reikia patarimo dėl kompresijos 9-5 MY98

Senų temų archyvas
Vartotojo avataras
acidal
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 340
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 15:46
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė acidal » 2009 Rgp 21, 10:19

Kazkaip visi cia bais ekspertiskai liksi galvom ir sako blogai blogai...
Zmogus gi klausia - ar galima vazineti ar ne? Ir kuom kompresijos nebuvimas pasireiskia? Netrauks? Uzkals? Tepalus ryt po litra 100 km? Kas bus jei dar 5k km vaziuot?
9-5 Aero MY02 SW AT LPG
912E MY76 puvėkas
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Rgp 21, 10:26

Man durniausias klausymas tai yra:
- o kas bus jei vazinesiu?
Tai gal isvis neremontuokim masinu kol pavysdziui nenukris ratai......
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Standartinė dr.amber » 2009 Rgp 21, 10:47

acidal rašė:Kazkaip visi cia bais ekspertiskai liksi galvom ir sako blogai blogai...
Zmogus gi klausia - ar galima vazineti ar ne? Ir kuom kompresijos nebuvimas pasireiskia? Netrauks? Uzkals? Tepalus ryt po litra 100 km? Kas bus jei dar 5k km vaziuot?


priklausomai nuo to, kodėl ta kompresija dingo, galimi visi tavo išvardinti variantai. po 5k remontas bus brangesnis arba išvis nebetikslingas. Taip pat galimi papildomi bonusai: sustojimas naktį vidury miško...
Vartotojo avataras
WinPx
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 95
Užsiregistravo: 2007 Spa 07, 20:09
Miestas: Kaunas

Standartinė WinPx » 2009 Rgp 21, 10:58

Tai kaip suprantu reik statyt mašiną į garažą ir važinėt su žmonos bei laukt kol pinigų sutaupysiu..
it is extremely safe to crash with a volvo, if You are sitting in a SAAB !

9-5, 2,3t SE, LPT, 1998, AT, Silver (DEV 830)
Vartotojo avataras
acidal
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 340
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 15:46
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė acidal » 2009 Rgp 21, 11:08

sarasand rašė:Man durniausias klausymas tai yra:
- o kas bus jei vazinesiu?
Tai gal isvis neremontuokim masinu kol pavysdziui nenukris ratai......


Tik nepradekim susireiksmint ir nezinanciu vadinti durnais. Jeiguka, (dar) nezinojimas nera durnumas :!:

Savi pirmajai auto, senutei audi coupe pyliau po litra atrabotkes kas 500km ir sekmingai atvazinejau pora metu. Nes buvau studentas be litu, o transporto priemone buvo reikalinga. Speju, ziedu joje buvo neberasta, kompresijos irgi, bet veze mane is tasko a i taska b.

O kadangi as ar kolega nezinom kuom tai baigiasi tai ir klausiam cia - ar galima remonta atideti?

Taip kad nusileidziam nuo pjedestalo ir ramiai paaiskinam, nes as tave irgi galiu isdurninti srityse kur pats nieko neismanai.
9-5 Aero MY02 SW AT LPG
912E MY76 puvėkas
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Rgp 21, 11:16

Mano ankstesnis postas nebuvo niekam asmeniskai taikomas. Tik norejau pasakyti kad zinant gedima reikia jy salinti o ne laukt kol nebeliks ka taisyt.
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Rgp 21, 11:26

Beje WinPx o jokie skysciai nelinke is auto dingti, kad ir po truputy?
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Vartotojo avataras
WinPx
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 95
Užsiregistravo: 2007 Spa 07, 20:09
Miestas: Kaunas

Standartinė WinPx » 2009 Rgp 21, 11:34

Tai va tame ir esmė, kad skysčiai nedinginėja- nei tepalas, nei antifryzas
it is extremely safe to crash with a volvo, if You are sitting in a SAAB !



9-5, 2,3t SE, LPT, 1998, AT, Silver (DEV 830)
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Rgp 21, 11:38

ir ausinimo slangos nekietos?
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Vartotojo avataras
WinPx
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 95
Užsiregistravo: 2007 Spa 07, 20:09
Miestas: Kaunas

Standartinė WinPx » 2009 Rgp 21, 11:43

o va šito ir nežiūrėjau :)
reiks pasikelt kapotą po darbo
it is extremely safe to crash with a volvo, if You are sitting in a SAAB !



9-5, 2,3t SE, LPT, 1998, AT, Silver (DEV 830)
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Rgp 21, 11:45

gryzk is darbo ir negesines motoro paspaudyk slanga.
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
jurik2002
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 348
Užsiregistravo: 2008 Bir 29, 08:58
Miestas: Vilnius

Standartinė jurik2002 » 2009 Rgp 21, 11:57

kai jau visai hrenovai bus, tai nelaikys apsuku ir ges laisvoms apsukoms, bet as bandziau kaip saabas veiks su 3 cilindrais, buvau viena fiske nuo forsunkes atjunges, tai ir su 3 cilindrais gan gerai dirbo, tik aisku trauka gali but nelabai, taigi nesiparink :)
o jei blogai bus, tada galima geros prisadkes taip vadinamos ipilt ir dar vazinet :)
SAAB 9-5 2.3t 136kW 2003m LPG (Tartarini, PRINS)
Ronnin
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 76
Užsiregistravo: 2008 Rgp 25, 10:16
Miestas: Kaunas

Standartinė Ronnin » 2009 Rgp 21, 15:00

Manau, kad diagnozė viena - žiedai arba pradegę vožtuvai. Jei būtų prapųsta tarpinė, tai jau tada pirmas požymis- aukšta variklio dabinė temperatūra.
SAAB 9-5 MY'01
<<Duobės nelopomos, o tik pakeičiama jų buvimo vieta...>>
Vartotojo avataras
Vytas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2009 Vas 20, 20:59
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Vytas » 2009 Rgp 21, 19:32

Tinas rašė:Idomumo delei paziurejau i vartotojo instrukcija, ten raso, kad B235E variklio kompresija turi buti 9.3 bar. tai reiskia, kad tik vieno cilindro kazkas netvarkoi. Nors tas turbut mazai guodzia.


9.3 - suspaudimo laipsnis. Sitam varikliui kompresija 14 atm.
9-5 SE Wagon 2.3t AT MY01, ex
Vectra C Station Wagon 1.9 CDTi '07
jurik2002
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 348
Užsiregistravo: 2008 Bir 29, 08:58
Miestas: Vilnius

Standartinė jurik2002 » 2009 Rgp 21, 21:44

tai kuom tada tiket?
SAAB 9-5 2.3t 136kW 2003m LPG (Tartarini, PRINS)

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių