Romeo rašė:Kad ir kaip bebūtų, bet reikia šitą reikalą išspręsti, nes jei T-25 pajėgus užmaitinti didesniu slėgiu Saabo variklį ir prie aukštesnių apsukų, o pas mane to nesigauna škias yra kažkur kažkas ne taip:-) O man patinka kada viskas yra ok. Todėl ir norisi išsiaiškinti. Beje torkas irgi gerai:-)
Yra pas viena pazystama CS-as su B202 (retas ir, mano manimu, super variantas) LH+DI, irgi jam atrode mazai, nes "uzpusdavo" kokius 0,6 bar su T-25... Sakau jam ant bajerio - nori paziuret kiek gali pustelt? Ir atjungiau slanga nuo APC, isvaziuojam, "pucia" apie 1bar (tikejaus bent kokiu 2bar) , kaip ir ziauriai ne perpucia (irgi nesupratau kodel), vaziuot, aisku linksmiau pradejo... Tas "davolnas"... Sakau uzmauk slanga atgal, nes sudeginsi stumoklius... Tas - gerai, gerai ryt-poryt uzmausiu.... po metu, ziu, slangas tabalojasi, kaip ir tabalaves...O jis miego pakrautas palakstyt autostradoi, i klausima kada jau i kuusakoski(senai jau laukiu kada tas vaziuos i kuusakoski nes noriu tu LH+DI, i savo B202), atsakidavo - kada 200 neis, tada jau... Po poros metu, motoras dar vaziuoja, bet garsus jau skleidzia, kaip kibiras su varztais... Va tokia garaz-tuning istorija
p.s. I tavo klausima: jeigu T-25 galetu "uzpust" daugiau ant aukstesniu sukiu, kam tada reikejo TD-04 AERO versijai?