Puslapis 46

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 29, 10:15
Haro
Davidson rašė:Mano galva,Rudikas tik nori pasakyti,kad su ribotu biudzetu ir nezinojimu,bet labai dideliu noru konstruoti ,imanoma tik prisidirbti,o ne patobulinti.

O "patampyt uz usu" Rudikas moka ir megsta :),bet kitaip nebutu diskusijos.

Niekas negime mokedamas viena karta prisidirbsi kita karta zinosi ko nedaryt :)
pvz kad uz 500lt masinos is atmosferines i turbinine neperdarysi nieko nemokedamas, viena karta pasimokai nusiperki turba uz 300lt idedi i koki vargana golfa dar papildomom medzegom isleidi 200lt prie kompo nagu nekisi ir bandai vazuot is pradziu nustatai maza slegi duok dieve ir ziuri kad dar motoro resursas laiko tada pakeli slegi ir stebiesi kodel svaistikliai lenda i lauka paziuret kas cia taip gerai gyvena :)
cia geriausias variantas kai uztenka proto kad idetum turba turedamas 500lt jai neuztenkla visa projekta ismeti.
ce nesenai buvo vienas zmogeliukas kuris labai norejo greit vazuot turet dideli slegi tik pamirso intekuleri isidet kiek zinau baigesi islydytu stumuokliu. na bet dabar pabande zino kad norint daug pust reikia isidetri kas suspausta ora ausins. gyvenimiskos pamokos isejo i nauda :)

ir apskritai bent jau as nesakau kad seni 900ukai buvo blogai sukonstruoti gatvei vazuoja jie tikrai smagiai ir netiketai... ir konstrukcija nera bloga... savo laiku net gera buvo gal net labai gera...
Cia turbut daugelis noriai tiki i grazia saabo pasaka, visi bent kiek fanatai, bet su fanatizmu trasoj nesvarbu kokioj rali ziede raly krose ir net drage toli neisi ten reikia sprendimu kurie masina labiau pritrauktu iki siu dienu o jai finansai leidzia ir jas apklenktu...
varzybose viska lemia sekundes ar net ju dalys tad jai nekonstruosi toli neisi...

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 29, 10:21
Marrat
Davidson rašė:Mano galva,Rudikas tik nori pasakyti,kad su ribotu biudzetu ir nezinojimu,bet labai dideliu noru konstruoti ,imanoma tik prisidirbti,o ne patobulinti.

Vat, Rudiko pagalba galėtume išsikapstyt iš tos riboto biudžeto ir nežinojimo duobės, o dabar mes pasmerkti prisidirbti...

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 29, 10:30
PRUSAS
Jau visai nugrybavom :) , pradziu pradzia yra ta , kad gerb.Rudik pareiske ,kad galine pakaba sureguliuota gamykloje ir jos nereikia judint. Apie priekine Maiklas pasakes , kad viskas neblogai. Jei Rudikas izvelge kuo mes sugadinome gamyklinius nustatymus laukiau atsako , o ne video :).
Del pasiekimu TurboX komandos , kiekvieno reikalas kaip vertina, mes esame patenkinti pasiekimu nes rezultatas ne paskutinis , o jei aiskiau , tai rezultato nera , nes su isaudytais gumukais is kolektoriaus buvo beprotiskai sunku Maiklui lekt ir kokie pasiekimai butu neissaudzius neaisku...
dezes subyrejimas dar irgi nereiskia , kad blogai su vaziuokle , gali buti , kad ji pasizeide tuomet , kai vyko lenktynes ir pavaros buvo jungiamos prie max sukiu.
Todel nera reikalo burnot ar tikrint kas kietesnis , jei turi pastabu tegu skelbia , jei turi komentaru tegu raso suprantamai ir aiskiai o ne "zamarocintom"frazem. nes dabar ispudis , kad gerokai buvo pasilinksmines kai kure topika , o paskui kai supuole saika viskas nulinko :)

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 30, 10:18
Audriss99
Keistoka diskusija. Matyt kitaip ji negalėjo pakrypti...

Dėl projekto kyla begalė problemų ir klausimų. Tai natūralu. Patirties nėra (ypač kalbant apie 900 OG). Projektas galima sakyti lenktynėse/trasoj neišbandytas. O ir turimų bandymų duomenų mažoka. Žinau tik kad kuriasi sunkiai, bala žino kodėl kažkada iššaudė gumkės na ir dėžė subyrėjo (čia nieko netikėto - pašokinėjus per kalniukus esant dideliems sūkiams dauguma neatlaikytų).

Pastebėjimai:
1. Variklis. Standartas su pusėtinai pralaidžia galva, 9000 IC ir custom turba. IC ne stebuklas, turba gal ir tinkama (jos darbo taškas skaičiuotas nebuvo), bet kuriuo atveju galios dėžių laužymui užtenka.
2. Valdymas - trionikas. Čia kol kas mažiausia klausimų, pradžiai reiktų pasikeisti MAP-ą, o konsultantų yra bent jau keletas. Bet vėlgi tinkamai sureguliuoti - problema. Juzis po monstriškų savo aero perdarymų ant stendo prisuko tik standartą su degančiu Džeki Čanu... Matyt ne taip paprasta pasiekti planuotus 300 AG kasdienai.
3. Dėžė. Standartinio modelio (nors ir aero nebūtų stebuklas), numynusi beveik 300 kkm. Čia didžiausia problema - kaina.
4. Pakaba. Va čia specų netrūksta; tik nei vienas negali pasakyti kaip ją normaliai perdaryti/suderinti. Iš istorijos žinau, kad anksčiau buvo naujos žemintos kietos Lesjofors spyruoklės su Kupsto amortikais, dabar sudėtos ne pirmos jaunystės apipjaustytos standartinio modelio (118 AG) spyruoklės su jau minėtais amortikais - kas pasakys ar kirvis atitiks kotą. Stabilizatorių rodos nėra? Gal ką praleidau, bet vėlgi neprisimenu ar buvo rašoma kaip pasikeitė valdomumas žiede. Nesu pakabos specialistas, negaliu nieko patarti, bet gal pavyktų rasti duomenų kaip reguliuojama panašių OG-ių pakaba. Juolab kad ne vienas toks yra perdarytas.

Kažkur buvo info apie gr. dėžės aušinimą. Paieškosiu.
Dėl pakabos nepažadu, bet su kolegom pakalbėsiu.

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 30, 14:34
PRUSAS
Audriss99 rašė:Keistoka diskusija. Matyt kitaip ji negalėjo pakrypti...

Dėl projekto kyla begalė problemų ir klausimų. Tai natūralu. Patirties nėra (ypač kalbant apie 900 OG). Projektas galima sakyti lenktynėse/trasoj neišbandytas. O ir turimų bandymų duomenų mažoka. Žinau tik kad kuriasi sunkiai, bala žino kodėl kažkada iššaudė gumkės na ir dėžė subyrėjo (čia nieko netikėto - pašokinėjus per kalniukus esant dideliems sūkiams dauguma neatlaikytų).

Pastebėjimai:
1. Variklis. Standartas su pusėtinai pralaidžia galva, 9000 IC ir custom turba. IC ne stebuklas, turba gal ir tinkama (jos darbo taškas skaičiuotas nebuvo), bet kuriuo atveju galios dėžių laužymui užtenka.
2. Valdymas - trionikas. Čia kol kas mažiausia klausimų, pradžiai reiktų pasikeisti MAP-ą, o konsultantų yra bent jau keletas. Bet vėlgi tinkamai sureguliuoti - problema. Juzis po monstriškų savo aero perdarymų ant stendo prisuko tik standartą su degančiu Džeki Čanu... Matyt ne taip paprasta pasiekti planuotus 300 AG kasdienai.
3. Dėžė. Standartinio modelio (nors ir aero nebūtų stebuklas), numynusi beveik 300 kkm. Čia didžiausia problema - kaina.
4. Pakaba. Va čia specų netrūksta; tik nei vienas negali pasakyti kaip ją normaliai perdaryti/suderinti. Iš istorijos žinau, kad anksčiau buvo naujos žemintos kietos Lesjofors spyruoklės su Kupsto amortikais, dabar sudėtos ne pirmos jaunystės apipjaustytos standartinio modelio (118 AG) spyruoklės su jau minėtais amortikais - kas pasakys ar kirvis atitiks kotą. Stabilizatorių rodos nėra? Gal ką praleidau, bet vėlgi neprisimenu ar buvo rašoma kaip pasikeitė valdomumas žiede. Nesu pakabos specialistas, negaliu nieko patarti, bet gal pavyktų rasti duomenų kaip reguliuojama panašių OG-ių pakaba. Juolab kad ne vienas toks yra perdarytas.

Kažkur buvo info apie gr. dėžės aušinimą. Paieškosiu.
Dėl pakabos nepažadu, bet su kolegom pakalbėsiu.

1. Teisingai , variklis standartas bet ir nesinorejo uzsukt beproto. tikejomes apie 230-250. (pusiau pralaidzia tai turi omenyje isiurbimo kanalus? ) jei taip ar tikrai yra tame racijos tiek kiek popieriuje? IC manau uztenka kolkas , nes dar iki galimybiu ribos taoi kaip ropom iki kinijos. Kaip pats minejai galios lauzyt dezei uztenka :) tas ir sulaiko nuo kazkokiu paiesku apart kodel nesikuria siltas , bet cia gali but trioniko bajeriai del mazo akumuliatoriaus , bendzino siurblio ir t.t.
3.Trionikas neblogiausias dalykas ir turi neblogu variaciju. Neieskan kazkokiu individualiu sprendimu ir tikint stage numeriukais manau kad tai teisingiausias zingsnis TurboX projekte ;)
2. Deze vistik nesutiksiu tik del to kad riboja kaina. Buvo susisiekta su svedu , kuris turi tas dezutes darytas Jörgen Eriksson 7.34 Big ring and pinion
Sellholm Limited Slip Best one avalible
5 Speed Saab sport and rally gearset (best one avalible)
4 Speed primaries
Steel inforced tripods.
Oilcooler in rear.

Its the best saab box you can get.
bet kaip pats parase , tokios gal ir uztektu . Todel ilgiau pakamantinejus suzinota kad nemazai dezuciu gryzo luzusios. Reiskia ne tik kaina riboja , bet tai butu daug kartu geriau nei standartas. Jei gryztam prie to , kad su motoriuku daugiau nieko nebursim turi laikyti ir standartas (bent jau vienas gonkes) :)
4. Vaziuokle pas mus su stabilizatoriais :!: apart gumos pakeitimo i plastmase nieko ir nenuveikeme. Dabar suzeminta , turim minti ismest stabilizatoriu ir padaryt truputi minkstesni. Visur kur negaileta pinigo i projekta ir ruosta rimtesnem gonkem isigudrina sukist coilus , kas mum nebetinka :( del atliktos homologacijos. bet i visus jusu patarimus (ne video) atkreipsim demesi ir galesim padiskutuot.

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 30, 15:18
Marrat
1. Dėl IC: manau, jeigu jo pralaidumas jus tenkina (slėgio praradimas - MAP skirtumas prieš/po), lieka pasižiūrėti temperatūros (IAT) pokyčius važiuojant trasoje, jeigu neužkyla - viskas OK. Galvos pralaidumas - dėl 250 AG nesukčiau dėl to galvos (koks kalambūras išėjo :) ).
2. Trionic - tokiam projektui, manau, pats tas. Norint apsaugoti dėžę, galima boost request ne taip agresyviai sumapinti, kad būtų tolygesnis sukimo momento prieaugis. Dėl kūrimosi problemos, gal pradžioje padėtų pasijungimas online prie ECU?

P.S. Šiandien penktadienis - laukiam Rudiko :D

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 30, 19:10
Khary900
Aloha, truputi matau linksmai čia jau gyvenat...Kalbu ne tik apie šią temą,bet apie visą forumą-vietom tokių anekdotų prirašyta :lol:

Haro,jei tu čia su tuo sukepusiu stumu turėjai omenyje mane,tai atsiprašau-pas mane buvo interkuleris ir slėgis buvo nustatytas 1,2bar -tuo metu kai vyko kataklizmai variklyje-slėgis laikėsi 1,5-1,6 bar ir jo nuleisti nelabai galėjau žemiau (staigiai juk nestabdysi ar nenuspausi sankabos važiuojant ~180)-kas kur pasidarė jog jis taip sušoko-nežinau,greičiausiai čia mano chaltūra su vesgeito kojelės sriegiu pakišo koją bei tai jog laiku neišsiploviau purkštuku,nes juk mirė tik vienas stumas,visi kiti geri. Nu dzin. Atsiprašau kad ne į temą.

Kas dėl Turbo X projekto...kaip taip kalbėjau su vienu kolega,kuris turi jau sukaupęs nemažą bagažą žinių apie sportinius auto,pats sukęs ratus ir daręs projektus nuo A iki Z. Žinoma ne su Saab,bet manau čia esmės nekeičia-tikrai nebus taip jog viena markę turi kietinti pakabą ,o kita minkštinti jog pavažiuotu.
Žodžiu-jei norime pavažiuot kačergoj reikia kuo labiau kietinti amortikus ir spyruokles.Svori leisti kuo arčiau žemės-net sėdynė turi but kuo žemiau,tam kad pats sėdėtum žemai dėl svorio centro.Pati auto kuo žemiau -kiek tik įmanoma. Šiuo atveju jums reikėtu imt tuos pačius "lesfjorders" spyruokles pjaut ir žiūrėt kietesnių amortikų-kad Kupsto gamybą,dar nieko nereiškia.Kitaip kačergoj nepavažiuosit.
Kas liečia dėžės-jos byra visur-ne tik saab,bet nieko nepakeisi, ogio jį ypač jautri. Čia jau kaip Prusas minėjo gali būt jog gonkes atvažiavai ir pasikeitei karteriuką. Arba pradėt mąstyt apie kitą auto projektą. Ir man regis tikrai neminkštinti jums reikia-Maiklai,jau pamiršai kaip tavo keturduris elgdavosi posūkiuose? Aš asmeniškai niekad daugiau 70 šešto forto žiede nevažiuodavau su saviškiu-nes šikna kaip ir ant sukibimo ribos būdavo.
O čia vienas labiausiai nevykusiu auto kuris važiuoja DTM'e http://farm9.staticflickr.com/8209/8159 ... 0130_b.jpg
Ir tik nereikia čia pradėt mėtyt akmenų dabar į mane,vien tam jog čia ne Saab. Čia auto kuri standarte turi visiškai įdiotišką važiuoklę,bet visgi važiuoja DTM. Atkreipkit dėmesį-auto skrenda ore,o ratai kur stovi ? Čia ji tiesiojoj http://i261.photobucket.com/albums/ii65 ... ttroA4.jpg

Suprantu jog mano perduotos mintys jums greičiausiai bus nepriimtinos,vien dėl to jog čia tiesiogine prasme-krachas jūsų projekto dėžėj,bet stebuklų nebūna-žiedas yra žiedas,su raliniu aukščiu čia nepavažiuosi nors ir poliuratanas vietoj amortikų.

Tai tiek iš mano pusės.Smagu būtų kokį savaitgali prilėkt prie jūsų garažo ir pažiūrėt kaip jūs įsikūrėt.Sėkmės.

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Gru 12, 21:45
Rudik
Tai, kaip suprantu, nes kai kurie (cempionai ir "tuneriai", kitaip - trionic'o abuse'riai), kaip oziai, nustojo mekent, Saabo inzineriai reabilituoti.... :lol:

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Gru 12, 21:52
Marrat
Sugrįžai!.. Apmirė kažkaip be tavęs diskusija. :(
Kaip sekasi žiede "Vakaruose" ratus sukti? Kokį greitį pavyko išvystyti žiede?

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Gru 13, 02:40
Rudik
Marrat grynas Tabaki is "Mauglio"... :lol: Vienas "kaip ozys" pasisalino is temos (ir teisingai padare), antras, pritariantis, dar bando palot kazka.... :lol: Tai diskutuok, chulish tu loji cia?

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Gru 13, 09:27
Tomas-f
Vel rudikai uzgeriai? :lol: :lol: :lol:

Laukiam tavo diskusijos (bet turbut ir nesulauksim :( ) ;)
p.s. be tavo dvasios ir genealiu postu sitoi temoi diskusija nesivysto ;)
p.p.s. tavo sugrizimas i tema kazkaip primine scena is to pacio multiko (ir ta pati personaza) - o mes i siaure dumsim............. ;)

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Gru 13, 10:46
Marrat
Gal nespėjo į parduotuvę iki 22h, kad toks piktas, negražiai kalba? Kažkaip, Rudik, su tavim diskusija nesivysto - nepasakoji, kaip sekasi po miestą lakioti... O gal vakar koks Civikas apdėjo "nuo sankryžos" Taikos pr.? :D

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Gru 13, 22:01
Rudik
Nepasitaike dar tokiu Civiku, kol kas... :lol: Visas masinas, su kuriomis teko rimciau pasitampyt, pasitaikusios per mano saabizmo laikotarpi, prisimenu iki siol, uzteks dveju ranku pirstu, perskaiciavimui... ;)

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Gru 14, 10:25
Tomas-f
rudik900 rašė:Nepasitaike dar tokiu Civiku, kol kas... :lol: Visas masinas, su kuriomis teko rimciau pasitampyt, pasitaikusios per mano saabizmo laikotarpi, prisimenu iki siol, uzteks dveju ranku pirstu, perskaiciavimui... ;)


oho :lol: :lol: :lol:
na aisku kai benzo gaili, tai dar tampytis is vis butu prabanga, o dar kadangi mieste, kaip supratau, seri o ne trasoi tai ir policijai gali tekt susimoket ;)
p.s. nenuvertink civiku ;) :lol: bent galine vaziuokle senuko tikrai pranasesne ;)

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Gru 14, 12:04
Audriss99
Tomas-f rašė:...na aisku kai benzo gaili, tai dar tampytis is vis butu prabanga...
p.s. nenuvertink civiku ;) :lol: bent galine vaziuokle senuko tikrai pranasesne ;)


Žodžio „tampytis“ lietuvių kalboje nėra todėl kiekvienas jį supranta savaip...
Nuvertinsiu aš civikus - nelabai jis skiriasi nuo geležinės statinės su ratais. Neduok dieve tokiam stuktelėti į galą - liks tik priekis ir galinė važiuoklė po užpakaliu...

Šioje temoje kitaip rašyti nesiseka :-D :-D :-D