Sportinis oro filtras

Vartotojo avataras
Mark
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 302
Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Sportinis oro filtras

Standartinė Mark » 2014 Vas 20, 10:08

sveiki, gal kas naudoja sportini oro filtra, noreciau suzinot kaip yra valomas, plaunamas kas kiek laiko?

pas mane green ir galvoju kad atejo tas metas kai ji reikia isplaut, kaip geriau butu tai padaryt ?
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Sportinis oro filtras

Standartinė raimax » 2014 Vas 20, 10:15

domėjausi K&N produkciją, tai yra pirkti specialūs jų priedai: Ploviklis ir tepalas. Supučiamas filtras spec. valikliu, palaukiama keletą minučių, tada su vandeniu išplaunamas, išsausinamas ir supurškiamas spec. tepalu. Nes dulkės prikimbą būtent prie to tepalo. Intervalas priklausomai nuo kelių tipo, bet manau ne rečiau nei kas kokį 10k km.

va http://www.youtube.com/watch?v=K5JtLLiBDbc
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Re: Sportinis oro filtras

Standartinė Perkūnas » 2014 Vas 20, 10:18

Mark rašė:sveiki, gal kas naudoja sportini oro filtra, noreciau suzinot kaip yra valomas, plaunamas kas kiek laiko?

pas mane green ir galvoju kad atejo tas metas kai ji reikia isplaut, kaip geriau butu tai padaryt ?

Nori patarimo...nuimi savo "sportini" filtra ir tiesiu taikymu i siuksliu deze,tada idedi toki koks priklauso ir pirmyn.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: Sportinis oro filtras

Standartinė aurissan » 2014 Vas 20, 10:19

Nieko neprižinosi kada reikia plaut. Užsimanei ir plauk (aišku realia rida, o ne kas tūkstantį km). Kad efektas būtų ne prastesnis ir sutaupyt ant brangių plovimo priemonių- drąsiai naudok FAIRY :) O dėl sutepimo- priklauso kokio tipo filtras.
Jei labai lauksi kol pritrauks šiūkšlių- jis susigniuždys dėl vakuumo.
O už gamyklinį filtrą- nieko geriau nebus.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Sportinis oro filtras

Standartinė raimax » 2014 Vas 20, 10:34

tiesa, yra pigaus mėlyno "motociklų filtrų" tepalo, litras apie 18 litų kainuoja gal? :? Dagris turėdavo pas save vitrinoje.
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
Vartotojo avataras
Mark
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 302
Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Sportinis oro filtras

Standartinė Mark » 2014 Vas 20, 10:49

turiu ir specijalu tepala irgi green firmos, tik kiek jo purkst lengvai ar taip jau normalei ?
pats filtras stovi dezuteje kur ir paprastas filtras tai manau tai gerai :)
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: Sportinis oro filtras

Standartinė aurissan » 2014 Vas 20, 10:53

Daug nepurkšk, tik tiek kad apdrėkint medžiagą. Nereikia tiek purkšt, kad net varvėtų.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
Mark
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 302
Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Sportinis oro filtras

Standartinė Mark » 2014 Vas 20, 10:56

Perkūnas rašė:
Mark rašė:sveiki, gal kas naudoja sportini oro filtra, noreciau suzinot kaip yra valomas, plaunamas kas kiek laiko?

pas mane green ir galvoju kad atejo tas metas kai ji reikia isplaut, kaip geriau butu tai padaryt ?

Nori patarimo...nuimi savo "sportini" filtra ir tiesiu taikymu i siuksliu deze,tada idedi toki koks priklauso ir pirmyn.


Zinok butu koks kiniskas tai taip ir butu :D bet sis galvoju turi biski kokybes :)
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Re: Sportinis oro filtras

Standartinė selvedre » 2014 Vas 20, 16:52

kokybės...nuo tų tepamų filtrų apsineša oro masės matuoklės siūlai. O ir šiaip.. sportinis - tuo ir sportinis, kad jo didesnis pralaidumas, dažnai tai bus tiesiog didesnes daleles praleidžiantis ir viskas. Aš tai noriu minimaliai dulkių į variklio vidurius, juolab kai važiuoju kasdien, o ne savaitgaliais į trasą, tada tinka ir sportinis, garso geresnio prideda, o daugiau, iš jo vieno tai greičiau žala nei nauda, jei jis tinkamai neatitvertas, o standarto vietoj, tai man toks labiau pinigų siurbimas iš vartotojų.
Vartotojo avataras
Povilas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 148
Užsiregistravo: 2012 Gru 30, 19:43
Miestas: Kaunas

Re: Sportinis oro filtras

Standartinė Povilas » 2014 Vas 20, 18:19

Jei jau dediesi sportinį oro filtrą, tai pasikeisk ir oro paėmimo į gamyklinį filtro korpusą vamzdelį. Nežinau kaip ant 9-5, bet pvz pas 900ng oro įsiurbimo vamzdukas juokingai plonas :) išlitavau aš jį su karštu lituokliu, ir jo vietoje praplatinęs skylę įdėjau tūbelę nuo suvirinimo elektrodu, panašaus diametro kaip kad šlanga iš filtro iki turbos. Na ir žinoma gamyklinį oro filtrą palikau, nes už jį nėra nieko geriau :)
900NG '97 2.0Turbo
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Sportinis oro filtras

Standartinė Romeo » 2014 Vas 20, 21:12

Canibal rašė:Jei jau dediesi sportinį oro filtrą, tai pasikeisk ir oro paėmimo į gamyklinį filtro korpusą vamzdelį. Nežinau kaip ant 9-5, bet pvz pas 900ng oro įsiurbimo vamzdukas juokingai plonas :) išlitavau aš jį su karštu lituokliu, ir jo vietoje praplatinęs skylę įdėjau tūbelę nuo suvirinimo elektrodu, panašaus diametro kaip kad šlanga iš filtro iki turbos. Na ir žinoma gamyklinį oro filtrą palikau, nes už jį nėra nieko geriau :)


O kartais Stage 2 geresniam rezultatui išgauti nerekomenduojama sport filtrą statyti?
Beje, geresnės vietos sugalvoti oro filtrui kaip pas S9K yra gamykliškai padaryta turbūt neįmanoma:-)
Paskutinį kartą redagavo 1 Romeo. Iš viso redaguota 2014 kartus.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Mark
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 302
Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Sportinis oro filtras

Standartinė Mark » 2014 Vas 20, 21:23

Canibal rašė:Jei jau dediesi sportinį oro filtrą, tai pasikeisk ir oro paėmimo į gamyklinį filtro korpusą vamzdelį. Nežinau kaip ant 9-5, bet pvz pas 900ng oro įsiurbimo vamzdukas juokingai plonas :) išlitavau aš jį su karštu lituokliu, ir jo vietoje praplatinęs skylę įdėjau tūbelę nuo suvirinimo elektrodu, panašaus diametro kaip kad šlanga iš filtro iki turbos. Na ir žinoma gamyklinį oro filtrą palikau, nes už jį nėra nieko geriau :)


zinok gal ir nebloga mintis praplatint nes istikruju biski siaurokas vamzdis, o del filtro tai jau toks buvo iki manes
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: Sportinis oro filtras

Standartinė aurissan » 2014 Vas 21, 07:34

Romeo rašė: O kartais Stage 2 geresniam rezultatui išgauti nerekomenduojama sport filtrą statyti?... :-)
Kad jau nuo pat pirmo steidžo reikia filtrą keist :) Antram reikia jau duslių tobulint.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
Povilas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 148
Užsiregistravo: 2012 Gru 30, 19:43
Miestas: Kaunas

Re: Sportinis oro filtras

Standartinė Povilas » 2014 Vas 21, 10:05

Dėl to reikėjimo, tai yra įvairių nuomonių. Aš asmeniškai nekeičiau, bet įtariu kad gali tekti kai pasikeisiu į 630cc purkštukus ir hibridinę turbiną. Būna kiti susideda tuos kūginius sportinius filtrus, kas iš principo nesąmonė, nes tada traukia karštą orą iš po kapoto.
900NG '97 2.0Turbo
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Sportinis oro filtras

Standartinė Romeo » 2014 Vas 21, 23:09

Canibal rašė:Dėl to reikėjimo, tai yra įvairių nuomonių. Aš asmeniškai nekeičiau, bet įtariu kad gali tekti kai pasikeisiu į 630cc purkštukus ir hibridinę turbiną. Būna kiti susideda tuos kūginius sportinius filtrus, kas iš principo nesąmonė, nes tada traukia karštą orą iš po kapoto.


Reikia lyginti, kur gaunami didesni nuostoliai. Ar apribotame įsiurbime su stock filtru, ar su geresniu įsiurbimu, bet didesniu karščiu. Tam pagelbėtų Dyno stendas. Šiaip, pilna bombų Youtubėj su atvirais po kapotu filtrais. Yra, kurie iš vis nesivargina - uždeda filtrą ant šaltos turbinos dalies gerklės. Matyt, su tinkamu intercooleriu ir jo vieta šie dalykai išsprendžiami. Kiti mažina karštį po kapotu vyniodami specialią medžiagą ant išmetimo kolektoriaus ir duslintuvo. Po tokių veiksmų karštis ženkliai mažėja, tik mažėja ir kolektoriaus, ir duslintuvo tarnavimo laikas.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių