4 variantai:
a) numiręs daviklis;
b) daviklis gyvas, bet ties dešiniuoju sparnu esančių laidų sujungimo su pyne vietoje korozija suėdė metalą (man taip nutiko);
c) ventiliatoriaus "masė" oksidavosi, reikia pavalyti. Pabandyk paleisti ventiliatorių su dviem laidais visiškai autonomiškai nuo daviklio;
d) sugedęs termostatas neatsidaro, skystis sukasi "mažuoju" ratu.
Aš pats pasidariau ventiliatoriaus įjungimą tiesiai iš salono rankiniu būdu. Per TA kontrolieriui parodžiau, tai jokių problemų nebuvo.
Ir išvis, 9000-uke ventiliatorius įsijungia pavėluotai - didelė rizika perkaitinti variklį. Pagal HAYNES manualą, skirtingais metais ėjo skirtingos atsidarymo temperatūros termostatai, tai velniai juos griebtų... Jeigu tempi priekabą, ilgiau stovi kamštyje ar naudoji LPG, siūlyčiau pasidaryti papildomą - rankinį - ventiliatoriaus įjungimą.
Klausimai apie mano Saab 9000 2,3 eco power
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 135
- Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 12:53
- Miestas: Vilniaus rajonas
Re: Klausimai apie mano Saab 9000 2,3 eco power
9000 2.0CSE MY93
Ex: 900 MY84
Ex: 900 MY84
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: Klausimai apie mano Saab 9000 2,3 eco power
Turbūt, kad radau bėdą. Audriss99 buvo teisus (dženki )Kažkaip net netoptelėjo tikrinti saugiklių. Pradėjau svarstyti iškart apie sudėtingesnius dalykus. Tik įdomu kodėl nukepė Priklauso 40A saugiklis. Tokio neturėjau, tai kol kas įdėjau 30A. Dabar kitas klausimas. Saugiklių dėžutėje priklauso dvi rėlės High speed. Nei vienos nėra. Su aušinimu, kaip ir problemų nebūdavo, bet jei jos ten turi būti tai norisi, kad ir būtų.
Kažkaip nepastebėjau šito. Man, kaip tik atvirkščiai, atrodydavo, kad gal kiek ir per anksti įsijungia ventiliatorius.
pvaidas rašė:Ir išvis, 9000-uke ventiliatorius įsijungia pavėluotai - didelė rizika perkaitinti variklį. Pagal HAYNES manualą, skirtingais metais ėjo skirtingos atsidarymo temperatūros termostatai, tai velniai juos griebtų... Jeigu tempi priekabą, ilgiau stovi kamštyje ar naudoji LPG, siūlyčiau pasidaryti papildomą - rankinį - ventiliatoriaus įjungimą.
Kažkaip nepastebėjau šito. Man, kaip tik atvirkščiai, atrodydavo, kad gal kiek ir per anksti įsijungia ventiliatorius.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Klausimai apie mano Saab 9000 2,3 eco power
Gali ir nebūti 2-jų greičių: http://www.fitdownload.com/wiring-diagram/cooling-fan-circuit-in-system-wiring-diagram-of-1997-saab-9000-58770.html
1991 m. schema kitokia: http://www.wiringdiagrams21.com/2010/12/15/1991-saab-9000-radiator-cooling-fan-wiring-diagram/
1991 m. schema kitokia: http://www.wiringdiagrams21.com/2010/12/15/1991-saab-9000-radiator-cooling-fan-wiring-diagram/
SAAB 900
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: Klausimai apie mano Saab 9000 2,3 eco power
Sveiki. Nerandu niekur info. Kokio storio stovi priekyje stabilizatorius saab 9000?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Klausimai apie mano Saab 9000 2,3 eco power
Nori pasakyt per tiek laiko dar nesi keites ivoriu, as kas pusmety turbut keisdavau priekines, kiek pamenu du variantai galimi, bet daznai ta vieta buna gerokai pasimalus jau, tai netinka nei vienas
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: Klausimai apie mano Saab 9000 2,3 eco power
sarasand rašė:Nori pasakyt per tiek laiko dar nesi keites ivoriu, as kas pusmety turbut keisdavau priekines, kiek pamenu du variantai galimi, bet daznai ta vieta buna gerokai pasimalus jau, tai netinka nei vienas
Aš įvores poliuretanines susidėjau ir pamiršau.Stabilizatoriaus traukes nusipirkau ir toks vaizdas kad skylė mažoka nors pagal kodą kaip ir turi tikti.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: Klausimai apie mano Saab 9000 2,3 eco power
Hello. Prašau pagalbos. Lūžo sankabos pagrindinio cilindriuko (kur prie sankabos pedalo) laikiklis. Nu ir reikia keisti visą konsolę, kuri laiko pedalus arba išėmus susivirinti lūžusią vietą. Problema ta, kad nelabai gaunasi išlupti tą konsolę. Atsukus varžtus, kurie matosi, vistiek kaip įkalta ji laikosi. Gal kas daręs tokį darbą ir papasakosit kaip ten kas.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių