Turbinos remontas

Senų temų archyvas
juozux
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 691
Užsiregistravo: 2006 Rgs 06, 07:48
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė juozux » 2009 Bal 08, 19:09

pjezo rašė:
juozux rašė:VISI SAUGOKITĖS T.U.R.B.O.S.E.R.V.I.S.O
Lygiai prieš metus restauravau turbiną pas juos.2dienas niekaip negalėjo subalansuoti.

garantija pasibaigė ir prasidėjo negerumai

Iš pradžių dūmelį mesdavo tik perjungiant bėgį ir stipriau užmynus..vėliau jau visada jungiant bėgį..

dabar meta praktiškai visada,net stovint ant laisvų,dūmas mėlynas,gardžiai kvepia tepalu.


tuomet pradek nuo to, kad pas tave turba jau buvo beveik uzmusta ir stipriai isdilusi asele...
normaliai tokia restauruojant reikejo keisti asele- bet tada restauracijos kaina butu koki 1000 ir daugiau...
nzn, negaleciau pasakyti kad jie auksiniai meistrai, bet taip pat neiseitu pasakyti kad visiski kairerankiai...
iš kur Tamsta žinote kokia buvo turbinos būklė? ;)
sumokėjau 1100 jei kam įdomu,o jau jie turėjo siūlyti ką keisti ir kaip..
Vežiau tvarkyti ,nes nuroviau glušą prie pat turbos,reikėjo nuimti kad suvirint,o kadangi sparnuotė buvo sukapota smėlio(nes jau nusipirkau su trūkusia šlanga) prie to paties nutariau ją ir susirestauruoti.

Matyt nereikėjo,bučiau tik dabar restauravęs
EX saab 9000 cs 2.3T LEKTUVUX-NAIKINTUVUX
Volvo V70 T-5 geartronic '04
http://www.mozaikosideja.lt
Vartotojo avataras
domas.j
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 804
Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė domas.j » 2009 Bal 08, 21:22

prisidesiu prie juozux: parejo turba, pradejo dumint, bet trauka nebuvo dingusi. Taigi nuveziau i turboservisa, isarde ir pasake, kad reikia visus vidurius keist, viskam ragai, nu gerai. Pakeite. Po pakeitimo pavazinejau savaite, net metu nereikejo, pradejo dinginet turba, gryzau, po to dar gryzau ir dar, bet... Pastebejau, kad jau uz nekokybiska remonta neprisipazins, pripezejo milijona bedu, bet tik ne jie kalti. pries remonta buvo gerai, po prasidejo nuotykiai. nenoriu nieko peikt, bet, manau daugeliui tokia nuomone susidarytu, po tokiu bedu ir tokiu remontu.
Antaninis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 74
Užsiregistravo: 2008 Rgp 11, 23:22
Miestas: Vilnius

Standartinė Antaninis » 2009 Bal 08, 21:28

apie turbo sevisa ir as galiu pasisakyt..sian kaip tik su jais snekejau. garantija maniskes turos kaip tik uz poros dienu baigiasi.sakiau kad tepaliukas lytais dingineja, dumas uzmynus po truputi reiskiasi, dar tas kvapas :roll: 7k tik km tepravaziavau o jau kazkokios bedos ryzkeja. jie su didziuliu nepasitenkinimu pasake kad gali nuimt turba bet jei viskas gerai ten uz montavimo darbus susimoket..reis gal sulosti :-D
Antaninis
Svenska Aeroplan Aktiebolaget 9-5 2.3t 03m.
Vartotojo avataras
domas.j
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 804
Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė domas.j » 2009 Bal 08, 21:29

da pridusiu, po remonto pradejo salone smirdet tepalais ir keiciant turbina, keite ir tepalus jie. Tai po tepalu pakeitimo vos vel variklio nepasikeiciau dar vieno, nes sugebejo neprisukt tepalo filtro normaliai, tai per men isvarvejo tepalai, isgirdau kad, kompensatoriai pradejo klakset, staigiai nulekiau i servisa, pakele masina, o ten tepao filtras visai neprisuktas ir viskas pro ji varva, to pasekoje variklyje buvo like 1ltr tapelo, gerai, kad buvo ziema nekildavo mintis spustelt akseleratoriaus.

Tai va girkit, peikit, bet tokie nuotykiai...
P.s O jei butu varikliui amen, kaip galvojat ar buciau ka jiems irodes? :evil:
juozux
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 691
Užsiregistravo: 2006 Rgs 06, 07:48
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė juozux » 2009 Bal 08, 21:40

domas.j rašė:da pridusiu, po remonto pradejo salone smirdet tepalais ir keiciant turbina, keite ir tepalus jie. Tai po tepalu pakeitimo vos vel variklio nepasikeiciau dar vieno, nes sugebejo neprisukt tepalo filtro normaliai, tai per men isvarvejo tepalai, isgirdau kad, kompensatoriai pradejo klakset, staigiai nulekiau i servisa, pakele masina, o ten tepao filtras visai neprisuktas ir viskas pro ji varva, to pasekoje variklyje buvo like 1ltr tapelo, gerai, kad buvo ziema nekildavo mintis spustelt akseleratoriaus.

Tai va girkit, peikit, bet tokie nuotykiai...
P.s O jei butu varikliui amen, kaip galvojat ar buciau ka jiems irodes? :evil:
lupa nežmoniškus pinigus už dienos darbą(monopolis?),tai bent būtų malonūs,prisiimtų dalį atsakomybės!nevariau į Skubą tik todėl,nes reikia pačiam nusiimt,o be mašinos negalėjau tada būti..jau kai paėmiau mašiną,prawažiawom,trauka buvo Kritus akivaizdžiai!jaunas ir kvailas,nepaprašiau patikrint slėgį,gautų perrinkt!
EX saab 9000 cs 2.3T LEKTUVUX-NAIKINTUVUX
Volvo V70 T-5 geartronic '04
http://www.mozaikosideja.lt
Vartotojo avataras
domas.j
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 804
Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė domas.j » 2009 Bal 08, 21:44

man slegi tikrino,bet ish to naudos nedaug tebuvo
Vartotojo avataras
Levka
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 108
Užsiregistravo: 2007 Vas 27, 23:58

Standartinė Levka » 2009 Bal 09, 07:21

Turboservisas tikrai kartais prigrybauja ir cia laimes dalykas kaip pasiseks :) skuba daznaiusiai veluoja bet darbu kokybe tikrai zymiai geresne nei turboservise, bet turba reik paciam nuimti ir jiems nuvezti.

Kas liecia rytinius melyno dumo ismetimus uzvedus ir tepalo valgyma. Pradziai rekomenduoju pasikeisti oro filtra ir issivalyti karteri. O jau veliau jei reikia ziureti turbina.
4,8s to 100km/h
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Bal 09, 07:23

skaitau ir sunku patiketi...
arba kazkas pasikeite labai stipriai, arba ir tamstos kazko nedasnekat...
nes kazkaip gan normaliai pavyksta su jeis susisneketi.
buvo ir man kad po restauracijos garantinio termino metu antra karta restauravo...
taciau be dideliu problemu prieme, visiskai uzteko zmoniskai pasikalbeti.
zinoma jei buciau ant stokes stojes stiliuje "ei jus cmo ka cia pridarete" tai kogero butu ir pasiunte, bet kai normaliai pabendrauji su meistriukais ir ju sefais (yra ten du, tevas ir sunus. tevas toks kuklesnis ramesnis, su sunum reik sugebet rast kalba- mazuma toks arogantiskas ;) ) visas problemas sutinka spresti graziai...

beja nesenei teko bedrauti su meistriukais, tai pasakojo kurioza butent su 9000, kazkam remontavo turbina o veliau zmogelis reiske pretenzijas neva tai jam "nepucia", nors turba normaliai veike, slegis normalus- va tik vakumo zarnele, einanti is kolektoriaus i manometra, kazkur buvo nutrukusi (salone slegio nerode, pagal viska turejo ir bovas neveikti-originaliai jie pakabinti ant vienos vakumo atsakos) :roll: sake masinos savininkui sunkokai pavyko suvokti kad turbinos remontas nera susijes su vakumo zarnelem ir kad jie ten ne prie ko :lol:
gal kazkas ten is jusu buvot ;) :lol:
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
Levka
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 108
Užsiregistravo: 2007 Vas 27, 23:58

Standartinė Levka » 2009 Bal 09, 08:01

Susisneketi su jais tikrai eina, bet va visi vis mini kad pas juos tenka sugristi antra karta o kartais net dar daugiau kartu. Mano manymo tai nera gerai ir yra nemazas kriterijus pagal kuri galima vertinti darbu kokybe.
4,8s to 100km/h
Vartotojo avataras
domas.j
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 804
Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė domas.j » 2009 Bal 09, 08:03

tai reikejo placiau pasiklaust koks 9000 ten buvo?? juk ne vienas ant lietuvos vazineja, o jei dar ish forumieciu, tai galetum ir pasijuokt ish jo ;)
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Bal 09, 08:07

domas.j rašė:tai reikejo placiau pasiklaust koks 9000 ten buvo?? juk ne vienas ant lietuvos vazineja, o jei dar ish forumieciu, tai galetum ir pasijuokt ish jo ;)



na tai kad kazkaip nesu ant tiek smalsus kad domeciausi kieno konkreciai tas auto buvo...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Standartinė dr.amber » 2009 Bal 09, 08:13

Levka rašė:Susisneketi su jais tikrai eina, bet va visi vis mini kad pas juos tenka sugristi antra karta o kartais net dar daugiau kartu. Mano manymo tai nera gerai ir yra nemazas kriterijus pagal kuri galima vertinti darbu kokybe.


pas dragerius forume analogiška istorija apie skubą yra . stilium 5 km ir turbo nebėra. Ir taip kelis kartus...
Vartotojo avataras
domas.j
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 804
Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė domas.j » 2009 Bal 09, 08:16

o gal jie patys kazko nedasako, ar jie jau tokie teisuoliai?
teisingai Levka pasake: galima susitart, bet kas per kokybe ir patikimumas,kai po ju remonto i darbo gryzti dar ir ne viena karta.
dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Standartinė dr.amber » 2009 Bal 09, 08:30

domas.j rašė:o gal jie patys kazko nedasako, ar jie jau tokie teisuoliai?
teisingai Levka pasake: galima susitart, bet kas per kokybe ir patikimumas,kai po ju remonto i darbo gryzti dar ir ne viena karta.


Dėl kokybės tai turbo užsilenkimas daugumoj atvejų yra pasekmė, ir nešalinant priežasties linkęs kartotis. Dragerių istorijos atveju irgi sutarta, kad tai gali būti mašinos reguliavimo problemos.
Vartotojo avataras
domas.j
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 804
Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė domas.j » 2009 Bal 09, 08:38

palauk cia kita situacija, jie dar ir pabrezia garantijoj, kad garantija negalioja, jei ruosiesi dalyvaut kokiose nors lenktynese, nemaisyk skirtingu dalyku.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 52 ir 0 svečių