Direct Ignition (DI) Cassette

Senų temų archyvas
Vartotojo avataras
drh
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1165
Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
Miestas: Vilnius

Standartinė drh » 2010 Rgp 18, 14:08

o man idomu, kaip nustatyti sau tinkama DI, nuo kokiu modeliu tinka? Pvz turetu tikti nuo 9000 italisko aero nes variklio kodas toks pats? O gal ir kitu modeliu?
Saab 9-5 2,3t Vector MY02 LPG
Honda Deauville NT650V
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2010 Rgp 18, 14:12

Ka ten nustatinet, tau raudona tinka, is bedos gali ir juoda det.
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Vartotojo avataras
drh
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1165
Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
Miestas: Vilnius

Standartinė drh » 2010 Rgp 18, 14:18

tai raudonos visos vienodos?
Saab 9-5 2,3t Vector MY02 LPG
Honda Deauville NT650V
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2010 Rgp 18, 14:22

Is esmes taip tik pirmosios kasetes buvo su papildomu laidu, o naujesnes jau tik su fiske, tau reikalinga be laido, tai is esmes jami nuo 94m bet kuria ir dedi, ner skirtumo ar nuo 9000 ar nuo 900 NG, net ir ant 9-3 OG pirmuju buvo raudonos.
Forume maciau yra skelbimu parduoda DI raudona, jamk ir nesuk galvos. Arba galiu nauja pasiulyt, bet kaina bus atitinkama ;)
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Snatch
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1211
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Snatch » 2010 Rgp 18, 14:32

Pasak ŽR, juodą beveik visada galima dėti vietoje raudonos.
e85
Vartotojo avataras
Edgaras'
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 910
Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
Miestas: Panevėžys-Kaunas

Standartinė Edgaras' » 2010 Rgp 18, 21:07

Tik tarnauja gerokai trumpiau...
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT Paveikslėlis
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
Snatch
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1211
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Snatch » 2010 Rgp 18, 23:02

Vienareikšmiškai spręst matyt nereikėtų.
e85
bokstas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 65
Užsiregistravo: 2007 Gru 09, 19:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė bokstas » 2010 Rgp 31, 16:42

CE uzsidege, nuskaicius gavau P1312 ir P1334.
Pagooglinau - DI mirsta / zvakes keist. Skirtingai nei pas kitus - pas mane jokiu simptomu nera (zvakes pravaziave buvo 8KKm)

Pasikeiciau zvakes...po gero 100 km vel zusidege CE - tie patys P1312/1334. Simptomu jokiu vis dar nera.

Kokios pasekmes vazinejant toliau ir nekeiciant DI?
Gal kas turite DI parduoti ar zinote kur pigiau gauti ? Nauja pas tiekejus baisiai brungi.
9-3 SE Coupe 2.0T '02
900 OG Cabrio
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
drh
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1165
Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
Miestas: Vilnius

Standartinė drh » 2010 Rgp 31, 18:34

bokstas rašė:CE uzsidege, nuskaicius gavau P1312 ir P1334.
Pagooglinau - DI mirsta / zvakes keist. Skirtingai nei pas kitus - pas mane jokiu simptomu nera (zvakes pravaziave buvo 8KKm)

Pasikeiciau zvakes...po gero 100 km vel zusidege CE - tie patys P1312/1334. Simptomu jokiu vis dar nera.

Kokios pasekmes vazinejant toliau ir nekeiciant DI?
Gal kas turite DI parduoti ar zinote kur pigiau gauti ? Nauja pas tiekejus baisiai brungi.

gali su sarasand pakontaktuoti del naujos. saab fanas uz naudota raudona 250 prase.
O vazinejant nieko nenutiks, gali nuvaziuoti ir apie 10-15k gali uzsilenkti ir dar anksciau. Siaip jei nenori skubeti keisti gali su deganciu CE pavazineti, jei jis savaime uzges po kazkiek tai km ar uzsivedimu, tai reiks, kad di tik siek tiek negaluoja, o ne visai raganu miskas ;]
Saab 9-5 2,3t Vector MY02 LPG
Honda Deauville NT650V
Vartotojo avataras
Atoms
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 651
Užsiregistravo: 2007 Gru 20, 22:17
Miestas: Vilnius

Standartinė Atoms » 2010 Rgp 31, 18:40

bokstas rašė:CE uzsidege, nuskaicius gavau P1312 ir P1334.
Pagooglinau - DI mirsta / zvakes keist. Skirtingai nei pas kitus - pas mane jokiu simptomu nera (zvakes pravaziave buvo 8KKm)

Pasikeiciau zvakes...po gero 100 km vel zusidege CE - tie patys P1312/1334. Simptomu jokiu vis dar nera.

Kokios pasekmes vazinejant toliau ir nekeiciant DI?
Gal kas turite DI parduoti ar zinote kur pigiau gauti ? Nauja pas tiekejus baisiai brungi.


Pas mane panašiai buvo. CE tai užsidegdavo, tai užgesdavo. Pravažavau dar > 17kkm. Bet po to jau trauka akivaizdžiai dingo. Pakeitus DI viskas susitvarkė.
SAAB 9-5 2.3t AT '02
bokstas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 65
Užsiregistravo: 2007 Gru 09, 19:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė bokstas » 2010 Rgp 31, 21:16

Dekui uz informacija.
Istrynus klaidas apie 100 km nuvaziuoju be klaidu :) veliau vel ismeta.
9-3 SE Coupe 2.0T '02

900 OG Cabrio

Paveikslėlis
Jubilee
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 24
Užsiregistravo: 2011 Vas 21, 08:19
Miestas: Vilnius

Direct Ignition (DI) Cassette

Standartinė Jubilee » 2011 Spa 05, 09:52

Sveiki,
prabėgus 10.000 km po SAAB įsigijimo prasidėjo nesklandumai. Kątik pakeičiau droselio sklendę ir greičiausiai gresia DI kasetės keitimas. Aeropolyje TECH2 nustatė, kad 1 ir 2 cilindrai kartais "nesudirba". Check engine tai atsiranda tai išnyksta. Gal kas nors žinote iš praktikos kiek ilgai tokia kasetė gali laikyti, truputį kišenę pakratė sklendė :)
O gal turit visai kitokių nuomonių dėl šios istorijos? :)

Ačiū už supratingumą ir SAAB modelis parašo skiltyje :)
SAAB 9-5 2.3t AT MY01
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Direct Ignition (DI) Cassette

Standartinė Maximus » 2011 Spa 05, 14:08

Jubilee rašė:...

Laikyti kasete gali teoriskai nuo nulio iki 200k+ km, cia kaip pasiseks.
Praktikoj pasitaiko nuo kokio 1000km iki tu paciu 200k+.
Mirsta kasete pagrinde del blogu ar netinkamu zvakiu dazniausiai.
Bet buna ir kitu priezasciu.
Beje, ar kasete buvo originali? Jos buna kinietiskos dar, tu kaip tik pakanka ~10k km ar maziau.

Kas yra "cilindrai nesudirba" ir kokie klaidu kodai?
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Jubilee
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 24
Užsiregistravo: 2011 Vas 21, 08:19
Miestas: Vilnius

Re: Direct Ignition (DI) Cassette

Standartinė Jubilee » 2011 Spa 05, 14:36

Pirkau auto iš Aeropolio, sakė, kad žvakes tikrai pakeičia prieš parduodant. Klaidos kodų nežinau, Aeropolyje klaidą nustatinėjo, tai pasakė, kad greičiausiai DI ir su tokiu sakiniu, kad praleidžia kažkaip 1 2 cilindrai, kai bus 1 2 3 4 tai nebeužsives.
Aišku po šitos klaidos ir 300 km sugedo droselio sklendė (mašina pradėjo purtytis prie laisvų sūkių ir dar užgesus porą kartų buvo), ją pakeitė ir tuomet vėl check engine. Ketinu važiuoti į Aeropolį kitą penktadienį patikrinimui ir jei vėl ta pati klaida, tikriausiai keisiu DI. Tai pirmasis SAAB todėl nesu labai kompetentingas šitam reikale :)
SAAB 9-5 2.3t AT MY01
Vartotojo avataras
Meshka
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 598
Užsiregistravo: 2006 Rgs 11, 21:21
Miestas: Vilnius

Re: Direct Ignition (DI) Cassette

Standartinė Meshka » 2012 Vas 14, 22:55

Jubilee rašė:Pirkau auto iš Aeropolio, sakė, kad žvakes tikrai pakeičia prieš parduodant. Klaidos kodų nežinau, Aeropolyje klaidą nustatinėjo, tai pasakė, kad greičiausiai DI ir su tokiu sakiniu, kad praleidžia kažkaip 1 2 cilindrai, kai bus 1 2 3 4 tai nebeužsives.
Aišku po šitos klaidos ir 300 km sugedo droselio sklendė (mašina pradėjo purtytis prie laisvų sūkių ir dar užgesus porą kartų buvo), ją pakeitė ir tuomet vėl check engine. Ketinu važiuoti į Aeropolį kitą penktadienį patikrinimui ir jei vėl ta pati klaida, tikriausiai keisiu DI. Tai pirmasis SAAB todėl nesu labai kompetentingas šitam reikale :)


Pažiūrėk skelbimų skyrių, kažkas nebrungiai siūlė juodas DI. Pas mane buvo toks bajeris, kad užvedus variklį užsidegė "check engine". Aš tiesiai į servisą, arčiausiai tuomet buvo "Žaibo ratas". Važiuojant nieko nesijautė, kad kažkas būtų "ne taip". Nuskaitė klaidą, pasirodo 3 ar 4 kartus užvedant variklį nesuveikus 1 ir 3 cilindrui užsidega ta klaida. Dėl išvardintų skaičių nesu garantuotas, nes tai buvo prieš kelis metus, beje kažkurioj temoj atrodo rašiau apie tai. Aišku pasikeičiau tą DI, bet senąją pasilikau kaip atsarginę, nes kiek ji tarnaus niekas nežino. Servise vyriokai minėjo, kad paprastai jos užlinksta be perspėjimo. Tai čia, suprask, lyg ir pasisekė.
9-5 '03 2.3t Arc

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių