Klausimai važiuojantiems TiD'ais
- trulikas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 888
- Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 420
- Užsiregistravo: 2008 Sau 22, 23:19
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- trulikas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 888
- Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
- ziopliai
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 506
- Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
- Miestas: Vilnius
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 225
- Užsiregistravo: 2008 Rgs 11, 20:34
- Miestas: Amžinoji sostinė
Ieškojau atsakymo, bet taip ir neradau. Dabar klausiu Jūsų visų, turinčių šviesias galvas (nebūtinai plaukų spalva).
Ryte užvedus variklį, iš duslintuvo mesteli balto dūmo debesiuką (nediduką - apie 1m skersmens), o paskui viskas normaliai - jokių dūmų. Tad klausimas: Kas tai galėtų būti? Ar tai problema ar ne (kaip pas visus)? Jei problema, kaip spręsti ir ką daryti?
Labai dėkoju visiems atsakiusiems "įtemą" ir tiems, kurie susilaikė nuo komentarų "ne į temą".
TiD'as 2.2 MY02
Ryte užvedus variklį, iš duslintuvo mesteli balto dūmo debesiuką (nediduką - apie 1m skersmens), o paskui viskas normaliai - jokių dūmų. Tad klausimas: Kas tai galėtų būti? Ar tai problema ar ne (kaip pas visus)? Jei problema, kaip spręsti ir ką daryti?
Labai dėkoju visiems atsakiusiems "įtemą" ir tiems, kurie susilaikė nuo komentarų "ne į temą".
TiD'as 2.2 MY02
- ziopliai
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 506
- Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
- Miestas: Vilnius
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 197
- Užsiregistravo: 2007 Gru 29, 20:00
- Miestas: Siauliai
Vaziuojant uzsidege "check oil level". Sustojes, palaukes, kol nusistoves issitaske tepalai, patikrinau- lygis normalus. Uzsivedziau pranesimas nepasikartojo. Antra karta, ivaziuojant i kiema, dar karta uzsidege. Uzgesinau varikli, po keliu minuciu vel uzvedziau, pranesimas pasikartojo. Tada dar karta uzgesinau. Po kokio pusvalandzio patikrinau tepalus, lygis normalus. Uzsivedziau, pranesimas nesikartojo. Kas per velnias? Galvoju pasikeisti tepalus, nors pagal rida kaip ir ankstoka.
MY '02 9-5 Arc 3.0 Tid
- ziopliai
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 506
- Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
- Miestas: Vilnius
ArunasRI rašė:Vaziuojant uzsidege "check oil level". Sustojes, palaukes, kol nusistoves issitaske tepalai, patikrinau- lygis normalus. Uzsivedziau pranesimas nepasikartojo. Antra karta, ivaziuojant i kiema, dar karta uzsidege. Uzgesinau varikli, po keliu minuciu vel uzvedziau, pranesimas pasikartojo. Tada dar karta uzgesinau. Po kokio pusvalandzio patikrinau tepalus, lygis normalus. Uzsivedziau, pranesimas nesikartojo. Kas per velnias? Galvoju pasikeisti tepalus, nors pagal rida kaip ir ankstoka.
taip pasitaiko, mano senajame irgi taip budavo, bet tik tuomet kai esu diena be sustojimo autobanais pasivazhinejes, esu snekejes su ZR tai sake, kad kartais kvailioja daviklis (pakeisti galima keiciant tepalus), bet ne faktas kad problema issispres, priezastis gali buti daviklis-laidai trumpina-arba tieisiog labai "issitaskes" tepalas, del ko davikliui atrodo, kad jo truksta
kita vertus sis perspejimas nera kritinis, nes tepalo slegis nera krites (yra kitas daviklis), t.y. jeigu issoka sis pranesimas, tai tiesiog pasitikrini, jog tepalo lygis pakankamas ir jeigu viskas tvarkoje gali vaziuoti toliau, jeigu prades daznai issokineti, kaip jau ir rasiau, galima bandyti keisti davikli, tikrinti laidus, tepalu specialiai del sio pranesimo keisti nereikia, kadangi daviklis reaguoja tiesiog i tepalo trukuma (zinoma, jeigu truksta, reikia papildyti)
Sekmes
9-5 Aero Griffin MY2009
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1211
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
- Miestas: Vilnius
Algis. rašė:Ieškojau atsakymo, bet taip ir neradau. Dabar klausiu Jūsų visų, turinčių šviesias galvas (nebūtinai plaukų spalva).
Ryte užvedus variklį, iš duslintuvo mesteli balto dūmo debesiuką (nediduką - apie 1m skersmens), o paskui viskas normaliai - jokių dūmų. Tad klausimas: Kas tai galėtų būti? Ar tai problema ar ne (kaip pas visus)? Jei problema, kaip spręsti ir ką daryti?
Labai dėkoju visiems atsakiusiems "įtemą" ir tiems, kurie susilaikė nuo komentarų "ne į temą".
TiD'as 2.2 MY02
Automobilis nakvoja lauke? Kokia oro temperatūra buna pasirodžius dūmui?
e85
- Buzyte&MrBuzius
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 227
- Užsiregistravo: 2007 Lap 21, 21:59
- Miestas: Vilnius
Sveiki.
Isvaziavus is Vilniaus automobilis pradejo netraukti butent tuo momentu, kai turetu isijungti turbina bei daugiau paspaudus gaza atsirado snypstimas po kapotu. Apziurejus pastebejau, kad itrukus tokia stora slanga (kuri yra susisijusi su turbina, tik nezinau kaip ja pavadinti) esanti per viduri variklio priekyje, pro kuria ir pucia ora. Gal kas gali parekomenduoti kur ta slanga galima nupirkti, ar butinai reikia originalo, kokia orentacine kaina?
aciu
Isvaziavus is Vilniaus automobilis pradejo netraukti butent tuo momentu, kai turetu isijungti turbina bei daugiau paspaudus gaza atsirado snypstimas po kapotu. Apziurejus pastebejau, kad itrukus tokia stora slanga (kuri yra susisijusi su turbina, tik nezinau kaip ja pavadinti) esanti per viduri variklio priekyje, pro kuria ir pucia ora. Gal kas gali parekomenduoti kur ta slanga galima nupirkti, ar butinai reikia originalo, kokia orentacine kaina?
aciu
SAAB 9-3, 2.2 TID, MY 2003
EX:SAAB 9-5, SE 2.0t, 141kW, 99
EX:SAAB 9-5, SE 2.0t, 141kW, 99
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 225
- Užsiregistravo: 2008 Rgs 11, 20:34
- Miestas: Amžinoji sostinė
Snatch rašė:Algis. rašė:Ieškojau atsakymo, bet taip ir neradau. Dabar klausiu Jūsų visų, turinčių šviesias galvas (nebūtinai plaukų spalva).
Ryte užvedus variklį, iš duslintuvo mesteli balto dūmo debesiuką (nediduką - apie 1m skersmens), o paskui viskas normaliai - jokių dūmų. Tad klausimas: Kas tai galėtų būti? Ar tai problema ar ne (kaip pas visus)? Jei problema, kaip spręsti ir ką daryti?
Labai dėkoju visiems atsakiusiems "įtemą" ir tiems, kurie susilaikė nuo komentarų "ne į temą".
TiD'as 2.2 MY02
Automobilis nakvoja lauke? Kokia oro temperatūra buna pasirodžius dūmui?
Nakvoja nuolat lauke... Esant žemesnei nei +10 temperatūrai. Ir kuo žemesnė temperatūra, tuo "debesėlis" didesnis.
9-5, 2,2 TiD, MY 02
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 225
- Užsiregistravo: 2008 Rgs 11, 20:34
- Miestas: Amžinoji sostinė
Buzyte&MrBuzius rašė:Sveiki.
Isvaziavus is Vilniaus automobilis pradejo netraukti butent tuo momentu, kai turetu isijungti turbina bei daugiau paspaudus gaza atsirado snypstimas po kapotu. Apziurejus pastebejau, kad itrukus tokia stora slanga (kuri yra susisijusi su turbina, tik nezinau kaip ja pavadinti) esanti per viduri variklio priekyje, pro kuria ir pucia ora. Gal kas gali parekomenduoti kur ta slanga galima nupirkti, ar butinai reikia originalo, kokia orentacine kaina?
aciu
Manding, įtrūko šlangas (žarna) per kurį pučiamas oras į turbiną kai atsidaro EGR vožtuvas, kad sukeltų turbos apsukas. Manau galima apseiti ir be originalo. Tik kur rasti aukšto spaudimo šlangą (žarną) tokio skersmens (berods apie 50mm)...
9-5, 2,2 TiD, MY 02
- ziopliai
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 506
- Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
- Miestas: Vilnius
Algis. rašė:Nakvoja nuolat lauke... Esant žemesnei nei +10 temperatūrai. Ir kuo žemesnė temperatūra, tuo "debesėlis" didesnis.
greiciausiai turbina
http://www.aeropolis.lt/forum/viewtopic ... 3621e847eb
9-5 Aero Griffin MY2009
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių