9-3 Eberspacher variklio pasildytuvas

m1ndaugas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2011 Sau 29, 18:41

9-3 Eberspacher variklio pasildytuvas

Standartinė m1ndaugas » 2011 Sau 29, 19:02

Gal kas zinote koks Eberspacher variklio sildytuvo modelis stovi saab 9-3, 2003 m. 2,2 Tid modelyje? Cia butu neautonominis.

Etiketes niekaip nepavyksta rasti. Radau tik priekyje skaicius Bost Nr.252194050000, ir dar : GM 12787817

Man reiketu suzinoti sio "slapio" sildytuvo modeli. Ant nuimto nuo kito sabo lyg ir maciau kad tai D5WS, bet nesu tikras.


Esme ta kad jis kartais balta duma meta, dazniausiai kai buna plius 2. Ar siaip susigalvoja isijungti nors antifrizo skystis darbineje temperaturoje.

Jei sildytuve nera to vadinamo tinkliuko tai greiciausiai bus degimo kamerai amen. Tai neverta taisyti, o tik deti nuo kito saabo, kuris tekainuoja 200 lt.

Prie minuso kazkaip stebuklingai nedumina.

Laukiu jusu pastebejimu.
Paskutinį kartą redagavo 1 m1ndaugas. Iš viso redaguota 2011 kartus.
Vartotojo avataras
Buzyte&MrBuzius
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 227
Užsiregistravo: 2007 Lap 21, 21:59
Miestas: Vilnius

Standartinė Buzyte&MrBuzius » 2011 Sau 31, 08:45

Pas mane tas pats su tuo dūminimu, šiaip dūmus mesdavo net kaip ir +10 būdavo, o dūmu būdavo tiek, kad net vieną kartą žmonės gaisrinę norėjo iškviesti:) Kadangi niekas neapsiėmė už protinga kainą taisyti tai šildytuvas buvo atjungtas su techu. Galvoju, kad reiks ir man šrote paieškote, nes žiema su jo pagalba variklis tikrai greičiau šyla, o be ja kurioje vietoje tas šildytuvas yra, gal nesunku butu padaryti foto?
SAAB 9-3, 2.2 TID, MY 2003
EX:SAAB 9-5, SE 2.0t, 141kW, 99
m1ndaugas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2011 Sau 29, 18:41

Standartinė m1ndaugas » 2011 Sau 31, 09:35

Buzyte&MrBuzius rašė:Pas mane tas pats su tuo dūminimu, šiaip dūmus mesdavo net kaip ir +10 būdavo, o dūmu būdavo tiek, kad net vieną kartą žmonės gaisrinę norėjo iškviesti:) Kadangi niekas neapsiėmė už protinga kainą taisyti tai šildytuvas buvo atjungtas su techu. Galvoju, kad reiks ir man šrote paieškote, nes žiema su jo pagalba variklis tikrai greičiau šyla, o be ja kurioje vietoje tas šildytuvas yra, gal nesunku butu padaryti foto?


eberspacheris stovi po kuro filtru. Metaline dezute su vamsdziais :)

Nereikejo tau su techu atjungineti. Po to uztrunka programavimas.
Uztenka 19 (kapoto dezuteje) saugikli istraukti.
As taip ir padariau. Po savaites vel idejau atgal. Nezinau jis veikia dabar kaip ir normaliai. Prirstu tikrinau tai net nudegiau :) balto dumo nemeta tik tokius kaip garus.
Nezinau kiek jis teisingai pas mane veikia ir ar laiku issijungia. Ta galima patikrinti tik su techu. Bet tik tada kai saltas variklis ir eberspacheris pradeda veikti.
Reikia suzinoti modeli. Tada bus aisku ar verta nuimineti ir taisyti.
Ir neaisku ar pas mane valdymo blokelio gal kuro siurbliuko (abu jie tam paciam eberspacheri yra) problema. Nezinau...
Elekronikai kartais padeda ir saugiklio istraukimas. Tas pats buvo su SIDu ir baigesi bugai.

Su tuo eberspacheriu mistika. Visi meistrai skirtingai kalba ir kosminiu pinigu nori. Aeropolis sukciauja daznai (tikriausiai normalu) pakeicia net tai ko nereikia keisti arba sako pakeite, o istikruju ne :) Zaibo rate tas pats. Dar gal DP...bet ir tai nezinai kai nematai ka padare istikruju ir ko ne...
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2011 Sau 31, 09:58

Važiuok į Vebasto atstovybę,jį randasi prie gariunų,brundzos servizo.Ten jie gali padėt.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
m1ndaugas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2011 Sau 29, 18:41

Standartinė m1ndaugas » 2011 Sau 31, 10:42

Khary rašė:Važiuok į Vebasto atstovybę,jį randasi prie gariunų,brundzos servizo.Ten jie gali padėt.



aciu.

Pirmiausia reikia suzinoti modeli, nes tada galima nenuemus sildytuvo diagnuozuoti mechanini gedima ten tik reikia preiti prie fiskes ir prisijungti su diagnostika.

O jie nzn, ar tures tokias placias galimybes???

Ir cia ne webasta o eberspacher.
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2011 Sau 31, 11:03

Jog čia eberspacher,tai žinau,vebasto į saaba nebuvo ir nėra montuojama.
Jei tau metą dumą-tai tiesiog reikės pakesiti tarpinė,žvakę ir tinkliuką.bent maniškiui ten už šias tris dalis paprašę 250 ar tai 260Lt darbas,nežinau,kadangi buvau per pažystama,tai siulėsi privačiai pas meistrą namie,arba man atiduoti jiems savo ir primokėt 500lt,o jie tuomet savo įdeda,po kapitalinio veikianti ebespacher'į.
O šiap,Eberspacherio vėlevos kabo Naugarduko g.Važiuojant nuo Žemaitės ir Naugarduko gatvių sankirtos link Vilkpedės po kairę pusę.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
m1ndaugas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2011 Sau 29, 18:41

Standartinė m1ndaugas » 2011 Sau 31, 11:13

Khary rašė:Jog čia eberspacher,tai žinau,vebasto į saaba nebuvo ir nėra montuojama.
Jei tau metą dumą-tai tiesiog reikės pakesiti tarpinė,žvakę ir tinkliuką.bent maniškiui ten už šias tris dalis paprašę 250 ar tai 260Lt darbas,nežinau,kadangi buvau per pažystama,tai siulėsi privačiai pas meistrą namie,arba man atiduoti jiems savo ir primokėt 500lt,o jie tuomet savo įdeda,po kapitalinio veikianti ebespacher'į.
O šiap,Eberspacherio vėlevos kabo Naugarduko g.Važiuojant nuo Žemaitės ir Naugarduko gatvių sankirtos link Vilkpedės po kairę pusę.


as kaip supratau pas tave ne sedanas o checbekas.
Tai juose eberspacheriai skiriasi.

Jei tai D5 tai jokio tinkliuko ten nera. Zvake yra keramikine. Ir ji siaip l.brangiai kainuoja. D5 paprastai reikia visa kamera keisti. Tai kainuoja 700-800 lt. Tai tikrai neverta tvarkyti, o mesti siukslynan ir deti kita.

Bet kokiu atveju kad neburti reikia suzinoti modeli.
m1ndaugas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2011 Sau 29, 18:41

Standartinė m1ndaugas » 2011 Sau 31, 12:02

m1ndaugas rašė:
Khary rašė:Jog čia eberspacher,tai žinau,vebasto į saaba nebuvo ir nėra montuojama.
Jei tau metą dumą-tai tiesiog reikės pakesiti tarpinė,žvakę ir tinkliuką.bent maniškiui ten už šias tris dalis paprašę 250 ar tai 260Lt darbas,nežinau,kadangi buvau per pažystama,tai siulėsi privačiai pas meistrą namie,arba man atiduoti jiems savo ir primokėt 500lt,o jie tuomet savo įdeda,po kapitalinio veikianti ebespacher'į.
O šiap,Eberspacherio vėlevos kabo Naugarduko g.Važiuojant nuo Žemaitės ir Naugarduko gatvių sankirtos link Vilkpedės po kairę pusę.



RADAU
Ant nuimto Radau D3WZ, 300W., 12V., 2,5 bar.

SITIEM NERA TINKLIUKO. Jiems keiciasi keramikine zvake, tarpine ir visa degimo kamera.
Taip sake meistriukas.
Kaina KOSMOSAS :)

Palauksiu kol uzsilenks tada nuimsio nuo kokio 2005 m. anglo.

Ka jus manote???
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2011 Sau 31, 12:17

Jei tamstai reikalingas šitas įrenginys reikalingas-tai aš taip ir daryčiau.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Vartotojo avataras
Buzyte&MrBuzius
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 227
Užsiregistravo: 2007 Lap 21, 21:59
Miestas: Vilnius

Standartinė Buzyte&MrBuzius » 2011 Sau 31, 13:32

O kiek ta kaina KOSMOSAS !!! O gal žinote kuriame šrote šį irenginį ieškoti? Be ta va ir rizika, gali nusipirkti toki pati:)
Tiesa ebay nauja žvake radau už 200 lt., bet kiek suprantu vien žvakes pakeitimas nepades, nes pas mane labai labai labai daug dūmu būdavo:)
SAAB 9-3, 2.2 TID, MY 2003

EX:SAAB 9-5, SE 2.0t, 141kW, 99
Vartotojo avataras
Nemo
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 108
Užsiregistravo: 2008 Gru 11, 19:35
Miestas: Vilnius

Standartinė Nemo » 2011 Vas 01, 11:00

Tikrai peciaus galia ne 300W. Ir nesusilditu varyklio su tokia galia nei po valandos, nei po dvieju.
m1ndaugas rašė:RADAU
Ant nuimto Radau D3WZ, 300W., 12V., 2,5 bar.

SITIEM NERA TINKLIUKO. Jiems keiciasi keramikine zvake, tarpine ir visa degimo kamera.
Vartotojo avataras
redb
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 354
Užsiregistravo: 2007 Lap 13, 08:57
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė redb » 2011 Vas 01, 11:02

Nemo rašė:Tikrai peciaus galia ne 300W. Ir nesusilditu varyklio su tokia galia nei po valandos, nei po dvieju.

greiciausiai vieno 0 truksta. t.y. 3000W
SAAB 9-5 Aero Estate My01
IN TORQUE WE TRUST
Vartotojo avataras
booduliz
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 52
Užsiregistravo: 2009 Rgp 25, 08:35
Miestas: Kaunas

Standartinė booduliz » 2011 Vas 02, 13:24

nevisai i tema, bet paklausiu cia. Pas mane 3,0 tid, gamykliskai kiek zinau stovi kazkoks sildytuvas, ir jis "turetu" sildyt varikli kiekviena karta uzkurus masina taip? Kaip suprantu si funkcija gali buti isjungta per techa?( masina is italijos, gana tiketina). Tai klausimas toks butu, ar ant 3,0 tid sitie sildytuvai veikia taip kaip rasiau ( sildo varikli kiekviena karta uzkurus masina ) ar yra valdomas per sid'a(tiesa bandziau ten spaudinet mygtukus, kakzur skaiciau kad kazka reik paspaust ir laikyt, bet jokiu rezultatu nedave)? Nes nepanasu kad pas mane jis veiktu
SAAB 9-5 3,0 TiD MY2002
Vartotojo avataras
Marcelito
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 62
Užsiregistravo: 2007 Bir 15, 14:59
Miestas: Alytus
Contact:

Re: Saab 93 Eberspacher variklio pasildytuvas

Standartinė Marcelito » 2012 Sau 27, 15:58

Pas mane irgi D3WZ (be cirkuliacinio siurbliuko ir SID2) ir jau kogero užlinkęs, nes jokio reaktyvinio variklio garso ar dūmų iš po dugno senai nemačiau... nors lauke -12
Tai dabar vat ir dilema ar bandyt jį visai apeit ir išmontuot ar vistik bandyt prikelt :?:
gal kas turi patirties šioje srityje, ar bandė padaryt tokį "upgrade" :)
9-3SS traktorinis [ADN 005]
Vartotojo avataras
Oldb
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 461
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 18:42
Miestas: Vilnius

Re:

Standartinė Oldb » 2012 Sau 30, 09:46

Khary900 rašė:Eberspacherio vėlevos kabo Naugarduko g.Važiuojant nuo Žemaitės ir Naugarduko gatvių sankirtos link Vilkpedės po kairę pusę.


Nežinau ar čia ta pati kontora, bet kolega rekomendavo -
autoservisas "Lieptas"
Naugarduko g. 90, Vilnius
8655 23980
8521 33125
SAAB'alas NG 900 S coupe B234 MY96 - buvo
Volvo 855 T-5R wagon B5204T MY 95 green shadow - buvo
VW Sharan 1.9 TDI 1Z MY96 green bug
Nissan X-Trail T31 2.0 MR20DE MY2009 chitrila

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių