Variklio purtymasis
- Mark
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 302
- Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Variklio purtymasis
Labai panasia beda turiu, kai ispresi sakyk
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
- Dru
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 75
- Užsiregistravo: 2014 Rgs 19, 18:55
- Miestas: Lietuvos viduryje
Re: Variklio purtymasis
bruzas rašė:O tai ji ne pats trionic reguliuoja?
kaip suprantu, degimo kampą turėtų trionicas valdyt ir saugot nuo knock'ų... Nedaug ką tau beliko pakeist po tokio keitimų sąrašo.. kuro slėgį tikrinai? MAF? Dar abi lambdas gali pažiūrėt, bet manau, kad CEL mestų, jei kas blogai. Bet kas ten žino, jei net su tiek misfire'ių saabukas tyli. Na, dar vienas variantas - gal ecu grybauja...
saab 9-3 2.0 T SE B204L 1998
combi adapter, T5 ecu flash
combi adapter, T5 ecu flash
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
Re: Variklio purtymasis
Kuro slegio netikrinau, jokio reikalo - dujom ir benzu tas pats. MAF/AFM/OSM keista. Zondas tik vienas, nes senas modelis, bet ir to nepavyko issukt pries isvaziuojant, tai liko nekeistas, nes heatshieldo varztas uzklynijes ir issisukineja su visa spilka o po to pradeda strigt. Bet nepamirstas ir jis, rytoj bandysiu pakeist i nauja.
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 471
- Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47
Re: Variklio purtymasis
ECU irgi gali tokius sposus krest
- Dru
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 75
- Užsiregistravo: 2014 Rgs 19, 18:55
- Miestas: Lietuvos viduryje
Re: Variklio purtymasis
bruzas rašė:Kuro slegio netikrinau, jokio reikalo - dujom ir benzu tas pats. MAF/AFM/OSM keista. Zondas tik vienas, nes senas modelis, bet ir to nepavyko issukt pries isvaziuojant, tai liko nekeistas, nes heatshieldo varztas uzklynijes ir issisukineja su visa spilka o po to pradeda strigt. Bet nepamirstas ir jis, rytoj bandysiu pakeist i nauja.
uj, nepastebėjau, kad ir dujos pas tav. Bet 2 ir 3 specifiškas misfire'is kažkaip.. Jei bendras gedimas būtų, manau, ant visų +- vienodai eitų. Įdomu, ar yra koks būdas patikrint ar ateina geras signalas iš ecu kada kuriam cilindrui reikia skierkos duod..
na, sutapimas - ir Mark su pakrapštytu ecu iki stage I tas pats.. Du auto su stage I, viena bėda..
saab 9-3 2.0 T SE B204L 1998
combi adapter, T5 ecu flash
combi adapter, T5 ecu flash
- Grazvis
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 513
- Užsiregistravo: 2011 Bir 05, 13:13
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Variklio purtymasis
Gal ir kvailas klausimas, bet.. O pas abu tas pats softas sudetas? Turiu omeny iš to pačio source'o?
9-3 SW, 1,9 TiD, MY'08
ex: 9-3 SS 2,2 TiD, MY'03
ex: 9-3 SS 2,2 TiD, MY'03
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 471
- Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47
Re: Variklio purtymasis
MARK bandė ir kompą keist į kitą stock, tas pats buvo.
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
Re: Variklio purtymasis
Tvarkau paprasta B205E, be jokiu stage tiuningu ir pan. Del 2-3 cilindro "specifikos" mestelejo zmogus toki spejima - del ismetimo koliko runneriu ilgio. Kodel taip tiksliai paaiskint negaleciau, bet ziurint i "skaicius" lyg ir sutampa - 1-4 cilindru ilgesni ir panasiai vienodo ilgio runneriai ir misfirine'a ~ tiek pat, tas pats ir su 2-3.
Offtopic : Maniskis po stage tik sunkiau kurtis pradejo rytais, kas ziema man nelabai patinka Softas zaliems purskalams is Mackan'o.
Offtopic : Maniskis po stage tik sunkiau kurtis pradejo rytais, kas ziema man nelabai patinka Softas zaliems purskalams is Mackan'o.
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
- Dru
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 75
- Užsiregistravo: 2014 Rgs 19, 18:55
- Miestas: Lietuvos viduryje
Re: Variklio purtymasis
Hm.. jei taip, tai sąmokslo teorijos žlugo.. kaip katalizatoriaus būklė, dar neiškepęs visiškai? leidžia garui iš motoro išeit?
saab 9-3 2.0 T SE B204L 1998
combi adapter, T5 ecu flash
combi adapter, T5 ecu flash
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Variklio purtymasis
bruzas rašė:Tvarkau paprasta B205E, be jokiu stage tiuningu ir pan. Del 2-3 cilindro "specifikos" mestelejo zmogus toki spejima - del ismetimo koliko runneriu ilgio. Kodel taip tiksliai paaiskint negaleciau, bet ziurint i "skaicius" lyg ir sutampa - 1-4 cilindru ilgesni ir panasiai vienodo ilgio runneriai ir misfirine'a ~ tiek pat, tas pats ir su 2-3.
O jei, pavizdziui, nedidelis nesandarumas tarp 2 ir 3 cyl.
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
Re: Variklio purtymasis
O ar su nedideliu nesandarumu "pripumpuotu" po 14atm visi cilindrai? (pamirsau sita prie atliktu darbu irasyti, pataisysiu)
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
Re: Variklio purtymasis
Pakeiciau lambda siryt (kas gali but smagiau 7h ryte, nei keisti zonda? ) tai darbas siek tiek pasikeite. Neryskiai, bet pasikeite (lyg maziau tos apsukos plaukioja, uzmynus gaza ir staigiai atleidus apsukos nebekrenta iki ~500, o iki kokiu ~800, praktiskai net normaliai). Tik nezinau ant ko tai nurasyti - ant lambdos, ant salto oro ar ant kaimynu suns kuris rata apmyzo... Long run'e stebesiu kaip pasikeite. Pamirsau tik nuresetinti ECU, o masina isvaziavo
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: Variklio purtymasis
Ecu reikejo nuresetint, bet susiadaptuos su laiku, o ant lamdos tai galima tikrai nurasyti, ji grybaujanti stipriai isbalamutina ECU Apie jos grybavimus tai dujininkai tiksliausiai pasakyt gali, bent protingi zmones teigia kad pas juos iranga/igudziai tam tinkami
- Dru
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 75
- Užsiregistravo: 2014 Rgs 19, 18:55
- Miestas: Lietuvos viduryje
Re: Variklio purtymasis
bruzas rašė:Pakeiciau lambda siryt (kas gali but smagiau 7h ryte, nei keisti zonda? ) tai darbas siek tiek pasikeite. Neryskiai, bet pasikeite (lyg maziau tos apsukos plaukioja, uzmynus gaza ir staigiai atleidus apsukos nebekrenta iki ~500, o iki kokiu ~800, praktiskai net normaliai). Tik nezinau ant ko tai nurasyti - ant lambdos, ant salto oro ar ant kaimynu suns kuris rata apmyzo... Long run'e stebesiu kaip pasikeite. Pamirsau tik nuresetinti ECU, o masina isvaziavo
už drąsą ir pasiaukojantį darbą spaudžiam dešinę na bružai ir mašiniukė su paslaptingom problemom teko tau.. bet, kaip suprantu, pasikeitė tik "šiek tiek", bet ne "iš esmės į gerą". Bent T5, kol įšyla lambda yra užmaskuojama ir ecu į tą reikalą nekreipia dėmesio.. kiek tas trunka, geras klausimas
saab 9-3 2.0 T SE B204L 1998
combi adapter, T5 ecu flash
combi adapter, T5 ecu flash
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
Re: Variklio purtymasis
I lambda nereaguoja pirmus 6xx ar 8xx apsisukimus, su salyga kad ji jau pasilus darbui. Kitaip dar ir ilgiau gali "nekreipti demesio" ECU. Bet as pasildziau jau normaliai, tai lambda turejo dirbti. Is vis is pradziu sunku pamatyti ta misfire, nes apsukos sukeltos ir reikia gerai zinoti kas negerai, kad pastebetum. Ant laisvu jau aiskiau matosi ir jauciasi.
Pasikeite, norisi tiketi, bent siek tiek, netaikau jau i "visiskai pasitvarke", bet nors koks pagerejimas bus smagiau. Dar neveltui paminejau ir nenuresetinta ECU, Romas dar uztvirtino - adaptaciju nenuresetinau, tai vilties yra, kad dar truputi pageres.
Pasikeite, norisi tiketi, bent siek tiek, netaikau jau i "visiskai pasitvarke", bet nors koks pagerejimas bus smagiau. Dar neveltui paminejau ir nenuresetinta ECU, Romas dar uztvirtino - adaptaciju nenuresetinau, tai vilties yra, kad dar truputi pageres.
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių