Klausimai apie mano Saab 9000 2,3 eco power

dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Standartinė dr.amber » 2009 Gru 02, 09:01

o kai dėl kažkokių priežasčių sureguliuoti nepavyksta, gaunam fuelcut, tokį kaip filmuke.
Romeo atveju tikrinti ar nestringa WG (mažai tikėtina) APC vožtuvą (fig patikrinsi, jei bėda vienkartinė buvo) ir žarneles (vėlgi viskas bus tvarkoj, jei bėda vienkartinė)
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Gru 02, 09:12

Audris rašė:Iš turbinos į APC vožtuvą ateina tik viena šlangutė - tai galima sakyti valdymo slėgis.
kai nukreipia į vamzdį esantį prieš turbiną, turim raketą :) (overboost;ą).


he. kaltas :lol:
visai pamirses buvau kad ta "abratke" jungiasi nie i sraige o priesais ja i paemimo vamzdi:)
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2009 Gru 02, 09:25

dr.amber rašė:o kai dėl kažkokių priežasčių sureguliuoti nepavyksta, gaunam fuelcut, tokį kaip filmuke.
Romeo atveju tikrinti ar nestringa WG (mažai tikėtina) APC vožtuvą (fig patikrinsi, jei bėda vienkartinė buvo) ir žarneles (vėlgi viskas bus tvarkoj, jei bėda vienkartinė)


Man vis iškyla klausimas - argi nutraukus kurą gaunasi toks smūgis - (esu jį ne kartą patyręs). Apsauginis jungiklis atjungia tik siurblio relę; ne purkštukus. Kažkiek laiko jie kuro dar gauna - slėgio reguliatorius, rampa ir pan. Ta prasme man labiau tikėtinas degimo atjungimas dėl overboost'o staiga pakilus apsukoms... kaip manote?
SAAB 900
dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Standartinė dr.amber » 2009 Gru 02, 09:42

man kažkaip mintis atjunginėti kuro siurblį labai nepatinka, vistik sumažės kuro slėgis, reiškia gausim liesą mišinį ir dar didesnę detonaciją, kol nukris turbo slėgis.
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Standartinė Romeo » 2009 Gru 02, 09:42

Vaziuodamas y darba pamaigiau akseleratoriaus pedala. Viskas tvarkoje, niekas nesidauze, niekas nesipurte. Stebejau APC rodykle - viskas grazu. Taip ir nesupratau kas jam vakar tuo metu nepatiko.
Beja, o atsiradus detonacijai ja galima pajusti? Ar tik vargsas stumoklis tai jaucia? :)
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2009 Gru 02, 12:34

Girdisi variklio tiksėjimas; 16V silpniau, 8V - garsiau. Anksčiau važiunėjant tarybiniais automobiliais į kalną gana gerai jausdavosi. Ypač juntamas kai degimas ankstyvas. Buvo net toks terminas - kala pirštai :)
SAAB 900
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2009 Gru 02, 15:21

Audris rašė: Anksčiau važiunėjant tarybiniais automobiliais į kalną gana gerai jausdavosi. Ypač juntamas kai degimas ankstyvas. Buvo net toks terminas - kala pirštai :)
Arba uzgesindavai varikli,o jis dar kelis kartus pasipurtydavo ir pirstais sukaldavo.Kiek atsimenu,buvo kaltinamas blogas benzinas.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Juozapas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 135
Užsiregistravo: 2006 Gru 27, 05:57
Miestas: Marijampolė

Standartinė Juozapas » 2009 Gru 02, 22:03

čia jau detonacija
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2009 Gru 03, 20:14

Romeo rašė:Beja, o atsiradus detonacijai ja galima pajusti? Ar tik vargsas stumoklis tai jaucia? :)

Detonacija galima ir akimis pamatyti.
O apie ta smugi... ziurint prie kokiu apsuku jis buvo.
Jei prie ~6500 - visks normoj (aisku jei nestiprus;)
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Standartinė Romeo » 2009 Gru 03, 21:14

Maximus rašė:
Romeo rašė:Beja, o atsiradus detonacijai ja galima pajusti? Ar tik vargsas stumoklis tai jaucia? :)

O apie ta smugi... ziurint prie kokiu apsuku jis buvo.
Jei prie ~6500 - visks normoj (aisku jei nestiprus;)


Tu cia apie ribotuvo atmetima? Cia buvo kitoks. Laikiau apsukas tolygiai mazdaug ties 4000 ir kai uzmyniau iskart smugis. Ir toks nemalonus, stiprokas. Kol kas tai buvo vienkartinis nuotykis. Daugiau nepasikartojo ir tikiuosi nepasikartos :)
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Gru 03, 22:12

Man yra panasiai buve, tai viena zvake durniojo, bet budavo pasalinis poveikis, po smugio dar ir netraukdavo, pakeiciau zvakes ir daugiau nepasikartojo.
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2009 Gru 03, 23:14

Butu gerai jei vien tik zvakiu pakeitimu apsiribotu zmogus.
Cia gali buti ir kasetes simptomai...
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Standartinė Romeo » 2010 Sau 06, 13:37

Padekit kolegos. Ar APC voztuvas turi skleisti garsus? Reikalas tas kad pradejo masina purtytis ant laisvu apsuku. Atsidariau kapota ir isgirdau kad duodant gazo tuo metu zyzia APC. Kai variklis dirba ant laisvu zyzimo nera. Anksciau lyg ir nepastebejau to garso.
Jeigu atjungciau fyske nuo APC tam kad suzinoti ar tas purtymasis del jos kaltes ir pasivazineciau, nepakenkciau kamnors?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2010 Sau 06, 13:44

Romeo rašė:Padekit kolegos. Ar APC voztuvas turi skleisti garsus? Reikalas tas kad pradejo masina purtytis ant laisvu apsuku. Atsidariau kapota ir isgirdau kad duodant gazo tuo metu zyzia APC. Kai variklis dirba ant laisvu zyzimo nera. Anksciau lyg ir nepastebejau to garso.
Jeigu atjungciau fyske nuo APC tam kad suzinoti ar tas purtymasis del jos kaltes ir pasivazineciau, nepakenkciau kamnors?


nesu girdejes, kad zystu.

atjungimas nepakenks- tiesiog "nevalins"- visa laika pus tik bazini slegi, bus ta pati LPT.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2010 Sau 06, 14:29

Zyzia retkarčiais ne pas vieną; gal kažkur kontaktas blogas; gal detonacinis nuo gazo per daug jautriai sureaguoja. Atjungti, kaip rašė pjezo, galima. Turba pūs tik iki bazinio slėgio - sutaupysi degalų :)

Ant laisvų purtosi ne nuo APC.
SAAB 900

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių