Kas cia per stebuklas?

Senų temų archyvas
nu ir kas?

Kas cia per stebuklas?

Standartinė nu ir kas? » 2007 Spa 08, 10:38

Sveiki
Gal kas nors galetu uzmesti aki i nuotrauka
http://www.vpsjet.com/nuotraukos/voztuvelis.jpg
ir pasakyti, kas cia per stebuklas ir kam jis reikalingas? Kaip suprantu, ten turetu buti kazkoks voztuvelis, prijungtas prie dvieju isiurbimo kolektoriaus "vakuumo" slangeliu. Bet jis yra tuscias, likes tik plastikinis korpusas, tarp kitko, nesandarus. Jei jis ten yra reikalingas, reiketu susirasti toki veikianti (tik kaip jis vadinasi?), jei ne - gal vietoj jo palikti vientisa, bet sandaria slangele? O gal tiesiog uzkimsti abu galus?
Kokiu turetumete minciu?
Dekui
Vartotojo avataras
i4rilu
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
Miestas: Kaunas

Standartinė i4rilu » 2007 Spa 08, 12:55

Kazkaip man atrodo, kad cia karterio ventiliacijos voztuvelis (PCV valve). Berods jis turetu praleisti ora tik i viena puse (nors nezinau, reiktu inete daugiau pasiskaityti, pas mane tokio nera :) )
PCV - Positive Crankcase Ventilation
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2007 Spa 08, 15:13

i4rilu rašė:Kazkaip man atrodo, kad cia karterio ventiliacijos voztuvelis (PCV valve). Berods jis turetu praleisti ora tik i viena puse (nors nezinau, reiktu inete daugiau pasiskaityti, pas mane tokio nera :) )
PCV - Positive Crankcase Ventilation


taip. karterio vent voztuvas. kai dirba ant laisvu praleidzia is karterio i kolektoriu.
kai turba uzpucia slegi- uzsidaro.
tiesa jis kazkaip ne taip pajungtas- tas galas kur arciau salono turi buti pajungtas prie "galvos" angtelyje esancios dvisakos plastikines jungties (dabar matau kad prie dvisakos jungties pajungta tik antra storoji zarna, kuri atlieka ventiliacijos funkcija kai turba sukele slegi ir voztuvelis atsidaro- tada dujos is karterio eina stora slanga ir patenka priesais turbina...)
naujas kainuoja apie 100 lt...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
nu ir kas?

Standartinė nu ir kas? » 2007 Spa 08, 16:09

Dekui uz atsakymus! :)
Visai nuemiau ir uzaklinau galus, reiks paieskoti veikiancio to PCV voztuvo. O kas butu be jo vazinejant? :oops:
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2007 Spa 08, 16:17

nu ir kas? rašė:Visai nuemiau ir uzaklinau galus, reiks paieskoti veikiancio to PCV voztuvo. O kas butu be jo vazinejant? :oops:


jei kur nebrangiai rasi- pasidalink info ;)
o kas butu be jo...
priklauso nuo to kaip tai isspresi-
1- uzaklinsi galus kolektoriuje, paliksi atvira nuo dangtelio- taskisis tepala, gali nesvarumu po galvos dangteliu patekti
2- uzaklinsi ir galvos jungti- ant laisvu apsuku nezymus slegis susidaris, gali tepala siek tiek valgyti...

yra ir kitas variantas- uzaklini anga kolektoriuje, nuimi ta voztuveli ir statai is senuku maza kuro filtriuka (toks plastikinis, uz 3 lt)
rezultatas- ventikliacija veikia, tepalo laselius sulaiko filtras, purvas vidun nepatenka... minusas tas kad dalis degimo produktu ir kuro garu ismetami i isore o nesudega taip kaip turetu buti...
treciasis variantas pas mane-nes kaip suzinojau naujo voztuvelio kaina - 100 lt, nesinorejo jo pirkti...


p.s. papildymas- zaidimas su uzaklinimais ir filtriukais nepasiteisino.
buvo isigyta is aeropolio naujas PCV voztuvas, kainavo apie 50 Lt.
Paskutinį kartą redagavo 1 pjezo. Iš viso redaguota 2008 kartus.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
nu ir kas?

Standartinė nu ir kas? » 2007 Spa 10, 10:13

Dekui, pjezo :!: Puikiai isaiskinai, ir mintis labai nebloga. ;) Taip ir pasidariau. :)
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2007 Spa 10, 11:06

i sveikata ;)
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
daemonas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 2007 Rgs 22, 20:21
Miestas: ir kaune galima gyventi, buvo

Standartinė daemonas » 2007 Spa 10, 11:09

chaltūrščikai :)
900NG 2.0T 136kW
blood type WD-40
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2007 Spa 10, 11:18

daemonas rašė:chaltūrščikai :)
Jaunuoli,tuoj i kaili gausi...Jau taves darosi per daug...
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
daemonas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 2007 Rgs 22, 20:21
Miestas: ir kaune galima gyventi, buvo

Standartinė daemonas » 2007 Spa 10, 11:28

cia per daug, darbe per mazai arba atvirksciai, nebezinau kaip suspet visur
900NG 2.0T 136kW

blood type WD-40
nu ir kas?

Standartinė nu ir kas? » 2008 Bal 22, 14:24

Nenorejau kurti naujos temos... Gal bus susijusi su siuo klausimu. :)

Situacija tokia: is dusliaus eina melynas dumas. Kartais kamuoliais. :D Tepalo mazeja, bet nestipriai. Itarciau turbina, bet yra vienas "bet": duma meta tik esant laisvoms apsukoms. Vaziuojant, net stipriai uzmynus tapke, jokio dumo nesimato (nebent vejas nupucia :D). Tai as galvoju, gal cia gali buti susije su karterio ventiliacija? Ankstesniuose postuose paminetas vamzdelis, iseinantis is variklio dangtelio prasipucia gan lengvai... Gal dar kazkur yra karterio ventiliacija? O gal as isvis ne ten problemos ieskau? :D
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2008 Bal 22, 14:43

nu ir kas? rašė:Nenorejau kurti naujos temos... Gal bus susijusi su siuo klausimu. :)

Situacija tokia: is dusliaus eina melynas dumas. Kartais kamuoliais. :D Tepalo mazeja, bet nestipriai. Itarciau turbina, bet yra vienas "bet": duma meta tik esant laisvoms apsukoms. Vaziuojant, net stipriai uzmynus tapke, jokio dumo nesimato (nebent vejas nupucia :D). Tai as galvoju, gal cia gali buti susije su karterio ventiliacija? Ankstesniuose postuose paminetas vamzdelis, iseinantis is variklio dangtelio prasipucia gan lengvai... Gal dar kazkur yra karterio ventiliacija? O gal as isvis ne ten problemos ieskau? :D
O permetant pavara,ar ismeta duma ? Pas mane,kai turba pareidinejo,tai irgi taip buvo.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
nu ir kas?

Standartinė nu ir kas? » 2008 Bal 22, 14:49

Davidson rašė:O permetant pavara,ar ismeta duma ? Pas mane,kai turba pareidinejo,tai irgi taip buvo.


Na, kol kas ne. Sustoji prie sviesoforo, ir po keliu sekundziu pasipila dumai, kartais maziau, kartais debeselis per visa gatve. :D
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2008 Bal 22, 14:56

nu ir kas? rašė:
Davidson rašė:O permetant pavara,ar ismeta duma ? Pas mane,kai turba pareidinejo,tai irgi taip buvo.


Na, kol kas ne. Sustoji prie sviesoforo, ir po keliu sekundziu pasipila dumai, kartais maziau, kartais debeselis per visa gatve. :D
100% turba,o permetant pavara,tai is pradziu taip buna,gal nepastebejai.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
nu ir kas?

Standartinė nu ir kas? » 2008 Bal 22, 15:07

Davidson rašė:100% turba,o permetant pavara,tai is pradziu taip buna,gal nepastebejai.


Aciu, nudziuginai. :D Iseitis - tik restauruoti arba keisti? Restauruoja tik Turboservisas ir turboOst Vilniuje, ar galima rasti ka nors ir vakaru Lietuvoje? :)

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 20 ir 0 svečių