Puslapis 44

Parašytas: 2009 Vas 01, 19:03
markoooo
as kai dariausi savo astrai vamzdyna, tai kai alternatyva originaliom ar silikoninem, tiuninginem alkunem naudojau alkunes ir gumas nuo "traktoriu" ausinimo sistemu, ju gali rast agrotiekime uz padorias kainas ;)
atrodo daug maz taip
http://img179.imageshack.us/my.php?image=img1209dh7.jpg
http://img521.imageshack.us/img521/3600/dsc02132xq9.jpg

Parašytas: 2009 Vas 08, 20:54
oo0oo
markoooo rašė:as kai dariausi savo astrai vamzdyna, tai kai alternatyva originaliom ar silikoninem, tiuninginem alkunem naudojau alkunes ir gumas nuo "traktoriu" ausinimo sistemu, ju gali rast agrotiekime uz padorias kainas ;)
atrodo daug maz taip
http://img179.imageshack.us/my.php?image=img1209dh7.jpg
http://img521.imageshack.us/img521/3600/dsc02132xq9.jpg

Dėkui reiks bandyt taip, nes naujos kaina 400 litų. Kur lankstei aliuminius vazdžius?

Parašytas: 2009 Vas 20, 00:08
markoooo
nelanksciau, o supjausciau su bulgarke saab'o originalu vamzdy :lol:

Parašytas: 2011 Geg 19, 11:45
Liudvis
Sveiki, draugai lakūnai,

Nepasikuklinsiu užduoti vaikišką klausimą:
1. Kas tai per šlanga http://imageshack.us/photo/my-images/69/p1110358resize.jpg/? (gal kas netyčia dalies nr žinot?)
2. Kur jungiasi kitas jos galas ir ar įmanoma nepakėlus mašinos prie jo prieiti?

Kalba eina apie 93 2.2Tid 115HP MY1998.

Įvyko taip, kad krito variklio galia ir pradėjo žiauriai dūmyt, tai iškart pamaniau, kad turba. Bet dūmų kvapo beigi spalvinio spektro stebėjimo būdu išsiaiškinau, kad tai greičiausiai dėl per riebaus/lieso kuro mišinio. Labai nesinorėjo manyt, kad tai kuro siurblio problema, todėl maloniai nusistebinau po plastikine variklio apsauga atradęs trūkusią šlangą. Kol kas problema pašalinta buitiniu santechninės izoliacinės juostos būdu, bet norėtųsi susitvarkyt normaliai, nes vasarą keletas tūkstančių kilometrų laukia..

Parašytas: 2011 Geg 19, 12:58
Marrat
1. Tai oro padavimo žarna nuo tarpinio oro aušintuvo (intercooler) iki įsiurbimo kolektoriaus. http://partmaster.com.ua/?action=catalog_show&cat=saab&t_id=12206&added_=SAAB%209-3%20%289400%29%201998%28W%20%20%20%20%20%20%20%20%20%29
2. Antras galas jungiamas prie tarpinio oro aušintuvo (toks kaip "oro radiatorius" priekyje). Prieiti galima bandyti - gali tekti lempas ir bamperį nuimti, bet tai sąlyginai nėra sudėtinga.
:)

Parašytas: 2011 Geg 19, 13:59
Liudvis
Marrat, dėkui už atsakymą ir schemutę.
Ne iš pigiųjų šita žarna.. Gal kol kas bandysiu kiek padoriau susilopyt esamą

Parašytas: 2011 Geg 19, 18:47
hartke
jei taip jau visai ukiskai, kanalizacine alkune 90" d50 ir pora chamutu. pats panasiai susiremontavau, tik pas mane tiesioj vietoj iplysus buvo. kanalizacinio vamdzio gabalas pukiai tiko :)
jei jau toliau pornografija uzsiimineti, gali paimti didziausia dviratines kameros lopa, ir uzvulkanizuot is vidaus..
nors geriausia paimti is sroto ta vamzdi, gal koki 50lt kainuos.

Re: prakurio TID intercoolerio slanga

Parašytas: 2012 Lap 29, 10:35
nepartinis
Sveiki,

Gal žinot ar tokia pat šlanga ėjo ir Opeliams? Visokioms dyzelinėms fronteroms ir t.t. Jei taip, tai gal ir kainuotų pigiau nei 400...

Re: prakurio TID intercoolerio slanga

Parašytas: 2012 Lap 29, 11:21
selvedre
gali bandyt šrote pasiknist - ar opelio ar kad ir kokio vw gal panaši būtų.

Re: prakurio TID intercoolerio slanga

Parašytas: 2013 Lie 29, 09:12
Marke 9-3
Sveiki,

Prakiuro maniškiam 9-3SS 2.2tid žarna einanti nuo turbos į intercoolerį. Utenoje šrotai 2.2tid neturi, vien benzinai, kiek ant greito pasidomėjau nuo Vectros 2.2dti netiks, nes diametras skiriasi.
Saab 9-3 2.2tid 2003-2004
Hose dimensions :
- internal diameter at ends – 40/43 mm
- wall thickness – 4-5 mm
- length measured on the longest back (on the outside) – ca. 320 mm
SAAB 50157 B (12786806)
Vectra
Hose Specification:
Internal Diameter at each end = 55mm
Wall thickness - approx 5mm
Length along longest part - approx 325mm
Neradau info kaip yra su Saab 9-5 2.2tid, ar analogiška ar ne
Reiks skabinėt per šrotus kituose miestuose. Gal kartais kas turite?