Kuro sąnaudos

Senų temų archyvas
Tikras
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 545
Užsiregistravo: 2008 Bal 07, 18:15

Standartinė Tikras » 2011 Sau 13, 22:24

mano kazkaip ziauriai daug esti pradejo - 11 ltr dyzelio mieste
ex 9-3SS
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2011 Sau 13, 22:32

Edgaras' rašė:O tai benzu nešildai?


Nereikia to benzo. Esant -15 normaliai užsiveda su dujom - karbas su "padsosu". Kaip liaudyje sako - „užsiveda iš pusės apsisukimo“ :)
SAAB 900
gincevince
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 114
Užsiregistravo: 2008 Gru 03, 22:00

Standartinė gincevince » 2011 Sau 24, 13:59

kas parasys kiek valgo
9-3 SS AERO
siuo metu laiku ?
9-3 Vector 03m. - buvo. 9-5 Griffin 00m. - buvo
9-5 Aero 03m. - buvo. 9-5 Aero 03m. - yra
mad
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2009 Lap 16, 08:55
Miestas: Vilnius

Standartinė mad » 2011 Sau 25, 14:24

Kai orai buvo šalti <-10C, tai Vilniuje važinėjant pastoviu maršrutu Lazdynai Fabijoniškės ~14L/100, atšilus orams 12-13l, trasoj - 8-8,5L važiuojant 130-140km/h. Duomenys pagal SID, tad gali būti netikslumų 1-2L ribose :)

gincevince rašė:kas parasys kiek valgo
9-3 SS AERO
siuo metu laiku ?
MY04 9-3 Aero
Mantvydas83
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 84
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 17:28
Miestas: Šakiai

Standartinė Mantvydas83 » 2011 Sau 25, 15:03

Na ir aš savojo paskaičiavau, pradžioj žiūrėjau ką rodo kompas, bet sukėlė įtarimų tad pripyliau pilną baką ir nuėmiau kilometražą - nuvažiavau 742 km ir nuvykau į degalinę tilpo 60L mazuto, važinėta buvo tikrai įvairiai nuo autostrados iki kelionės į darbą kurios atstumas 3 km. Tad vidurkis 8L manau normaliai atsižvelgiant į tai kad darbas nėra toli, o pašildyt vis tiek reikia nes akumuliatorius greitai baigs dienas.
Saab 9-5 Vector 2.2 TiD, B202 16V MY03 Wagon (FEP 905)
Vartotojo avataras
hartke
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 925
Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
Miestas: Klaipeda

Standartinė hartke » 2011 Sau 27, 00:22

nu ka, biski siltesne savaite buvo, vidutinis greitis 31km/h salone pastoviai ijungta recirkuliacija, variklis isyla gan greitai ir sanaudos tik 11.5l, pagal SID 11.8.
vien mieste, kazkaip keista po vasariniu 13 ir sniegingu 15...
SAAB 9-5 MY00 2.0t bulviavežis
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Standartinė romask » 2011 Sau 27, 07:34

hartke rašė:nu ka, biski siltesne savaite buvo, vidutinis greitis 31km/h salone pastoviai ijungta recirkuliacija, variklis isyla gan greitai ir sanaudos tik 11.5l, pagal SID 11.8.
vien mieste, kazkaip keista po vasariniu 13 ir sniegingu 15...


Su nuvaziuotais 1400km ir panasiu vid greiciu SID'as rodo 9,9 :) Bet.. ~2/3 atstumo uzmiestyje :)
Saab 9-5, 2.0t, MY01
Paskutinį kartą redagavo 1 romask. Iš viso redaguota 2011 kartus.
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Sau 27, 15:07

Stockholmas- norgu siena (kuras 98, piltas Rygoj Statoile) 432km - tilpo 41 ltr.
siena - vieta (svedu kuras, 98 ) 574 km - 45 ltr. :?
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
ziopliai
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 506
Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
Miestas: Vilnius

Standartinė ziopliai » 2011 Sau 27, 15:32

rudik900 rašė:Stockholmas- norgu siena (kuras 98, piltas Rygoj Statoile) 432km - tilpo 41 ltr.
siena - vieta (svedu kuras, 98 ) 574 km - 45 ltr. :?

pateikdami tokia informacija nebukime naivus ir nurodykime savo masinos modeli, varikli ir t.t.
kas tai suraso parase, tai dar puse bedos, bet vis tiek negerai, nes buna zmogus nusiperka nauja masina ir (kaip bebutu keista) vel SAAB, pasikeicia parasa, o tuomet kas skaitys sena tema bus neimanoma atsekti su kokia gi masina jis istikruju ta kura degino, todel sioje temoje NURODOTE masinos modeli ir varikli zinuteje, o ne parase.
9-5 Aero Griffin MY2009
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Sau 27, 17:15

saip mane daugiau kuro skirtumas domina...bet jeigu butinai, galiu ir nurodit, .. "modeli"... Trollster (original): OG 900 CC kebulas, variklis - blokas B202 , galva B234 su miksuotais paskirstimo velenais, transmisija 4-u pavaru (chill cast, nuo 79-u 99 EMS) su septintu pirminiu perdavimu, sankaba 228 mm, Bosch LH 2.2 Jetronic su neaiskiu chip'u, non APC, T3(nustatyta 0.9 bar), FMIC nuo 9000....

visas O.T. gavosi :lol: ..
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
darėnas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 807
Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
Miestas: Mėmelis

Standartinė darėnas » 2011 Sau 27, 21:20

vieniem labai pasijaučia skirtumas su užsieniniu kuru,
o man ne vienai mašinai ir ne vienoj šaly - nieko :roll:
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03 :(
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos :D
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Sau 27, 22:39

A velnias zino su tuo kuru, subjektiviai atrodo kad su musiskiu siek tiek geriau traukia, negu su norgisku.... Norgose, T8 su Shell 95 V-Power'iu detonuodavo, o Lietuvoi su paprastu 95 - ne... Idomiausia, kad Lietuvoi 95 V-Power buvo raudonos spalvos, o Norgose normalios spalvos...sanaudos irgi klausimas, bet cia, Norguose, trafikas specifinis (kalnai, svesaforu praktiskai nera, leistini greiciai nedideli, bet lenktinininku uztenka)... :roll:
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
pasha
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 14
Užsiregistravo: 2008 Sau 15, 10:24
Miestas: Vilnius

Standartinė pasha » 2011 Vas 01, 12:29

Sveiki,

93 2.2 tid, 2003m.
Sanaudos pagal SID: Mieste (Vilnius) 10-10.5 l/100km; Autostradoj, su auto pilotu nustatytu ant 120 sid parodymai nusistovi ties 7.5l/100km

Realiai misriu rezimu 700km su 60 litru, kas yra ~ 8.6l/100km. Sakyciau daugoka.

Atrodo, kad ir trauka pastaruoju metu sumazejo...
Pries pusantru metu restauruota turbina, ir pries ~menesi pastatytas naujas EGR. Planuojant tolimesnes islaidas, i ka vertetu atkreipt demesi? Lambda zondas, oro srauto matuokle, dar kazkas?

Esu girdejes tokiu pasisakymu, kad tokiu metu masinai katalizatoriu reiketu lupt lauk, kiek tame tiesos?

Dekui uz pamastymus ;)
Saab 93 SS 2.2tid 2003
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2011 Vas 01, 14:35

O su kokių kuru tamsta važinėji? Nes net nežinau,gal man vaidenasi ,gal ką,bet toks jausmas jog ir pas mane trauka kiek apmažėjus.Gal sakau kuras įtakoja.Filtrai nauji.Prie variklio rankų niekas nekišo....
Žiūrint sanaudas,pagal SID'a (pas mane jis tik -/+05L meluoja) tai pas tamsta daugmaž normalios,čia žiūrint,jog trasoj 120km/h.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Standartinė selvedre » 2011 Vas 02, 11:59

na, 8,6 mišriu jau nemažai. Gal daug kamščių arba nepagaili užmint? Aš kaip tik baigiu baką išvažinėt, SID pas mane apie litru daugiau rodo vidutines, realiai pirmą kartą paskaičiavau. Gavosi 850 km su 60 litrų. mieste ima realiai 7,5 (Kaunas), SID rodo 8,5, tai gaunasi taip: 550 km mieste, 300 užmiestyje vidutinės realios 7,01 l (SID 8l/100km rodo). Užmiestyje didžioji dalis ramiai važiuota, vidurkį primečiau, apie 6,25l/100km, bet aš 120 gal vos kokia 30-40km lėkiau.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 15 ir 0 svečių