O APC vožtuvas tikrinamas štai taip:
-Peržiūrimos visos storosios šlangutės (C,W,R), kad nebūtų jokių įtrūkimų, užsikimšimų ir pan.
-Atjungus vožtuvą pabandome pūsti (burna) į C skylutę. Turėtų prasipūsti į W, bet ne į R.
-Jei turim ir mokam naudotis multimetru, matuojam varžą tarp vidurinio ir kraštinių kontaktų. Turėtų būti apie 3 omus.
Jei viskas tvarkoj, bet vistiek šūdas gaunasi, tai reikėtų pabandyt pakeist vožtuvą į tikrai tikrai veikiantį. Dar gali būt nusprogęs tranzistorius ECU viduje, atsakingas už APC valdymą. Ar dar koks velnias..
Visiškai naujo pirkt neverta finansiškai, geriau šiek tiek modifikavus ECU, dėt vožtuvą nuo 9-5'o.
9000 slegio bangavimas
- Edgaras'
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 910
- Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
- Miestas: Panevėžys-Kaunas
Re: 9000 slegio bangavimas
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: 9000 slegio bangavimas
ShypaZ, kad tikrai nekiltų pagundų pirkti naują 9k'o APC- kaina 400-500Lt.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 269
- Užsiregistravo: 2005 Gru 21, 09:22
Re: 9000 slegio bangavimas
ShypaZ rašė:AUGIS rašė: Ir nera jokios cia samadielkos is kur cia istraukei, is kur pas jus tiek negatyvo? normalus variklis tvarkingas, tik as dabar supratau kad po pakeitimo bus FTP sudeta viskas, paciam keista pasirode nes spydike nebuvo apc daciko. Tai va video aiskiai matosi kas darosi, tai kiek supratau liko kaltininkai APC arba wastegto tas vakuminis voztuvas kuris darineja sklende. Bovas tai sveikas, laikosi atidarytas pastoviai, ant laisvo uzsidarineja prie slegio irgi normaliai, bandziau papust su burna ir patraukt tai pilnai laiko membrana
Jokio negatyvo, tiesiog lygiai tą patį dariau prieš pora metų su saviškiu net gauge toks pats .Rezultatas panašus tik kad slėgis kilo max 0,6- 0,7
pareguliavau bazinį slėgį pagal http://www.saab9000.com/procedures/exha ... ostadj.php ir laimingas važinėju iki šiol. Bet jeigu pas patį 125 kw ir FTP? Tada tyliu.
SAAB 9000 CSE 2,3LPT 97
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: 9000 slegio bangavimas
Pasibedavosiu ir as. Tiksliau, noriu truputi info. Iki kokiu apsuku turetų laikyti turbina 1 bar slėgį? Bent maždaug. Pažaidžiau šiandien kelionėje su ELM. Tai pastebėjau, kad labai dažnai nesugebama užpūsti 1 bar. Bet nevisalaik. Ketvirta šaiba prie 90 km\h užpučia 08. Ant traukos tas trūkumas jaučiasi neblogai.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- Maximus
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 494
- Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: 9000 slegio bangavimas
Romeo rašė:...
Kaip taisykle, realiam gyvenime, nera tokio dalyko kad va tiek ir tiek turi laikyti toki ir toki slegi.
Taip, yra tam tikri boost request map'ai, kurie kiekvienoj softo versijoj gali buti skirtingi.
Kur spaudziant beveik ar pilna dugna, baras ar beveik baras, reikalaujamas nuo pat pradzios (kur jo fiziskai dar buti negali) iki pat 4500 rpm, ir veliau po 4500 yra zenklus nuosmukis, nes TB25 fiziskai ne labai ir pajegi kazkam virs to.
Bet visa tai, pasikartosiu, - priklauso nuo daugelio faktoriu, ir nuo agregatu bukles taip pat.
Tad realaus gyvenimo parametrai gali laaabai skirtis idedant viena ir ta pati stock'ini kompa i dvi skirtingas bet vienodo gamyklinio setup'o stock'ines masinas.
Na, tikiuosi daugmaz aiskiai parasiau.
Beje, visus tuos vaziavimo skirtumus ne tik galima pastebeti bandymu metu, bet ir pamatuoti tam tikru prietaisu pagalba.
Tikslus manometras pagelbetu daug daugiau nei tas ELM.
Tarp kitko, koks ikistojo FPT kompo p/numeris?
P.S. kiek pamenu pas tamsta buvo su baipasu kazkokios problemos?
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: 9000 slegio bangavimas
Dėl p/numerio parašysiu rytoj. Dabar nepasakysiu. Su baipasu tokios ten ir problemos. Nėra vožtuviuko. Kai jį gausiu bus sutvarkyta:-)
Dar tokis klausimas: Ar verta galvoti apie EBC vietoj APC su stock ECU ir kitais stock agregatais. Žavi tuom, kad gauni gaugą tikslų ir gal stabilesnį slėgį(bet ar tai gerai)? Pradėjau domėtis jais, bet nežinau ar verta tiek merkti pinigų.
Dar tokis klausimas: Ar verta galvoti apie EBC vietoj APC su stock ECU ir kitais stock agregatais. Žavi tuom, kad gauni gaugą tikslų ir gal stabilesnį slėgį(bet ar tai gerai)? Pradėjau domėtis jais, bet nežinau ar verta tiek merkti pinigų.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: 9000 slegio bangavimas
Maximus rašė:
Tarp kitko, koks ikistojo FPT kompo p/numeris?
Taigi, esamo ECU part nr: 4301917. Kažką naudingo galima sužinoti?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių