Padekite apsispresti del SAAB pirkimo
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
O ka reiskia padoriausiai? Is kurios puses ziurint? Jei minkstumas siknai, tai kolkas maniskio su veliuriniu salonu nepralenke nei tie patys prefl su kozom, nei fl su kozom (fl su veliuriu neteko sedet jei tokiu buvo). Uz tai fl aero amerikosas sakes kaip padoriai laiko posukius, o gerais keliais vaziuojant nera ir siknai nepatogu.
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Padekite apsispresti del SAAB pirkimo
Dar karta, gerai, objektyvi nuomone yra tokia:
Pirmieji (visi) 9-5, buvo perdaug amerikoniski, siubavo kaip barzos.
Po poros metu, kai atsirado ir Aero (nuo MY00), buvo perziuretos amortizatoriu charakteristikos (geriausi atsiliepimai apie standartine pakaba, ir neblogi apie Aero, plius superderinamumas 2,3 LPT motoro su automatu, ka apie Aero versija jau nepasakysi).
Ir galu gale FL, vel perziureta pakaba, a-lia i sporto puse, bet komfortas zenkliai sumazejo, o sporto kaip nebuvo, taip ir neatsirado.
O dabar butu idomu subjektyvias nuomones (aisku, cia dar yra tas faktorius, kad 9-5, tai senas auto, ir detales jau gali buti ne i tema sudetos, nekalbant apie tokia nesamone kaip coilai).
Tiesiog bla bla, jei kas turi ka pasakyti.
Pirmieji (visi) 9-5, buvo perdaug amerikoniski, siubavo kaip barzos.
Po poros metu, kai atsirado ir Aero (nuo MY00), buvo perziuretos amortizatoriu charakteristikos (geriausi atsiliepimai apie standartine pakaba, ir neblogi apie Aero, plius superderinamumas 2,3 LPT motoro su automatu, ka apie Aero versija jau nepasakysi).
Ir galu gale FL, vel perziureta pakaba, a-lia i sporto puse, bet komfortas zenkliai sumazejo, o sporto kaip nebuvo, taip ir neatsirado.
O dabar butu idomu subjektyvias nuomones (aisku, cia dar yra tas faktorius, kad 9-5, tai senas auto, ir detales jau gali buti ne i tema sudetos, nekalbant apie tokia nesamone kaip coilai).
Tiesiog bla bla, jei kas turi ka pasakyti.
- makmak
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 250
- Užsiregistravo: 2008 Rgp 22, 22:33
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Padekite apsispresti del SAAB pirkimo
rudik900 rašė:Dar karta, gerai, objektyvi nuomone yra tokia:
Pirmieji (visi) 9-5, buvo perdaug amerikoniski, siubavo kaip barzos.
Po poros metu, kai atsirado ir Aero (nuo MY00), buvo perziuretos amortizatoriu charakteristikos (geriausi atsiliepimai apie standartine pakaba, ir neblogi apie Aero, plius superderinamumas 2,3 LPT motoro su automatu, ka apie Aero versija jau nepasakysi).
Ir galu gale FL, vel perziureta pakaba, a-lia i sporto puse, bet komfortas zenkliai sumazejo, o sporto kaip nebuvo, taip ir neatsirado.
O dabar butu idomu subjektyvias nuomones (aisku, cia dar yra tas faktorius, kad 9-5, tai senas auto, ir detales jau gali buti ne i tema sudetos, nekalbant apie tokia nesamone kaip coilai).
Tiesiog bla bla, jei kas turi ka pasakyti.
o ten kas parašyta: tyrimų išvados ar subjektyvi nuomonė?
9-5 Aero AT, MY05
ex 9-3 2.2 TiD 2001
ex 9-3 2.2 TiD 2001
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: Padekite apsispresti del SAAB pirkimo
Tai ką skiriam etalonu? Tada renkam artimiausią geriausią modelį.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: Padekite apsispresti del SAAB pirkimo
LS 430, S600 ir panašiai
O šiaip tai norint kažką objektyvaus pasakyt - reiktų neturėti tokio automobilio Nes paeksploatavus jį ilgesnį laiką vistiek priprantama prie to komforto ir jo trūkti pradeda, panašiai kaip ir prie kW/Nm
Maniškis su pirmos kartos aero važiuokle - komforto nelygiose gatvėse trūksta, bet cruizinti užmiestyje problemų nesukelia. Plius nėr supimo migdančio
O šiaip tai norint kažką objektyvaus pasakyt - reiktų neturėti tokio automobilio Nes paeksploatavus jį ilgesnį laiką vistiek priprantama prie to komforto ir jo trūkti pradeda, panašiai kaip ir prie kW/Nm
Maniškis su pirmos kartos aero važiuokle - komforto nelygiose gatvėse trūksta, bet cruizinti užmiestyje problemų nesukelia. Plius nėr supimo migdančio
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Padekite apsispresti del SAAB pirkimo
aurissan rašė:Tai ką skiriam etalonu? Tada renkam artimiausią geriausią modelį.
Na, vakar, prartiskai, visa diena testavau 645ci (atlikau matavimus tam tikrus, siaip pojuciai, plius kaip kiti automobilistai atrodo pro tokios tackes langa ir t.t. ), kazkada Perkūnas rase, kad duos, vos ne pimpala nukirst , kad 9-5 nenusiledzia niekam... Kazkaip man...
https://www.youtube.com/watch?v=Rspv_b7EYYc
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
Re: Padekite apsispresti del SAAB pirkimo
saab 9-5 aero 2002, man jis pakankamai kietas, kietesnė pakaba už daugelio auto. Panašiai purtosi e60 bmw su ta ala sport pakaba. Volvo 1998-vapšie laivai, 2007- irgi baisiai supas, man per daug jau. Audi A6 2004, opel signum, vw passat B6, lexus 430 išvis kitas lygis komforte - visos minkštesnės. su mersais nesusidūręs. Su standartiniu 9-5 r15/r16 nevažiavęs, turėtų būt minkštesnis. Dar trinamas 9-3 og su r15 visai minkštai važiuoja, ir su r17 minkščiau nei mano. Bent man taip atrodo.
saab 9-5 st1 http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=26&t=8276
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Padekite apsispresti del SAAB pirkimo
selvedre, minkstesnes ar tylenes.. ?
volvo 90, 60, 70, na ir kitos tu laiku, man, niekaip vaziuoja...
volvo 90, 60, 70, na ir kitos tu laiku, man, niekaip vaziuoja...
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
Re: Padekite apsispresti del SAAB pirkimo
as apie volvo s80 kalbejau, kitokiu nesu vairaves.
o siaip, rudik, sakyciau, minkstesnes, kai kurios ir tylesnes. As turiu gan jautru stubura, tai juo minkstuma matuoju nedidele ir labai minksta man 2006 citroen c3 kibiriukas atrode. kaip tokio dydzio masina, tai super gere duobes.
o siaip, rudik, sakyciau, minkstesnes, kai kurios ir tylesnes. As turiu gan jautru stubura, tai juo minkstuma matuoju nedidele ir labai minksta man 2006 citroen c3 kibiriukas atrode. kaip tokio dydzio masina, tai super gere duobes.
saab 9-5 st1 http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=26&t=8276
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Padekite apsispresti del SAAB pirkimo
selvedre rašė:as apie volvo s80 kalbejau, kitokiu nesu vairaves.
o siaip, rudik, sakyciau, minkstesnes, kai kurios ir tylesnes. As turiu gan jautru stubura, tai juo minkstuma matuoju nedidele ir labai minksta man 2006 citroen c3 kibiriukas atrode. kaip tokio dydzio masina, tai super gere duobes.
Tai vat, kai dirbau bandytoju, buvo priekaistu i mano puse, tipo paprastos tackes tau buna cool, o kitos brangios sudas... O kaip jiems paaiskint?
Paskutinį kartą redagavo 1 Rudik. Iš viso redaguota 2015 kartus.
- Grazvis
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 513
- Užsiregistravo: 2011 Bir 05, 13:13
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Padekite apsispresti del SAAB pirkimo
keista aš važiavau vairavau C3 Pluriel Italijos serpantinais, tai kaip tik pasirodė totalus kibiras, kuris barška tarška net vėjui pučiant jau nekalbant apie važiavimo komfortą, kad ir tokiam automobiliui.selvedre rašė:.. nedidele ir labai minksta man 2006 citroen c3 kibiriukas atrode. kaip tokio dydzio masina, tai super gere duobes.
9-3 SW, 1,9 TiD, MY'08
ex: 9-3 SS 2,2 TiD, MY'03
ex: 9-3 SS 2,2 TiD, MY'03
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Padekite apsispresti del SAAB pirkimo
Is saabu nesu bandes 9-5 Aero MT (kw nesvarbu, manau neesme), gal atsiras drasuoliu? Mainais duosiu Trollsteri bandymams.
- hartke
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 925
- Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
- Miestas: Klaipeda
Re: Padekite apsispresti del SAAB pirkimo
Nesupratau iki ar cia trolina ponas Rudik ar ne, bet net nezinau kaip lyginti ta pre Fl irFl..
Masinos visiskos skirtingos, vienas universalas, kitas sedanas, vienas mechanas kitas automatas, vienas silpniausias 110kw 2,0. Kitas tu metu galingiausias184kw 2,3
Galu gale, universale nei klimos nei odos nera.
Man paciam mielesnis senasis, kuri vairuoju jau 6 metai. Kas liecia vaziuokle, senesnis minkstesnis, atrodo labiau siubuoja nei aero, nors nezinau kuriuo amortikai gyvesni.
Mechaninis kad ir 110kw, spiria per subine labiau nei aero automatas. Su automatu isvis trauka nesijaucia, supranti tik kai veidrodelyje matai visas aplenktas masinas. labai sunku lyginti darbini arkli, murziuka universala, su kuriuo vaziuoju kasdien ir svaru grazu, visa odini aero su kuriuo isvaziuoju tik savaitgaliais. Todel ir vadinu juos viena bulviaveziu, o kita limuzinu.
Masinos visiskos skirtingos, vienas universalas, kitas sedanas, vienas mechanas kitas automatas, vienas silpniausias 110kw 2,0. Kitas tu metu galingiausias184kw 2,3
Galu gale, universale nei klimos nei odos nera.
Man paciam mielesnis senasis, kuri vairuoju jau 6 metai. Kas liecia vaziuokle, senesnis minkstesnis, atrodo labiau siubuoja nei aero, nors nezinau kuriuo amortikai gyvesni.
Mechaninis kad ir 110kw, spiria per subine labiau nei aero automatas. Su automatu isvis trauka nesijaucia, supranti tik kai veidrodelyje matai visas aplenktas masinas. labai sunku lyginti darbini arkli, murziuka universala, su kuriuo vaziuoju kasdien ir svaru grazu, visa odini aero su kuriuo isvaziuoju tik savaitgaliais. Todel ir vadinu juos viena bulviaveziu, o kita limuzinu.
SAAB 9-5 MY00 2.0t bulviavežis
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: Padekite apsispresti del SAAB pirkimo
Del spyrio - kaltas turbut automatas, pas mt labiau tiesioginis kontaktas i ratus. O del minkstumo tai vaziuokles aero ir stock skiriasi ir auksciu ir stabilizatoriaus kietumu. Amortikai beveik tokie patys.
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Padekite apsispresti del SAAB pirkimo
hartke o aero ne amerikonas kartais? Nes turejau 900i K-jet amerikanska, tai tas net su mechanika vaziuodavo (ai ir vaziuoja panasiai iki siol, nors ir komponentai jau europeiki sudeti pagrinde) idomiai, pagreicio nesijaucia, tiesiog i vedrodi matai, kad visi pasiliko. Man, zinanciam saabus keistas jausmas buvo.
romask amortiku charakteristikos derinamos prie spyruokles charakteristiku, todel, nelabai jie gali buti tokie patys. Isbandziau ant savo skuros (subines, ta prasme)
romask amortiku charakteristikos derinamos prie spyruokles charakteristiku, todel, nelabai jie gali buti tokie patys. Isbandziau ant savo skuros (subines, ta prasme)
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 12 ir 0 svečių