variklio galva
- Mark
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 302
- Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: variklio galva
O kam ja isvis paverzinet ir prie jos list jei neko nesiruosi su ja daryt..
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 471
- Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47
Re: variklio galva
Kaip sakant, netrukdyk varikliui dirbti
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: variklio galva
Jei tarpinės nekeitei- paveržti nebūtina. Bet palaikau tą mintį, kad pasitikrinti yra gerai.
2, 3 klausimų atsakymai- atlaisvinti nereikia.
1- Visus varžtus suverži 60N --> paskui visus suverži po 80N --> ir tada pereini per visus +90 laipsnių.
Naujų varžtų nereikia, nes pas SAAB jie tikrai stori ir neišsitampo.
2, 3 klausimų atsakymai- atlaisvinti nereikia.
1- Visus varžtus suverži 60N --> paskui visus suverži po 80N --> ir tada pereini per visus +90 laipsnių.
Naujų varžtų nereikia, nes pas SAAB jie tikrai stori ir neišsitampo.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
- Povilas
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 148
- Užsiregistravo: 2012 Gru 30, 19:43
- Miestas: Kaunas
Re: variklio galva
Galvos paveržimas kartais padeda šitiems motorams nuo tepalo prasisunkimo. Aš saviškiam kai veržiau, tai atlaisvinau varžtą, paskui priveržiau kažkiek ten niutonų (neatsimenu) ir +90 laipsnių. Varžtų nekeičiau. Bet mano atveju nepadėjo Tai Grifine keitė galvos tarpinę, varžtų irgi nekeitė, sakė nebūtina. Tai dabar nebevarva tepalas niekur, jis tiesiog dega 1L/1000km. Kadangi buvo pakeistos ir vožtuvų gumelės, patikrinta turbina, tepalo alsuokliai, liko paskutinis varijantas - tepaliniai žiedai. Keista tik tai, kad prieš visą tą remontą melsvą dūmą išmesdavo tik po ilgesnio stovėjimo užkūrus, o po remonto ir pagazavus prie sankryžos ar šiaip važiuojant. Tai čia turbūt sutapimas....
900NG '97 2.0Turbo
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
- Myndoza
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 240
- Užsiregistravo: 2012 Lap 04, 20:40
- Miestas: Vilnius
Re: variklio galva
Po 1 litrą 1000km sintetinio tepalo ne taip jau pigiai gaunasi dapilinėti...čia tokiu greičiu atsinaujina jis, kad praktiškai tau ir keisti tepalo nebereikia
SAAB 9-5 2.3t Vector MY03
- siderf
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 466
- Užsiregistravo: 2013 Vas 22, 10:38
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: variklio galva
Povilas rašė:... Keista tik tai, kad prieš visą tą remontą melsvą dūmą išmesdavo tik po ilgesnio stovėjimo užkūrus, o po remonto ir pagazavus prie sankryžos ar šiaip važiuojant. Tai čia turbūt sutapimas....
Man irgi pradžioje tik ryte melsvą dūmelį mesdavo, vėliau ir pagazavus staigiau... Buvau jau susiruošęs vožtuvų gumeles keist. Po to pradėjo tepalą be saiko ryt, galu gale debesis dūmų pro duslintuvą kaip šovė, taip ir nenustojo, 60 km. reikėjo grįžti namo, tepalo beveik 3 litrus supyliau...važiavau su dūmine uždanga... Kaip Šulija pasakytų "vietomis rūkas"... Po tokių bajerių turbina parėjo, nors kelis kartus buvo tikrinta. Restauravus turbiną visi dūmeliai dingo.
SAAB 9⁵ 2.3t. MY01
- Povilas
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 148
- Užsiregistravo: 2012 Gru 30, 19:43
- Miestas: Kaunas
Re: variklio galva
aš išsiploviau sąžiningai IC ir visas oro šlangas. Buvo kažkiek tepalo, turbūt niekad nebuvo plauta. Ir poto pavažinėjus patikrinau - tepalo įsiurbimo šlangose nei pėdsako. Užtai išsukus žvakes matosi ant sriegio ir stūmoklio tepalo žymės. Tai turbiną reik atmest, juolab kad ji neseniai keista į didesnę, ir su senąja buvo tas pats.
Tepalas sintetinis per didelė prabanga dabar, pilu mineralinį, keisdavau kas 5k, o dabar išvis tik dapilt reikia
Tepalas sintetinis per didelė prabanga dabar, pilu mineralinį, keisdavau kas 5k, o dabar išvis tik dapilt reikia
900NG '97 2.0Turbo
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: variklio galva
Mark rašė:O kam ja isvis paverzinet ir prie jos list jei neko nesiruosi su ja daryt..
Žinoma, kad ruošiuosi su ja kažką daryti, bet tik tuo atveju, jei nepadės paveržimas. Jei neklystu, B2x4 varikliams rekomenduojama paveržti galvą kas 150k km.
CandyBoy rašė:Kaip sakant, netrukdyk varikliui dirbti
Mielai, jei tik jis man netrukdytų važiuoti:-)
aurissan rašė:Jei tarpinės nekeitei- paveržti nebūtina. Bet palaikau tą mintį, kad pasitikrinti yra gerai.
1- Visus varžtus suverži 60N --> paskui visus suverži po 80N --> ir tada pereini per visus +90 laipsnių.
Naujų varžtų nereikia, nes pas SAAB jie tikrai stori ir neišsitampo.
Taip ir daryčiau, bet kai prisiskaitai visko užsienio forumuose tada pradeda kamuoti abejonės:
Just found Townsend site specifies a CHANGE of TORQUE Procedure for 94 to 1998 year 9000's (All M94 Engines) - and also recommends a retroque...!!!
Check here:
Stage 1 = 40Nm
Stage 2 = 60Nm
Stage 3 = 1/4 turn..: !!!
http://www.saabscene.com/forum/threads/78874-Re-torque-Head-Gasket-Post-Job-Feedback
Galva buvo nukelta, tikiuosi, ir tarpinę keitė. Ši procedūra buvo atlikta prieš man nuperkant Saabą.(bent taip pardavėjas sakė) Tai galėjo būti prieš maždaug 5-6 metus. Veržti bandysiu, nes dingsta be ženklų kažkur aušinimo skystis. Ir labai turiu didelę nuojautą, kad būtent pro galvos tarpinę į degimo kamerą. Tepalas kol kas gražus, antifryzas be tepalo žymių. Blogiau gal jau nepadarysiu, tai jei nepadės paveržimas teks lankytis servise.
Povilai, jei nepaslaptis, kiek kainavo tarpinės pakeitimas?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: variklio galva
O šiaip kada nors keista tarpinė? Ir jei keista tai kokia? Jei dar tik žadi keisti, tai metalinės brangesnės. Bet jos ir geros. Paveržimas tikrai nepadės (nepadeda nei alyvos nei antifryzo skverbimosi mažinimui), o jei kažkiek padės tai tik laikinai, kol susiruoši remontams.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
- Povilas
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 148
- Užsiregistravo: 2012 Gru 30, 19:43
- Miestas: Kaunas
Re: variklio galva
Galvos šlifavimas - 40Lt,
galvos nuėmimas/uždėjimas - 380Lt,
vožtuvų gumelių keitimas - 120Lt,
tarpinės įsiurbimo/išmetimo kolikų - 30+30Lt
Galvos ir dangtelio tarpines ir vožtuvų gumeles buvau susipirkęs anksčiau, kainavo su nuolaida kažkur ~150Lt. Aišku tuo pačiu keičiau ir vandens pompą, atsimeni kokius garsus skleidė serpantininį diržą su visais guoliais, termostatą, dar vieną kronšteiną aliumininį reikėjo virint, išmetimo koliką šlifuot. Tai sumoje su detalėm 1300Lt.
Šiaip dar toks varijantas įmanomas, kad pas mane tepalą ryja per vožtuvų kreipiančiasias. Nu bet tai galvą buvo nuėmę, gumukus keitė, nesitiki kad neatkreipė dėmesio į jų būklę.
galvos nuėmimas/uždėjimas - 380Lt,
vožtuvų gumelių keitimas - 120Lt,
tarpinės įsiurbimo/išmetimo kolikų - 30+30Lt
Galvos ir dangtelio tarpines ir vožtuvų gumeles buvau susipirkęs anksčiau, kainavo su nuolaida kažkur ~150Lt. Aišku tuo pačiu keičiau ir vandens pompą, atsimeni kokius garsus skleidė serpantininį diržą su visais guoliais, termostatą, dar vieną kronšteiną aliumininį reikėjo virint, išmetimo koliką šlifuot. Tai sumoje su detalėm 1300Lt.
Šiaip dar toks varijantas įmanomas, kad pas mane tepalą ryja per vožtuvų kreipiančiasias. Nu bet tai galvą buvo nuėmę, gumukus keitė, nesitiki kad neatkreipė dėmesio į jų būklę.
900NG '97 2.0Turbo
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: variklio galva
aurissan rašė:O šiaip kada nors keista tarpinė? Ir jei keista tai kokia? Jei dar tik žadi keisti, tai metalinės brangesnės. Bet jos ir geros. Paveržimas tikrai nepadės (nepadeda nei alyvos nei antifryzo skverbimosi mažinimui), o jei kažkiek padės tai tik laikinai, kol susiruoši remontams.
Aš nekeičiau, o kas prieš mane buvo, kaip ir rašiau, tiksliai nežinau. Na, jei nepadės tai bent būsiu pabandęs. Pinigai nemaži, o kaip sakoma viltis durniu motina, o tikra motina savo vaikų nepalieka:-)
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: variklio galva
Na ką, galva paveržta. Pasiveržė visi varžtai išskyrus paskutinįjį- nr10. Chekinsim antifrizo lygį ir viliuosi, kad padės
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: variklio galva
veržei neatleidinėdamas?
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: variklio galva
raimax rašė:veržei neatleidinėdamas?
Ne, varžtu neatleidau. Paskutinį žingsnį dariau su 100 NM.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- Mark
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 302
- Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 25 ir 0 svečių