TIKRI SAAB'istai - kas jie?

Klasikiniai SAAB
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: TIKRI SAAB'istai - kas jie?

Standartinė Audriss99 » 2010 Lap 30, 13:40

:)
Jei jau prakalbom klasikos skyrely apie klasikinius dalykus - laukiu nesulaukiu kada tavo brandinama mintis apie OG-ius pavirs realiu modeliu garaže.
SAAB 900
Vartotojo avataras
Danis
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1154
Užsiregistravo: 2006 Sau 28, 12:04
Miestas: Vilnius

Re: TIKRI SAAB'istai - kas jie?

Standartinė Danis » 2010 Lap 30, 14:05

Audris rašė::)
Jei jau prakalbom klasikos skyrely apie klasikinius dalykus - laukiu nesulaukiu kada tavo brandinama mintis apie OG-ius pavirs realiu modeliu garaže.

A, jo, Davidson, pirk maniškį, šiek tiek pasilopysi, turėsi neblogą daiktą :)
Snatch
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1211
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Snatch » 2010 Lap 30, 14:15

Arba kaip tik paieškok kokio rimtai gražiai išlaikyto už labai daug pinigų...
e85
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2010 Lap 30, 14:47

Nesekiu populizmo. Tuo labiau neturiu prieš ką teisintis, visi supranta pagal savo pilkosios mases galimybes... Kada baigesi argumentai, žmones pradeda mojot kumščiais (šio atveju- ižeidineti vienas kitą)... "Poilsio kambarį" užbegant įvikiams už akių šia tema uždare, gal reikia ta pati padaryti ir čia.. Nors šito skiriaus lankitojai biski ramesni ir daugiau argumentuoti (na bent norisi tuo tiketi)
Nauji SAAB'ai nera BLOGESNI ar GERESNI už senus, jie tiesiog KITOKIE, ir jų filosofija, kaip nebutu galia, irgi KITOKIA...
Pasikartosiu, jeigu kas neidemiai skaite ir neko nesuprato, budamas suintriguotas vieno ''saabisto'', kuris metesi tokiais žodžiais, kaip: filosofija, markes istorija(ne faktas kad jis ja žyno aplamai) ir mentaline verte, ir patare man užeiti į tą foruma, nes ten, pasak jo, tikri saabistai renkasi... Ir aš užejes čia ir biški apsižiurejes, nusprendžiau papilti keraso (aviacinio žybalo), ir pasižiureti kas yra kas...

P.S. Septinto dešimtmečio pradžioje SAAB'o inžinieriai-motoristai pradejo kurti turbinini varikli, aišku buvo daug "prisvilusiu blinu"... Ir viena diena iš vadovybes isake mesti ta beviltiška ideja, jolab kad BMW ir PORSCHE motoristams irgi nekaip sekesi, o tobulinti esamus variklius. Jie aišku turejo paklusti, bet visai tos idejos neatsisake.... Diena darbe jie dirbo prie esamu varikliu, o naktimis garaže kure turbinini..Nes jie buvo tikri savo darbo entuziastai...
Tokios, aš, filosofijos šalininkas, kad butu aiškiau...
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Re: TIKRI SAAB'istai - kas jie?

Standartinė Perkūnas » 2010 Lap 30, 14:56

Danis rašė:
Audris rašė::)
Jei jau prakalbom klasikos skyrely apie klasikinius dalykus - laukiu nesulaukiu kada tavo brandinama mintis apie OG-ius pavirs realiu modeliu garaže.

A, jo, Davidson, pirk maniškį, šiek tiek pasilopysi, turėsi neblogą daiktą :)
Nenoriu lopyt :lol: .Labai nelygi kova su rudimis neisvengiama, po keliu metu.Teko susidurti...O pirkt tokia masina,kad po keliu metu parduot ,kai busi tiek darbo ir pinigo ikises arba vel kist...Ir parestauruota masina,vietiniam garaziuke,na ne tokia ir viskas... :roll:

p.s.o OGis pas mane bus,galit tuo neabejot :lol: .
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
rds
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 401
Užsiregistravo: 2008 Bir 25, 18:51
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė rds » 2010 Lap 30, 14:58

Man tai atrodo, kad su SAAB važinėja sekančios grupės žmonių:

Tie, kurie subrendę, turintys stabilias pajamas žmonės. Dažniausia kaip hobi ir laisvalaikio praleidimo būdą po darbo pasirinkę prikelt kokį nors OG.

Tie, kuriems reikai išskirtinumo, nes BMW, Audi, VW atsibodę ir jų yra per daug

Tie, kurie nori šiek tiek daugiau galios ar turbininio agregato

Tie, kuriems rūpi saugumas bei maža paklausa tarp vagių

Tie, kuriems švediška mašina yra viskas


Kuriai grupei priklausot? Galit papildyt, jei atrodo kitaip
PARDUOTAS: Saab 9-5, 2.0t, MY01, SE Carlsson: EDB:165
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2010 Lap 30, 15:08

Pirmą punktą deja, reikėtų papildyti - nedidelė jų dalis turi OG-į, o kiti kaip patys sako "dar nedaaugo". Pažįstu bent 2 tokius, kurie taip pasakė :)
SAAB 900
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2010 Lap 30, 15:11

rudik900 rašė:P.S. Septinto dešimtmečio pradžioje SAAB'o inžinieriai-motoristai pradejo kurti turbinini varikli, aišku buvo daug "prisvilusiu blinu"... Ir viena diena iš vadovybes isake mesti ta beviltiška ideja, jolab kad BMW ir PORSCHE motoristams irgi nekaip sekesi, o tobulinti esamus variklius. Jie aišku turejo paklusti, bet visai tos idejos neatsisake.... Diena darbe jie dirbo prie esamu varikliu, o naktimis garaže kure turbinini..Nes jie buvo tikri savo darbo entuziastai...
Tokios, aš, filosofijos šalininkas, kad butu aiškiau...
Tai,neisskiriant iki ir po,filosofija lieka ta pati : inovatoriskas,saugus ir plius turbininis.O issigimimas,butu vistiek ivykes,norint islikti,nepriklausomai nuo GM...pigus modeliai,dyzeliniai varikliai ir t.t.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2010 Lap 30, 15:23

rds, manau, kad tie prikėlinėtojai patys kai ko nežino. Kaip jau ir pats daug pvz. matęs su įvairiom markėm, kai prikėlinėja, planuoja kaip viskas po to ir pan. Kai jau sutvarko- pardavinėja- ir viskas iš naujo (perka lauža ir atlaužinėja vėl). Visas tas užsidegimas, kad prikelt, sutvarkyt, turint daug laiko ir "rankas" kiek įmanoma tvarkingiau padaryt. Čia ne viskas kad to pakaktų būti SAAB mylėtoju.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
rds
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 401
Užsiregistravo: 2008 Bir 25, 18:51
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė rds » 2010 Lap 30, 15:27

Tai taip išeina, kad kaip ir atsakyta į temos autoriaus klausimą- nėra kažko TOKIO, kas vienija visus SAAB entuziastus, nes vienam patinka turbina, kitam night panel mygtukas, trečiam bagažinėj vietos daug
PARDUOTAS: Saab 9-5, 2.0t, MY01, SE Carlsson: EDB:165

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2010 Lap 30, 15:28

Davidson rašė:
rudik900 rašė:P.S. Septinto dešimtmečio pradžioje SAAB'o inžinieriai-motoristai pradejo kurti turbinini varikli, aišku buvo daug "prisvilusiu blinu"... Ir viena diena iš vadovybes isake mesti ta beviltiška ideja, jolab kad BMW ir PORSCHE motoristams irgi nekaip sekesi, o tobulinti esamus variklius. Jie aišku turejo paklusti, bet visai tos idejos neatsisake.... Diena darbe jie dirbo prie esamu varikliu, o naktimis garaže kure turbinini..Nes jie buvo tikri savo darbo entuziastai...
Tokios, aš, filosofijos šalininkas, kad butu aiškiau...
Tai,neisskiriant iki ir po,filosofija lieka ta pati : inovatoriskas,saugus ir plius turbininis.O issigimimas,butu vistiek ivykes,norint islikti,nepriklausomai nuo GM...pigus modeliai,dyzeliniai varikliai ir t.t.


Taip, gyvenimas negailestingas, entuziazmas ir biznis, sunkiai susejami dalykai, ta filosofija yra praeitis ir vargu ar griž.. bet idomu kas ateiti? Viktoras Muleris sake kad naujai atgimes SAAB'as nauju klientu ne ieškos, o nori susigražinti senus... kokius?..idomu
Vartotojo avataras
zilvinaz
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 72
Užsiregistravo: 2008 Lie 15, 11:47
Miestas: Vilnius

Standartinė zilvinaz » 2010 Lap 30, 15:36

rds rašė:Man tai atrodo, kad su SAAB važinėja sekančios grupės žmonių:

Tie, kurie subrendę, turintys stabilias pajamas žmonės. Dažniausia kaip hobi ir laisvalaikio praleidimo būdą po darbo pasirinkę prikelt kokį nors OG.

Tie, kuriems reikai išskirtinumo, nes BMW, Audi, VW atsibodę ir jų yra per daug

Tie, kurie nori šiek tiek daugiau galios ar turbininio agregato

Tie, kuriems rūpi saugumas bei maža paklausa tarp vagių

Tie, kuriems švediška mašina yra viskas


Kuriai grupei priklausot? Galit papildyt, jei atrodo kitaip

+1
kaip pirštu į akį :) manau, patekčiau į visas kategorijas, tik OG neturiu :)
9-5 Griffin MY09
9-5 2.3t ARC MY02
ex 900 2.0 MY97 Taladega
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2010 Lap 30, 15:49

Atsimenu kai pasirode 9-3 XWD, aš sušaukiau: valio bl..!, pagaliau bl..!, nepraejo ir 25-ų metų bl..! Bet paskui paskaičius atsilepimus per testa su konkurentais, suliginus duomenis su jais, aš atsivesinau( jeigu taip galima pasakyti)...Panaši situacija ir su naujoju 9-5... Galvoju kad meile prieš akivaizdžius dalykus, labai jau toks, neilgalaikis argumentas...
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2010 Lap 30, 16:01

rds rašė:Man tai atrodo, kad su SAAB važinėja sekančios grupės žmonių:

Tie, kurie subrendę, turintys stabilias pajamas žmonės. Dažniausia kaip hobi ir laisvalaikio praleidimo būdą po darbo pasirinkę prikelt kokį nors OG.

Tie, kuriems reikai išskirtinumo, nes BMW, Audi, VW atsibodę ir jų yra per daug

Tie, kurie nori šiek tiek daugiau galios ar turbininio agregato

Tie, kuriems rūpi saugumas bei maža paklausa tarp vagių

Tie, kuriems švediška mašina yra viskas


Kuriai grupei priklausot? Galit papildyt, jei atrodo kitaip


I pirmą postą nepretenduoju,tačiau kiti postai man tinka,nors TiD'o tikru saabu nelaikau.Tačiau gal ateis diena kai garaže stovės koks aero ir klasikinis modelis.

Prie viso šito pridėčiau laisvės pojūti,kuris man asocijuojasi su SAAB'u,visgi nepamirkim,jog tai netik kelių,bet ir oro karūnuotas atstovas.
Man užtenka įsėst į savo Sabulį ir tikrai pasimiršta visos bėdos.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Snatch
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1211
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Snatch » 2010 Lap 30, 16:20

rudik900 rašė:P.S. Septinto dešimtmečio pradžioje SAAB'o inžinieriai-motoristai pradejo kurti turbinini varikli, aišku buvo daug "prisvilusiu blinu"... Ir viena diena iš vadovybes isake mesti ta beviltiška ideja, jolab kad BMW ir PORSCHE motoristams irgi nekaip sekesi, o tobulinti esamus variklius. Jie aišku turejo paklusti, bet visai tos idejos neatsisake.... Diena darbe jie dirbo prie esamu varikliu, o naktimis garaže kure turbinini..Nes jie buvo tikri savo darbo entuziastai...
Tokios, aš, filosofijos šalininkas, kad butu aiškiau...

Čia, tamsta, cituoji kažką? Ar pats sukūrei?
e85

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių