Puslapis 23

Re: tmocke 9-5, 2001 b205e AT

Parašytas: 2015 Kov 06, 18:43
Grazvis
nu netikiu tais super tolygumais, nors tu ką :roll: pirma, tekinant ant ašies - sistema yra neizoliuota nu virpesių ir gali atsirast išdaužymai. antra, dėl mažo disko sukimosi greičio nepavyksta padaryti tolygaus paviršiaus glotnumo. trečia - pakabos elementai patiria ne itin tam reikalui apskaičiuotas žemo dažnio vibracijas.
O kas liečia tai, kad po staklių yra netolygumas ir kodėl ant ašies gaunasi "geriau" - todėl, kad diskas uždėtas ant staklių ir nutekintas gauna naują simetrijos ašį, o nuėmus nuo griebtuvo ir statant ant ašies - to centro nebepagauni. nebepagautum ir tada, jei tą patį diską dėtum ant tų pačių staklių antra kartą.

Re: tmocke 9-5, 2001 b205e AT

Parašytas: 2015 Kov 06, 21:49
tmocke
Pagaliau argumentuotas komentaras.

Del visu triju argumentu sutinku.
Diskai tikrai nera super glotnus ir idomu kaip tai itakos tolimesni devejimasi.
Kokia itaka tekinimo vibracijos padare pakabos elementams taip pat nezinau, bet kazkodel manau, kad jie nebuvo reiksmingi.

Isbandziau tekinima ant stakliu - daugiau niekada to nedarysiu.
Isbandziau tekinima ant asies - kol kas tik teigiami atsielipimai.
Nauji diskai. Jau buvau pasiruoses pirkti, taciau norejau isbandyti asini tekinima.

Galim daryt test draiva, bus viskas aisku. :))

Re: tmocke 9-5, 2001 b205e AT

Parašytas: 2015 Kov 06, 22:07
Grazvis
Glotnumas priklauso nuo ruošinio sūkimosi greičio ir įrankio pastūmos. Natūralu, jei mažas sūkimosi greitis, įrankio pastūma turi būti itin maža, o su milimetrovkėm tikrai nieks nesižais.
Kas liečia įtaka viskam - dėl netolygaus paviršiaus mažėja sukibimo plotas (daug pav. nelygumo ekstremumų, t.y. Didelis šiurkštumas) mažesnis stabdymo plotas, greičiau "skutamos" kaladės ir t.t.
O kas liečia vibracijas -svarbu nebūtų pasiekta modalinė reikšmė :) t.y. Nebūtų pasiektas savųjų virpesių dažnis, tada blogai. Bet čia jau kosmosas ir knibinėjimasis :)

P.S. Jei nuimsi diską ir vėl uždėsi, vėl galėsi lėkt tekint:)

Re: tmocke 9-5, 2001 b205e AT

Parašytas: 2015 Kov 06, 22:22
tmocke
Dėl nuėmimo ir uždėjimo, taip tikrai reukės pertekint.

Įdomu ar naujas diskas ir sena stebulė yra idealiai suderinti vienas su kitu.

Re: tmocke 9-5, 2001 b205e AT

Parašytas: 2015 Kov 06, 22:37
Grazvis
Be abejo, kad ne. Naujas diskas yra geros paviršiaus kokybės ir tvarkingos geometrijos, bet ne koncentriškas su ašimi.

Re: tmocke 9-5, 2001 b205e AT

Parašytas: 2015 Kov 07, 21:27
selvedre
kažkaip jūs čia kosmines problemas nagrinėjat, kaladėlė prisitrina prie nelygumų ir viskas ten gerai su stabdymo plotu, o važiuoklė dar ne tokių virpesių patiria važiuojant gatve. O jei jokių vibracijų nesijaučia nei stabdant, nei šiaip važiuojant ir viskas - valio, sliekų nėra ko ieškot :)

Re: tmocke 9-5, 2001 b205e AT

Parašytas: 2015 Kov 08, 10:25
aurissan
Bet tą ir sako, kad ne vien stabdymo plotas yra rūpestis. Šiaip nieko nėra geriau už naujus diskus/komplektą.

Re: tmocke 9-5, 2001 b205e AT

Parašytas: 2015 Kov 08, 12:11
tmocke
Nauji diskai, turi gera pavirsiu ir stori, bet naujo disko asis idealiai nesutampa su stebules sukimosi asimi. Uzdejus naujus diskus pradzioje stabdziai buna puikus, taciau, del tos pacios asies nebuvimo atsiranda plonesnes disko vietos ir suapvaleja kaladeles, ko pasekoje atsiranda vibracija ir mazeja kaladeliu plotas.

Ant asies tekinti diskai gerai, nes jie turi ta pacia sukimosi asi kaip ir stebule. Naturalu, mazeja storis ir pavirsius nera idealus. Taciau ilgainiui neatsiranda plonesniu disko vietu ir neapvaleja kaladrliu krastai.

Ant stakliu tekinti diskai neturi tos pacios sukimosi asies kaip ir stebule, gali netureti idealaus pavirsiaus ir prarandamas storis.

Manau, darysiu dar viena eksperimenta ir tekinsiu naujus galinius disku, kad pamatyti koks nuokrypis susidaro tarp stebules ir disko.

Re: tmocke 9-5, 2001 b205e AT

Parašytas: 2015 Kov 08, 13:16
Rudik
Tai, tipo, jei stebule eina "astunke" tai ir diskas pasidaro "astunke" :?

Parašytas: 2015 Kov 08, 13:32
romask
Neastunke. Ji kaladeles bando nuobliuoti iki "tiesaus" :) bet ta sugeba turbut tik tos super duper sportines, su kuriom diskas neturi sansu susiraityt :)

Re: tmocke 9-5, 2001 b205e AT

Parašytas: 2015 Kov 08, 20:17
tmocke
Diskas pats netaps astunke, bet jis didesne amplitude atkartos stebules ,,astunke". Diskas besisukdamas vienoje puseje palies viena kaladele ir uz 180o palies kitos puses kaladele.

Visos kaladeles siek tiek devi diska, ir tie susidare aukstesni taskai (diske) laikui begant nusitrins, diskas suplones.

Re: tmocke 9-5, 2001 b205e AT

Parašytas: 2015 Kov 12, 19:46
tmocke
Su stabdžiais baigta,esu patenkintas stabdymu:
Priekis - OEM diskai su Ferodo Premier kaladėlėmis
Galas - TRW diskai ir kaladėlės.

Paeksperimentavau su SID ir ACC apvšvietimu. Neapsisprendžiu kas labiau prie akies limpa, ar originali oranžinė, ar žalia, ar raudona ekranėlių spalva.
Pakeistos visos panelės lemputės į LED. Reikia pakeisti ir radijos lemputes, kad išlaikyti spalvinį balansą.

P.S. Realybėje raudona yra raudona. Telefonas atvaizdavo kaip rožinę. :)

Re: tmocke 9-5, 2001 b205e AT

Parašytas: 2015 Kov 12, 20:45
bruzas
Jei raudona, tai raudonai viska reiktu daryt, kaip kokioj audinej. Zalias ekranelis jegovai atrodo, bet sau nedaryciau. Mygtukams nekeitei dar? Idomu kaip LED'as sklaidys sviesa sonu pasuktas

Re: tmocke 9-5, 2001 b205e AT

Parašytas: 2015 Kov 12, 21:36
tmocke
Pabandžiau pavažiuot su nauja spalva - raudona. Išvada - raudonos nebus, visai iškrenta iš konteksto.

Mygtukai dauguma su LEDais. Jei atkreiptum demesi i ACC mygtukus, pastebetum, kad viršutiniai mygtukai blankesni. Reikia galvoti kaip sklaidyti LED šviesos srautą.

Dabar padaryta pilnai žalia, kaip 9-3ss. Nuotrauka nekokia, viskas nėra taip ryšku.

TCS, Winter, centrinio, pavarų indikatoriaus, ACC ir SID lemputės pakeistos į LED.

Panelės lemputės yra 3 rūšių, 8mm, 10mm ir 12mm diametro. Atitinkamai EBAY galima rasti visų trijų dydžių LED lempučių. T3, T4,2 ir T4,7. Aš pirkau čia http://www.ebay.com/usr/3c-made-in-chin ... 2749.l2754

Re: tmocke 9-5, 2001 b205e AT

Parašytas: 2015 Kov 28, 20:51
tmocke
Šiandien pamatuotas grandinės įtempėjas -14,5. Laikas pradėt atidėdinėt pinigus grandinės keitimui. :)
Paskutiniai du krapštymaisi prie automobilio buvo su pasekmėmis - pervežiau stabdžių kreipiančiąją - nulūžo. 90 min papildomo galvos skausmo. Šiandien įdėdamas grandinės įtempėją atgal į bloką, sugebėjau ir jį nulaužt... Prisuku, priveržiu, nuimu raktą. Mintyse ,,reikia dar paveržt" - uždedu raktą ir nulaužiu. Gerai, kad turėjau donorą ir iš bloko išsisuko su pirštais.
Baigta žaisti su salono apšvietimo spalvomis, grįžo originali oranžinė. Beveik visos mygtukų lemputės pakeistos į LED. Buvo memažai eksperimentavimo, tačiau man labiau patinka atspalvis (LED).