9-5&9-3 ivykiu chronologija
- Edgaras'
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 910
- Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
- Miestas: Panevėžys-Kaunas
- ziopliai
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 506
- Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
- Miestas: Vilnius
108 rašė:9-5 prisuko 40.000, atliktas tech aptarnavimas.
Nieko naujo neatsitiko, apart galutinai sugedusios signalizacijos.
ZR kaip ir priklauso dileriams seka pasakas vaikams, taigi ir toliau naudojuosi senu geru metodu - rakinimu raktu.
Galetum pabandyti kreiptis ir i Aeropoli, nesvarbu, kad masina pirkta ZR. Gal sie sutvarkytu, pakeistu signalizacija. Rimtai svarstau galimybe pirkti nauja 9-5 Aero ar 2.3t. Norejau dar uzklausti ar antra karta toki pati Aero pirkum?
Aciu
9-5 Aero Griffin MY2009
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 223
- Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
- Miestas: Vilnius
Na, imones sutartis su ZR del automobilio aptarnavimo.
Kita vertus is savo patirties su naujomis auto - nesureiksminu tos situacijos del signalizacijos. Auto vaziavimui netrukdo.
O kas del klausimo apie pasirinkima...na cia labai individualu. Pvz mano tevas pasieme maniski testdraivui, pavaziavo 500m, apsisuko grizo...ir dabar vazineja su tokiu pat tik 2.3t.
Kai as rinkausi, mano kriterijai buvo labai aiskus:
- greitas (>200ag, >300Nm, <8 iki 100)
- universalas+kad tilptu 2 zmones gale patogiai (as aukstas)
- kaina iki 140t
A6 ir BMW5 pasiule tik 2.0 dyzelinius variantus, kurie su norima iranga virsijo ir 140t. Daugiau variantu ir neziurejau.
Kita vertus Aero ir Sti yra tie auto, kuriuos galima butu priskirti 'vaikystes svajojei'.
O ar vel pirkciau saab, jei reiktu dabar rinktis? Nezinau. Yra du dalykai, kurie mane verstu paziureti daugiau kitu kandidatu - mechanine pavaru deze (netiksli, jungiasi sunkiai) ir garso izoliacija - daznai vazineju tolimais atstumais ir greitai, vejo uzimas ir padangu garsas tikrai nuvargina.
Aisku uz tokia kaina toki greita auto butu sunku rasti. Yra passatas r36, alfa 159 sportwagon 3.2 (bet man ji negrazi), ir du SUVai - MB GLK (tiek 3.2 dyz, tiek 3.2 bez - ispudingi varikliai) ir Volvo xc60. Bet as kazkaip nesu SUV'u didelis megejas. Tikiuosi, kad kai 2011 man reikes keisti auto - Saab'as jau bus isleides nauja 9-5 universala. Arba Insignia OPC.
Kaip bebutu, saabas vis tiek isliks auto i kuria as gatveje visada atsigresiu.
Kita vertus is savo patirties su naujomis auto - nesureiksminu tos situacijos del signalizacijos. Auto vaziavimui netrukdo.
O kas del klausimo apie pasirinkima...na cia labai individualu. Pvz mano tevas pasieme maniski testdraivui, pavaziavo 500m, apsisuko grizo...ir dabar vazineja su tokiu pat tik 2.3t.
Kai as rinkausi, mano kriterijai buvo labai aiskus:
- greitas (>200ag, >300Nm, <8 iki 100)
- universalas+kad tilptu 2 zmones gale patogiai (as aukstas)
- kaina iki 140t
A6 ir BMW5 pasiule tik 2.0 dyzelinius variantus, kurie su norima iranga virsijo ir 140t. Daugiau variantu ir neziurejau.
Kita vertus Aero ir Sti yra tie auto, kuriuos galima butu priskirti 'vaikystes svajojei'.
O ar vel pirkciau saab, jei reiktu dabar rinktis? Nezinau. Yra du dalykai, kurie mane verstu paziureti daugiau kitu kandidatu - mechanine pavaru deze (netiksli, jungiasi sunkiai) ir garso izoliacija - daznai vazineju tolimais atstumais ir greitai, vejo uzimas ir padangu garsas tikrai nuvargina.
Aisku uz tokia kaina toki greita auto butu sunku rasti. Yra passatas r36, alfa 159 sportwagon 3.2 (bet man ji negrazi), ir du SUVai - MB GLK (tiek 3.2 dyz, tiek 3.2 bez - ispudingi varikliai) ir Volvo xc60. Bet as kazkaip nesu SUV'u didelis megejas. Tikiuosi, kad kai 2011 man reikes keisti auto - Saab'as jau bus isleides nauja 9-5 universala. Arba Insignia OPC.
Kaip bebutu, saabas vis tiek isliks auto i kuria as gatveje visada atsigresiu.
Volvo v70 MY2011 (D5)
Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
- augu.stas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 175
- Užsiregistravo: 2006 Sau 31, 19:10
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Edgaras' rašė:O aš dar nejaukiai jaučiausi duris rakindamas raktu.. Čia 2008'ų Aero rakina ir bėdų nemato
o ka mes zinom - gal yra nuosavas kiemas su trimis nuolat alkanais dobermanais, o prie darbo.... tai gali ir darbas tam nuosavam kieme
MY01 9-3 2.0t SE'x =) (trofėjai: xedos6)
MY99 Legacy 2.0
Vilnius
MY99 Legacy 2.0
Vilnius
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 223
- Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
- Miestas: Vilnius
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 223
- Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
- Miestas: Vilnius
- ziopliai
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 506
- Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
- Miestas: Vilnius
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 223
- Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
- Miestas: Vilnius
Nu va, siokiu tokiu naujienu yra.
9-5 vaziuoja i 60.000 aptarnavima su:
- perdege viena numerio apsvietimo lempute
- Tyre pressure monitoring system failure (sugadino kazka keisdami ratus)
- blyksi ksenonai
9-3 niekur nevaziuoja, nes siryt neuzsivede
Prisukta 15.000 km.
Tiek.
Ps. gal kiek ir per velai - atsakau - pilu 98, kartais 95. Skirtumo nejauciu traukoj, ekonomiskumo nematavau.
9-5 vaziuoja i 60.000 aptarnavima su:
- perdege viena numerio apsvietimo lempute
- Tyre pressure monitoring system failure (sugadino kazka keisdami ratus)
- blyksi ksenonai
9-3 niekur nevaziuoja, nes siryt neuzsivede
Prisukta 15.000 km.
Tiek.
Ps. gal kiek ir per velai - atsakau - pilu 98, kartais 95. Skirtumo nejauciu traukoj, ekonomiskumo nematavau.
Volvo v70 MY2011 (D5)
Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
- ziopliai
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 506
- Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
- Miestas: Vilnius
Masina 9-5 Aero Griffin MY2009 MT (universalas) pirkta nauja ZR. Per 4 menesius nuvaziavo 5kkm, pirmas techninis aptarnavimas ZR 550Lt, per ta laika niekas nesugedo.
Pries tai buvusi masina 9-5 3.0TiD (sedanas), ispudziai apie dabartine sekantys:
1) galinga - jauciasi, kad gerokai galingesne uz senaja;
2) turi tarsi ir du traukos pikus, vienas truktelejimas ties 3 krpm, po to ties 5-6 dar labai stipriai trukteli, kad tik spek vaira gaudyti, cia jau pasireiskia arkliu perteklius (260hp);
3) benzinas ir todel reikia daugiau dirbti su sankaba, laikyti apsukas (dyzeliui galejai ant laisvos eigos kamstyje vaziuoti, parkuotis ir panasiai), bet daug ilgesni begiai, ko pasekoje mieste vazineti daug maloniau ypac jeigu nori staigiau palakstyti;
4) ekonomiskesne negu tikejausi darbas-namai 11.2L/100km (cia pas mane gaunasi 60:40 miestas:uzmiestis), kai dyzelis budavo 9.5, i Druskininkus suvazinejau su 6.9 vidurkiu, kas praktiskai identiska dyzeliui, sanaudas is principo matuoju pagal SID, nors esu tikrines ir pagal uzpylimo cekius, tai +-0.2L/100km , padariau isvada, kad rodo teisingai;
5) Nors SID kuro sanaudas rodo teisingai, bet kuro rodykle suprogramuota (veikia) idiotiskai, t.y. praktiskai visa laika rodo pilna baka, kol nepravaziuoju kokiu 350km, tuomet per likusius 100km nukrenta iki tuscio bako, tuo tarpu pries tai buvusioje dyzelineje masinoje veike idealiai, krisdavo i apacia pamazu;
6) ventiliuojamos sedynes - vasara labai gerai;
7) bagazineje vietos daug, bet nera labai patogu ten viska deliotis, trukumas sakyciau yra kietas dangtis, geriau jau butu issitraukiantis, kaip kituose universaluose, bagazines dangtis uzsidarineja netiksliai, siuo atveju hondos accordo universalo elektrinis atsidarantis ir uzsidarantis galas turetu buti super ;
8 ) 108 berods rase, kad variklio garsas labai patinka, tai man atvirksciai (cia zinoma mano asmenine subjektyvi nuomone), sakyciau, kad 3.0TiD V6 dyzelis mano ausiai skambejo maloniau, bet cia jau labai subjektyvu
Siaip tai visumoje esu labai patenkintas
p.s. 108 blyksincius ksenonus sutvarke (saskaita israse ar pagal garantija)?
Pries tai buvusi masina 9-5 3.0TiD (sedanas), ispudziai apie dabartine sekantys:
1) galinga - jauciasi, kad gerokai galingesne uz senaja;
2) turi tarsi ir du traukos pikus, vienas truktelejimas ties 3 krpm, po to ties 5-6 dar labai stipriai trukteli, kad tik spek vaira gaudyti, cia jau pasireiskia arkliu perteklius (260hp);
3) benzinas ir todel reikia daugiau dirbti su sankaba, laikyti apsukas (dyzeliui galejai ant laisvos eigos kamstyje vaziuoti, parkuotis ir panasiai), bet daug ilgesni begiai, ko pasekoje mieste vazineti daug maloniau ypac jeigu nori staigiau palakstyti;
4) ekonomiskesne negu tikejausi darbas-namai 11.2L/100km (cia pas mane gaunasi 60:40 miestas:uzmiestis), kai dyzelis budavo 9.5, i Druskininkus suvazinejau su 6.9 vidurkiu, kas praktiskai identiska dyzeliui, sanaudas is principo matuoju pagal SID, nors esu tikrines ir pagal uzpylimo cekius, tai +-0.2L/100km , padariau isvada, kad rodo teisingai;
5) Nors SID kuro sanaudas rodo teisingai, bet kuro rodykle suprogramuota (veikia) idiotiskai, t.y. praktiskai visa laika rodo pilna baka, kol nepravaziuoju kokiu 350km, tuomet per likusius 100km nukrenta iki tuscio bako, tuo tarpu pries tai buvusioje dyzelineje masinoje veike idealiai, krisdavo i apacia pamazu;
6) ventiliuojamos sedynes - vasara labai gerai;
7) bagazineje vietos daug, bet nera labai patogu ten viska deliotis, trukumas sakyciau yra kietas dangtis, geriau jau butu issitraukiantis, kaip kituose universaluose, bagazines dangtis uzsidarineja netiksliai, siuo atveju hondos accordo universalo elektrinis atsidarantis ir uzsidarantis galas turetu buti super ;
8 ) 108 berods rase, kad variklio garsas labai patinka, tai man atvirksciai (cia zinoma mano asmenine subjektyvi nuomone), sakyciau, kad 3.0TiD V6 dyzelis mano ausiai skambejo maloniau, bet cia jau labai subjektyvu
Siaip tai visumoje esu labai patenkintas
p.s. 108 blyksincius ksenonus sutvarke (saskaita israse ar pagal garantija)?
9-5 Aero Griffin MY2009
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 223
- Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
- Miestas: Vilnius
Tiesa sakant nezinau kaip ten su saskaita (masina imones, i ZR ukio skyrius vare).
Pakeite lempute vienos puses...kiek maziau mirksi, bet dabar jau kita puse pasijunge. Matyt bus kazkas rimciau, reikes vel varyt. Mieste tai dzin, beveik netrukdo, bet uzmiesty tai akys greit apraibsta...
Bet va pasirodo Dagris nulauze viena padangu slegio davikli - todel ir mesdavo klaida.
9-3 beje siaip ne taip uzsikure tos pacios dienos vakare. ZR nieko nerado, gal but taip buvo del to, kad is vakaro buvo uzvestas 10 sec ir vel uzgesintas (reikejo siek tiek kieme pastumti)...
Pakeite lempute vienos puses...kiek maziau mirksi, bet dabar jau kita puse pasijunge. Matyt bus kazkas rimciau, reikes vel varyt. Mieste tai dzin, beveik netrukdo, bet uzmiesty tai akys greit apraibsta...
Bet va pasirodo Dagris nulauze viena padangu slegio davikli - todel ir mesdavo klaida.
9-3 beje siaip ne taip uzsikure tos pacios dienos vakare. ZR nieko nerado, gal but taip buvo del to, kad is vakaro buvo uzvestas 10 sec ir vel uzgesintas (reikejo siek tiek kieme pastumti)...
Volvo v70 MY2011 (D5)
Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Tai gal delioji,to dangcio nesulankstes ? Mano galva,tai pats geriausias sprendimas,kad jis kietas.Vasara,gamtoj,sulankstei - lentyna patapo,kiek visko sudet gali ir nieks bagazinej nesimeto,pvz. smulkus daiktai.ziopliai rašė:7) nepatogu ten viska deliotis, trukumas sakyciau yra kietas dangtis, geriau jau butu issitraukiantis, kaip kituose universaluose
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
- ziopliai
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 506
- Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
- Miestas: Vilnius
Davidson rašė:Tai gal delioji,to dangcio nesulankstes ? Mano galva,tai pats geriausias sprendimas,kad jis kietas.Vasara,gamtoj,sulankstei - lentyna patapo,kiek visko sudet gali ir nieks bagazinej nesimeto,pvz. smulkus daiktai.ziopliai rašė:7) nepatogu ten viska deliotis, trukumas sakyciau yra kietas dangtis, geriau jau butu issitraukiantis, kaip kituose universaluose
delioju sulankstes
turiu omenyje, jeigu reikia daug daiktu susideti, iki virsaus, supranti zmona du vaikai,
pvz vaziuoju atostogauti ir dalinai sulankstyta lentyna man netinka, reikia ja is viso isimineti ir nesti kur nors i rusi,
arba pvz vaziuoju padangu keistis, ta lentyna sulankstyti neuztenka reikia isimineti ir kur nors padeti,
vaiko kedute, jeigu nenoriu visa laika veziotis ant sedynes po lentyna netelpa, jeigu butu uztraukiamas dangalas, ten kokius 5cm pasikeltu kauburiukas ir viskas
taigi, esu ne viena karta ta lentyna arba i rusi neses, arba kur nors ant galiniu sedyniu veziojesis, kai tuo tarpu susivyniojanti palange ta problema issprestu, nors gal ir ne taip grazu ar garsines izoliacija kiek prastesne butu
9-5 Aero Griffin MY2009
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 223
- Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
- Miestas: Vilnius
Pas mane ta lentyna barska
Reikes kada prie progos gal su kokia skepetaite itvirtinti or smth.
Man dar nepatogu, kai reikia daug mantos sukrauti, kazka kisi po apacia, kazka dedi ant virsaus, tada issitepa ir pan.
O del garso izoliacijos, nemanau, kad ji ka nors pagerina. Blogesne garso izoliacija siaip ar taip vargu ar gali bebuti tokios klases auto
Reikes kada prie progos gal su kokia skepetaite itvirtinti or smth.
Man dar nepatogu, kai reikia daug mantos sukrauti, kazka kisi po apacia, kazka dedi ant virsaus, tada issitepa ir pan.
O del garso izoliacijos, nemanau, kad ji ka nors pagerina. Blogesne garso izoliacija siaip ar taip vargu ar gali bebuti tokios klases auto
Volvo v70 MY2011 (D5)
Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
- ziopliai
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 506
- Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
- Miestas: Vilnius
Masina 9-5 Aero Griffin MY2009 MT (universalas) pirkta nauja ZR. Per metus nuvaziuota 19 kkm, antras techninis aptarnavimas pries isvaziuojant atostogauti i Europa. Si karta techninis aptarnavimas - Aeropolyje. Tsakant perviliojo klienta - nemokamai plauna masina ir siaip graziai bendrauja.
1. pakeisti tepalai, oro filtras, salono filtras.
2.1 pagal garantija pakeistas vairuotojo veidrodelis, nes yra fotochrominis ir kazkaip po ziemos pradejo fotochrominis sluoksnis atsokineti, tarsi melynas zaibas per veidrodeli buvo nuejes.
2.2 pakeista stabilizatoriaus trauke (berods), tikriausiai duobe, kol kas moketi irgi nereikejo, gal praeis kaip garantinis.
ir aciu Aeropoliui uz nuplauta ir issiurbta masina!
3.1 dabar jau pritarciau 108, jog vaziuojant dideliais greiciais autobane garsine izoliacija galetu buti ir geresne, nors cia tikriausiai ir nuo padangu priklauso labai.
3.2 kuro sanaudos tinka ir patinka, ten kur anksciau su 3.0TiD vidurkis budavo 9.5, dabar 11 (50-50% miestas/uzmiestis), taigi ~15% daugiau + ~15% brangesnis kuras (98 vs Diz) gaunasi apie +30% lyginant su dyzeliu, ko ir tikejausi
O siaip ispudziai labai geri, vaziuoja super, neabejoju, kad yra ir geriau vaziuojanciu, bet vis tiek tai jau masina ne vien tik transporto priemone nuvaziuoti is tasko A i taska B, tai jau vairavimo malonumas
1. pakeisti tepalai, oro filtras, salono filtras.
2.1 pagal garantija pakeistas vairuotojo veidrodelis, nes yra fotochrominis ir kazkaip po ziemos pradejo fotochrominis sluoksnis atsokineti, tarsi melynas zaibas per veidrodeli buvo nuejes.
2.2 pakeista stabilizatoriaus trauke (berods), tikriausiai duobe, kol kas moketi irgi nereikejo, gal praeis kaip garantinis.
ir aciu Aeropoliui uz nuplauta ir issiurbta masina!
3.1 dabar jau pritarciau 108, jog vaziuojant dideliais greiciais autobane garsine izoliacija galetu buti ir geresne, nors cia tikriausiai ir nuo padangu priklauso labai.
3.2 kuro sanaudos tinka ir patinka, ten kur anksciau su 3.0TiD vidurkis budavo 9.5, dabar 11 (50-50% miestas/uzmiestis), taigi ~15% daugiau + ~15% brangesnis kuras (98 vs Diz) gaunasi apie +30% lyginant su dyzeliu, ko ir tikejausi
O siaip ispudziai labai geri, vaziuoja super, neabejoju, kad yra ir geriau vaziuojanciu, bet vis tiek tai jau masina ne vien tik transporto priemone nuvaziuoti is tasko A i taska B, tai jau vairavimo malonumas
9-5 Aero Griffin MY2009
- ziopliai
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 506
- Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
- Miestas: Vilnius
ziopliai rašė:Masina 9-5 Aero Griffin MY2009 MT (universalas) pirkta nauja ZR.
Praėjo beveik dveji metai, eilinis tepalų keitimas prie 35 kkm, papildomai pakeistas oro filtras. Tarp tepalų keitimų jokių gedimų nebuvo. Tiesa į žiemos pabaigą atsirado įtarimų, kad sėdynių elektrinis šildymas pradėjo prasčiau/lėčiau veikti, bet servise patikrino nelabai rado prie ko prikibti, pažiūrėsime kaip ten viskas veiks sekančią žiemą.
Ir vėl, ačiū Aeropoliui už nuplautą ir išvalytą automobilį!
9-5 Aero Griffin MY2009
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių