Rudik rašė:Dabar idomiausias klausimas: kuom (isskirus mokescius) skiriasi 169/350 vs 184/350
TorqueCal.M_EngMaxTab
BstKnkCal.MaxAirmass
Rudik rašė:Dabar idomiausias klausimas: kuom (isskirus mokescius) skiriasi 169/350 vs 184/350
tmocke rašė:Rudik rašė:Dabar idomiausias klausimas: kuom (isskirus mokescius) skiriasi 169/350 vs 184/350
TorqueCal.M_EngMaxTab
BstKnkCal.MaxAirmass
krafas rašė:tmocke rašė:Rudik rašė:Dabar idomiausias klausimas: kuom (isskirus mokescius) skiriasi 169/350 vs 184/350
TorqueCal.M_EngMaxTab
BstKnkCal.MaxAirmass
O lietuviškai išvertus ką čia reiškia?
04-19-2004 06:55 PM rašė:Turns out from the year 2000+ the following mods were made to the B235 engine:
-New exhaust camshaft
-New, reinforce pistons
-New nitride hardened wrist pins
-New Sturdier connecting rods, with trapezoidal small ends. This shape increases the wrist pin surface area use on the power stroke.
Jei info aukščiau teisinga gautųsi, kad naujesni B235E nuo B235R skiriasi tik vožtuvais (išmetimo), tačiau taip pat ir vienas ir kitas ten dar rašo:6th December 2004 rašė:2.3 liter engine
The following modifications to the basic have been made on all 2.3 liter engines:
• New exhaust camshaft.
• New, reinforced pistons.
• New nitre-hardened wrist pins.
• New sturdier connecting rods with trapezoidal small ends. This shape increases the wrist pin bearing surface used during the power stroke.
04-19-2004 06:55 PM rašė:Also from year 2001+ the base engine (B235E) received the Nimonic exhaust valves, reinforced pistons, and other modifications previously reserved for the "R" engine.
… nors EPC šie vožtuvai visgi nurodyti skirtingi.6th December 2004 rašė:Exhaust valves are manufactured in nimonic alloy to resist the thermal stress. They can be identified by a 5 mm depression in the valve disc similar to the Viggen.
Įdomu, lendančiam į ten kiek daug reikia nusimanyti, kad neliktų tikimybės jog kokį nors parametrą nustatys neteisingai ir variklis nebedirbs kaip bitutė?Romeo rašė:Kol nelysi į ECU vidų tau tas neaktualu:-)
Bandau domėtis kokia yra MY2003 B235E max traukos riba, kurios su TD04HL-15T ir softo pokyčiais neperžengus neatsirastų papildomi veiksniai iššaukinėsiantys variklio / turbinos gedimus, be kurių iki šiol apsieinu, bei taipogi – kokia yra tikimybė kam nors vien su pačiu softu man nustatyt nesklandų darbą ir to pasekoje neužilgo ar kiek vėliau išgirst genį po kapotu.Mark rašė:Timeless tau sito reikia? Kad jau taip giliai kapstai...
timeless rašė:Domina atsakymai į identiško keitimo niuansų klausimus. Pabandysiu tik dėl E detalių patikimumo naudojant jas pagal R (TD04 + softas) suprasti kitaip:
Kiek E nuo R tie 16 vožtuvų (nr. 13+14) skirasi savo fiz. išmatavimais / metalo standumu?
timeless rašė:Įdomu, lendančiam į ten kiek daug reikia nusimanyti, kad neliktų tikimybės jog kokį nors parametrą nustatys neteisingai ir variklis nebedirbs kaip bitutė?
Visus nustatymų skaičiukus galima suvesti su kokia nors paklaida, ar jie turi būti labai tikslūs/ konkretūs?
Rudik rašė:kilovatus vien su "chipu" ir "turbina td-04-15" nepakelsi kiek pastebimai.
krafas rašė:
tačiau Maptun'sai visus stage siūlo be lindimo į variklio vidų (mano supratimu). Taip išeina, kad kasdieniam važinėjimui, karts nuo karto spustelint į variklį lįsti tikrai nereikia ir kad jis turėtų laikyti. Kas ką manot?
Romeo rašė:Pažiūrėjus, Maptunas iš viso daugiau 285 ag nesiūlo, dėl to ir nereikia, teoriškai
Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių