Sveiki,
iškilo toks praktinis klausimas - ar verta domėtis įvairiais tepalų priedais, kuriuos pardavinėja Xado, STP ir kiti, padedančiais mažint dūmingumą, tepalo valgymą ir pan.? Kalba eina apie 9-5 ir jų benzininių variklių ydas su tepimu (karterio užsinešimu ir pan.). Kadangi tie priedai dažniausiai tirština tepalą, tai ar nebus taip, kad nuo vilko ant meškos - tepalo nedegins, bet kartu suprastės tepalo patekimas į tas vietas, kur jo būtinai reikia (laikant, kad karteris pravalytas)? Internete nepavyko rasti atsiliepimų apie tokių priedų naudojimą būtent SAABuose, nors kitokių mašinų savininkai didžiąja dalimi džiaugiasi. Aš suprantu, kad tie priedai nėra stebuklas ir mirusio neprikels, bet kai mašina yra senoka ir savininko akimis ekonomiškai neverta didelių normalaus remonto investicijų ar naujo variklio įsigijimo (kur irgi neaišku koks stovis), tai įdomios ir protingos alternatyvos tam, kad mašina dar tarnautų.
Jei kas atsilieptų iš savo patirties, būtų smagu.
Tepalo priedai ir jų (ne)nauda
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 82
- Užsiregistravo: 2008 Gru 01, 09:21
- Miestas: Vilnius
Tepalo priedai ir jų (ne)nauda
SAAB 9-3 '00 2.0t B204E
SAAB 9-5 '01 2.3t B235E
SAAB 9-5 '01 2.3t B235E
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 471
- Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47
Re: Tepalo priedai ir jų (ne)nauda
O kokios problemos butent su varikliu? Jeigu kokios kompresijos nebera, manau Xado butu verta pabandyti.
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: Tepalo priedai ir jų (ne)nauda
Teko naudoti Xado. Atvirai, skirtumo nepajaučiau, bet, kad ir varikliui nieko blogo nebuvo. Beje, bent Xado aprašyme minima, jog alyvos netirština jų priedai.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 82
- Užsiregistravo: 2008 Gru 01, 09:21
- Miestas: Vilnius
Re: Tepalo priedai ir jų (ne)nauda
CandyBoy rašė:O kokios problemos butent su varikliu? Jeigu kokios kompresijos nebera, manau Xado butu verta pabandyti.
Po ilgesnio stovėjimo užkuriant išmeta mėlynai baltų dūmų, kažkiek mažėja tepalo kiekis.
SAAB 9-3 '00 2.0t B204E
SAAB 9-5 '01 2.3t B235E
SAAB 9-5 '01 2.3t B235E
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Tepalo priedai ir jų (ne)nauda
Xado (ir ne tik) aprasyme daug priestaravimu VDV darbo teorijai, jokiu standartu tokiai produkcijai nera, taigi ant vartotojo rizikos daiktas..., buvom naudoje, tai placebo efektas tikrai yra... o kaip su realia nauda? Sunku pasakyti, tamsus dalykas yra dar ta tribologija.
- Incoming
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 33
- Užsiregistravo: 2015 Bal 26, 07:37
- Miestas: Kaunas
Re: Tepalo priedai ir jų (ne)nauda
Aš asmeniškai pats išbandžiau XADO. Padėjo. Bet kaip ir patys jie sako, visiškai susidėvėjusių detalių naujom nepadaro.
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Tepalo priedai ir jų (ne)nauda
Aš tai susidomėjas labai metalo keramika RVS suomišku originalu, nors gal ir ta lietuviška firma tuo pačiu prekiauja nežinau.. Pažiūrėjau ant gyvų pavyzdžių tai tikrai padengia tas trinties vietas keramika ir užpildo nelygumus.. Ir čia nesiskaito kaip priedas kurį reikia daug kartų pilti pakanka butelio ar dviejų ant 100tūkst. km lyg.. Beto keičiant alyva tai kaip reikalas praplovė variklį nes prieš supilant tepalas dar buvo gražios spalvos o išpylus lauk tai beveik juodas.. Ka pajutau tai kad kažkiek tolygiau variklis dirba.. Dėl sąnaudų tai nieko nors skaitau jos ir taip labai geros buvo apie 13 dujų mieste su 900ng paburtu.. Viskas atrodo kaip ir logiška į trinties vietas prisiklijuoja ta keramika ir gaunas lygesnis paviršius dėl ko sumažinama trintis ir iš to seka ir mažesnės sąnaudos ir gražesnis darbas ir t.t. į 9-5 žadu irgi supilt kai ateis laikas tepalus keist..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Tepalo priedai ir jų (ne)nauda
Sakiau, kad placebo efektas yra, stai ir patvirtinimas.
Vienas klausimas: trintis tarp ko?
Vienas klausimas: trintis tarp ko?
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: Tepalo priedai ir jų (ne)nauda
Ai, yra daug teorijų. Esu skaitęs, kad dėl šitų priedų atsiranda papildomas variklio kaitimas ir t.t. Bet ant bandytų 3 auto nei vienai ši teorija nepasitvirtino. Nebent tas pap. kaitimas - keli laipsniai pagal Celcijų, ko galima nepastebėti vadovaujantis aušinimo rodykle.
Na, šią savybę tepalas ir taip turi atlikti, be jokių priedų. Keičiant alyvą neteko išleisti švarios.
Daivanas rašė:Beto keičiant alyva tai kaip reikalas praplovė variklį nes prieš supilant tepalas dar buvo gražios spalvos o išpylus lauk tai beveik juodas..
Na, šią savybę tepalas ir taip turi atlikti, be jokių priedų. Keičiant alyvą neteko išleisti švarios.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Tepalo priedai ir jų (ne)nauda
Rudik rašė:Sakiau, kad placebo efektas yra, stai ir patvirtinimas.
Vienas klausimas: trintis tarp ko?
tarp judančių variklio dalių paviršių kurias tepa tepalas ir kurios greičiau dėvisi.. kai sumažini trintį ir susiformuoja naujas paviršius lengviau viskas dirba ir pan. Savišvietai https://www.youtube.com/watch?v=MHmkr2ucJ24
Man tai atrodo viskas logiška, beto ir dar kaip sakau teko matyt ir gyvai tuos paviršius.. minusas kad poto sunku apdorot tuos paviršius jeigu reikalingas koks remontas..
Romeo rašė:Na, šią savybę tepalas ir taip turi atlikti, be jokių priedų. Keičiant alyvą neteko išleisti švarios.
Ta prasme čia prieš išleidžiant tepalus pirma buteliuką supyles buvau ir dar ant matuoklės gražus gan tepalas buvo po gal 250km ar kiek ten pravažiuot reikėjo su rvs ir keičiant tepalą jis jau juodas kaip smala buvo.. karteris švarus ir variklis iš apačios švarus buvo..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Tepalo priedai ir jų (ne)nauda
Tarp judanciu detaliu yra ALYVA, o kada, kai jie sega, yra trinties pora metalas-metalas, kur xado, atseit, ir dirba, tai variklis jau eina i metalo lauza (!)
Jokios logikos cia nera, cia tau savisvietai biski.
Ant matuokles tepalas visada atrodo svaresnis uz beganti per nuleidimo skyle. (!)
Tempeatura, kuria ponai mato "instrumentu paneleje" yra ausinimo skyscio temperatura, o ne variklio, plius yra lokaline kaitra...
Zodziu, silpnai ponai... Ka ten 15 min. raso? Juk narstot darbe, kol BOSAS nemato.
Jokios logikos cia nera, cia tau savisvietai biski.
Ant matuokles tepalas visada atrodo svaresnis uz beganti per nuleidimo skyle. (!)
Tempeatura, kuria ponai mato "instrumentu paneleje" yra ausinimo skyscio temperatura, o ne variklio, plius yra lokaline kaitra...
Zodziu, silpnai ponai... Ka ten 15 min. raso? Juk narstot darbe, kol BOSAS nemato.
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Tepalo priedai ir jų (ne)nauda
O tai nori pasakyt variklis nedyla pvz cilindrų sienelės, indėklai ir pan. ir kompresija nemažėja? čia veikimas vyksta kai variklis sveikas ir ta natūralų dilimą kažkiek išlygina o ne užkalusius variklius pataiso.. ar video žiūrėjai?
Tai būtent ir žiūrėjau iš matuoklės ant skuduriuko balto ir buvo geltonas tepalas o po to rvs išleisto ant skuduriuko balto užpyliau ir buvo juodas visiškai.. čia tas pats kaip koki engine flush naudot ar dar kažka kas sieneles variklio nuplauna bet čia ne apie tai diskusija.. Nereklamuoju Rudik aš šito rvs ir nesu atstovas tiesiog pasidalinau savo nuomone, beto paskaityk jeigu netingi angliškus atsiliepimus iš įvairių forumų tai daug teigiamų atsiliepimų nuo visokių polo iki fūrų buvo supilta ir daug teigiamų bet yra ir neutralių jeigu variklis geros būklės tai mažai ką ir pajausi.. Turbūt daugiausiai atsiliepimų pas ką bloga kompresija tai ji atsistato.. tai čia kaip ir pateisina ta visa technologiją.. Na nežinau aš irgi skeptiškai žiūrėjau bet manau kad pati technologija daugiau ar mažiau veikia..
Tai būtent ir žiūrėjau iš matuoklės ant skuduriuko balto ir buvo geltonas tepalas o po to rvs išleisto ant skuduriuko balto užpyliau ir buvo juodas visiškai.. čia tas pats kaip koki engine flush naudot ar dar kažka kas sieneles variklio nuplauna bet čia ne apie tai diskusija.. Nereklamuoju Rudik aš šito rvs ir nesu atstovas tiesiog pasidalinau savo nuomone, beto paskaityk jeigu netingi angliškus atsiliepimus iš įvairių forumų tai daug teigiamų atsiliepimų nuo visokių polo iki fūrų buvo supilta ir daug teigiamų bet yra ir neutralių jeigu variklis geros būklės tai mažai ką ir pajausi.. Turbūt daugiausiai atsiliepimų pas ką bloga kompresija tai ji atsistato.. tai čia kaip ir pateisina ta visa technologiją.. Na nežinau aš irgi skeptiškai žiūrėjau bet manau kad pati technologija daugiau ar mažiau veikia..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių