Puslapis 2 iš 4
Parašytas: 2007 Rgp 27, 14:48
Bies
pjezo rašė:Richie rašė:Bingo
Reikia vidinio, is bedos glima pamatuoti isore ir minusuoti stori per plysi...
Tvarkysimes.
jeigu yra priejimas prie jungties (kur zarna maunasi ant vamzdzio) galima matuoti vamzdzio isorini diametra...
Nelabai ten prieisi, nebent akumuliatoriu isimti - ir tai nekoks priejimas, nebent masina ant keltuvo ir nuemus apsaugas is apacios.
As siulyciau per plysi pamatuoti.
Parašytas: 2007 Rgp 27, 15:25
pjezo
Bies rašė:Nelabai ten prieisi, nebent akumuliatoriu isimti - ir tai nekoks priejimas, nebent masina ant keltuvo ir nuemus apsaugas is apacios.
As siulyciau per plysi pamatuoti.
na jei bent kazkie prieisi tai galima tarkim su virvele apjuosus ismatuoti aplink vamzi- turint apskritimo ilgi, prisiminus stebukla, PI vadinama , nesunkiai suzinoti skersmeni
Parašytas: 2007 Rgp 27, 15:39
Bies
pjezo rašė:na jei bent kazkie prieisi tai galima tarkim su virvele apjuosus ismatuoti aplink vamzi- turint apskritimo ilgi, prisiminus stebukla, PI vadinama , nesunkiai suzinoti skersmeni
Taigi esme yra vidinis skersmuo, o ne isorinis. kaip tu ta virvele i vidu ikisi ?
Parašytas: 2007 Rgp 27, 15:45
Richie
Toj vietoj, kur slangas uzmautas ant vamzdzio (turbina arba radiatorius), jeigu liko vietos virvutei, kad galima butu pamatuoti. Jeigu uzsimove ten, realiai uzsimaus ir ant tokio pat skersmens vamzdzio dar karta.
Susibalamutinau, kazhkaip sunkiai pasirase cia man
Parašytas: 2007 Rgp 27, 19:45
Bies
Realiai tai manau nuimk ta plastmasini variklio uzdengima (3 varztai) ir prieisi prie slangos galo - butum jau senai padares per tiek laiko
Parašytas: 2007 Rgp 27, 19:46
Richie
Butau jei masina salia butu
Aciu uz daugybe komentu, tikiuosi lengvai ispresiu problema.
Parašytas: 2007 Rgp 28, 11:09
pjezo
Bies rašė:Taigi esme yra vidinis skersmuo, o ne isorinis. kaip tu ta virvele i vidu ikisi ?
vat jum vis ikist norisi...
bandau paaiskinti kodel kisti nebutina:
apjuosus vamzi ir paskaiciavus jo isorini diametra gausi slangos (uzmautos ant to vamzdzio) vidini diametra...
kitaip sakant seniai zinoma tiesa- stumoklio isorinis diametras yra lygus (su tam tikra nedidele paklaida) vidiniam cilindro diametrui...
Parašytas: 2007 Rgp 28, 12:57
Bies
Tai nera kaip prie to vamzdio prieiti. Kur prie intercoolerio jungiasi is viso jokiu sansu is virsaus, nebent prie variklio, bet tenai variklis uzdengtas dideliu plastmasiniu uzdangalu, ne taip kaip benzininiuose:
http://www.ukcar.com/road_tests/saab/sa ... engine.JPG
Parašytas: 2007 Rgp 28, 13:03
Richie
Plasmasius greitai nusiima, reikia tik penkiabriauni atsuktuvą turėti - ten trys varžtai. beje, tas dangtis man atrodo ir slangas patrina truputi per vibraciją
Reikės savaitgali nuimti ir pažiūrėti.
Parašytas: 2007 Rgp 29, 09:00
sK
Parašytas: 2007 Rgp 29, 09:10
Richie
Turint omenyje, kad USA TiD variklių nėra, greičiausiai jos skirtos bezininiams. Ačiu uz linka
Pirmame linke visai panasios, vat ta ilgesne trukus butu per viduriuka!
Parašytas: 2007 Rgp 29, 09:30
sK
Tai kad elkparts.com yra iš britanijos... O ten dyzeliai nevengiami
Na būtų visai nieko brūkštelt jiems ir užklausti, ar turi ką pasiūlyti. Nemanau, kad pasiūlymas viršytų 1,6K LT
Parašytas: 2007 Rgp 29, 09:36
Richie
Matai, turiu nuojauta, kad Hanza flex 5 kart maziau paimtu uz Siaures miestelio kontora
Jiems tik reikia nuvezti ir i rankas iduoti etalona. Kazkas is pazistamu daresi
O del Elkparts - pasiklausiu.
Parašytas: 2007 Rgp 29, 09:46
Bies
O kodel tau kokia aeropolyje ar zaibo rate neuzsisakius? Nemanau kad labai baisiai kainuotu. Galu gale per srotus perskambink, yra tu dyzeliu.
Parašytas: 2007 Rgp 29, 09:55
Richie
Srotai tyli ir sako, kad cia beda tu Tid'u, nelabai turim.
Aeropolis ir zaibo ratas - matyt, paskutines instancijos, i kurias kreipsiuos brangejimo tvarka, bet reikės pabandyti. Tik vat dar reikes koda suzinoti pas notebooka iki kurio nedasikasu
Kažkaip aš su tais chamutais užsikabliavau