TIKRI SAAB'istai - kas jie?
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: TIKRI SAAB'istai - kas jie?
Jei jau prakalbom klasikos skyrely apie klasikinius dalykus - laukiu nesulaukiu kada tavo brandinama mintis apie OG-ius pavirs realiu modeliu garaže.
SAAB 900
- Danis
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1154
- Užsiregistravo: 2006 Sau 28, 12:04
- Miestas: Vilnius
Re: TIKRI SAAB'istai - kas jie?
Audris rašė::)
Jei jau prakalbom klasikos skyrely apie klasikinius dalykus - laukiu nesulaukiu kada tavo brandinama mintis apie OG-ius pavirs realiu modeliu garaže.
A, jo, Davidson, pirk maniškį, šiek tiek pasilopysi, turėsi neblogą daiktą
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1211
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
- Miestas: Vilnius
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Nesekiu populizmo. Tuo labiau neturiu prieš ką teisintis, visi supranta pagal savo pilkosios mases galimybes... Kada baigesi argumentai, žmones pradeda mojot kumščiais (šio atveju- ižeidineti vienas kitą)... "Poilsio kambarį" užbegant įvikiams už akių šia tema uždare, gal reikia ta pati padaryti ir čia.. Nors šito skiriaus lankitojai biski ramesni ir daugiau argumentuoti (na bent norisi tuo tiketi)
Nauji SAAB'ai nera BLOGESNI ar GERESNI už senus, jie tiesiog KITOKIE, ir jų filosofija, kaip nebutu galia, irgi KITOKIA...
Pasikartosiu, jeigu kas neidemiai skaite ir neko nesuprato, budamas suintriguotas vieno ''saabisto'', kuris metesi tokiais žodžiais, kaip: filosofija, markes istorija(ne faktas kad jis ja žyno aplamai) ir mentaline verte, ir patare man užeiti į tą foruma, nes ten, pasak jo, tikri saabistai renkasi... Ir aš užejes čia ir biški apsižiurejes, nusprendžiau papilti keraso (aviacinio žybalo), ir pasižiureti kas yra kas...
P.S. Septinto dešimtmečio pradžioje SAAB'o inžinieriai-motoristai pradejo kurti turbinini varikli, aišku buvo daug "prisvilusiu blinu"... Ir viena diena iš vadovybes isake mesti ta beviltiška ideja, jolab kad BMW ir PORSCHE motoristams irgi nekaip sekesi, o tobulinti esamus variklius. Jie aišku turejo paklusti, bet visai tos idejos neatsisake.... Diena darbe jie dirbo prie esamu varikliu, o naktimis garaže kure turbinini..Nes jie buvo tikri savo darbo entuziastai...
Tokios, aš, filosofijos šalininkas, kad butu aiškiau...
Nauji SAAB'ai nera BLOGESNI ar GERESNI už senus, jie tiesiog KITOKIE, ir jų filosofija, kaip nebutu galia, irgi KITOKIA...
Pasikartosiu, jeigu kas neidemiai skaite ir neko nesuprato, budamas suintriguotas vieno ''saabisto'', kuris metesi tokiais žodžiais, kaip: filosofija, markes istorija(ne faktas kad jis ja žyno aplamai) ir mentaline verte, ir patare man užeiti į tą foruma, nes ten, pasak jo, tikri saabistai renkasi... Ir aš užejes čia ir biški apsižiurejes, nusprendžiau papilti keraso (aviacinio žybalo), ir pasižiureti kas yra kas...
P.S. Septinto dešimtmečio pradžioje SAAB'o inžinieriai-motoristai pradejo kurti turbinini varikli, aišku buvo daug "prisvilusiu blinu"... Ir viena diena iš vadovybes isake mesti ta beviltiška ideja, jolab kad BMW ir PORSCHE motoristams irgi nekaip sekesi, o tobulinti esamus variklius. Jie aišku turejo paklusti, bet visai tos idejos neatsisake.... Diena darbe jie dirbo prie esamu varikliu, o naktimis garaže kure turbinini..Nes jie buvo tikri savo darbo entuziastai...
Tokios, aš, filosofijos šalininkas, kad butu aiškiau...
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Re: TIKRI SAAB'istai - kas jie?
Nenoriu lopyt .Labai nelygi kova su rudimis neisvengiama, po keliu metu.Teko susidurti...O pirkt tokia masina,kad po keliu metu parduot ,kai busi tiek darbo ir pinigo ikises arba vel kist...Ir parestauruota masina,vietiniam garaziuke,na ne tokia ir viskas...Danis rašė:Audris rašė::)
Jei jau prakalbom klasikos skyrely apie klasikinius dalykus - laukiu nesulaukiu kada tavo brandinama mintis apie OG-ius pavirs realiu modeliu garaže.
A, jo, Davidson, pirk maniškį, šiek tiek pasilopysi, turėsi neblogą daiktą
p.s.o OGis pas mane bus,galit tuo neabejot .
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
- rds
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 401
- Užsiregistravo: 2008 Bir 25, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Man tai atrodo, kad su SAAB važinėja sekančios grupės žmonių:
Tie, kurie subrendę, turintys stabilias pajamas žmonės. Dažniausia kaip hobi ir laisvalaikio praleidimo būdą po darbo pasirinkę prikelt kokį nors OG.
Tie, kuriems reikai išskirtinumo, nes BMW, Audi, VW atsibodę ir jų yra per daug
Tie, kurie nori šiek tiek daugiau galios ar turbininio agregato
Tie, kuriems rūpi saugumas bei maža paklausa tarp vagių
Tie, kuriems švediška mašina yra viskas
Kuriai grupei priklausot? Galit papildyt, jei atrodo kitaip
Tie, kurie subrendę, turintys stabilias pajamas žmonės. Dažniausia kaip hobi ir laisvalaikio praleidimo būdą po darbo pasirinkę prikelt kokį nors OG.
Tie, kuriems reikai išskirtinumo, nes BMW, Audi, VW atsibodę ir jų yra per daug
Tie, kurie nori šiek tiek daugiau galios ar turbininio agregato
Tie, kuriems rūpi saugumas bei maža paklausa tarp vagių
Tie, kuriems švediška mašina yra viskas
Kuriai grupei priklausot? Galit papildyt, jei atrodo kitaip
PARDUOTAS: Saab 9-5, 2.0t, MY01, SE Carlsson: EDB:165
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Tai,neisskiriant iki ir po,filosofija lieka ta pati : inovatoriskas,saugus ir plius turbininis.O issigimimas,butu vistiek ivykes,norint islikti,nepriklausomai nuo GM...pigus modeliai,dyzeliniai varikliai ir t.t.rudik900 rašė:P.S. Septinto dešimtmečio pradžioje SAAB'o inžinieriai-motoristai pradejo kurti turbinini varikli, aišku buvo daug "prisvilusiu blinu"... Ir viena diena iš vadovybes isake mesti ta beviltiška ideja, jolab kad BMW ir PORSCHE motoristams irgi nekaip sekesi, o tobulinti esamus variklius. Jie aišku turejo paklusti, bet visai tos idejos neatsisake.... Diena darbe jie dirbo prie esamu varikliu, o naktimis garaže kure turbinini..Nes jie buvo tikri savo darbo entuziastai...
Tokios, aš, filosofijos šalininkas, kad butu aiškiau...
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
rds, manau, kad tie prikėlinėtojai patys kai ko nežino. Kaip jau ir pats daug pvz. matęs su įvairiom markėm, kai prikėlinėja, planuoja kaip viskas po to ir pan. Kai jau sutvarko- pardavinėja- ir viskas iš naujo (perka lauža ir atlaužinėja vėl). Visas tas užsidegimas, kad prikelt, sutvarkyt, turint daug laiko ir "rankas" kiek įmanoma tvarkingiau padaryt. Čia ne viskas kad to pakaktų būti SAAB mylėtoju.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
- rds
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 401
- Užsiregistravo: 2008 Bir 25, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Davidson rašė:Tai,neisskiriant iki ir po,filosofija lieka ta pati : inovatoriskas,saugus ir plius turbininis.O issigimimas,butu vistiek ivykes,norint islikti,nepriklausomai nuo GM...pigus modeliai,dyzeliniai varikliai ir t.t.rudik900 rašė:P.S. Septinto dešimtmečio pradžioje SAAB'o inžinieriai-motoristai pradejo kurti turbinini varikli, aišku buvo daug "prisvilusiu blinu"... Ir viena diena iš vadovybes isake mesti ta beviltiška ideja, jolab kad BMW ir PORSCHE motoristams irgi nekaip sekesi, o tobulinti esamus variklius. Jie aišku turejo paklusti, bet visai tos idejos neatsisake.... Diena darbe jie dirbo prie esamu varikliu, o naktimis garaže kure turbinini..Nes jie buvo tikri savo darbo entuziastai...
Tokios, aš, filosofijos šalininkas, kad butu aiškiau...
Taip, gyvenimas negailestingas, entuziazmas ir biznis, sunkiai susejami dalykai, ta filosofija yra praeitis ir vargu ar griž.. bet idomu kas ateiti? Viktoras Muleris sake kad naujai atgimes SAAB'as nauju klientu ne ieškos, o nori susigražinti senus... kokius?..idomu
- zilvinaz
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 72
- Užsiregistravo: 2008 Lie 15, 11:47
- Miestas: Vilnius
rds rašė:Man tai atrodo, kad su SAAB važinėja sekančios grupės žmonių:
Tie, kurie subrendę, turintys stabilias pajamas žmonės. Dažniausia kaip hobi ir laisvalaikio praleidimo būdą po darbo pasirinkę prikelt kokį nors OG.
Tie, kuriems reikai išskirtinumo, nes BMW, Audi, VW atsibodę ir jų yra per daug
Tie, kurie nori šiek tiek daugiau galios ar turbininio agregato
Tie, kuriems rūpi saugumas bei maža paklausa tarp vagių
Tie, kuriems švediška mašina yra viskas
Kuriai grupei priklausot? Galit papildyt, jei atrodo kitaip
+1
kaip pirštu į akį manau, patekčiau į visas kategorijas, tik OG neturiu
9-5 Griffin MY09
9-5 2.3t ARC MY02
ex 900 2.0 MY97 Taladega
9-5 2.3t ARC MY02
ex 900 2.0 MY97 Taladega
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Atsimenu kai pasirode 9-3 XWD, aš sušaukiau: valio bl..!, pagaliau bl..!, nepraejo ir 25-ų metų bl..! Bet paskui paskaičius atsilepimus per testa su konkurentais, suliginus duomenis su jais, aš atsivesinau( jeigu taip galima pasakyti)...Panaši situacija ir su naujoju 9-5... Galvoju kad meile prieš akivaizdžius dalykus, labai jau toks, neilgalaikis argumentas...
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
rds rašė:Man tai atrodo, kad su SAAB važinėja sekančios grupės žmonių:
Tie, kurie subrendę, turintys stabilias pajamas žmonės. Dažniausia kaip hobi ir laisvalaikio praleidimo būdą po darbo pasirinkę prikelt kokį nors OG.
Tie, kuriems reikai išskirtinumo, nes BMW, Audi, VW atsibodę ir jų yra per daug
Tie, kurie nori šiek tiek daugiau galios ar turbininio agregato
Tie, kuriems rūpi saugumas bei maža paklausa tarp vagių
Tie, kuriems švediška mašina yra viskas
Kuriai grupei priklausot? Galit papildyt, jei atrodo kitaip
I pirmą postą nepretenduoju,tačiau kiti postai man tinka,nors TiD'o tikru saabu nelaikau.Tačiau gal ateis diena kai garaže stovės koks aero ir klasikinis modelis.
Prie viso šito pridėčiau laisvės pojūti,kuris man asocijuojasi su SAAB'u,visgi nepamirkim,jog tai netik kelių,bet ir oro karūnuotas atstovas.
Man užtenka įsėst į savo Sabulį ir tikrai pasimiršta visos bėdos.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1211
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
- Miestas: Vilnius
rudik900 rašė:P.S. Septinto dešimtmečio pradžioje SAAB'o inžinieriai-motoristai pradejo kurti turbinini varikli, aišku buvo daug "prisvilusiu blinu"... Ir viena diena iš vadovybes isake mesti ta beviltiška ideja, jolab kad BMW ir PORSCHE motoristams irgi nekaip sekesi, o tobulinti esamus variklius. Jie aišku turejo paklusti, bet visai tos idejos neatsisake.... Diena darbe jie dirbo prie esamu varikliu, o naktimis garaže kure turbinini..Nes jie buvo tikri savo darbo entuziastai...
Tokios, aš, filosofijos šalininkas, kad butu aiškiau...
Čia, tamsta, cituoji kažką? Ar pats sukūrei?
e85
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių