Sveiki, šiandien pastebėjau, kad į galvą einanti šlanga keistai nesandariai stovi. Paklebinau ir pabandžiau ištraukt ją, lengvai išsiėmė:
ups
Spėju, čia kreivarankių darbas po variklio remonto , vis atrandu visokių naujų dalykų nedadarytų ir prihakintų.
Klausimas, ar labai critical šitas dalykas, ar rizikinga važiuoti?
Gal kas nutuokiat kiek ta šlanga su sveiku antgaliu kainuotų ir ar teks galvą nuimti, kad ją normaliai įtaisyti?
Nutraukta šlanga nuo 2.3 galvos
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 56
- Užsiregistravo: 2015 Kov 09, 20:54
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Re: Nutraukta šlanga nuo 2.3 galvos
Viskas čia gerai. Tai alsuoklio/karterio ventiliacijos žarna. Tiesiog įstatyk ją atgal.
Plus tai ne į galvą ji pajungta o į galvos dangtelį...
Plus tai ne į galvą ji pajungta o į galvos dangtelį...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- drh
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1165
- Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
- Miestas: Vilnius
Nutraukta šlanga nuo 2.3 galvos
pjezo rašė:Viskas čia gerai. Tai alsuoklio/karterio ventiliacijos žarna. Tiesiog įstatyk ją atgal.
Plus tai ne į galvą ji pajungta o į galvos dangtelį...
+1
Saab 9-5 2,3t Vector MY02 LPG
Honda Deauville NT650V
Honda Deauville NT650V
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 56
- Užsiregistravo: 2015 Kov 09, 20:54
Re: Nutraukta šlanga nuo 2.3 galvos
OK, ačiū
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 9 ir 0 svečių