prasau padekit negaliu uzpompuot sankabos 9000 2.3 16

Senų temų archyvas
Vartotojo avataras
i4rilu
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
Miestas: Kaunas

Standartinė i4rilu » 2009 Rgp 05, 06:54

Prikeliu tema, nes pastaruoju metu idomus dalykai pas mane su sankaba darosi.
Karts nuo karto susmenga sankabos pedalas vos ne iki dugno ir atkelti ji atgal galima tik su koja. Susmegus siek tiek dar veikia sankaba, begius imesti galima, tik kad paciame jau dugne. Atkelus su koja vel viskas gerai veikia, iki kito karto.
Gal kas turit kokiu ideju kame problema: uzsiorino sistema, susidevejo pagrindinis cilindras, ...?
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2009 Rgp 05, 07:25

Pabandyk pasikeisti arba persirinkti pagrindinį cilindrą.
SAAB 900
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Rgp 05, 09:45

Buvo lygiai tas pats, tai kainavo gal 8 lt, tai yra perrinkau sankabos cilindriuka esanty prie pedalo, nusipirkau tarpinukiu komplekta nu ir stabdziu skyscio dar reikejo ir viskas,
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Vartotojo avataras
i4rilu
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
Miestas: Kaunas

Standartinė i4rilu » 2009 Rgp 05, 10:12

O is ko rem. komplekta pirkai Kaune?
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Rgp 05, 11:14

Lyg tais Eoltas turejo, tik ten buna du variantai, tai geriau issiardyk pries pirkdamas, nes as irgi tik is antro karto pataikiau. Nusipirkau is pradziu is Piliakalnio ten berods apie 40 lt sumokejau, o pasirodo per mazas vienas ziedelis ir Piliakalnis kito varianto neturejo, tai kreipiaus y Eolta o tie turi dvieju ismatavimu, Dabar tiksliai nepamenu bet ar nuo 95 ar nuo 96 eina didesni ziedeliai.
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Vartotojo avataras
Edgaras'
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 910
Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
Miestas: Panevėžys-Kaunas

Standartinė Edgaras' » 2009 Rgs 05, 15:39

Prikeliant temą... Problema pagrindiniame cilindre (sankabos pedalas susmenga iki dugno, ir neatšoka), bet paaiškėjo, kad paprasčiausiai nulūžo metalinis cilindro laikiklis. Dabar ant greitųjų sukonstravo pakaitinį, važiuot galima, sankaba čiut ne sportinė - labai maža eiga. :-D Tai ir klausimas, jei kam taip buvo, ar keitėt visą cilindrą, ar atskirai OEM laikikliai kurnors parsiduoda? Nes pagamint tokį gan sudėtinga - dvigubas metalas, ir dar įdomiai užlenktas..
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT Paveikslėlis
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
Vartotojo avataras
i4rilu
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
Miestas: Kaunas

Standartinė i4rilu » 2009 Rgs 05, 20:39

Prie to pacio - radau kaip nusiorinti sankaba naudojant vakumavima su paprasciausiu dulkiu siurbliu - http://www.youtube.com/watch?v=kgpY_oGINU8

Reikes ismeginti kai savajam prisiruosiu persirinkti pagrindini cilindra :twisted:
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
pvaidas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 135
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 12:53
Miestas: Vilniaus rajonas

Standartinė pvaidas » 2009 Rgs 07, 12:17

Man irgi reikia tvarkyti sankabos cilindriuką prie pedalo. Neminint detalių kainos, kiek VLN gali atsieiti perrinkimas? Ar labai sudėtinga pačiam nusiimti ir persirinkti?
9000 2.0CSE MY93
Ex: 900 MY84
Vartotojo avataras
i4rilu
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
Miestas: Kaunas

Standartinė i4rilu » 2009 Rgs 18, 19:35

Nu va, persirinkau pagrindini cilindra siandien. 15 Lt rem. komplektas + buteliukas stabdziu skyscio. Nusiorino dulkiu siurblio pagalba per kokia 20 min. 8)
Viso kokia pora valandu darbo gavosi neskubant.

Beje issiaiskinau, kad yra 15mm ir 17mm cilindrai ir atitinkamai skirtingi rem. komplektai. Man Saab EPC pagal VIN rode 15mm, bet kai issiardziau, tai pasirode 17mm. Zodziu gal geriau is anksto nepirkti gumyciu, nes gali po to netikti.
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
pvaidas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 135
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 12:53
Miestas: Vilniaus rajonas

Standartinė pvaidas » 2009 Rgs 18, 20:55

i4rilu rašė:Nu va, persirinkau pagrindini cilindra siandien. 15 Lt rem. komplektas + buteliukas stabdziu skyscio. Nusiorino dulkiu siurblio pagalba per kokia 20 min. 8)
Viso kokia pora valandu darbo gavosi neskubant.

Beje issiaiskinau, kad yra 15mm ir 17mm cilindrai ir atitinkamai skirtingi rem. komplektai. Man Saab EPC pagal VIN rode 15mm, bet kai issiardziau, tai pasirode 17mm. Zodziu gal geriau is anksto nepirkti gumyciu, nes gali po to netikti.


Aš irgi vakar, kaip rašiau kitame poste, perrinkau sankabos cilindrą. Nusipirkau iš anksto 15 ir 17 dydžių remkomplektus, tai 17-inį panaudojom. O 15-inis už 20Lt nepravertė - pinigai balon.
Nepatingėk ryt rytą pasitikrinti bakelyje skysčio lygį. Ir po pedalu pasižiūrėk, ar nėra balos 8) .
9000 2.0CSE MY93
Ex: 900 MY84
Vartotojo avataras
i4rilu
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
Miestas: Kaunas

Standartinė i4rilu » 2009 Rgs 20, 09:44

O kokiu budu nuorinai sistema po keitimo?
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
GP6891
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2008 Lap 08, 00:10

Re:

Standartinė GP6891 » 2011 Lap 13, 11:54

Maximus rašė:Truputeli papildysiu.
Reikia dapilti stabdziu skyscio iki max, galima kiek virs max zymos.
Jei bakelis su pertvara, i ta dali kur arciau salono, pilti iki pat pertvaros krasto.
Jei pedalas jau "guli" teks papompuoti ne po kelis bet po keliolika kartu.
Pradzioje teks pompuoti rankomis, veliau kai pedalas kiek pasikels nuo grindu, patogiau ir greiciau bus mint pedala iprastiniu budu.
Pompuoti reikia ne i ora ar siaip kur, bet per slangele i talpa su tuo paciu skysciu (cia as apie bele kokia talpa su stabdziu skysciu, o ne apie bakeli stabdziu skysciui automobilyje;).
Gali tekti ta varzciuka sukineti ir 10-15 kartu, cia jau kaip pasiseks.
Visa tai geriausia daryti dviese, vienas mina, kitas suka.
Kai viskas padaryta, skyscio reik ipilti iki max zymos (bakelio sankabos dalyje), stabdziu dalyje -per viduri tarp min/max.
Jei po kiek laiko skystis isbega ir situacija kartojasi, greiciausiai leidzia arba pagrindinis cilindras (prie pedalo), arba darbinis (prie dezes).
Jei pagrindinis galima pakeisti tik gumeliu rem.komplekta (parduodamas atskirai) ir jei nepadetu, tuomet keisti pati cilindriuka.
Jei darbinis tai geriau nezaiskit su gumelem, iskart keiskit cilindriuka.


Norejau paklaust kaip ta varzteli atsukt, verzle turi atsidurt gale, ta prasme reiktu sukti i pagal laikrodzio rodykle ar reikia sukti pries laikrodi kaip ir visus varztus, ten paziurejau yra ne standziai ir sukant juda visa ta sakele, tai bijau nulauzti ko nereikia.
Saab 9-5, 2,3 t 1998 m.
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Re: prasau padekit negaliu uzpompuot sankabos 9000 2.3 16

Standartinė Khary900 » 2011 Lap 13, 12:18

Tidui buvau 4 kartus dežę lupęs-keistas darbinis cilindra ir t.t...tik pirma kartą kokia valanda knisomės, o likusius labai greitai,jei rėikėdavo slėgio,tai tiesiog užtekdavo plaučių..tik kad tas stabdžių skystis labai neskanus :lol:
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 26 ir 0 svečių