus žvakės ir žiūrint į jas-matosi jog pas mane ale liesas mišinys,nors dumas gan pilkas,lyg užpilinėtu...nors trečio cilindro žvakė nežymiai tamsesnė..?
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Saab my93
Pagal žvakes galima pasakyti kas variklyje dedasi. Jei visai baltos, joms per karšta. Gali būti dėl per lieso mišinio arba dėl netinkamai parinktos jų temperatūros (t.y. jos per karštos). Normaliai atrodančios žvakės izoliatorius turi būti nuo šviesiai rusvos iki kiek tamsesnės kakavinės spalvos (šiuo atveju viena vos kitokia nelabai ką sako); be jokių priemaišų. Elektrodai turi būti gražūs.
SAAB 900
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Saab my93
Khary900 rašė:Nenorėdamas teršti Maiklo temų,privatizuoju šita sau.
Rudik900 ,saviškiui šeštadienyje keičiau grandinę,tai poto reikėjo iš naujo nustatyt degimo kampą.Dar kartą didelis dėkui Maikliui,nes kampas buvo 25laipsniai ir žiariai pradėdavo detonuot prie 1,8rmp...iš pradžių nelabai supratau kas vyksta,kol Mailkas nepatikrini kampo...nes važiuojant nuo 1,8 iki 3 rpm nebuvo galima girdėt variklio garso...
Beje,šiandiena dar su kolega,kuris pridėjo ranką prie grandinės keitimo viską perkalbėjom ir tikrai detonavo tik trečias cilindras? wfk? purkštukas?
Išsukus žvakės ir žiūrint į jas-matosi jog pas mane ale liesas mišinys,nors dumas gan pilkas,lyg užpilinėtu...nors trečio cilindro žvakė nežymiai tamsesnė..?
Tai, kad detonavo prie 25 laipsniu, geras zenklas, nes tai tikrai per daug normaliam misiniui... "Kodel detonavo tik trecias cilindras?" - o kas tai nustate? Purkstukus galima pakeist vietom, kad patikrint... Dar klausimas - kodel pabego degimo kampas, paskirstitojas buvo nujimtas? Jeigu ne - tada, kaip su "mietkem"?
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: Saab my93
Mėtkės geros,teko truputi sužaist,kol jas įdealiai pagavom.Dėlto reikėjo nuimt išmetimo velenėlį.Šaip labai aiškiai girdėjosi ,jog viskas vyksta trečiam cilindre.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Saab my93
Khary900 rašė:....Šaip labai aiškiai girdėjosi ,jog viskas vyksta trečiam cilindre.
Skaitau, skaitau ir nesuprantu. Arba kažkas iki galo neparašyta, arba jūs variklių guru, jei iš klausos nustatėt kur detonuoja...
SAAB 900
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių