pas DAUDRIU
Parašytas: 2006 Vas 04, 21:52
Sveiki,
noreciau pasidalyti patiirtimi savo ir suzinoti Jusu nuomone apie autoservisa "Daudrius".
Taigi jau apie pora menesiu vadelioju 200 9-3SS arkliuku.
Dar neseniai turejau kelias likusias problemeles - vis kritiskai sumazedavo hidraulionio skyscio lygis del ko po kurio laiko nebeatsokdavo sankabos pedalas ir SIDas uzvedus daznai rodydavo kad nekrauna akumo. Taciau vazinet buvo galima.
Piliakalnis apziurejes sake, kad reik uzsakyt kazkokia detale, reik kelt varikli, vnzo daug darbo. Sake kainuos apie 1500.
Pamaniau - pabandysiu Daudriuje (kiek girdejau ismano apie SABus, darbstus vaikinai, zodziu dauguma geru atsiliepimu).
Tai va kai atradau laiko remontui - nuvarau i Daudriu, kaip tik per salcius. Kadangi pastebejau jog prie - 15 eme brasketi priekine pakaba, paprasiau paziureti ir tai.
Po pusdienio telefonu suzinau dziugiu ziniu - jokios detales uzsakyt nereiks - Siauliu meistriukai (remontuodami sia JAV dauzta masinyte) kreivai kazkaip idejo kazkokia tarpine. Pakaba irgi patikrino - nieko blogo nerado, gumas isvale, sutepe.. Patikrino generatosiu del krovimo, nustate, jog per autoivyki buvo nukentejes, kartais i kompa daviklis nepaduoda krovimo signalo. Pasitarem, jog jei mano kad gali sutvarkyt - tegu sutvarko, jei ne - iskom gero. Sutarem jei viskas pavyks - uz viska 800.
Tai gi kita diena , vakare, per kamscius taxu atvarau pasiimt (-20).
Ziuriu vadas kokstai susinervines. Sako palauk - masina isvaziavusi.
Laukiam 10 min. Klausiu kur gi ja vazineja ir kam to reikia?-Kazka numykia.
Na galvoju - gal pakaba tikrina ar generatoriu.
Pagaliau atvyksta - visa purvina purvina, nu lyg visa diena po surias gatves lakscius (spalva balta - ir pries atvaryma i servisa, Statoile nuploviau).
Del remonto skubiai komentuoja kad viskas OK, visada kreipkites, nu mol varyk greiciau.
Na as dar nutariau apeiti visa masina - uzeinu is galo ir... savom akim netikiu - ant bagazines dangcio, virsuje - skyle !!!
Sviezia tokia visa - dar dazai atsoke, 1.5 cm ilgio, 0.3 cm plocio. Sakau - "kas cia dabar?".
Meistrai ir vadas tik suguzcioja peciais - "...nieko nezinom, taip buvo"
Nu as stoviu apakes, sakau - "...irodykit kad buvo, kur defektu aprasas priimant? Ar cias as turejau rupintis? Jei ne - daugiau manes nematysit" Dar bande gincytis, taciau galiausiai pripazino zala. Pazadejo sutvarkyt.
Sunervino baisiai. Tikriausiai numete ka nors.
Po keliu dienu sakmbina - pasiimk.
Nu atvarau, patikrinu - skyliu daugiau nera, nudaze neblogai, tik ne visa o iki numerio. Nu nezinau cia gerai ar ne - ne specas. Uzvedu - SIDas vel pranesima apie akumo nekrovima rodo.
Patyrimas kainavo 600, kaip ir taremes, jei generatoriaus nesutvarkys. Pasiimu rakta, isvaziuoju. Kip ir nemenkai sutaupiau.
Taciau istorija dar nesibaigia. Atsiimdamas masina pastebejau jog raktelis (guminis toks su elektroniniu identifikavimu, kur nera iprastos spyneles, tik duobute) koks tai labai apsitrynes, balti mygtuku simboliai ne taip gerai matyti. Pamaniau - servise voliojosi, issimazojo. Juolab viskas gerai - vedasi.
Lygiai po savaites, ryte uzdarydamas dureles ismeciau rakteli ant saligatvio, pakeliau, sekmingai centrinis uzsirakino. Po valandos gryzau - sekmingai atsirakino, ikisu rakta ir ... nieko, nesisuka, SIDas pranesima tuoj "KEY NOT ACCEPTED".
Skambinu i "Daudriu" - ten sako, "...taip nebuna - atvezkit paziuresim, sutvarkysim, galim perprogramuoti jei rakta atgaivinsim, klonuosim dar viena."
Nutariau tuo paciu paskambinti ir i "Zaibo Rata". Ten sako ta pati, ten nera kam atsikrato, paklausia "O jus nesumaiset su kitos masinos raktu?".
Nenoriu nieko tvirtinti ir kaltinti,
taciau po nekokios patirties pas Daudriu, juolab, kad kazkas siaip sau lakste su mano tacka, apgaut del zalos bande, ir suprantama, sakyciau negavo tiek pinigu kiek darbu atliko, naturaliai kyla mintys ar nebandoma uzsidirbti papildomai uzprogramavus gedima, kuri specai gali pigiai pasalinti, o saskaita israsyti kaip reikiant. O blogiausiu atveju, kai po serviso kyla problemos del signalizacijos - gryzti nebesinori.
Transportavimas iki ZR kainavo 120.
Ten patikrino - sako sugadintas raktas, pirmas toks atvejis pas juos. O jis pas mane vienintelis. Iseitis - naujas masinos ID blokas =2000
Paskolino nauja ID bloka (ir raktus), tik kitam modeliui (neveikia ESP), maniskiam uzsake, po savaites bus. Laukiu. Vel atkreipiau demesi i raktelio svaruma - maniskis tikrai labiau panasus i sita, nei i ta kuri grazino Daudrius (kuris taip ir neatsivale)
Galiausiai susidaro idomi nuomone apie nauju SAAB sauguma, taip iseina kad arba jie daznai genda, arba lengvai klonuojasi. Nuo to aisku neapsisaugosi - jei servise nores, pasidarys bet kokio rakto kopija.
Na va daug prirasiau, gal ir neidomiai.
Tiesiog noriu kad zinotumet kaip buna.
Darykit isvadas ir kritikuokit .
Siaip maniau kad DAUDRIUS labaiu savo varda saugo.
noreciau pasidalyti patiirtimi savo ir suzinoti Jusu nuomone apie autoservisa "Daudrius".
Taigi jau apie pora menesiu vadelioju 200 9-3SS arkliuku.
Dar neseniai turejau kelias likusias problemeles - vis kritiskai sumazedavo hidraulionio skyscio lygis del ko po kurio laiko nebeatsokdavo sankabos pedalas ir SIDas uzvedus daznai rodydavo kad nekrauna akumo. Taciau vazinet buvo galima.
Piliakalnis apziurejes sake, kad reik uzsakyt kazkokia detale, reik kelt varikli, vnzo daug darbo. Sake kainuos apie 1500.
Pamaniau - pabandysiu Daudriuje (kiek girdejau ismano apie SABus, darbstus vaikinai, zodziu dauguma geru atsiliepimu).
Tai va kai atradau laiko remontui - nuvarau i Daudriu, kaip tik per salcius. Kadangi pastebejau jog prie - 15 eme brasketi priekine pakaba, paprasiau paziureti ir tai.
Po pusdienio telefonu suzinau dziugiu ziniu - jokios detales uzsakyt nereiks - Siauliu meistriukai (remontuodami sia JAV dauzta masinyte) kreivai kazkaip idejo kazkokia tarpine. Pakaba irgi patikrino - nieko blogo nerado, gumas isvale, sutepe.. Patikrino generatosiu del krovimo, nustate, jog per autoivyki buvo nukentejes, kartais i kompa daviklis nepaduoda krovimo signalo. Pasitarem, jog jei mano kad gali sutvarkyt - tegu sutvarko, jei ne - iskom gero. Sutarem jei viskas pavyks - uz viska 800.
Tai gi kita diena , vakare, per kamscius taxu atvarau pasiimt (-20).
Ziuriu vadas kokstai susinervines. Sako palauk - masina isvaziavusi.
Laukiam 10 min. Klausiu kur gi ja vazineja ir kam to reikia?-Kazka numykia.
Na galvoju - gal pakaba tikrina ar generatoriu.
Pagaliau atvyksta - visa purvina purvina, nu lyg visa diena po surias gatves lakscius (spalva balta - ir pries atvaryma i servisa, Statoile nuploviau).
Del remonto skubiai komentuoja kad viskas OK, visada kreipkites, nu mol varyk greiciau.
Na as dar nutariau apeiti visa masina - uzeinu is galo ir... savom akim netikiu - ant bagazines dangcio, virsuje - skyle !!!
Sviezia tokia visa - dar dazai atsoke, 1.5 cm ilgio, 0.3 cm plocio. Sakau - "kas cia dabar?".
Meistrai ir vadas tik suguzcioja peciais - "...nieko nezinom, taip buvo"
Nu as stoviu apakes, sakau - "...irodykit kad buvo, kur defektu aprasas priimant? Ar cias as turejau rupintis? Jei ne - daugiau manes nematysit" Dar bande gincytis, taciau galiausiai pripazino zala. Pazadejo sutvarkyt.
Sunervino baisiai. Tikriausiai numete ka nors.
Po keliu dienu sakmbina - pasiimk.
Nu atvarau, patikrinu - skyliu daugiau nera, nudaze neblogai, tik ne visa o iki numerio. Nu nezinau cia gerai ar ne - ne specas. Uzvedu - SIDas vel pranesima apie akumo nekrovima rodo.
Patyrimas kainavo 600, kaip ir taremes, jei generatoriaus nesutvarkys. Pasiimu rakta, isvaziuoju. Kip ir nemenkai sutaupiau.
Taciau istorija dar nesibaigia. Atsiimdamas masina pastebejau jog raktelis (guminis toks su elektroniniu identifikavimu, kur nera iprastos spyneles, tik duobute) koks tai labai apsitrynes, balti mygtuku simboliai ne taip gerai matyti. Pamaniau - servise voliojosi, issimazojo. Juolab viskas gerai - vedasi.
Lygiai po savaites, ryte uzdarydamas dureles ismeciau rakteli ant saligatvio, pakeliau, sekmingai centrinis uzsirakino. Po valandos gryzau - sekmingai atsirakino, ikisu rakta ir ... nieko, nesisuka, SIDas pranesima tuoj "KEY NOT ACCEPTED".
Skambinu i "Daudriu" - ten sako, "...taip nebuna - atvezkit paziuresim, sutvarkysim, galim perprogramuoti jei rakta atgaivinsim, klonuosim dar viena."
Nutariau tuo paciu paskambinti ir i "Zaibo Rata". Ten sako ta pati, ten nera kam atsikrato, paklausia "O jus nesumaiset su kitos masinos raktu?".
Nenoriu nieko tvirtinti ir kaltinti,
taciau po nekokios patirties pas Daudriu, juolab, kad kazkas siaip sau lakste su mano tacka, apgaut del zalos bande, ir suprantama, sakyciau negavo tiek pinigu kiek darbu atliko, naturaliai kyla mintys ar nebandoma uzsidirbti papildomai uzprogramavus gedima, kuri specai gali pigiai pasalinti, o saskaita israsyti kaip reikiant. O blogiausiu atveju, kai po serviso kyla problemos del signalizacijos - gryzti nebesinori.
Transportavimas iki ZR kainavo 120.
Ten patikrino - sako sugadintas raktas, pirmas toks atvejis pas juos. O jis pas mane vienintelis. Iseitis - naujas masinos ID blokas =2000
Paskolino nauja ID bloka (ir raktus), tik kitam modeliui (neveikia ESP), maniskiam uzsake, po savaites bus. Laukiu. Vel atkreipiau demesi i raktelio svaruma - maniskis tikrai labiau panasus i sita, nei i ta kuri grazino Daudrius (kuris taip ir neatsivale)
Galiausiai susidaro idomi nuomone apie nauju SAAB sauguma, taip iseina kad arba jie daznai genda, arba lengvai klonuojasi. Nuo to aisku neapsisaugosi - jei servise nores, pasidarys bet kokio rakto kopija.
Na va daug prirasiau, gal ir neidomiai.
Tiesiog noriu kad zinotumet kaip buna.
Darykit isvadas ir kritikuokit .
Siaip maniau kad DAUDRIUS labaiu savo varda saugo.