Viena puse nesyla

Senų temų archyvas
Bleffas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: 2007 Lap 30, 11:30

Standartinė Bleffas » 2007 Gru 04, 10:18

Davidson rašė:
Bleffas rašė:Piliakalni man sutvarke uz 520 lt
Baik blefuot... :lol:

:lol: nu nezinau ar ta pati problema buvo , bet taip pat nesilde vairuotojo puse .
Vartotojo avataras
Levka
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 108
Užsiregistravo: 2007 Vas 27, 23:58

Standartinė Levka » 2007 Gru 24, 20:45

Uzpuole ir mano SAAB sita cholera :lol: todel pasidalinsiu patirtim sprendziant sia beda, nes ziuriu visi kolkas tik apie kaina sneka.

Pirma norint suzinoti kas nutiko, uzvedus varikli klimos bloke kartu spaudziat AUTO plius OF. Isijugia kalibravimo rezimas ir jei kas nors nepavyksta ismeta klaidos pranesima (yra atveju kai po to viskas pradeda veikti). Dazniausiai jei viena puse nesildo, gaunate pranesima X.....08 (varikliukas negali pasukti sklendes) arba X......06 (sudge varikliukas arba nera kontakto su juo) X rodo puses numeri (1-vairuotojo, 2-keleivio) antras skaicius - klaidos kodas.

As gavau klaidos pranesima: 1.....08. Kur kokios klimos dalys randasi, galima suzinoti manuale, ir dazniausiai visos paneles ardyt nereikia, kad pasiekti viena ar kita jos komponenta.

Mano ieskoma dalis yra vis vairuotojo koju ir kad ja pasiekti reikia nuimti apatinia paneles dali. 3 varztai ir vienas plasamsinis prispaudejas. Nepamirstam atjungti lemputes ir OBD2 jungties. Nuemes plasmase kisam galva prie pedalu ir virsui matom ta nelemta varikliuka (paziurim proes tai manuale kaip jis atrodo :lol: ). Jis pritvirtintas dviem varztais, kurie sunkiai pasiekiami. Man pavyko juos atsukti 3 cm ilgumo atsuktuvu :)

Nuemeus varikliuka paaiskejo kad su sklende viskas gerai, o beda yra toj varikliuko dalyje kuri suletina jo apsisukimus ir prideda jegos (nezinau kaip ji ten vadinas).

Po svenciu teks aplankyti parduotuves ir srotus :)

PS. antra karta darant toki darba, manau valandos uztenktu pilnai.
4,8s to 100km/h
guliu_rukau
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 18
Užsiregistravo: 2007 Lie 30, 16:29
Miestas: Klaipėda

Standartinė guliu_rukau » 2008 Bal 15, 19:36

ar galima suzinoti kurioje manualo dalyje apie tai rasoma? :)
nes man meta toki pat pranesima ir problemos tos pacios.
beje gal kas zino kur klp butu galima rasti specialistu tom problemoms spresti?

Levka rašė:Uzpuole ir mano SAAB sita cholera :lol: todel pasidalinsiu patirtim sprendziant sia beda, nes ziuriu visi kolkas tik apie kaina sneka.

Pirma norint suzinoti kas nutiko, uzvedus varikli klimos bloke kartu spaudziat AUTO plius OF. Isijugia kalibravimo rezimas ir jei kas nors nepavyksta ismeta klaidos pranesima (yra atveju kai po to viskas pradeda veikti). Dazniausiai jei viena puse nesildo, gaunate pranesima X.....08 (varikliukas negali pasukti sklendes) arba X......06 (sudge varikliukas arba nera kontakto su juo) X rodo puses numeri (1-vairuotojo, 2-keleivio) antras skaicius - klaidos kodas.

As gavau klaidos pranesima: 1.....08. Kur kokios klimos dalys randasi, galima suzinoti manuale, ir dazniausiai visos paneles ardyt nereikia, kad pasiekti viena ar kita jos komponenta.

Mano ieskoma dalis yra vis vairuotojo koju ir kad ja pasiekti reikia nuimti apatinia paneles dali. 3 varztai ir vienas plasamsinis prispaudejas. Nepamirstam atjungti lemputes ir OBD2 jungties. Nuemes plasmase kisam galva prie pedalu ir virsui matom ta nelemta varikliuka (paziurim proes tai manuale kaip jis atrodo :lol: ). Jis pritvirtintas dviem varztais, kurie sunkiai pasiekiami. Man pavyko juos atsukti 3 cm ilgumo atsuktuvu :)

Nuemeus varikliuka paaiskejo kad su sklende viskas gerai, o beda yra toj varikliuko dalyje kuri suletina jo apsisukimus ir prideda jegos (nezinau kaip ji ten vadinas).

Po svenciu teks aplankyti parduotuves ir srotus :)

PS. antra karta darant toki darba, manau valandos uztenktu pilnai.
SAAB 9-5 MY'98
2,0t 110kW
Klaipėda
Vartotojo avataras
WinPx
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 95
Užsiregistravo: 2007 Spa 07, 20:09
Miestas: Kaunas

Standartinė WinPx » 2008 Bal 16, 06:41

pas mane irgi meta ta pacia klaida 01....08 :) ir vairuotojo puses oro temperatura reguliuojasi bala zino pagal ka, noriu puciu karsta, noriu puciu salta :)
it is extremely safe to crash with a volvo, if You are sitting in a SAAB !

9-5, 2,3t SE, LPT, 1998, AT, Silver (DEV 830)
Vartotojo avataras
aurimux
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 117
Užsiregistravo: 2007 Bir 29, 22:08
Miestas: Kaunas

Standartinė aurimux » 2008 Bal 22, 22:06

Bandau atgaivint tema apie koondicionierius.

Kondiske meta 22 klaida "Reflash per SB 271-2206". Gal kas galetu paaiskint kas cia per zveris?

Pats paklausiau pats ir atsakau :)

This fault code means the ACC software is corrupt, this will require reflashing by a dealer using tech2
Most ACC systems will work normally with this code.
Saab 9-5 2.3T Aero 2000 m. (Parduotas)
BMW 530i AT 2003 m.
Vartotojo avataras
Levka
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 108
Užsiregistravo: 2007 Vas 27, 23:58

Standartinė Levka » 2008 Bal 23, 09:37

guliu_rukau rašė:ar galima suzinoti kurioje manualo dalyje apie tai rasoma? :) ........... problemoms spresti?

Levka rašė:Uzpuole ir mano SAAB sita cholera :lol: ............... PS. antra karta darant toki darba, manau valandos uztenktu pilnai.


Man padejo Google, didelis smalsumas ir noras sutaupyti 500 LT :lol:
4,8s to 100km/h
guliu_rukau
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 18
Užsiregistravo: 2007 Lie 30, 16:29
Miestas: Klaipėda

Standartinė guliu_rukau » 2008 Bal 29, 19:39

tai gal galima butu pasidalinti patirtimi???

Levka rašė:
guliu_rukau rašė:ar galima suzinoti kurioje manualo dalyje apie tai rasoma? :) ........... problemoms spresti?

Man padejo Google, didelis smalsumas ir noras sutaupyti 500 LT :lol:
SAAB 9-5 MY'98

2,0t 110kW

Klaipėda
Suris
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 94
Užsiregistravo: 2008 Vas 20, 11:27
Miestas: Vilnius

Standartinė Suris » 2008 Lie 19, 22:42

o man buvo taip: vairuotojo pusej pusdavo karsta, o kitur salta ora, nustacius max salti. buvau susiruoses po atostogu remontuotis pas ''zaibus'' bet pavazinejus kaimo keliais viskas atsistate i savo vietas. bet atsirado ir papildoma beda - atsikrate SID'o kontaktai... nuo vilko ant meskos kai sakant :(
diuteremonijus
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 24
Užsiregistravo: 2008 Lie 28, 09:13
Miestas: Vilnius

Standartinė diuteremonijus » 2009 Spa 07, 08:42

Išsami instrukcija kaip remontuoti ACC kai duodamas klaidos kodas 1 -08 paprastai sakant kai nešildo vairuotojo pusės.
http://infocog.wordpress.com/2008/04/20/saab-9-5-acc-08-error-code-blend-door-stop-arm-repair/
Vartotojo avataras
Tomas-f
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 96
Užsiregistravo: 2009 Spa 19, 10:06
Miestas: Kaunas

Standartinė Tomas-f » 2009 Lap 18, 09:54

Sveiki, pirkau savo auto su klimos klaida 06 ir 21. Tik kad pas mane vairuotojo puseje ne salta ora pucia bet karsta, o nustacius putima i kojas tai vairuotojui pucia karsta i kojas o keleiviui (uz vairuotojo) salta. Gal kas sprende tokia beda?
MY 02 9-5 Aero Mt estate
Vartotojo avataras
andrys
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 138
Užsiregistravo: 2008 Lie 22, 22:22
Miestas: Vilnius

Standartinė andrys » 2009 Lap 18, 12:00

Tomas-f rašė:Sveiki, pirkau savo auto su klimos klaida 06 ir 21. Tik kad pas mane vairuotojo puseje ne salta ora pucia bet karsta, o nustacius putima i kojas tai vairuotojui pucia karsta i kojas o keleiviui (uz vairuotojo) salta. Gal kas sprende tokia beda?


Kolega, manau susidurete su pakankamai dazna 9-5 beda - luzusi sklendes valdymo asele (nuo 2003 asele sustiprinta). Kai nusipirkau auto - buvo ta pati beda, taciau asele buvo isluzus ir isbyrejus, taigi klijuoti nebuvo ka. Taigi, buvo ne krizes metas, spjoviau ir uzsisakiau ta asele aliuminine - viskas atsiejo ~500lt. Keliavo apie 1 men, sutvarkyti uztrukau - 30min su normaliais irankiais, nes priejimas nera pats geriausias. Patarimas - issiardyk ir pasiziurek kokia aseles bukle. Kai kurie kolegos klijavo su epoksidiniais klijais. Yra keletas sprendimo budu, visi jie aprasyti forume.
Cia siek tiek info.
http://www.saabservices.com/9-5%20ACC%20codes.htm
http://www.thesaabsite.com/95/saab%2095 ... uminum.htm
Paskutinį kartą redagavo 1 andrys. Iš viso redaguota 2009 kartus.
VOLVO S60, D5, 120KW, AT, 06
SAAB 9000, 2.0T, 136KW, MT, MY96
EX:VOLVO V70, 2.5D, 120KW, MT, 2000
EX:SAAB 9-5 SE, 2.0T, 141KW, MT, MY99
Vartotojo avataras
Tomas-f
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 96
Užsiregistravo: 2009 Spa 19, 10:06
Miestas: Kaunas

Standartinė Tomas-f » 2009 Lap 18, 13:39

Bandysim kist nagus gal pavyks :-D
MY 02 9-5 Aero Mt estate
Vartotojo avataras
Tomas-f
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 96
Užsiregistravo: 2009 Spa 19, 10:06
Miestas: Kaunas

Standartinė Tomas-f » 2009 Lap 20, 11:30

Tai va isiardziau ir radau isvis atjungta maitinima i varikliuka. Prijungus fyske varikliukas reaguoja i temperaturos keitimus taciau girdisis traskesys ir ateinancio oro temperatura nesikeicia (beje varikliuko apatine dalis praktiskai nepritvirtinta buvo). Pajudinus sklendes ,,alkune'' (plastmasine) temperatura ir reguliuojasi. Klausimas toks, ar asi galima laikyt sveika jei judinant plastmasine dali temperatura keiciasi (priklauso nuo jos padeties) ar visgi reikia atsisukt viska aplinkui ir lupt lauk asele?.
MY 02 9-5 Aero Mt estate
Vartotojo avataras
pixar
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 142
Užsiregistravo: 2008 Rgs 09, 12:19

Standartinė pixar » 2009 Lap 20, 17:13

pas mane ta pati problema siltas oras normaliai pucia, bet kondiskes nerasta, tik per pacia desinine sklende pucia atrodo. biski baisu list, bet reikes uzmest aki kas ten gero
9-5 B235E LPT
Vartotojo avataras
Tomas-f
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 96
Užsiregistravo: 2009 Spa 19, 10:06
Miestas: Kaunas

Standartinė Tomas-f » 2009 Lap 20, 23:00

Gal kas turit sklendes varikliuka atliekama kaune ? Itariu kad jame beda nes pajujngus ji kad ir atskirai jis tik birbia o jo asele nepasisuka, idejus i vieta traska jis ir asele tik siek tiek pajudina ir viskas.
MY 02 9-5 Aero Mt estate

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 23 ir 0 svečių