Puslapis 36

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 27, 22:24
Tomas-f
Nu rudikai tu pavarai :lol: :lol: :lol:
Kur radai pakabų reguliavimo literaturą sportui, jei ką pasidalink ;) , nes tema tai ne apie taip kaip vakaruose, miesto žiede smagu su standartine pakaba šert ir stovi tai ....... (atvažiuok į nemuno žieda su savo standartine pakaba, daeik iki sukibimo ribos ir tada gal pradesi galvot).
Dėl kasdieninio naudojimo tai net nepradėk šnekėt, nes tai visiškai kitas dalykas nei trasa.
Tu jei nori ne garažiniu tiuneriu o žiedininkų auto pasižiūrėk ir pagalvok, ką daro tarkim padanga posūkyje važiuojant sportiniu rėžimu, kur išvirtimas yra 0 laipsnių o ką daro kai išvirtimas yra -. (kartoju - posūkyje ir galiu pasufleruot kad su 0 isvirtimu kažkodėl tarkim kairiame posūkyje dešinė, priekinė padanga dirba vos ne ant tos vietos, kur yra parašytas padangos gamintojo pavadinimas, bet aš vistiek nežinau kodėl, nes tavo vadovėliai rašys kitaip ir tu sakysi kad nereikia).

Taip kad rudikai tėkšk greit saabini pakabos reguliavimo setupą žiedui.

p.s. labai prašom, tema sukūrei tai ir padiskutuokim normaliai, ar čia visi dabar taves turim pradėt apsiseilėję maldaut ir prašyt kad ką nors parašytum? :-D
p.s. atsiprašau kad aš čia toks, nečiupinėjęs kišuosi, nu bet negaliu susilaikyt :-D

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 27, 23:39
selvedre
aš jau irgi laukiu, ką rudikas papasakos :) laukiu tos inžinerinės teorijos, kuri atsakys į visus sportinio saabo klausimus:)

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 28, 08:14
Rudik
:lol: :lol: :lol: Jus nusileiskit nuo savo "ziedo" ant zemes, kuom skiriasi "ziedo" asfaltas nuo siaip asfalto, kuom posukiai "ziediniai" skiriasi nuo kitu posukiu? Jeigu ant "ziedo" padanga "gulasi" ant sono, tai kas jai neleis atsigult miesto ziede? Pakabos tipu teorija nuo to nepasikeis, tik prioritetai skirsis... Pagal ta pacia teorija, galiniai ratai ant posukio turi "stovet" perpendikuliariai kelio dangos atzvilgiu, tai gali uztikrint priklausoma pakaba, arba nepriklausoma su teisinga kinematika (ne visos, o tik su teisinga), pas kitu, ant posukio pasvirus pakabos atramos taskams, ratai gulasi i posukio isore (ir padanga "vaziuoja" ant uzraso), ir kad ta efekta kompensuot, "raskoriacina" ratus... Kas cia kosminio?
Priklausomu pakabu buna skirtingu, buna kaulai kaip pas senu Audi (siaip jinai atrodo kaip pusiau nepriklausoma, tik atvirsciai prisukta), o buna chitresniu... ;)

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 28, 08:23
romask
Atsiprasau, ne i tema, bet ka tas "perpendikuliariai" reiskia? Statmenai?

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 28, 08:46
Tomas-f
rudik900 rašė::lol: :lol: :lol: Jus nusileiskit nuo savo "ziedo" ant zemes, kuom skiriasi "ziedo" asfaltas nuo siaip asfalto, kuom posukiai "ziediniai" skiriasi nuo kitu posukiu? Jeigu ant "ziedo" padanga "gulasi" ant sono, tai kas jai neleis atsigult miesto ziede?


Va čia tu rudikeli ir esmės nepagauni, tarp tavo išvardintų dalykų ir yra pats didžiausias skirtumas (na bet reikės dažniau vakaruose lankytis, gal pasiseks pamatyt miesto žiede 50 ratų išeilės darantį saaba :-D )
Pasikartosiu - tavo teorijos greičiausiai teisingos, bet sporte sakykim yra šiek tiek kitaip, nes ir šiek tiek kitokios jėgos veikia (na jei dar kokį suvedimą naudoja kai kurie sportininkai sužinotum, tai sakytum vaje vaje kas do.......)

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 28, 09:33
Rudik
Tomai cia ne mano teorijos, o is mechanikos... Ir teoriskai mes balanso nepagausim cia, o ir, kaip sakiai, vairuotojai buna su skirtingais vairavimo stiliais, ir kiekvienam savo nustatimus reikia surast... Ir klasika leidzia tai padaryt, priekine pakaba pilnai reguliuojama (cia jau turboX komandai, ten ne kompensacines ploksteles), ir isvirtimas reguliuojasi ir kasteri galima pakoreguot, kam neuztenka diapazono, galima netgi sarnirus "patobulint" (maciau ir toki varianta).. Galu gale, padangos su skirtingais plociais prieki ir gale galima uzdet (jeigu taip ledziama), kad isgaut neutraluma, per dideli arba nepakankama pasukamuma (pagal trasa, ir nuo varavimo stiliaus). O siaip prie pasukamumo prisideda ir galine asis..... ;)

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 28, 09:54
selvedre
rudik900 rašė:kuom skiriasi "ziedo" asfaltas nuo siaip asfalto, kuom posukiai "ziediniai" skiriasi nuo kitu posukiu? Jeigu ant "ziedo" padanga "gulasi" ant sono, tai kas jai neleis atsigult miesto ziede?

greičių skirtumu gal? Mieste greitis 50, žiede imami posūkiai ir pvz. ant 150 km/h. Kaip inžinierius, manau, supranti, kad perkrovos gerokai skiriasi. Ir padanga ant užrašo gali gultis ne dėl pakabos suėjimo iki galo, bet dėl perkrovos, kordas padangos gniuždosi. Išvirtimas reguliuojamas, kad padanga posūkyje dirbtu visu darbiniu plotu, tiesiai važiuojant jai tenka šiaip ar taip palyginus juokingos apkrovos.

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 28, 10:39
Marrat
rudik900 rašė:Marrat, o kas tau cia neramu, jei ka nors nori suzinot, jami vadoveli, ir ziuri pakabu tipus... Kiekviena pakabos konstrukcija turi savo pliusu ir minusu... Kas cia naujo? Jei tu parasei, kad pas saaba priklausoma pakaba, ir tai skaitai argumentu, tai tau atsakymas - studijuok, o ne lauk kol tau sukramtys ir i burna ides... Tiems kas rase, kad priklausoma pakaba buvo statoma del pigumo, atsakymas - pati pigiausia pakaba, tai pusiau nepriklausoma galine ir MacPherson priekine pakaba, ir tai jau ne saab pakaba, o desova Vectra... Ir prasvesk mane - kodel galiniai ratai butinai turi but isvirte? Nes garaziniu tiuneriu teorija kazkaip nesutampa su bendra inzinerine teorija.. :?

p.s. Kazkaip pradejau nelabai noret cia pasakot ka nors, aplamai, todel ir tempiu guma, vis dvejoju ar verta.. :roll:

Jeigu parekomenduotum kokį konkretų vadovėlį apie sportines pakabas, būčiau dėkingas.
Bet man įdomu, ir kokie būtent SAAB naudojamos pakabos privalumai.
Konkretūs klausimai:
    Kokius pliusus turi SAAB naudojama priklausomos pakabos konstrukcija?
    Kaip ji išlaiko ratų sukibimą dideliu greičiu posūkyje?
    Jeigu ji buvo statoma ne dėl pigumo, tai dėl ko?

Prašau, nenusisuk nuo mūsų - apšviesk mus, tamsoje klystkeliais klaidžiojančius... :cry: Duok mums žinių!

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 28, 10:50
Zaltys
Marrat rašė:Jeigu parekomenduotum kokį konkretų vadovėlį apie sportines pakabas, būčiau dėkingas.

Adams Herb - Chassis Engineering

P.S. aš niekeno pusėj jei ką :roll:

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 28, 20:16
Rudik
Marrat, kas tai mes? Tu save vadini - mes? Tamsta, esi paskutinis zmogus tam forume, kuriam noreciau ka nors pasakot. Jokiu paskaitu cia naplanuoju. Nori suzinot kas ten gerai? O as noriu suzinot - kas ten blogai? Prasvesk mane (o gal ne tik mane) tuneri...

Selvedre, tu kazkada rasei, kad statai kazkokios GM technologijos pries 30-ies metu senumo SAAB technologiju... Tai klausimas tau konkretus, kokios technologijos GM-as atnese saabui? Atsakyk, paziuresim ko vertas...

:twisted:

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 28, 21:12
selvedre
GM atnešė saabui gyvenimą dvidešimt metų, tai yra bapkės ir viskas ką po to saab sukūrė naudodami GM bazę yra GM nuopelnas, nes dar ir dabar gamintų 900 og. Išvis, tema beviltiška ir apie nieką. Neverta čia diskutuoti jokiomis temomis apskritai, nes dauguma supranta kaip yra, bet vienas kaip ožys spyriojasi. Panašiai kaip romanovo interviu skaityti taip ir čia.
nieko negaliu atsakyti nes nesupratau kas ką stato ir pan. Į mane daugiau šitoj temoj nesikreipti.

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 28, 23:01
Marrat
rudik900 rašė:Tamsta, esi paskutinis zmogus tam forume, kuriam noreciau ka nors pasakot. Jokiu paskaitu cia naplanuoju. Nori suzinot kas ten gerai? O as noriu suzinot - kas ten blogai? Prasvesk mane (o gal ne tik mane) tuneri...

Rudik, už ką Tu man taip? Kodėl nenori nieko paaiškinti? :( Kodėl nenori pasidalinti savo žiniomis?
Va, apsiverkiau per Tave... Klaviatūra sušlapo.
(Einu rankšluosčio. Ir nosinių.)
Gal išpirksiu savo kaltę įdėdamas šį video?
http://www.youtube.com/watch?v=TfPH_BeFKzU&feature=fvst

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 29, 00:20
Haro
Tarp kita ko pastarajam video priekiniu ratu isvirtimas padarytas

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 29, 00:56
Haro
GM as sabui nieko stebuklingo nedave bet Gm'o valdymo laikotarpiu buvo sukurta turbut viena sekmingiausiu variklio valdymo shemu tronic 5,
Kadangi ji nepasiteisino ekonomiskai (per mazai gedo) GM sukure "geresne valdymo sistema su daugiau brangiu daliu :) tronic 7 :)
nioeko netruriu pries jectronika savo laiku tikrai buvo kazkas tokio... lygiai kaip neturiu nieko pries standartini saabo reguliavima toki koks isvaziavo is gamyklos mieste tikrai labai patogu o ir greitai viena kita posuki praskristi padeda masina tikrai vykusiai sureguluota gal net senesnis 900uko modelis geriau...
bet kaip ir visi taip ir as sakau kad trasai ir kasdieniam vaziavimui reguliavimai skiriasi...
trasoj reguliavimo nauda labai nesunku patikrint masina pravaziavo desimt ratu su vienu regukliavimu 10 ratu su kitu pasiziurejai kuris greiciau ta ir palikai.
mieste reguliavima zymiai sunkiau suprast daug kas priklauso nuo subjektyviu dalyku viena karta atrodo posuki iveikiai greiciau kita leciasu bet kada kaip buvo is tikruju nesupaisysi.
Pykit nepykit bet tamstos argumentus galima palyginti su tikejimo zodziu dievas yra bet musu smegenys per sipnos kad tai suprastume ir pamatytume dieva.
Tai ir tamstos zodziai saabo indzinieriai sukure pagal slaptas formules lobistai paskaiciavo pagal slapta ekonomini potenciala mes eiliniai saabistai ju nepamatysim bet turim tiket i saab indzinieriu mum siusta ju zodzio skleideja rudika nes jie jam sake... saab inzinieriu zodzio skleidejas jum gali paaiskint bet jusu smegenys per menko kad tai suprastumet...
nepyk bet dievu netikiu tokiais briedais irgi.
galiu patiket kad senas 900ukas valdosi geriau nei naujas cia subjektyvus reikalas priklausantis nuo vairuotojo stiliaus galiu patiket kad senesnis grazesnis galiu patiket kad senesnis lengvesnis galiu patiket kad i senesnio bagazine daugiau alaus telpa
bet tik ne i tai kad standartinis reguliavimas bus geresnis uz trasai ruosta
o seip nepatingek tarkim viena dalyka paaiskint visiem suprantama kalba, jai sugebesi viena paaiskint kitus tavo pasakytus argumentus primsiu kaip uz tiesa.
ce kaip konferencijoj petras sako kad etanolis gerti sveika bet tai reikia irodyti pvz pateiukti jo antibakterines savybes energetine nauda gal tycia neuziminti apie alkoholizmo pavoju o auditorijoj atsiradus zmoniu kurie kazka supranta atsakyti i ju klausimus taip kad yrodyti kad alkoholis gerti sveika pvz kad apsinuodijus etanaliu daug kartu jis toliau oksiduojamas i acto rugsti o si nedideliais kiekiais naudinga..

Dabar ne viduramziai kad pasake kad dievas yra tikek arba eisi lauzo is vidaus apziuret :) ir tiki nes taip reikia :) arba jai netiki lenino zodziu valdzia tau pades apsilankyt zologijos sode ir paziureti i bezdziones is kitos grotu puses :)
Man tavo biblijoje argumentu truksta.... ir turbut ne tik man...

Re: saab classic racer (bla bla topic)

Parašytas: 2012 Lap 29, 09:29
Perkūnas
Mano galva,Rudikas tik nori pasakyti,kad su ribotu biudzetu ir nezinojimu,bet labai dideliu noru konstruoti ,imanoma tik prisidirbti,o ne patobulinti.

O "patampyt uz usu" Rudikas moka ir megsta :),bet kitaip nebutu diskusijos.