Problema su slegiu
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 8
- Užsiregistravo: 2015 Rgs 20, 18:41
Problema su slegiu
Kolektyvas reikia pagalbos , galbut kazkas jau buvote susidure su tuom ir zinosite kame beda ir kur reikia ieskoti . Variklis 2.3t aero . Simptomas toks : perjunginejant begius , turbina lyg praranda slegi ir turi uzsipusti per naujo . Tad permetant begi susitampai ,ir taip kaskart kai tik permetineji begi , jei laikai ant aukstu apsuku , tos vadinamos "duobes" nepajauti . Seip visa kita ciki , dirba kaip laikrodis , skrenda kaip vejas...galbut dar ir greiciau )
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Problema su slegiu
Daro pššš garsa variklis kai permeti bėgi? blow off valve gal įsidėjas?
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- Mark
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 302
- Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Problema su slegiu
Butu bovas idetas tai check degtu tai gal ten viskas gerai tik ponas nepriprates su turbo vazinet? Kad turbo pravalas vadinamas yra
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 8
- Užsiregistravo: 2015 Rgs 20, 18:41
Re: Problema su slegiu
bov"o nera ) , check nedegtu jei viskas butu padaryta profesionaliai ir su atitinkama technika . AS SUPRANTU kas ira sraige ir kaip ji veikia , o turbo pravala siam modeliui jauciu visai prie kitokiu variklio darbiniu salygu/apkrovos . esme tokia jei vaziuoju kaip senelis , svelniai is begio i begi , be didesniu sukiu , viskas ok , jei uzkeliu ir keliauju i sekanti begi , krentu i duobe , is kurios sunkiai islipu , ir taip kaskart pajudinus begiu rankena . Salia sedintis keleivis ir tas pajuto kad kazkas negerai...
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Re: Problema su slegiu
SAAB 9-5 ?
Teoriškai galėtų būti taip, jei neatsidaro bovas- tada kai atleidi akceleratorių,sklendė staiga užsidaro, slegis negali nueiti recirkuliaciniu keliu ir stabdo turbinos sparnuotę.
vėliau kai perjungiamas bėgis- turbina turi iš naujo įsibėgėti
Teoriškai galėtų būti taip, jei neatsidaro bovas- tada kai atleidi akceleratorių,sklendė staiga užsidaro, slegis negali nueiti recirkuliaciniu keliu ir stabdo turbinos sparnuotę.
vėliau kai perjungiamas bėgis- turbina turi iš naujo įsibėgėti
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Problema su slegiu
pjezo rašė:SAAB 9-5 ?
Teoriškai galėtų būti taip, jei neatsidaro bovas- tada kai atleidi akceleratorių,sklendė staiga užsidaro, slegis negali nueiti recirkuliaciniu keliu ir stabdo turbinos sparnuotę.
vėliau kai perjungiamas bėgis- turbina turi iš naujo įsibėgėti
Belerasytojau, tau klausimas- ar besupranti kas per sudas yra BOV, ir ka daro turbina?
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Re: Problema su slegiu
Rudik rašė:pjezo rašė:SAAB 9-5 ?
Teoriškai galėtų būti taip, jei neatsidaro bovas- tada kai atleidi akceleratorių,sklendė staiga užsidaro, slegis negali nueiti recirkuliaciniu keliu ir stabdo turbinos sparnuotę.
vėliau kai perjungiamas bėgis- turbina turi iš naujo įsibėgėti
Belerasytojau, tau klausimas- ar besupranti kas per sudas yra BOV, ir ka daro turbina?
Klausimas tau- nepavargai visus įžeidinėdamas?
Matomai realiam gyvenime esi ant tiek menkysta, kad tik forume žemindamas kitus gali pakelti savo savivertę.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Problema su slegiu
Jei manai, kad pastabos, kad rasai vejus, tamsta zemina... tai matyt realiam gyvenime esi ne siaip "pilotas"... o "pilotas-kosmonautas"
- svitas
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 13
- Užsiregistravo: 2015 Kov 18, 10:59
Re: Problema su slegiu
Nežino kaip itavo užduota klausimas atsakyti tai užtat ir stumia kad kazkas ižeidinejai darko prisigalvoja, bet neitavo klausima atsako belerašiti .
Saab 9-5 2.3t 136kw TD05HR-16G6-9.8T 1000cc Stage 4 ?kw B235E 2001
Panevėžys
Panevėžys
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 8
- Užsiregistravo: 2015 Rgs 20, 18:41
Re: Problema su slegiu
pjezo tiketinas variantas . darant diagnostika atradome jog kvailioja "Boost pressure control valve" , kuris atsakingas kad atidarytu "bypass vale" , kitaip vadinama BOV'a . Klaida panaikinom , taciau faktas kad ji reikes pasikeisti . Tuomet uzsienio forume radau stai toki varianta
" http://www.saab-tuners.com/trionic-7-tu ... nederlands "
pasinaudojus situ patarimu , taretu atkristi tavo teorija , taciau manieji simptomai vistiek isliko tie patys . Mano sekantis zingsnis bus pasikeisti zvakes , o tuomet pabandyti isideti kita kasete , sakau gal ji i pabaiga .
" http://www.saab-tuners.com/trionic-7-tu ... nederlands "
pasinaudojus situ patarimu , taretu atkristi tavo teorija , taciau manieji simptomai vistiek isliko tie patys . Mano sekantis zingsnis bus pasikeisti zvakes , o tuomet pabandyti isideti kita kasete , sakau gal ji i pabaiga .
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Re: Problema su slegiu
Irmantasb235 rašė:pjezo tiketinas variantas . darant diagnostika atradome jog kvailioja "Boost pressure control valve" , kuris atsakingas kad atidarytu "bypass vale" , kitaip vadinama BOV'a . Klaida panaikinom , taciau faktas kad ji reikes pasikeisti . Tuomet uzsienio forume radau stai toki varianta
" http://www.saab-tuners.com/trionic-7-tu ... nederlands "
pasinaudojus situ patarimu , taretu atkristi tavo teorija , taciau manieji simptomai vistiek isliko tie patys . Mano sekantis zingsnis bus pasikeisti zvakes , o tuomet pabandyti isideti kita kasete , sakau gal ji i pabaiga .
Jei darysi bovo valdymą tiesiogiai nuo kolektoriaus slėgio- reikėtų "apversti" bovą- statyti taip, kaip jis statomas saab 9000 (kuriama bovo valdymas yra tiesigiai nuo kolektoriaus slėgio, be jokių papildomų vožtuvų) - tiesiog išimi bovą, ir apsuki, sukeiti vietomis pajungimus.
jei to nepadarysi- sistema veiks, bet bus šioks toks vėlavimas, ir turbinos sparnuotė (kompresoriaus dalis) trumpam vėl gaus padidintą slėgį, bus kažkiek stabdoma.
daugiau info gali rasti:
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=206993
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 8
- Užsiregistravo: 2015 Rgs 20, 18:41
Re: Problema su slegiu
nesinori daryti tokiu "chalturkiu" , norisi isaiskinti beda ir ja pasalinti , Beja cia negali buti kaltininkas " wastegate pressure actuator " ?
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 471
- Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47
Re: Problema su slegiu
Cia ne haltura, o must have modas, atsigauna masina iskarto.
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Problema su slegiu
Irmantasb235 rašė:pjezo tiketinas variantas . darant diagnostika atradome jog kvailioja "Boost pressure control valve" , kuris atsakingas kad atidarytu "bypass vale" , kitaip vadinama BOV'a . Klaida panaikinom , taciau faktas kad ji reikes pasikeisti
O kartais BPC ne Wastegate atidarinėja? Iš BPC eina 3 šlangutės vienas į įsiurbimo vamzdį (cobra), kita iš turbinos ir kita į wastegate.. Turbina sukasi ir kelia slėgį ir bpc kai tam tikrą slėgį pasiekia nukreipia į wastegate ir atsidaro išmetimas kad turba nepersipūstų.. Tai tau čia gali būt paprasčiausiai kad bazinį slėgį pučia ir tiek.. Wastegate tavo atveju gal atsidaro pasiekus 0.5bar ar kiek ten ir normaliai taip ir neužpučia.. Pažėk ar turbos rodyklė iki raudonos padalos pakyla ir bus +- aišku..
Dėl žvakių ir kasetės tai nesamonė mano nuomone, jeigu tau turbina slėgio nekelia tai reiškia su ja kažkas ir yra.. Na arba tu nori 3 bėgiu ant 50 kad tau iškart pūstų ta turbina..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 8
- Užsiregistravo: 2015 Rgs 20, 18:41
Re: Problema su slegiu
Sutinku , gal ir atsigauna , taciau automobilio architektai manau sukure varikli ir jo sistema taip kad viskas butu sustiguota ir dirbtu kaip laikrodis , o mes teoriskai galima pridaryti daug , bet ar tai tikrai tikslinga ? tad as apsiribosiu tuom kad surasiu beda ir ja pasalinsiu . Isbandziau ir "bolt" moda ir kitu anksciau minetu variantu , bet kad pajusciau kazkoki skirtuma , nebuvo , tad viska sustaciau atgal i savo vietas . Sekantis zingsnis bus patikrinti ar wastegate atsidaro prie savo gamykliniu parametru , DAIVANAS tavo ziniomis prie kiek turi atsidaryti ? jei neklystu 0.37-0,42 bar. galbut reikes sureguliuoti kojele .
Malonu sulaukti jusu diskusiju ir pasiulymu , pats neesu didelis mechanikas , tad diskutuodami galime daug...
Malonu sulaukti jusu diskusiju ir pasiulymu , pats neesu didelis mechanikas , tad diskutuodami galime daug...
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių