variklio galva
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 2010 Bir 07, 09:08
- Miestas: klaipeda
variklio galva
sveiki,as cia naujokas,bet jau su bedomis pas mane yra saab 9-5 2.3turbo.nutiko taip kad reikia reikia keisti po variklio galvos tarpine,gal kas esat keite,su kokiais sunkumais susiduret?kad varit i servisa tokie atsakymai netinka...dekui uz info.
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 2010 Bir 07, 09:08
- Miestas: klaipeda
- trulikas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 888
- Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 2010 Bir 07, 09:08
- Miestas: klaipeda
- i4rilu
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 266
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
- Miestas: Kaunas
Man Kęstas už galvos tarpinės darbą paėmė 200 Lt prieš porą metų.
Kai pagalvoji, kad darant pačiam reiktų dinamometrinio rakto normalaus, hermetiko, dar kokių papildomų fignių, tai nežinau kas čia susitaupytų. Nebent visus įrankius ir hermetikus jau turi
Kai pagalvoji, kad darant pačiam reiktų dinamometrinio rakto normalaus, hermetiko, dar kokių papildomų fignių, tai nežinau kas čia susitaupytų. Nebent visus įrankius ir hermetikus jau turi
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 2010 Bir 07, 09:08
- Miestas: klaipeda
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 89
- Užsiregistravo: 2005 Lap 27, 00:45
- Miestas: Klaipeda
Jei jau esi pasiryzes daryti - tai pirmyn. nemanau, kad kazkas kitokio nei kituose automobiliuose. As tavo vietoje dar perversciau manual'a pasitikslinimui ir kai prekomenduoja varztus uzsukti t.y kokia eiles tvarka.
p.s - jei netingu padaryk fotkiu, imesi, visiem bus idomu
p.s - jei netingu padaryk fotkiu, imesi, visiem bus idomu
SaaB 9-5, 2.3t + dujine virykle su atskirais degikliais
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 2010 Bir 07, 09:08
- Miestas: klaipeda
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 2008 Rgp 25, 10:16
- Miestas: Kaunas
kinzas rašė:taip taip manuala tai butinai perversiu.taip butinai jei tik nepamirsiu fotkes padarysiu.zadu si savaitgali jau pradeti.
Nepamirsk- reikalingi nauji galvos varztai, galva reikalinga slifuot, ir zinoma- DINAMOMETRINIS raktas. Priesingu atveju turesi daugiau vargo nei naudos.
SAAB 9-5 MY'01
<<Duobės nelopomos, o tik pakeičiama jų buvimo vieta...>>
<<Duobės nelopomos, o tik pakeičiama jų buvimo vieta...>>
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 89
- Užsiregistravo: 2005 Lap 27, 00:45
- Miestas: Klaipeda
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Varštus butina dėti naujus-seni bus pertempti.Dėdamas senus labai rizikuoji ardyt iš naujo.Beje nepagailėkit litų ant tarpinės,antraip griaušitės nagus,kaip mano švogeris.15k.km ir vėl galvos nuėmimas būvo.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 132
- Užsiregistravo: 2008 Lap 08, 00:10
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: variklio galva
Sveiki. Ruošiuosi paveržti Saabo varikliui galvą. Googlinant iškilo keletas klausimų. Gal kas iš čia esančių būsit tai darę ir padėsit:
1. Kiek NM veržti varžtus? Radau vienur rašant kad paskutiniai žingsniai - 80 NM+90 laipsnių daveržimas, kitur rašo, kad 60 NM+90 laipsnių daveržimas. Tai kiek veržti iš tikrųjų?
2. Taipogi dviprasmiškos nuomonės radau su varžtų atlaisvinimu. Vieni rašo kad reikia atlaisvinti varžtą prieš veržiant, kiti - tiesiog užveršti reikiama jėga ir viskas.
3. Na ir jeigu reikia atlaisvinti varžtus, tai ar būtini nauji priveržiant?
Iš anksto ačiū už atsakymus.
1. Kiek NM veržti varžtus? Radau vienur rašant kad paskutiniai žingsniai - 80 NM+90 laipsnių daveržimas, kitur rašo, kad 60 NM+90 laipsnių daveržimas. Tai kiek veržti iš tikrųjų?
2. Taipogi dviprasmiškos nuomonės radau su varžtų atlaisvinimu. Vieni rašo kad reikia atlaisvinti varžtą prieš veržiant, kiti - tiesiog užveršti reikiama jėga ir viskas.
3. Na ir jeigu reikia atlaisvinti varžtus, tai ar būtini nauji priveržiant?
Iš anksto ačiū už atsakymus.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių