As tai visais klausimais turiu viena nuomone - kas kaip nori, tas taip gyvena
pvz. as nieko nesiruosiu daryt, bet man idomu.
as gi ir padangu pats nemontuoju, netgi kapoto nebuvau atsidares, bet tai nejau negaliu dometis, kas po juo, kaip kodel
turbinos slegis
- modestask
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 126
- Užsiregistravo: 2007 Lap 25, 20:17
- Miestas: Kaunas
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
modestask rašė:As tai visais klausimais turiu viena nuomone - kas kaip nori, tas taip gyvena
pvz. as nieko nesiruosiu daryt, bet man idomu.
as gi ir padangu pats nemontuoju, netgi kapoto nebuvau atsidares, bet tai nejau negaliu dometis, kas po juo, kaip kodel
Tai siulyciau atsidaryt, nes geriau viena kart pamatyt neu simta kartu isgirst
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 113
- Užsiregistravo: 2008 Bal 11, 14:58
- Miestas: Vilnius-Alytus
tai patarciau atsidaryt ir paciam ka susitvarkyt,pajusi visa malonuma ir zinosi kas kur randasi po kapotumodestask rašė:As tai visais klausimais turiu viena nuomone - kas kaip nori, tas taip gyvena
pvz. as nieko nesiruosiu daryt, bet man idomu.
as gi ir padangu pats nemontuoju, netgi kapoto nebuvau atsidares, bet tai nejau negaliu dometis, kas po juo, kaip kodel
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
modestask rašė:netgi kapoto nebuvau atsidares, bet tai nejau negaliu dometis, kas po juo, kaip kodel
hm..
nesi atidares bet domiesi kas po juo?
jo. net... na nezinau, cia toks logikos perlas ar dar kokia nauja
kazkotai idomaus atmaina?...
bijau, kad as to nepajegsiu suprasti...
vat po to ir nebesistebi kad diskusijos cia tampa panasios kaip supermama.lt ....
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- JohnnyGinger
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 91
- Užsiregistravo: 2007 Kov 26, 16:30
- Miestas: vilnius
- Contact:
sarasand rašė:As tai situo klausymu turiu tokia nuomone, jei auto netraukia perki toky paty tik galingesniu motoru, o tiuninga darai tik tada kai ir su galingiausiu motoriuku nivalit
o jei galingesniu nerandi uz tokia suma, tai reik kazka galvoti Kita savaite meginsiu nuvezti pas zmogeli kuris uzsiema cipinimu, pasakys ka ir kaip galima padaryti, kad nekristu resursai ir jaustusi skirtumas.
9-3 2.0T MT MY2002 &
9-3 2.0T AT MY1999 cabrio -neber...
9-3 2.0T AT MY1999 cabrio -neber...
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
- JohnnyGinger
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 91
- Užsiregistravo: 2007 Kov 26, 16:30
- Miestas: vilnius
- Contact:
- modestask
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 126
- Užsiregistravo: 2007 Lap 25, 20:17
- Miestas: Kaunas
pjezo rašė:modestask rašė:netgi kapoto nebuvau atsidares, bet tai nejau negaliu dometis, kas po juo, kaip kodel
hm..
nesi atidares bet domiesi kas po juo?
jo. net... na nezinau, cia toks logikos perlas ar dar kokia nauja
kazkotai idomaus atmaina?...
bijau, kad as to nepajegsiu suprasti...
vat po to ir nebesistebi kad diskusijos cia tampa panasios kaip supermama.lt ....
pjezo, toks didelis ir taip rasai tai as nebuvau ir i variklio vidu ilindes, bet domiuosi kas jame :D ir dar daug dalyku, apie kuriuos skaiciau, girdejau, bet gal ju niekad neissiardysiu, neatidarysiu
apie kapota - metafora/frazeologizmas/onomotopeja... kaip cia pavadint, kad suprast, ka turejau galvoj
galim alaus isgert ir pakalbet, kas po kapotu nedarant cia supermamu :D
V70 Diesel Power
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Slėgis matuojamas manometru prijungus jį prie įsiurbimo kolektoriaus, už sklendės.
Jei yra senesnė APC, nereikia jokių čipų. Užtenka suderinti varžas.
Info, kaip jau ne kartą rašyta, yra www.900aero.com skiltyje "Tech"
Jei yra senesnė APC, nereikia jokių čipų. Užtenka suderinti varžas.
Info, kaip jau ne kartą rašyta, yra www.900aero.com skiltyje "Tech"
SAAB 900
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
modestask rašė:pjezo, toks didelis ir taip rasai tai as nebuvau ir i variklio vidu ilindes, bet domiuosi kas jame :D ir dar daug dalyku, apie kuriuos skaiciau, girdejau, bet gal ju niekad neissiardysiu, neatidarysiu
apie kapota - metafora/frazeologizmas/onomotopeja... kaip cia pavadint, kad suprast, ka turejau galvoj
galim alaus isgert ir pakalbet, kas po kapotu nedarant cia supermamu :D
ne,nu bet tai sutik, mintis "nebuvau kapoto pakeles bet domiuosi kas po juo" yra originali , nes butent taip perskaiciau tavo posta
na, dabar supratau kad tai metafora
itariu ryte man sia metafora suprasti sutrukde sunkus pirmadienio rytas didziai prisleges mane po 4 valandu miego
as tai kazkaip viska noriu apziureti paciupineti, to paties variklio neardziau pats, bet kai maniskiam keiti indeklus tai specialiai atvaziavau kad pasiziureciau kas ten kaip padaryta lygiai taip pat siandien buvau apziureti apardyto dazomo saviskio 9000, tiesiog idomu
kartais po tokiu apsiziurejimu grystu visas tepaluotas, bet su gera nuotaika
ir kartu gailiuosi kad neturiu garazo ir negaliu pats padirbeti, tiesiog man tai idomu
alus gerai...
gal per koki myta
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: turbinos slegis
Taigi, rašant į temą pavyko šiek tiek pratestuoti savąjį Garrett`ą. Situacija tokia, kad bent pas mano S9k 2,3 L varikliui pasiekus 3000 rpm ir spaudžiant akseleratoriaus pedalą iki dugno ne akimirksniu, o šiek tiek lėčiau (na, tarkim užtrunkama apie 1s trečiu bėgiu) tai turbina nesugeba užpūsti daugiau nei 0,9-1 bar, net ir tada kai atjungta žarnelė nuo Wastgate`o. Tai reiškia, kad turbina nekontroliuojama vistiek nesugeba pūsti daugiau nei nustatyta gamintojo ECU (~1 Bar). Įdomu pasidarė, kas riboja šią ribą? Mano išmetimas šiek tiek palengvėjęs (pakeistas galinis bakelis, nėra katalizatoriaus ir prieš paskutinio bakelio). Pasvarsčius gaunasi, kad visi tie svaičiojimai apie liesą mišinį pakėlus slėgį gaunasi nereikšmingi, nes vis tiek, jei lakstoma tai lakstoma su didesnėm apsukom, o prie didesnių apsukų išpešti didesnio slėgio neina. Bent man neišėjo. Nebent pas kitus yra kitaip:-)
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Re: turbinos slegis
Kažkas techniškai negerai - gal wastegate'as pilnai neužsidaro, gal kažkur yra skylė, gal turba jau galus atiduoda. Turi trečiu bėgiu daugiau užpūsti ir prie 3000 rpm.
Svaičiojimai apie liesą mišinį pakėlus slėgį ir yra tik svaičiojimai, nes net standartinės B234L programos kuro lentelės ("mapai") yra iki 1,24 bar - t.y. turi reikšmes, kiek kuro pilti, esant tokiam slėgiui įsiurbimo kolektoriuje.
Svaičiojimai apie liesą mišinį pakėlus slėgį ir yra tik svaičiojimai, nes net standartinės B234L programos kuro lentelės ("mapai") yra iki 1,24 bar - t.y. turi reikšmes, kiek kuro pilti, esant tokiam slėgiui įsiurbimo kolektoriuje.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: turbinos slegis
Marrat rašė:Kažkas techniškai negerai - gal wastegate'as pilnai neužsidaro, gal kažkur yra skylė, gal turba jau galus atiduoda. Turi trečiu bėgiu daugiau užpūsti ir prie 3000 rpm.
Svaičiojimai apie liesą mišinį pakėlus slėgį ir yra tik svaičiojimai, nes net standartinės B234L programos kuro lentelės ("mapai") yra iki 1,24 bar - t.y. turi reikšmes, kiek kuro pilti, esant tokiam slėgiui įsiurbimo kolektoriuje.
Tai aš ir galvoju kame šaknys? Jei ši turbina yra pajėgi sukurti didesnį slėgį reiškias reikia aiškintis. Turba gera. Įtarinėju ir aš wastegatą, kad lieka kažkiek atviras, nes kai paspaudžiu girdisi malonus ausiai šnypštimas (ne švilpimas). Įmanoma kažkaip diagnozuoti? O kaip Bypass? Pajėgus atlaikyti didesnį slėgį?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Re: turbinos slegis
Wastegate nešnypščia, jeigu šnypščia, tai kažkur skylė tarp kompresoriaus ir droselio sklendės (šlangos, sujungimai, intercooleris). Gali būti ir bypass vožtuvas leidžiantis - jeigu tvarkingas, turi laikyti ir didesnį slėgį.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: turbinos slegis
Romeo rašė:....
Pas "tribotronico", kaip kazkas rase, gali kompresoriaus "bypasas bypasint" slegi... bet slegis galios neitakoja, jeigu ka...
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių