Puslapis 55

Re: SAAB 95 3.0 TiD

Parašytas: 2012 Vas 14, 18:05
drh
The V6 Diesel engine in that car was a constant pain for the people on the production line,  there was nothing worse than to get a right hand drive V6 Diesel… this one had most of the stuff on the wrong side and the engine was almost too big to fit into the car, which made the operators curse a few times as things were fitted very tightly.
Manau tas pats liečia ir kairiavairius , variklis didelis ir priejimas nepatogus
P.S. Visas straipsniukas

Re: SAAB 95 3.0 TiD

Parašytas: 2013 Bal 04, 22:25
Paulys
Sveiki. Stai ka pavyko atkapstyti internete: Isuzu V6 diesel fitted to Saab 9-5 (TiD), Vauxhall Signum and Vectras (CDTi) and Renault Vel Satis. Smooth with huge power when running right; a complete headache when the slightest thing goes wrong. Engines after 2004 (late) were revised and classic problems eliminated such as slipped cylnder liners. If the engine had been as reliable as the VAG 2.5 TDI it would have been a real winner. Easily attains 40 - 50 mpg; not bad for a 3 litre imo.

Kiek cia tiesos? Kalba eina apie paryskinta sakini. Gal nebeverta bijoti ir 2004/2005 modelius drasiai galima pirkti?

Re: SAAB 95 3.0 TiD

Parašytas: 2013 Bal 05, 07:14
romask
Drasiai negalima ne vienos masinos pirkt, tik tokias kurios myletos ir priziuretos ;) Bet kazin ar ta padidinta rizikos faktoriu visiskai eliminavo is tu 3.0TiD su paryskintu sakiniu...

Re: SAAB 95 3.0 TiD

Parašytas: 2013 Bal 05, 23:01
saaab
manau ten sabui ar 04-05 metu tas 3,0 nesikeite tas varyklis , o opeliu po atnaujinimo vietoj 130 kw patapo 135kw gal tas variklis ir gal patobulejo

Re: SAAB 95 3.0 TiD

Parašytas: 2013 Bal 06, 11:18
Trafukas
Kiek man žinoma, tai į SAAB'us montavo tik vienos modifikacijos tuos senesnius variklius

Re: SAAB 95 3.0 TiD

Parašytas: 2013 Gru 28, 22:14
deivisas6969
Su automobiliu važiuoju jau tris metus be problemu, rida tuoj sieks 300k. labai džiugina degalų sanaudos. Atrodo viskas liuks, tik esant dregnesniam orui šaltam varikliui įtempėjes čirškia. Keisti reiktų atramines gumas dabar priekiui ir variklio pagalvė pasėdus, nes yra šiokia tokia vibracija. Tai vat, neburkit be reikalo ypač pasiėmę pigiausią iš autogido ar pliuso. :)

Re: SAAB 95 3.0 TiD

Parašytas: 2014 Bir 10, 21:23
MegaBaitas
Sveiki grižtu po 3 metų į forumą ir deja norėčiau nuliūdinti visus tuos kritikus kurie mane kritikavo prieš trejetą metų. Mano SAAB 9-5 3,0 TID gamintas 2003 metais iki šiol dar važiuoja be kapitalinio :) Ir net įveikė kelionę Lietuva - Norvegija be jokių rankų prilietimo pusę metų pravažinėjo ir grįžo atgal į Lietuvą deja teko išsiskirti aš pasilikau Norvegijoje. Grįržus tikuosi dar teks pavažiuoti :)

Re: SAAB 95 3.0 TiD

Parašytas: 2015 Vas 15, 14:58
Haro
Na ka as turiu labai bloga nuomone apie 3.0TDI jie visi sugenda tik klausimas kada :) na bet ir as turiu tokia meile is iskaiciavimo :) ar kaip ten suskaiciavimio.
tevukas jau vazineja turbut kokius 1,5 metu su 3.0TiD tai per 1 metus nieko nedriau apart kazka ten pakaboj krapsciau, na ir aisku ploviau ausinimo sistema tik nusipirkus ir keiciau tepalus kelis kartus, Po mazdaug metu su puse subyrejo greiciu deze, nors ji burzgejo nuo pat pirkimo. taigi detalem mazdaug per kokius metus su puse isleista 1,5k lt. na bet ka tevukas vazineja kolkas be dideliu pretenziju. O kai variklis uzlinks tada arba idesiu kita arba ismesiu masina :) tiesa odometro parodymai 350 kkm :) taigi kai uzkals variklis butinai duosiu zinoti :)

Re: SAAB 95 3.0 TiD

Parašytas: 2015 Vas 15, 18:12
Kanteris
Pardaviau savo 3.0 TiD 2002, rida 326 tukst. variklis turiu siokia tokia vibracija, bet lygiai tokia turejo kai automobili pirkau - pires 60-70 tukst km, kiek vazinejau ir tolimais atstumais, automobiliu pasitikejau visu 100%, jokiu staigmenu nebuvo :) O persedus i aero pasiilgstu tu 7l ant simto km :D