Pask. žingsnių šiokia tokia dilema
Šiuo metu viskas iš B235E Vector jau pasikeista į Aero (iš tech. dalykų realiai tik važiuoklę reikėjo). Liko dar pasikeisti turbiną, bei lyg ir skiriasi išmetimo/įsiurbimo vožtuvai (2+2 kiekv. cilindrui = 16 vnt.), tačiau ardyti variklio vien dėl jų pakeitimo neketinu nes bent kiek iki šiol girdėjau esami būtų tinkami ir standartinei Aero programai/ nustatymams kompe (papildykit jei klystu).
Tad pasikeitus turbiną į Mitsubishi TD04HL-15T vietoje esamos Garrett GT1752 (GT1752S?. P/N 452204-5, S/N 275701, Remanufactured in EU) ir įrašius standartinę Aero programą, siekiant tolimesnio sklandaus variklio darbo kokio tipo prasminga būtų naudoti:
1. Žvakes?
2. Variklio alyvą?
3. Pilti kurą?
lyg ir nieko nepraleidau…
3. Visuomet pyliau tik 95+. Bet žinau kad ir į standartinius B235E yra pilančių 98 markės. Ankstesnis mano SAAB savininkas, iki 2013.08, atrodo irgi visuomet tik 98+ pylė. Tad matyt pakeitus turbiną irgi derėtų pilti vien tik 98(+), kaip kad nurodyta Aero varikliui?
2. Nuo 2007 m. vidurio Aeropolyje visuomet buvo pilama originali Castrol markės 5W-40. Prieš kelis metus paties Castrol'io ji girdėjau buvo atnaujinta ir nuo to laiko visuomet pilama konkrečiai Magnatec Professional OE (ACEA C3, API SM/CF). Kokią pilti po turbinos keitimo
Manuale nurodymai tokie:
1. Dabar žvakės susuktos NGK BCPR 6E7. Manual'e nurodytos – NGK BCPR 6ES-11 (Electrode gap 1.05 mm). Tuo tarpu Aero variantui nurodytos NGK PFR 6H-10 (Electrode gap 0.95 mm). Po turbinos keitimo pastarąsias ir sukti
SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 397
- Užsiregistravo: 2013 Geg 22, 20:27
- Mark
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 302
- Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero
Platina ngk, kura 95 ar 98 pilsi manau uzpakaliu nepajausi rezultato, tepala tai 5w-40 arba 5w-50 priklausomai kaip spausi zasyna. Castrol tai cia nk gero daugiau nekam apie ji nesakyk
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 471
- Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47
Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero
Suk ngk septynkes, platina ,iridis , varis, pagal kisene. pvz bcpr7es-11. Aukstesnio oktano kuras geresnis ir svaresnis, bet ar skirtuma pajusi apciuopiama, tai vargu. O castroli, mobili pamirsk. Rinkis kazka is Liqui moly, motul, motorex, repsol, eneos.
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
Del ne-platinos ir 95 kuro gali pajausti skirtuma. Bent taip internetai perspeja ir gasdina. O 98 tai visiems 9-5 "reikalingas" tiek 205, tiek 235, ir E ir R.
Klausimai tai tokie siknoj slieku ieskojimai Primena istorija kai draugeliui bande ispi.... prota, kad nuo AERO valytuvu varikliukas spec. ))
Klausimai tai tokie siknoj slieku ieskojimai Primena istorija kai draugeliui bande ispi.... prota, kad nuo AERO valytuvu varikliukas spec. ))
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 397
- Užsiregistravo: 2013 Geg 22, 20:27
Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero
Mark rašė:Castrol tai cia nk gero daugiau nekam apie ji nesakyk
Aeropolyje Castrol'is jau irgi atitinkamas made in PL …?CandyBoy rašė:O castroli, mobili pamirsk. Rinkis kazka is Liqui moly, motul, motorex, repsol, eneos.
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 471
- Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47
Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero
Nesvarbu jis pl ar ne pl. Vokieciuose didzioji dalis gonciku perejo prie liqui moly.
- makmak
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 250
- Užsiregistravo: 2008 Rgp 22, 22:33
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero
timeless rašė:Mark rašė:Castrol tai cia nk gero daugiau nekam apie ji nesakykAeropolyje Castrol'is jau irgi atitinkamas made in PL …?CandyBoy rašė:O castroli, mobili pamirsk. Rinkis kazka is Liqui moly, motul, motorex, repsol, eneos.
priklauso iš ko ir kokiais kiekiais užsakinėja. tavo vietoje nebūčiau toks įsitikinęs, kad ten negali būti kažko ne to
9-5 Aero AT, MY05
ex 9-3 2.2 TiD 2001
ex 9-3 2.2 TiD 2001
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 127
- Užsiregistravo: 2014 Bir 11, 16:49
Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero
Skiriasi ismetimo velenelis ir ismetimo voztuvai.
9-5 B205R+ AT
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 397
- Užsiregistravo: 2013 Geg 22, 20:27
Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero
...
Pradedu galvot apie kažkurį Liqui-Moly 5W-40 variantą, kurių viso pas juos pilnai sintetinių yra 5 + 1 vien dyzeliniams skirtas.
Pasiskambinus atstovui su klausimu kuris alyvos var. iš jų labiausiai tiktų tepasiūlė naudoti alyvos parinkimo formą, kuri pagal 2002-2005 2.3t ir 2.3T variklius parenka identiškas alyvas (tinkamumo mažėjimo tvarka):
01 Top Tec 4200 5W-30
02 Top Tec 4600 5W-30
03 Top Tec 4100 5W-40
04 Leichtlauf High Tech 5W-40
05 Synthoil Longtime 0W-30
06 Longtime High Tech 5W-30
07 Special Tec LL 5W-30
08 Synthoil High Tech 5W-40
09 Synthoil Energy 0W-40
10 Top Tec 4605 5W-30 (M1)
Klampumą galvoju palikinėt tokį patį, kokį irgi siūlėt naudot po turbinos keitimo, prie kurio variklis matyt jau pripratęs (girdėjau nemažai atvejų kai supylus kitokį variklis pradeda tiesiogine ar perkeltine prasme purtytis/ negražiau dirbt).
Tai lieka 3 paryškinti 5W-40 variantai. Katras labiausiai tinka? Nes neatrodo labai patikimos tos Liqui-Moly rekomendacijos, kai iš 5W-40 labiausiai siūlo Top Tec 4100, apie kurį akcentuojama – „Ši alyva geriausiai tinka lengviesiems automobiliams, naudojantiems dujas“ … Ar čia reik suprast, kad benzininiams nenaudojantiems dujų ji irgi labiausiai tinka? Pagal visų aprašymus lyg ir labiau tiktų Leichtlauf High Tech arba mažiausiai rekomenduojamas Synthoil High Tech …
Turbūt šiaip su bet kuria iš šių skirtumo pats nepajusčiau. Visgi, kad jau prigamina tiek skirtingų variantų norisi rinktis labiausiai varikliui tinkamą iš jų.
Nesumakmak rašė:priklauso iš ko ir kokiais kiekiais užsakinėja. tavo vietoje nebūčiau toks įsitikinęs, kad ten negali būti kažko ne to
Pradedu galvot apie kažkurį Liqui-Moly 5W-40 variantą, kurių viso pas juos pilnai sintetinių yra 5 + 1 vien dyzeliniams skirtas.
Pasiskambinus atstovui su klausimu kuris alyvos var. iš jų labiausiai tiktų tepasiūlė naudoti alyvos parinkimo formą, kuri pagal 2002-2005 2.3t ir 2.3T variklius parenka identiškas alyvas (tinkamumo mažėjimo tvarka):
01 Top Tec 4200 5W-30
02 Top Tec 4600 5W-30
03 Top Tec 4100 5W-40
04 Leichtlauf High Tech 5W-40
05 Synthoil Longtime 0W-30
06 Longtime High Tech 5W-30
07 Special Tec LL 5W-30
08 Synthoil High Tech 5W-40
09 Synthoil Energy 0W-40
10 Top Tec 4605 5W-30 (M1)
Klampumą galvoju palikinėt tokį patį, kokį irgi siūlėt naudot po turbinos keitimo, prie kurio variklis matyt jau pripratęs (girdėjau nemažai atvejų kai supylus kitokį variklis pradeda tiesiogine ar perkeltine prasme purtytis/ negražiau dirbt).
Tai lieka 3 paryškinti 5W-40 variantai. Katras labiausiai tinka? Nes neatrodo labai patikimos tos Liqui-Moly rekomendacijos, kai iš 5W-40 labiausiai siūlo Top Tec 4100, apie kurį akcentuojama – „Ši alyva geriausiai tinka lengviesiems automobiliams, naudojantiems dujas“ … Ar čia reik suprast, kad benzininiams nenaudojantiems dujų ji irgi labiausiai tinka? Pagal visų aprašymus lyg ir labiau tiktų Leichtlauf High Tech arba mažiausiai rekomenduojamas Synthoil High Tech …
Turbūt šiaip su bet kuria iš šių skirtumo pats nepajusčiau. Visgi, kad jau prigamina tiek skirtingų variantų norisi rinktis labiausiai varikliui tinkamą iš jų.
- Mark
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 302
- Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero
Nori tikrai gera imk liqui moly 5w50 molygen 4l bakelyje ir nesuk sau galvos ipac motoro pripratima prie tepalo
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero
O kas su Castrol`iu negerai?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero
Kas cia per blevyzgos? nuo tiuningo(kategorijoj tik) iki burimo is kavos tirsciu... Du pranesimai i tema
Martynai toki OT pas save lektuvo temoj uzvedinek, o ne isivaizduojama tiuningavima aprasinek, kai jau pirmas postas yra totalus OT ziurint i tema, kuri siuo atveju butu geriau - budget ajiero
P.S. Tai koks tas zvakiu tarpelis turi but? 1,05 1 ar 0,95 keiciant turbinas?
Martynai toki OT pas save lektuvo temoj uzvedinek, o ne isivaizduojama tiuningavima aprasinek, kai jau pirmas postas yra totalus OT ziurint i tema, kuri siuo atveju butu geriau - budget ajiero
P.S. Tai koks tas zvakiu tarpelis turi but? 1,05 1 ar 0,95 keiciant turbinas?
- Mark
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 302
- Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero
Jeigu labai graziai apibudint KA-KA ka ten daugiau sakyt...
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero
Mark rašė:Jeigu labai graziai apibudint KA-KA ka ten daugiau sakyt...
Nu kaka tai kaka, bet gal daugiau kokių istorijų? Nes neperseniausiai susipyliau:-) Ar čia visi pilat beveik f-1 varikliams skirtus tepalus? Nes kažkaip pilti tepalus už kosminę kainą vien dėl to, kad žinoti jog supilti ale geri tepalai ir neišnaudoti jų galimybių, tai kam tada tokių reikia? Čia kaip nusipirkti AERO ir važinėti kaip pensininkui. Dzin kad brungiai važinėju ale dokumentuose parašyta daug kilovatų, prieš draugus galiu pasigirti:-)
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero
Kaip maximus sake - labai degesiai nuo jo kaupias ir nepadeda tepimui. Liepe nebepilt castrulio. Mobili ziuriu jau irgi liaudis kolioja.
P.S. Jie kaupias nuo trinties, ne is degimo kaip salutinis roduktas. Kazkoks shuds darosi...
P.S. Jie kaupias nuo trinties, ne is degimo kaip salutinis roduktas. Kazkoks shuds darosi...
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių