Geda, bet tenka pripazinti savo klaida
Dar pries savaite kai keitem eiline deze TurboX projektui, Prusas klause kuria puse deti sankabos diska, tai as pasijuokiau kad jis skaityt nemoka, kur parasyta "gearbox side", bet pats tai sugebejau ydeti diskely atvirksciai
Demferines spyruokles vos vos lietesi y smagracio/alkuninio varztus ir to uzteko, kad ismynus sankaba, diskas nenustotu suktis ir neleistu yjungti pavaru. Zodziu, apverciau diska ir sankaba veikia gerai, bet tada paaiskejo kita beda. Variklis kuriasi, dirba, reaguoja y gaza, pradeda vaziuoti, bet vos tik ysiurbimo kolike vakuumas pereina y slegy variklis pradeda tampytis, purtytis, duslintuve saudyti ir toliau nebevaziuoja. Sudejau naujas NGK zvakes, laidus, paskirtymo dangtely, skriejika bet tas pats sudas. Savaitgaly buvau gimtineje, tai is kito OGio pasiemiau kuro slegio reguliatoriu, purkstukus, oro srauto matuokle, paskirstytoja bet nei viena is situ detaliu jokio kintamo poveikio nedave. Zaidziau su vakuumais, atjunginejau kuro slegio reguliatoriu, paskirstytojo ankstinima.. same shit...
Kuro siurbly dejau is Jetronico ir dar buvau nuvezes restauruoti, tai nelabai tiketina kad jo nasumo neuztektu. Bet matyt teks deti manomnetra y kuro sistema ir ziureti kas darosi su slegiu vaziuojant. Bet tas variklio purtymasis man labiau panasus y degimo bedas nei y kuro misinio. Tik nelabai suprantu, kodel viskas prasideda tik tuomet, kai kolike slegis pasiekia atmosferos slegy