Salia didziule tema, bet vien tik aplink 9000 ir benza snekta sukasi. O kas dizeliui gali buti? Nu labai negraziai vedasi, vakar is viso atrode kad tik 2-3 cilindrai teveike, paskui is viso nebesivede kokias 2 minutes. Tada uzsivede apsikosejo visaip ir vel viskas puikiai. WTF? Pirma ziema taip nebuvo, si yra antroji, tai labai masina kankinasi.
Kuras is Orleno su Verva priedais (nu tas 10ct brangesnis)
Tepalai neperseniausiai pakeisti, oro filtras taip pat.
salta purtosi 9-3 TiD
- s1ms
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 30
- Užsiregistravo: 2008 Kov 19, 15:18
- Miestas: Mažeikiai
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 77
- Užsiregistravo: 2009 Sau 20, 12:04
- Miestas: Vilnius
Re: salta purtosi 9-3 TiD
s1ms rašė:Salia didziule tema, bet vien tik aplink 9000 ir benza snekta sukasi. O kas dizeliui gali buti? Nu labai negraziai vedasi, vakar is viso atrode kad tik 2-3 cilindrai teveike, paskui is viso nebesivede kokias 2 minutes. Tada uzsivede apsikosejo visaip ir vel viskas puikiai. WTF? Pirma ziema taip nebuvo, si yra antroji, tai labai masina kankinasi.
Kuras is Orleno su Verva priedais (nu tas 10ct brangesnis)
Tepalai neperseniausiai pakeisti, oro filtras taip pat.
Su ORLEN degalais gali būti problema. Mano dėdė užsipylė pas juos kažkada dyzelio, tai purtėsi visa mašina, kol baką išvažinėjo. Prasikeikė. Tada užsipylė kitoje degalinėje ir viskas ok...
SAAB 9-5, 2002
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 46
- Užsiregistravo: 2006 Sau 09, 15:29
- s1ms
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 30
- Užsiregistravo: 2008 Kov 19, 15:18
- Miestas: Mažeikiai
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 439
- Užsiregistravo: 2007 Rgs 22, 20:21
- Miestas: ir kaune galima gyventi, buvo
taip pat sakyciau, kad pakaitinimo zvakes. ju yra tiek, kiek ir cilindru, del pakeitimo abejoju, keitimo proceduros nezinau, bet nera taip paprasta jas paciam pasikeisti, kaip kad yra paprasta keisti benzino zvakes. kainu irgi nezinau. spirale visada turi pasviesti ijungus degima. neatsmesciau ir to, kad akumo nepakanka gerai zvakems pasildyti
Paskutinį kartą redagavo 1 daemonas. Iš viso redaguota 2009 kartus.
900NG 2.0T 136kW
blood type WD-40
blood type WD-40
- s1ms
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 30
- Užsiregistravo: 2008 Kov 19, 15:18
- Miestas: Mažeikiai
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 439
- Užsiregistravo: 2007 Rgs 22, 20:21
- Miestas: ir kaune galima gyventi, buvo
tuomet bandyk sitaip:
Paprasčiausiai patikrinti galite nuėmę nuo pakaitinimo žvakių centrinę jungtį. Paimkite kontrolinę lemputę ir vieną jos laidą prijunkite prie akumuliatoriaus teigiamo poliaus (+). Kitą kontrolinės lemputės kontaktą paeiliui prilieskite prie pakaitinimo žvakių centrinio kontakto. Jeigu lemputė
užsidega, tai pakaitinimo žvakė gera, jeigu žvakė perdegusi – lemputė nedegs. (nuimk klemas nuo akumo pries darant ka nors. bandyti gali ir su paprastu laidu, ji pridek prie +, o kita gala priliesk prie zvakes ir jei kibirksciuos - tai veikia). arba sitaip:
http://www.technologijos.lt/n/technolog ... 1484&t=&l=
Paprasčiausiai patikrinti galite nuėmę nuo pakaitinimo žvakių centrinę jungtį. Paimkite kontrolinę lemputę ir vieną jos laidą prijunkite prie akumuliatoriaus teigiamo poliaus (+). Kitą kontrolinės lemputės kontaktą paeiliui prilieskite prie pakaitinimo žvakių centrinio kontakto. Jeigu lemputė
užsidega, tai pakaitinimo žvakė gera, jeigu žvakė perdegusi – lemputė nedegs. (nuimk klemas nuo akumo pries darant ka nors. bandyti gali ir su paprastu laidu, ji pridek prie +, o kita gala priliesk prie zvakes ir jei kibirksciuos - tai veikia). arba sitaip:
http://www.technologijos.lt/n/technolog ... 1484&t=&l=
900NG 2.0T 136kW
blood type WD-40
blood type WD-40
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 197
- Užsiregistravo: 2007 Gru 29, 20:00
- Miestas: Siauliai
- oo0oo
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 9
- Užsiregistravo: 2008 Rgp 04, 10:04
s1ms rašė:akumas geras, naujas ir didelis t.y. pagal SAAB rekomendacijas 100Ah 800A srove.
Mano traktoriui tas pats tai lengvai kuriasi tai purtosi kaip zveris. Turbut cia visu ju (2.2 tid) beda tokia. Pasikeiciau zvakes pats- nera labai sunku tik rakta reikia turet, bet tas nepadejo. Zvakiu yra keturios o kaina ju nuo 22 Lt ik 50 Lt uz vieneta.
Labai keista ta zvakiu sildymo sistema sildo kai antifrizo temperatura <5, bet masina jau buna atsalus o zvakes dar nesildo.
Atradau keista dalyka pries kuriant atjungiu temp daviklio fiske ir kuriu. Tada pasildo normaliai ir kuriasi gerai.
Paskutinį kartą redagavo 1 oo0oo. Iš viso redaguota 2009 kartus.
SAAB 9-3 2.2 TID MY99
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 79
- Užsiregistravo: 2008 Bal 29, 18:42
- Miestas: Klaipeda
- Contact:
oo0oo rašė:s1ms rašė:akumas geras, naujas ir didelis t.y. pagal SAAB rekomendacijas 100Ah 800A srove.
Mano traktoriui tas pats tai lengvai kuriasi tai purtosi kaip zveris. Turbut cia visu ju (2.2 tid) beda tokia. Pasikeiciau zvakes pats- nera labai sunku tik rakta reikia turet, bet tas nepadejo. Zvakiu yra keturios o kaina ju nuo 22 Lt ik 50 Lt uz vieneta.
Labai keista ta zvakiu sildymo sistema sildo kai antifrizo temperatura <-5, bet masina jau buna atsalus o zvakes dar nesildo.
Atradau keista dalyka pries kuriant atjungiu temp daviklio fiske ir kuriu. Tada pasildo normaliai ir kuriasi gerai.
o kur ta fiske randasi?
Saab 9-3 SE 2.2 Tid 2001 , Klaipeda http://www.ugen.lt
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 25
- Užsiregistravo: 2007 Lie 15, 11:30
- Miestas: Kaunas
mano 9-3 2.2 TID kuriasi mazdaug po 3-4 apsisukimu. t.y.-puikiai. ir jokiu "fishkiu" neatjungineju. taip kad jei kuriasi prastai - reikia jieskoti bedos. nes ne visi TID'ai blogai kuriasi. o del ko pas tamsta blogai kuriasi - neisivaizduoju... speciau gal zvakes? pasitikrink, kaip cia kazkieno buvo patarta. nes dyzeliui kurtis gali trukdyti tik keturios priezastys: akumas, kuras, kompresija, zvakes. o kai pasyla dirba be jokiu problemu?
SAAB 9-3 2.2 TID (2000 m.)
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 420
- Užsiregistravo: 2008 Sau 22, 23:19
- Miestas: Vilnius
- Contact:
sukeliu is lanciu forumo,varikliai skirtingi bet principas veikimo tas pats,gal kam pades,
PS: Kad nepasirodytu, kad rasau cia nesamones Straipsnis apie kaitinimo zvakes. Citata: "Kaitinimo žvakėms senstant arba sugedus blogėja jų techninės kaitimo savybės, dėl ko automobilis sunkiau užsiveda, o esant šaltesniam orui gali ir visai atsisakyti veikti"
Dar citata is Peugeot klubo (saltinis), kaip patikrinti kaitinimo zvakes:
"Na, as pasiemu testeriu ir matuoju varza kiekvinos zvakes.
Tam atjungiu zvakiu laidus (visu isskyrus paskutine) ir tadu jungiu testeriaus laida prie zemes ir kita gala prie zvakes kontakto (na, tos paskutines tai korpusas - laidas matuoju). Jei varza rodo 1-1.5 Ohm - reiskias gera, jei daug daugiu - ta zvake pakeiciu nauja. Tas daug daugiau - kai testeris ijungtas 200 Ohm rezimu - tai varza buna daugiau nei 200Ohm, manau jei varza virsija 10Ohm - jau jai chana."
Ir paprasciausias budas (pagal dyzel servisa):
Paprasčiausiai patikrinti galite nuėmę nuo pakaitinimo žvakių centrinę jungtį. Paimkite kontrolinę lemputę ir vieną jos laidą prijunkite prie akumuliatoriaus teigiamo poliaus (+). Kitą kontrolinės lemputės kontaktą paeiliui prilieskite prie pakaitinimo žvakių centrinio kontakto. Jeigu lemputė užsidega, tai pakaitinimo žvakė gera, jeigu žvakė perdegusi – lemputė nedegs
taip reikia , patikrint ar neperdegusios.. bet to nepakanka, o su tom varzom daug kam gali kilti problemu manau, , siaip as visad tikrinu pirma su testeriu ar neperdegusios, o jei pasirodo kad visos sveikos , bet vistiek blogai kuriasi, tada issisuku visas zvakes ir tikrinu tiesiog prijungdamas kiekviena tiesiai prie akumo, ir aiskiai matosi kiek ir KUR! kiekviena kaista. gera zvake butinai kaista paciam gale, ir ji turi buti raudona , netgi balta.
Dazniausiai pasenusios zvakes kaista ne ten kur turetu ( ne gale ) , arba isviso neikaista iki raudonumo, todel jas reikia keisti. O pvz ta kontroline lempute , parodys tik ar zvake aplamai nera perdegusi, bet KAIP ir KUR ji kaista , neparodys
PS: Kad nepasirodytu, kad rasau cia nesamones Straipsnis apie kaitinimo zvakes. Citata: "Kaitinimo žvakėms senstant arba sugedus blogėja jų techninės kaitimo savybės, dėl ko automobilis sunkiau užsiveda, o esant šaltesniam orui gali ir visai atsisakyti veikti"
Dar citata is Peugeot klubo (saltinis), kaip patikrinti kaitinimo zvakes:
"Na, as pasiemu testeriu ir matuoju varza kiekvinos zvakes.
Tam atjungiu zvakiu laidus (visu isskyrus paskutine) ir tadu jungiu testeriaus laida prie zemes ir kita gala prie zvakes kontakto (na, tos paskutines tai korpusas - laidas matuoju). Jei varza rodo 1-1.5 Ohm - reiskias gera, jei daug daugiu - ta zvake pakeiciu nauja. Tas daug daugiau - kai testeris ijungtas 200 Ohm rezimu - tai varza buna daugiau nei 200Ohm, manau jei varza virsija 10Ohm - jau jai chana."
Ir paprasciausias budas (pagal dyzel servisa):
Paprasčiausiai patikrinti galite nuėmę nuo pakaitinimo žvakių centrinę jungtį. Paimkite kontrolinę lemputę ir vieną jos laidą prijunkite prie akumuliatoriaus teigiamo poliaus (+). Kitą kontrolinės lemputės kontaktą paeiliui prilieskite prie pakaitinimo žvakių centrinio kontakto. Jeigu lemputė užsidega, tai pakaitinimo žvakė gera, jeigu žvakė perdegusi – lemputė nedegs
taip reikia , patikrint ar neperdegusios.. bet to nepakanka, o su tom varzom daug kam gali kilti problemu manau, , siaip as visad tikrinu pirma su testeriu ar neperdegusios, o jei pasirodo kad visos sveikos , bet vistiek blogai kuriasi, tada issisuku visas zvakes ir tikrinu tiesiog prijungdamas kiekviena tiesiai prie akumo, ir aiskiai matosi kiek ir KUR! kiekviena kaista. gera zvake butinai kaista paciam gale, ir ji turi buti raudona , netgi balta.
Dazniausiai pasenusios zvakes kaista ne ten kur turetu ( ne gale ) , arba isviso neikaista iki raudonumo, todel jas reikia keisti. O pvz ta kontroline lempute , parodys tik ar zvake aplamai nera perdegusi, bet KAIP ir KUR ji kaista , neparodys
SAAB 9-5 2,3t MY2002,automatas;-) exs
as gryzau.SAAB 900SE MY 98 exs
SAAB 9-5 1.9TID MY 07
+370 68954799
as gryzau.SAAB 900SE MY 98 exs
SAAB 9-5 1.9TID MY 07
+370 68954799
- oo0oo
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 9
- Užsiregistravo: 2008 Rgp 04, 10:04
Jei butu taip paprasta tai senai problema butu surasta. Mano akumas geras zvakes naujos kuro filtras svarus bet kuriasi blogai. Kai variklis siltas dirba gerai ir kuriasi gerai.
Foto kur daviklis
Tik uzkurus as iskart vel ji ikisu atgal. Atjunginet nesiulau ir atsakomybes neprisiimu uz pasekmes
Foto kur daviklis
Tik uzkurus as iskart vel ji ikisu atgal. Atjunginet nesiulau ir atsakomybes neprisiimu uz pasekmes
Paskutinį kartą redagavo 4 oo0oo. Iš viso redaguota 2009 kartus.
- oo0oo
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 9
- Užsiregistravo: 2008 Rgp 04, 10:04
Dar del zvakiu patikrinimo. Mano manymu geriausias budas patikrinti- issukti zvake ir tiesiogiai prie akumo pajungus vizualiai paziureti ar ji kaista, nes gali butu jos varza gera tik per ilgas laiko tarpas praeina kol ji ikaista. Nauja zvake turi iskaisti iki raudonumo iskart.
SAAB 9-3 2.2 TID MY99
- ssunsnukis
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 11
- Užsiregistravo: 2010 Bir 29, 23:14
- Miestas: Raseiniai
- Contact:
Tiesa sakant tikrai, sneka eina vien tik apie bendzus.
Pas manes ta pati lygiai problema, zvakes naujos geros.
Tik atsalo oras ir uzvedus masina, visa purtosi kokias 2-3min, o poto lyg niekur nieko graziai dirba. Apsukos nesukyla, stovi ties 0.8 kazkur.
Ar gali buti koks tai automatinis pacosas kad nesudirba?
Aplamai, kas reguliuoja saltrai masinai apsukas?
Aplamai, kas cia per daiktas?
Negaliu pasakyt ar cia sutapimas, bet kai pulsavo masina, nuspaudziau rankiniu ta voztuviuka ir masina pradejo dirbti tolygiai.
Arba pergazavus tada irgi sudirba sitas voztuviukas ir dirba tolygiai.
Kame beda, gal kas padeti gali?
Pas manes ta pati lygiai problema, zvakes naujos geros.
Tik atsalo oras ir uzvedus masina, visa purtosi kokias 2-3min, o poto lyg niekur nieko graziai dirba. Apsukos nesukyla, stovi ties 0.8 kazkur.
Ar gali buti koks tai automatinis pacosas kad nesudirba?
Aplamai, kas reguliuoja saltrai masinai apsukas?
Aplamai, kas cia per daiktas?
Negaliu pasakyt ar cia sutapimas, bet kai pulsavo masina, nuspaudziau rankiniu ta voztuviuka ir masina pradejo dirbti tolygiai.
Arba pergazavus tada irgi sudirba sitas voztuviukas ir dirba tolygiai.
Kame beda, gal kas padeti gali?
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių