Na kagi nauja tema, ilgai ieškojau kuo pakeisti savajį 900tuką nes norėjos truputi daugiau komforto ir kadangi pagrinde mieste važinėju kokius 90 proc. mažiausiai ir trumpais atstumais tai pradėjau ieškoti 9-5 aero o poto dar prisidėjo kad ir automato.
Paieškos ilgą laiką buvo nesėkmingos nes rasti geros būklės pilnos komplektacijos 9-5 tai vos ne teleloto laimėti tad buvau nusiteikes imti kad bent šildomos sėdynės būtų.. Buvau apžiūrėti keletos variantų pirmas buvo pilkas aero 2004 aptariau jau forume iš nuotraukų ledas o realiai suklijuotas visas pro visus galus leidžiantis tepalus su daugybe kitų trūkūmų aparatas.. Kiti buvo irgi šiaip sau vos nesusigundžiau už 1700 nusipirkti pavargusio ir atsikelti, bet pagailėjau saves ir tesiau paieškas toliau kai akis užkliuvo už šio 9-5tuko..
Jo istorija tokia pagamintas 2003 02 mėn. 2007 10 24 iš Prancūzijos jį nusipirko kažkokios įmonės savininkas žmonai tai ji pagal metus buvo tikrai mažai važinėta po 2 metų Lietuvoje rida buvo 132 tūksts. ir visą laiką buvo tvarkoma žaibo rate, prieš porą metų perpirko kitas žmogus iš kurio aš pirkau, jis irgi tvarkė pagrinde mačiau žaibo rate ir dabar nusipirkau aš.. Tai šiuo metu rida yra ~210500km ir pagal stovį ir bendrą vaizdą manyčiau kad ji tikra..
Prieš perkant tikrinau Aeropolyje tai rado:
Iš rimtesnių trūkūmų:
Priekyje (galiniai) sailentblokai abi pusės,
Gale prie rato viršutinės įvorės abi pusės,
Vandens pompa po truputi šlampa ateity kad pasikeist.
Iš nerimtų:
pasikeist valytuvus,
ženkliukas nusitrynes galinis,
numerio apšvietimo lemputė viena perdegus,
ir keletos neesminių tvirtinimų,
kėbulas pabraižytas ir truputi parudyjes gale nedaug dar ten kažkokios smulkmenos..
Tai atsižvelgus kad tik tokie trūkumai ir bendras stovis tikrai neblogas buvo nupirkta.
Iš išorės atrodo taip:
salonas kolkas tik skelbimo foto:
Komplektacija esu labai patenkintas - pilna trūksta tik gale šildomų sėdynių kas ir taip nelabai aktualu..
Tai ka bandysiu eksploatuoti, užsisakiau dalių rytoj jau turėtų nemažai atkeliauti..
Kolkas tik nusiploviau ir išsisiurbiau, ir buvo ko nes vaikas gale buvo vežiojamas tai kokio tik maisto neradau ir pan.
Trūkumai dar ka pats pastebėjau:
Klausant muzikos garsiau pradėjo tarškėt viena elipsė tai galvoju gal bus kaip pas mane ant 900tuko prikritus smėlio kažkokio ir drožlių metalo lygiai toks pat garsas buvo, kadangi palangė buvo visa visokiais trupiniais ir pan. nuklota tai galvoju gal ir i kolonėle ko pribarstyta bus, prieit reikės pasižiūrėt, kolkas ją atjungiau o šiaip skamba tikrai liuks harmanas..
Testuojant ant dujų pora kartų buvo pradėja dusti ir išmetė misfire, gal reikės pradžiai vežt pas dujininkus kad filtrus pakeistų nes kaip supratau filtras keistas tik viena kartą o su dujom jau virš 20000 bus.. Ant benzino važiuoja puikiai..
Dar ekranas sunkiai reagavo i prisilietimus galvojau jau reikės kažkada keisti, bet per nustatymus radau kalibraciją ir sukalibravus viskas normaliai veikia..
Navigacijos dvd subraižytas gal kas žino gal yra kur parsisiūst kokia versija žemėlapių kad bent išmėgint? skaičiau temą vieną kad kažkurion senom navigacijom 9-5 tinka land rover ar kokios ten mašinos žemėlapiai ir puikiai veikia..
Gal kas turi parekomenduot valytuvus kokius? Bosh ir Champion nesiūlyti, Boshus bananus turėjau ant 900tuko labai nusivyliau žiema keičiau pavasari jau prastai valo..
Ženkliuką geriau normalų ieškot ar lipduką? gal kas pirkot ar sakėtės iš kokio aliexpress ar ebay? nes foto būna vienos bet realiai kai ateina nieko gero..
Deivis 9-5 AERO 2003
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Deivis 9-5 AERO 2003
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Deivis 9-5 AERO 2003
Truputi apsipirkau
Priekyje galiniai sailentblokai x2,
Galinės įvorės x2,
Salono, oro, tepalų filtrai,
Vandens pompa,
Žvakės.
Priekyje galiniai sailentblokai x2,
Galinės įvorės x2,
Salono, oro, tepalų filtrai,
Vandens pompa,
Žvakės.
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Re: Deivis 9-5 AERO 2003
Sakyk prašau, kaip tai atlikai-:
"Dar ekranas sunkiai reagavo i prisilietimus galvojau jau reikės kažkada keisti, bet per nustatymus radau kalibraciją ir sukalibravus viskas normaliai veikia.."
Nes pas mane irgi kažkas ne taip - tam kad "nuspausti" "5"radijos mygtuką tenka spausti"6" (suveiki a 5)- na o "6" suveikia spaudžiant patį patį kraštelį ekrano...
"Dar ekranas sunkiai reagavo i prisilietimus galvojau jau reikės kažkada keisti, bet per nustatymus radau kalibraciją ir sukalibravus viskas normaliai veikia.."
Nes pas mane irgi kažkas ne taip - tam kad "nuspausti" "5"radijos mygtuką tenka spausti"6" (suveiki a 5)- na o "6" suveikia spaudžiant patį patį kraštelį ekrano...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Deivis 9-5 AERO 2003
pjezo rašė:Sakyk prašau, kaip tai atlikai-:
"Dar ekranas sunkiai reagavo i prisilietimus galvojau jau reikės kažkada keisti, bet per nustatymus radau kalibraciją ir sukalibravus viskas normaliai veikia.."
Nes pas mane irgi kažkas ne taip - tam kad "nuspausti" "5"radijos mygtuką tenka spausti"6" (suveiki a 5)- na o "6" suveikia spaudžiant patį patį kraštelį ekrano...
Hm per settings nueik pačiam viršuj ir bus ekrano nustatymai galėsi pasirinkt tik nepamenu ar iškart tiesiai nueit galėsi ar reiks spaust display ir tada settings. Atsiras toks kalibravimas neva reiks dešiniam kampe viršuj paspaust ir kairiam apačioj. Iš antro karto pavyko man sukalibruot ir dabar viskas normaliai veikia bent kolkas..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Re: Deivis 9-5 AERO 2003
Ačiū radau.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Deivis 9-5 AERO 2003
mini UPDATE:
Pakeisti tepalai ir filtras Mobil1 0w40 ir Mann
Pasikeičiau žvakes jau tokios mate gyvenime buvo iridinės susuktos dabar laser platinum.:
Ir nelabai malonų dalyką pastebėjau su DI tik nelabai sufokusavo telefonas:
Trūksta gabaliuko gumos ant DI galo tai gali dėl to pramušinėt ta missfire? ar čia tik kaip paminkštinimas ji veikia? Pakeitus žvakes tas pats kolkas ant dujų gerai užmynus išmeta.. Sekantis vizitas turbūt pas dujininkus bus..
Beto kas kiek laiko keičiasi tos žvakės? oro filtrui pasikeist jau turbūt ratą reikia pasikelti?
Pakeisti tepalai ir filtras Mobil1 0w40 ir Mann
Pasikeičiau žvakes jau tokios mate gyvenime buvo iridinės susuktos dabar laser platinum.:
Ir nelabai malonų dalyką pastebėjau su DI tik nelabai sufokusavo telefonas:
Trūksta gabaliuko gumos ant DI galo tai gali dėl to pramušinėt ta missfire? ar čia tik kaip paminkštinimas ji veikia? Pakeitus žvakes tas pats kolkas ant dujų gerai užmynus išmeta.. Sekantis vizitas turbūt pas dujininkus bus..
Beto kas kiek laiko keičiasi tos žvakės? oro filtrui pasikeist jau turbūt ratą reikia pasikelti?
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Re: Deivis 9-5 AERO 2003
Veikia kaip tarpinė užtikrinanti hermetiškumą. Jei ten prisirenka drėgmės- gal ir gali pramušti. Šiap reikėtų žvakių kontaktus ir DI "pypkes" padengti dialektriniu tirštu tepalu.
Dėl žvakių tai sakyčiau kas kokius 20-30 kkm platinines reikėtų keisti, iridžio ant 9000 normaliai laikė kažkur 38 kkm, manau dar būtų tarnavę, LPG trumpina žvakių gyvavimą (paprastos jau po 10 kkm gerokai padegusios būdavo)
Oro filtrą patogiausia keistis ant keltuvo, na gal ir įmanoma kaip nors sukėlus su domkratu ir nuėmus ratą prieiti.
Dėl žvakių tai sakyčiau kas kokius 20-30 kkm platinines reikėtų keisti, iridžio ant 9000 normaliai laikė kažkur 38 kkm, manau dar būtų tarnavę, LPG trumpina žvakių gyvavimą (paprastos jau po 10 kkm gerokai padegusios būdavo)
Oro filtrą patogiausia keistis ant keltuvo, na gal ir įmanoma kaip nors sukėlus su domkratu ir nuėmus ratą prieiti.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: Deivis 9-5 AERO 2003
pjezo rašė:Oro filtrą patogiausia keistis ant keltuvo, na gal ir įmanoma kaip nors sukėlus su domkratu ir nuėmus ratą prieiti.
Nereikia nei domkrato, nei keltuvo. Net rato nuiminėi nereikia.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Re: Deivis 9-5 AERO 2003
Romeo rašė:Nereikia nei domkrato, nei keltuvo. Net rato nuiminėi nereikia.
Hm, nu sunkiai įsivaizduoju, kaip pas AERO būtų įmanoma pakeisti filtrą nesukėlus, pakaba tai žema....
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Deivis 9-5 AERO 2003
pjezo rašė:Veikia kaip tarpinė užtikrinanti hermetiškumą. Jei ten prisirenka drėgmės- gal ir gali pramušti. Šiap reikėtų žvakių kontaktus ir DI "pypkes" padengti dialektriniu tirštu tepalu.
Dėl žvakių tai sakyčiau kas kokius 20-30 kkm platinines reikėtų keisti, iridžio ant 9000 normaliai laikė kažkur 38 kkm, manau dar būtų tarnavę, LPG trumpina žvakių gyvavimą (paprastos jau po 10 kkm gerokai padegusios būdavo)
Oro filtrą patogiausia keistis ant keltuvo, na gal ir įmanoma kaip nors sukėlus su domkratu ir nuėmus ratą prieiti.
Drėgmės ten manau nebus vistik karštis labai didelis nebent ant viršaus koki kibira vandens supylus.. dielektriniu tepalu ištepiau tas "pypkes"..
Na rato nuimt tai nereikės bet pakelt tai tikrai reikės nes filtro aukštis jaučiu didesnis negu mašina nuo žemės.. radau video: https://www.youtube.com/watch?v=PBiolzDybp8
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: Deivis 9-5 AERO 2003
Kad įsivaizduotumėt
Nebent dar žemesnė mašina, tai tada kilstelt reiks.
Nebent dar žemesnė mašina, tai tada kilstelt reiks.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Deivis 9-5 AERO 2003
Na nešvarumų nesimato bet filtras buvo gana nešvarus, sudėtas buvo "filtron", o dabartinis "mann'as" už jį šiek tiek didesnis.. Taip pat išvalyta filtro dėžė.. Nuo žemės ir buferio filtrą skyrė gal 1cm tai nereikėjo pasikelt priekio..
Saab'u autoparkas:
Saab'u autoparkas:
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Re: Deivis 9-5 AERO 2003
Romeo rašė:Kad įsivaizduotumėt
Nebent dar žemesnė mašina, tai tada kilstelt reiks.
Hm., man šiek tiek netikėta, kažkaip vizualiai, pagal filtro dydį įsivaizdavau, kad tai neįmanoma...
Bet dėkui už info, ateityje keičiantis nereikės galvoti kur čia rasti keltuvą
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Deivis 9-5 AERO 2003
Na ka trumpas update:
Buvau pas dujininkus Lauromoj atsiliepimų įvairių, tačiau man lyg viskas normaliai buvo.. Gera žinia, kad su dujom viskas tvarkoj pralėkėm trasoj kai reikia didžiausios galios perdaug dujų šiek tiek paduodavo tai pareguliavo mišinį. Bloga žinia kad prie max galios nebepatempia DI ir kaip atjungia kažkurį cilindrą ir metą misfire.. Tai neskubėdamas ieškosiu dabar tos DI nes ramiai važinėjant viskas ok..
Betestuojant galbūt aš o galbūt ir ne ant radaro iš mašinos papuoliau, na bent tiek kad kur greitis 80 važiavau ~100 tai bauda nedidelė gal bus + dar neturiu nuobaudų ir gal ne man bauda bus nes važiavom kolona o blykstė kalė kai buvo gal 10 metru iki mašinos like tai gal kažką ir iš toliau nufotkino...
Pasitikrinau dėžės tepalą tai lygis vos vos žemiau nei max (tikrinau ant šilto užvesto variklio, pamėtydamas pavaras ir t.t.) tepalas raudonos gražios spalvos, tai manau kolkas tepalo nekeisiu, o ir dėžė gražiai bėgius mėto ir pan. reiks dar sąskaitas permest gal bus keistas kažkada..
Pasikeičiau salono filtrą, suklaidino truputėlį kad paraloną aplink kondiškės vamzdžius reikėjo klijuoti ne prie filtro bet prie lyg pečiuko viršaus labai keistai ir buvo ant filtro tokia juoda plastikinė juostelė bandžiau lupt bet lyg neatsilupo ji tai galvoju ar taip turėjo būt ar vis dėlto viršus turėjo prisiklijuot prie to paralono.. kai viskas susidėjo tai atrodė atrodė lyg normaliai..
Naudojaus šitu video ir keliom foto temom: https://www.youtube.com/watch?v=kKAHOIZoFfc
Nusipirkau dar porą įvorių važiuoklei galui, nes patarė keičiant viršutines įvores prie to pačio pasikeist ir apatines, o dar kadangi jos nedaug kainuoja tai pagalvojau kad gera mintis ir ilgiau laikys..
Taip pat svarstau ka daryt su šitais ratais ar naudot kaip žieminius ar parduot ir pirkt r16 žiemai..
Buvau pas dujininkus Lauromoj atsiliepimų įvairių, tačiau man lyg viskas normaliai buvo.. Gera žinia, kad su dujom viskas tvarkoj pralėkėm trasoj kai reikia didžiausios galios perdaug dujų šiek tiek paduodavo tai pareguliavo mišinį. Bloga žinia kad prie max galios nebepatempia DI ir kaip atjungia kažkurį cilindrą ir metą misfire.. Tai neskubėdamas ieškosiu dabar tos DI nes ramiai važinėjant viskas ok..
Betestuojant galbūt aš o galbūt ir ne ant radaro iš mašinos papuoliau, na bent tiek kad kur greitis 80 važiavau ~100 tai bauda nedidelė gal bus + dar neturiu nuobaudų ir gal ne man bauda bus nes važiavom kolona o blykstė kalė kai buvo gal 10 metru iki mašinos like tai gal kažką ir iš toliau nufotkino...
Pasitikrinau dėžės tepalą tai lygis vos vos žemiau nei max (tikrinau ant šilto užvesto variklio, pamėtydamas pavaras ir t.t.) tepalas raudonos gražios spalvos, tai manau kolkas tepalo nekeisiu, o ir dėžė gražiai bėgius mėto ir pan. reiks dar sąskaitas permest gal bus keistas kažkada..
Pasikeičiau salono filtrą, suklaidino truputėlį kad paraloną aplink kondiškės vamzdžius reikėjo klijuoti ne prie filtro bet prie lyg pečiuko viršaus labai keistai ir buvo ant filtro tokia juoda plastikinė juostelė bandžiau lupt bet lyg neatsilupo ji tai galvoju ar taip turėjo būt ar vis dėlto viršus turėjo prisiklijuot prie to paralono.. kai viskas susidėjo tai atrodė atrodė lyg normaliai..
Naudojaus šitu video ir keliom foto temom: https://www.youtube.com/watch?v=kKAHOIZoFfc
Nusipirkau dar porą įvorių važiuoklei galui, nes patarė keičiant viršutines įvores prie to pačio pasikeist ir apatines, o dar kadangi jos nedaug kainuoja tai pagalvojau kad gera mintis ir ilgiau laikys..
Taip pat svarstau ka daryt su šitais ratais ar naudot kaip žieminius ar parduot ir pirkt r16 žiemai..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Deivis 9-5 AERO 2003
Na ka vėl mini update: per išpardavima maximoj prigriebiau bosh valytuvų paprastų tai su senais palyginus pasaka kaip valo..
Tik klausimas kokio ilgio jie turi būt? turiu 550 abu bet man vairuotojo pusėj kaip ir lieka viršuj toks nenuvalytas plotas kur susijungia su keleivio pusės valytuvu ir baisiai nervina, nusipirkau 575mm ir tas pats tai kokį čia 600 gal dėt?
Taip pat šiandien naujam servisiuke sutvarkė važiuoklę, priekyje pakeitė galinius sailenblokus ir gale viršutines bei apatines įvores..
Tik klausimas kokio ilgio jie turi būt? turiu 550 abu bet man vairuotojo pusėj kaip ir lieka viršuj toks nenuvalytas plotas kur susijungia su keleivio pusės valytuvu ir baisiai nervina, nusipirkau 575mm ir tas pats tai kokį čia 600 gal dėt?
Taip pat šiandien naujam servisiuke sutvarkė važiuoklę, priekyje pakeitė galinius sailenblokus ir gale viršutines bei apatines įvores..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių