Viskas apie 2.2 TiD

Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė raimax » 2015 Kov 12, 20:36

lakunas ss rašė: Padarius diagnostika pasake kad siurbliui amin, atseit kazkoks ten stovinti voztuvas stringa Ar panasiai ( tiksliai neprisimenu buvau apsalias del tokios naujienos), bet kiek ziurejau schemas psg16 lyg ir neturi tokiu. Cekas buvo uzsideges tik karta Kai vilkau po gryztamuju keitimo ir tiek, siaip vaziuoja kaip priklauso nedumina.


Sveiki,

šis kuro siurblys bei jo valdymo blokas labai jautrus kurui, kuro kiekiui ar jo trūkumui. Jei yra sistemoj oro, sukant starteriu ir po kažkiek laiko neužsivedant varikliui gali išslysti gedimo klaida, kurios vienas iš aprašymo punktų bus "mechaninis gedimas", ar sistemoje esantis oras.

Gali paeksperimentuoti užglušinęs "abratkę" einančią į siurblio pusę. O grįžtamą žarnelę nuo purkštukų įnkišti į kokį bembelį, kad variklis neapsitaškytu salera.


apie vožtuvo strigimą - gal turėjo omeny ankstinimo vožtuvą?
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
lakunas ss
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 2015 Kov 12, 15:04

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė lakunas ss » 2015 Kov 13, 19:41

Kad siurblys blogas ir as netikiu, sitie vieni patikimiausiu tik kilus menkiausiam ytarimui daugelis meistru siulo juos keisti. Vakar pameginau ysideti permatomas kuro gryztamajo zarneles, ir tada pasimeciau, tik is ketvirto cilindro kazkiek sunkesi per kitus tik atrodo keli laseliai prasisunke, pasivazinejau pagazavau bet vistiek ten vien oras, bet matosi kad nei oras nejuda is vietos, masina vaziuoja tvarkingai. Gryztamajam prie filtro turiu voztuvuka ydejas, gal del to nesiorina? Nesupratau jusu sprendimo del eksperimento, kad is to paaisketi turetu?
lakunas ss
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 2015 Kov 12, 15:04

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė lakunas ss » 2015 Kov 13, 19:46

Klaida kiek prisimenu buvo su mechanine dalimi bet ne su ankstinimo voztuvu.
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė raimax » 2015 Kov 13, 19:48

lakunas ss rašė:Nesupratau jusu sprendimo del eksperimento, kad is to paaisketi turetu?



Kadangi grįžtamoji žarnelė (kuri grįžta nuo purkštukų) pasijungia prie kuro siurblio, esant nesandariai purkštuko gumelei galimai pro ja yra siurbiamas oras ir siurblyje esantis kuras savaime nubėga į žemesnę vietą - kuro baką.

žemiau įdedu struktūrinę schemą 9-3 SS'o kuro sistemos (noriu atkreipti dėmesį, kad čia yra padarytas pakeitimas (grįžtamoji žarnelė pasijungia į grįžtamą vamzdelį), lyginant su 9-3 og/ 9-5, (kai grįžtamoji žarnelė pasijungia į paduodamą vamzdelį) )

Bordine spalva pažymėta - žemo slėgio kuro magistarlė.
Raudona spalva pažymėta - aukšto slėgio kuro magistralė.
Geltona spalva - grįžtamoji.

kuro sistema 1.jpg



Norint atmesti vieną galimą nesandarumo vietą - purkštukų gumeles, galima šitoj vietoje kuo arčiau siurblio užkimšti ploną grįžtamą žarnelę. (įdedu foto)

kuro sistema 2.jpg


jeigu paeskploatavus automobilį situacija pagerės, tada bėda galimai rasta. Jei sitaucija nesikeis, tada vienu nežinomuoju mažiau.

lakunas ss rašė:Vakar pameginau ysideti permatomas kuro gryztamajo zarneles, ir tada pasimeciau, tik is ketvirto cilindro kazkiek sunkesi per kitus tik atrodo keli laseliai prasisunke, pasivazinejau pagazavau bet vistiek ten vien oras, bet matosi kad nei oras nejuda is vietos, masina vaziuoja tvarkingai.


Kas liečia grįžtamojo kuro kiekį iš purkštukų - jis yra pakankamai mažas, ir užvedus automobilį tikrai prireiks ne vienos ir ne 10minučių kol žarnelės užsipildys kuru.
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
lakunas ss
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 2015 Kov 12, 15:04

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė lakunas ss » 2015 Kov 13, 22:35

Labai geras patarimas! Butinai pameginsiu. Aciu
MindaugasV85

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė MindaugasV85 » 2015 Kov 16, 20:36

lakunas ss rašė:Labai geras patarimas! Butinai pameginsiu. Aciu

lakunas, aš tau gi sakau paimk dviračio pompą ir papūsk į grįžtamo kuro šlangutes, tai ir girdėsi jeigu leidžia per purkštukų gumytes. Iš principo gal net ir su burna prapūstum ;D
O ten glušinti jas tai tik laiko švaistymas. Na bet jeigu laiko turi, tai ant nakties perlenk ir užspausk grįžtamo kuro šlangutę taip, kad negalėtų per ją orintis. Ryte atlenk atgal ir eik kurti lėktuvo.
Grįžtamo kuro kiekis čia tik keli lašai per minutę, ne taip kaip mano kaimyno pasate, kad upeliais teka :D
O jei keisi gumytes, tai jei "labai skubi" pabandyk neištraukęs kakliuko pasikeisti - gal pavyks (svarbu nepažeisk naujos gumytės).
Jokių velenėlio ar grandinės įtempimo varžtų atsukinėti nereikia (patikrinta)!
Paveikslėlis
KarolisDun
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: 2014 Spa 20, 17:26

Saab 9-3 2001m 92kW kurimasis

Standartinė KarolisDun » 2015 Kov 23, 10:55

Sveiki,
Saab 9-3 '01m. 92kW 2.2TiD'as pasalus kuriasi labai sunkiai ir kratosi reikia uzspaust gaza narmaliai kad uzsikeltu pasukos, tada ismeta duma ir jau dirba narmaliai, o siltesniu oru kai nereik zvakiu pakaitinimo kurias narmaliai tik starteris ilgiau pasisuka. Kas galetu but ?
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Saab 9-3 2001m 92kW kurimasis

Standartinė raimax » 2015 Kov 23, 11:27

[quote="KarolisDun":XXX] Sveiki,
Saab 9-3 '01m. 92kW 2.2TiD'as pasalus kuriasi labai sunkiai ir kratosi reikia uzspaust gaza narmaliai kad uzsikeltu pasukos, tada ismeta duma ir jau dirba narmaliai, o siltesniu oru kai nereik zvakiu pakaitinimo kurias narmaliai tik starteris ilgiau pasisuka. Kas galetu but ?[/quote:XXX]
Sveiki,

Simptomų yra įvairių ir nemažai kas apkalbėta. Paskaitykite šią temą, rasite daug minčių. Aišku nereikia visko priimti tik sau.
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
Vartotojo avataras
Valdelis
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 386
Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė Valdelis » 2015 Kov 23, 19:26

pradzioj nuo zvakiu ziurek del ko pasalus sunkiai kuriasi ir nedirba visi cilindrai,,,
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
IgnasP
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 2014 Lie 23, 23:11

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė IgnasP » 2015 Bal 09, 08:35

Swx, turiu saab 9-3 2.2 Tid varikiliu ir turiu keista problema. Uzsikurus masina ir nelaukus kada variklis susils truputi pagazavus uzsidega check engine, jei apsuku nemazinu po kurio laiko dingsta trauka iki 2500 apsuku. Pavazinejus po kiek laiko trauka atsiranda, po kiek laiko uzgesta ir check lempute, atrodo, kad viskas kaip ir vel veikia, taciau isvaziavus i autostrada ir vaziuojant 5 ar 6 begiu virs 100 km pasidaro vel tai pat, taciau ne visada. Nezinau sutapimas ar ne bet tai atsitinka kai ausinimo skyscio temperaturos matavimo skale prietaisu skydelije buna ties viduriu.Gal kas galite patarti ka daryti ir kokia gali buti to priezastis? Ir kur Vilniuje galima butu tai susitvarkyti?
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė raimax » 2015 Bal 09, 08:45

Sveiki, pradžiai reiktų padaryti komp. diagnostiką. Ir tada tiksliau galėtų sužinoti kas iššaukia CE. Nes spėlioti, prikalbėti galima daug ką, ir mašiną galima perrinkti aklai, bėdos nesuradus.

Vilniui - SAAB atstovas - Aeropolis.
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
IgnasP
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 2014 Lie 23, 23:11

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė IgnasP » 2015 Bal 09, 08:57

Kur galima tai susitvarkyti Vilniuje? Buvau kazkada pas dizelistus nuvezes bet kaip tycia uzgeso man check lempute, o diagnostikoje savo jie nieko nemate, nezinau ar orginali ji buvo, nezinau ar yra skirtumas del to.
Vartotojo avataras
Grazvis
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 513
Užsiregistravo: 2011 Bir 05, 13:13
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė Grazvis » 2015 Bal 09, 09:30

Yra. Kolega jau aukščiau paminėjo, kur galima atlikti diagnostiką. pagal simptomus panašu į EGR vožtuvą. Temperatūra čia ne prie ko. Vėlgi paantrinsiu - važiuoti pas tuos, kurie turi orginalią diagnostinę įrangą.
9-3 SW, 1,9 TiD, MY'08
ex: 9-3 SS 2,2 TiD, MY'03
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė selvedre » 2015 Bal 09, 12:55

o man taip darė dėl turbinos slėgio daviklio ar kokio velnio, kitą kartą dar kažkokia kita fiškė kartais nekontaktavo, pravalius 3 metus veikia. CE gali užsidegt dėl daug priežasčių..
IgnasP
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 2014 Lie 23, 23:11

Re: Viskas apie 2.2 TiD

Standartinė IgnasP » 2015 Bal 09, 13:15

Na kaip suprantu man vis tiek reikalinga diagnostika bet ar ji konkrečiai nurodys klaidos priežastį? Kitas klausimas dar būtų ar yra kokia vieta vilniuje kur galėčiau susitvarkyti centrinį užraktą, nes jis veikia pagal orą. :) Iš pradžių galvojau, kad gal pavaros sugedo bet po kurio laiko vėl pradėjo veikti, net nesuprantu dėl kokios priežasties taip būna, kartais iš vis atsirakinti negaliu mašinos.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių