SAAB 9-5 3.0 TiD. Ausinimo skyscio beda
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 269
- Užsiregistravo: 2005 Gru 21, 09:22
Pirmiausiai reiktų įsitikint ar tikrai per kamštį. Jeigu tikrai tai graičiausiai sistemoje susitaro per didelis spaudimas. Priežastim gali būti galvutės tarpinė (patyriau praktiškai) tiek skyčio perkaitimas ir užvirimas pvz nesuveikiant ventiliatoriui -čia teorinė mano prielaida.
SAAB 9000 CSE 2,3LPT 97
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 17
- Užsiregistravo: 2010 Geg 12, 15:45
- Miestas: Vilnius
Re: SAAB 9-5 3.0 TDI. Ausinimo skyscio beda
Na pas mane buvo panaši bėda - leido aušinimo skystį važiuojant. Kai auto neužvesta nebuvo jokios balos, niekur neleisdavo. Nuvažiuoji keliolika km, SID'as praneša, kad nebėra aušinimo skysčio.
Aeropoly pasakė, jog pompa ir paprašė 5 Daukantų. Tada nuvariau pas meistrą, tai sakė, kad užtenka pakeisti tik tarpinę prie pompos, nes sena kai parodė - visa sueižėjus ir lūžinėjo. Bet tuo pačiu pakeitė ir pompą, nes senos pompos guoliai dirbo su garsu, tai sakė metų bėgy reikės keisti, o ardymo daug. Viskas kainavo 3 Daukantus.
P.S. Gal ir ne į temą, bet gal bus aiškesnė situacija. Kai atsirado ši bėda, buvo pakeistas termostatas (termostatą keičiau Aeropoly). Tik išvažiavau iš serviso ir pravažiavus apie > 20 km prasidėjo ši bėda.
Aeropoly pasakė, jog pompa ir paprašė 5 Daukantų. Tada nuvariau pas meistrą, tai sakė, kad užtenka pakeisti tik tarpinę prie pompos, nes sena kai parodė - visa sueižėjus ir lūžinėjo. Bet tuo pačiu pakeitė ir pompą, nes senos pompos guoliai dirbo su garsu, tai sakė metų bėgy reikės keisti, o ardymo daug. Viskas kainavo 3 Daukantus.
P.S. Gal ir ne į temą, bet gal bus aiškesnė situacija. Kai atsirado ši bėda, buvo pakeistas termostatas (termostatą keičiau Aeropoly). Tik išvažiavau iš serviso ir pravažiavus apie > 20 km prasidėjo ši bėda.
SAAB 9-5 2.3t AERO MY02
- Dudutis
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 9
- Užsiregistravo: 2010 Bal 15, 20:26
- Miestas: Elektrėnai
- Contact:
Leidzia pro kamsteli skysti, neduodant varikliui dideliu apsuku, t.y. iki 1900-2000 skyscio nepurskia, davus didesne apkrova varikliui, purskimas pro issipletimo indo dankteli prasideda momentaliai.
Jei kas susidurete, kiek gali kainuoti variklio tarpines keitimas su galvos slifavimu? Ir ka galetume rekomenduoti?
Jei kas susidurete, kiek gali kainuoti variklio tarpines keitimas su galvos slifavimu? Ir ka galetume rekomenduoti?
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Pati kamsti keitei ? Ar vaziuojant,ar stovint su ijungtu varikliu - turetu matytis skyscio nutekejimas...,nors kartais,buna sunku pastebeti.Jei tarpine pradegus - daugetu tepalo.Jei begtu pro kamsti,tik uzgesinus varikli - trukus galva,varo dujas i ausinimo skysti,kyla slegis.Dudutis rašė:Pirminis leidimo pozymis yra pro bakelio dangteli. Leidzia buten vaziuojant. Stovint automobiliui, susilus varikliui neleidzia, nuvaziavus apie 50 km, issipletimo bakelis istusteja. Visas skystis iseina lauk.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Edgaras' rašė:Kelintų čia metų audi ir kas per transmisija, kad daugiau nei kanistras pilas tepalo? Ar čia dvigubintas piltuvas - pusė klientui o pusė sau...
gerų metų A6, greičiausiai tiptronic (nesigilinau)....yra kažkokios vibracijos, žmogus nuvarė į servisą, o ten sako kad reikėtu pradžiai tepaliukus pakeist, o pagal gamintoja, tai darosi du kartus (2 kart po 6 ltr.)....į klausima ar tikrai padės,- atsake, kad buvo penki panašus atvejai, dviem padėjo triem ne...
atsiprašau už "ne į tema"
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Ar tiptronic,ar kitoks -onic - jokio skirtumo,cia tik kiekvieno gamintojo uzpatentuotas valdymo pavadinimas.Su pacia deze,tai neturi nieko bendro.Tos pacios dezes(gamintojas ZF,ar AISIN,ar ...) ejo/eina i daugeli skirtingu gamintoju automobiliu.rudik900 rašė:gerų metų A6, greičiausiai tiptronic (nesigilinau)....yra kažkokios vibracijos, žmogus nuvarė į servisą, o ten sako kad reikėtu pradžiai tepaliukus pakeist, o pagal gamintoja, tai darosi du kartus (2 kart po 6 ltr.)....į klausima ar tikrai padės,- atsake, kad buvo penki panašus atvejai, dviem padėjo triem ne...
atsiprašau už "ne į tema"
Cituoju : " 12 litrų po 180 lt" ,ar klaida ivelei,ar....?Neteko ,su tiek kainuojanciu tepalu, susidurti.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 269
- Užsiregistravo: 2005 Gru 21, 09:22
Dudutis rašė:Leidzia pro kamsteli skysti, neduodant varikliui dideliu apsuku, t.y. iki 1900-2000 skyscio nepurskia, davus didesne apkrova varikliui, purskimas pro issipletimo indo dankteli prasideda momentaliai.
Jei kas susidurete, kiek gali kainuoti variklio tarpines keitimas su galvos slifavimu? Ir ka galetume rekomenduoti?
Man keitė galvutės tarpinę Panerių servisiuke, padarė neblogai, kainavo 943 litus tame tarpe darbai 400 litu kitka prekės.
SAAB 9000 CSE 2,3LPT 97
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Aeropoly pirkau 1l ,tai gerai nepamenu,bet ~ 50-60 Lt. kainavo.rudik900 rašė:ten oficialus servisas....matyt ant tepalo kanistros bus AUDI užrašas...
už SAAB POWER STEERING FLUID paskutini karta pas atstovus mokejau 90 lt. už pradaryta ir biški nupilta ipakavimą....SPEEDPARTS'e toks tepalas apie 85 SEK
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 14
- Užsiregistravo: 2009 Rgs 07, 16:25
- Miestas: Kaunas
Temk i servisa ir gali ieskot kito motoro. Tarpines pakeitimas nebeisgydys. Tas pats pas mane buvo.Dudutis rašė:Leidzia pro kamsteli skysti, neduodant varikliui dideliu apsuku, t.y. iki 1900-2000 skyscio nepurskia, davus didesne apkrova varikliui, purskimas pro issipletimo indo dankteli prasideda momentaliai.
Jei kas susidurete, kiek gali kainuoti variklio tarpines keitimas su galvos slifavimu? Ir ka galetume rekomenduoti?
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1107
- Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
- Contact:
- Dudutis
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 9
- Užsiregistravo: 2010 Bal 15, 20:26
- Miestas: Elektrėnai
- Contact:
- trulikas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 888
- Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- Edgaras'
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 910
- Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
- Miestas: Panevėžys-Kaunas
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių